Pics.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:43 schreef alors het volgende:
Hey die trui van Hanna heb ik ook, mij staat ie beter. En ik draag em 's winters.
Haha ik wilde al bijdehand gaan doen met een plaatje van die truiquote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:44 schreef Tem het volgende:
Nee, niet alleen van die trui maar ook met een alors erin.
Nee.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:48 schreef Hierro het volgende:
Gewoon alle steden langs de kust noemen
Politici krijgen aangeleerd altijd te blijven lachenquote:
slechter dan Dick jol als gastquote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:51 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik kan er nog steeds niet over uit hoe slecht die combi Freriks en Maarten is.
idd, Maarten is wel tofquote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:51 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik kan er nog steeds niet over uit hoe slecht die combi Freriks en Maarten is.
Meh. Ik was vorig jaar bij de opnamen en die man is eigenlijk dodelijk saai. Ze moeten echt moeite doen om er een interessante anekdote in te houden is mijn indruk.quote:
Die stemprocedure was wel lachenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:55 schreef alors het volgende:
Wat een rattennest dat CDA, ik wil die dvd nog wel een keer zien![]()
Al die leden die 30 seconden mochten spreken en keihard werden afgekaptquote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die stemprocedure was wel lachen
Nee na 7 keer mag je weg en zit je in de finale.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:57 schreef Baszh het volgende:
Hebben ze Charly weggestuurd omdat ze anders dachten dat hij en Hanna er tot het eind in bleven?
Van Britt?quote:
Leukquote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:42 schreef Tem het volgende:
Die Hanna is wel bijdehand maar een verschrikkelijk wijf.
Ik ook.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik wacht nog steeds op Alors en haar trui
Wel in KPD.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:39 schreef alors het volgende:
[..]
Mijn trui wil niet op de foto. En zonder mag niet van Danny.
http://nos.nl/artikel/535778-politie-loverboys-op-internet.htmlquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:54 schreef Tem het volgende:
Ik wil hiervoor ook best een uitzondering maken en mag je het aanleveren via pm.
Ik zie niet echt wat ze verkeerd doet. Bovendien won ze vandaag ook gewoon weer makkelijk.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:54 schreef Chiappucci het volgende:
Hanna is echt kut inderdaad. Wat een irritant wijf is dat zeg
Nou ja, makkelijk..... Zo won het op een disneyvraagquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:39 schreef superjojo het volgende:
[..]
Ik zie niet echt wat ze verkeerd doet. Bovendien won ze vandaag ook gewoon weer makkelijk.
Die haalt het wel.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:47 schreef Tourniquet het volgende:
Ik vind Hanna helemaal niet zo irritant eigenlijk, hoop dat ze nog ver komt.
Wat kunnen meningen toch verschillen. Bij mij is het echt het tegenovergestelde.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:58 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind hanna trouwens echt 20x beter dan Sjarlie
Ja en met dat irritante wijf van hem is het een soort tweekoppig monster dat overal opduikt. Met hun hipsterbrillen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:58 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind hanna trouwens echt 20x beter dan Sjarlie
Die heb ik nog nooit gezien. Afkloppenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja en met dat irritante wijf van hem is het een soort tweekoppig monster dat overal opduikt. Met hun hipsterbrillen.
We weten nu wel dat ze haar inscheuring of uitscheuring heeft meegemaakt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja en met dat irritante wijf van hem is het een soort tweekoppig monster dat overal opduikt. Met hun hipsterbrillen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |