quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:26 schreef Havenbar0n het volgende:
Willen de studerenden en de mensen die niet minstens 2x modaal verdienen niet reageren reageren a.u.b.
Mooi, dan mag ik reageren, dus je baan als secretaresse/conciërge bevalt niet zo?quote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:23 schreef SuperwormJim het volgende:
En dat heb je ze ook zo verteld, recht in het gezicht?
Nee, dat kan helaas nog niet. Ik ga niet vroegtijdig mijn eigen glazen ingooien.quote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:26 schreef Havenbar0n het volgende:
Willen de studerenden en de mensen die niet minstens 2x modaal verdienen niet reageren reageren a.u.b.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:23 schreef LompeHork het volgende:
TS is gewoon een broekie die er niet mee om kan gaan dus
Je klinkt als een newbie die denkt het even te gaan maken, maar kennelijk kun je nog eens niet dealen met culturele verschillen binnen het bedrijf. En vervolgens ga je er over klagen op FOK!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:33 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
Nee, dat kan helaas nog niet. Ik ga niet vroegtijdig mijn eigen glazen ingooien.
Wat betreft financiën en toekomstperspectieven heb ik niets te klagen.
Laat maar ook, ik begon wel vrolijk met 'je kent het wel' maar dit is jullie natuurlijk niet bekend.
Zelfde voor jou, leg me het eens uit. Ook verwacht ik minstens 2x modaal van je.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:35 schreef teknomist het volgende:
[..]
Je klinkt als een newbie die denkt het even te gaan maken, maar kennelijk kun je nog eens niet dealen met culturele verschillen binnen het bedrijf. En vervolgens ga je er over klagen op FOK!
Je moet er langer in dienst zijn.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:36 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
Leg me eens uit hoe het werkt dan, nu verwacht ik wel minstens 2x modaal van je he
Ik zou zeggen: leg eerst eens uit wat je functie is en bij wat voor soort bedrijf? Een beetje triest roeptoeteren over X maal modaal zet geen zoden aan de dijk...quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:36 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
Zelfde voor jou, leg me het eens uit. Ook verwacht ik minstens 2x modaal van je.
Dit.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:37 schreef HaywoodJablome het volgende:
ze vinden je misschien gewoon een pretentieuze lul, dat zou ook kunnen.
Heet, voeten, etc.quote:
Nee, jullie zijn niet het publiek om het hierover mee te hebben.quote:
Spannend leven zal je hebben.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:45 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
Nee, jullie zijn niet het publiek om het hierover mee te hebben.
Maakt niet, hypotheekje nemen en volproppen met mooie auto voor de deur. Voor de rest bij de Lidl boodschappen doen.
maar hoe kan het dat iemand met zo'n intellect als jij zo'n enorme inschattingsfout gemaakt heeft dan?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:45 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
Maakt niet, hypotheekje nemen en volproppen met mooie auto voor de deur. Voor de rest bij de Lidl boodschappen doen.
Ik fap me suf op me zolderkamer, living the life jwz.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:45 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
Ach joh, dat zagen z'n werkgevers al in. Prima werk hebben ze hem geleverd om 'm die functie niet te geven, hulde!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:46 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
maar hoe kan het dat iemand met zo'n intellect als jij zo'n enorme inschattingsfout gemaakt heeft dan?
maar ik heb 'hem' wel ouwequote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ach joh, dat zagen z'n werkgevers al in. Prima werk hebben ze hem geleverd om 'm die functie niet te geven, hulde!
had ik ook maar een hypotheek volgepropt met een mooie auto voor de deurquote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ach joh, dat zagen z'n werkgevers al in. Prima werk hebben ze hem geleverd om 'm die functie niet te geven, hulde!
om vervolgens 10 jaar te gaan zitten vastroesten totdat je babyboom collega's weg zijnquote:
Shell, maakt nog geen tyfus uit dat ik dit zeg. Te groot om herkend te worden.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Met zulk taalgebruik? Slechte multinational dan.
Gewoon een rijke vent trouwen, probleem is zo opgelost Haywoodquote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:49 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
had ik ook maar een hypotheek volgepropt met een mooie auto voor de deur
Shell, daar werken een aantal ex-collega's van mij. Wat voor werk doe je?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:49 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
Shell, maakt nog geen tyfus uit dat ik dit zeg. Te groot om herkend te worden.
De Intos doet nog wel eens wat werk over de grens, heb ik me laten vertellen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Met zulk taalgebruik? Slechte multinational dan.
O dus je bent gewoon pompbediendequote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:49 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
Shell, maakt nog geen tyfus uit dat ik dit zeg. Te groot om herkend te worden.
Ik heb geen auto en geen huis, ik doe boodschappen bij de AH, nu jij.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:45 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
maar niet te rijk he, want dan is zijn hypotheek misschien al afbetaald.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gewoon een rijke vent trouwen, probleem is zo opgelost Haywood
Ja die collega's waren vast b operators, knullen die ik dagelijks moet berispenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Shell, daar werken een aantal ex-collega's van mij. Wat voor werk doe je?
Ja, dat zou zonde en immer onefficiënt zijn.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:51 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
maar niet te rijk he, want dan is zijn hypotheek misschien al afbetaald.
Probeer je ze nu af te zeiken? Niet echt mijn probleem trouwens. Even bellenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:51 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
Ja die collega's waren vast b operators, knullen die ik dagelijks moet berispen
De frustratie zit behoorlijk diep, lullig dat je daar nog mee bezig bent tegen de klok van 9 's avonds.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:51 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
Ja die collega's waren vast b operators, knullen die ik dagelijks moet berispen
ik werk in de ploegenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:52 schreef tisauch het volgende:
[..]
De frustratie zit behoorlijk diep, lullig dat je daar nog mee bezig bent tegen de klok van 9 's avonds.
quote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:40 schreef AhmedJaret het volgende:
bij mcdonalds werken en zeuren over carriere
'normale' dienst is geen 30% toeslag en weet ik wat erbij. Je kunt beter in de ploegen werken, maar daar weet jij natuurlijk niets van.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]en dan huilen om mensen die hoger staan en wel een normale dienst draaien. In een beetje positie draai je geen ploegendienst. Dit moet niet erger worden hoor TS.
Daar weet ik alles van, dat soort mensen delegeer ik dagelijks.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:55 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
'normale' dienst is geen 30% toeslag en weet ik wat erbij. Je kunt beter in de ploegen werken, maar daar weet jij natuurlijk niets van.
Godverquote:
Het houdt niet op, niet vanzelf. [/einde treurige muziek]quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:56 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Godverik maar denken dat je 2 lagen onder de ceo in het hoger management zat.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Daar weet ik alles van, dat soort mensen delegeer ik dagelijks.
Maar je bent hogerop dus? Wat doe je nu dan? Dat je dan nog in de ploegendienst zit?
ik heb een uitloop tot 125kquote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:56 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Godverik maar denken dat je 2 lagen onder de ceo in het hoger management zat.
Dat zegt geen reet.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:57 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
[..]
ik heb een uitloop tot 125k
Ik wist wel dat ploegendiensten op een boorplatform goed verdiende, maar dat het zo hoog was wist ik nietquote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:57 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
[..]
ik heb een uitloop tot 125k
ik heb het niet over een huis van 2 ton hequote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je huis kan wel meer roepen, in deze tijden is het makkelijk kopen.
Wat doe je voor de kost?
Waarom ontwijk je m'n vraag?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:59 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
ik heb het niet over een huis van 2 ton he
Ik vraag om je functietitel, niet je personeelsnummer.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:00 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
ik hoef toch niet mijn personeelsnummer en alles te noemen of wel
Zeg gewoon wat voor werk je doet manquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:00 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
ik hoef toch niet mijn personeelsnummer en alles te noemen of wel
Dan verdien je dat bij lange na niet en werk je al helemaal niet in ploegendienst. Vooral niet in de chemie.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:03 schreef Havenbar0n het volgende:
iets met chemie en leidinggevende
ja, jij hebt er verstand van. Normale operators aan de top zitten aan de 4200 euro netto per maand.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dan verdien je dat bij lange na niet en werk je al helemaal niet in ploegendienst. Vooral niet in de chemie.
Je mag dus routine draaien begrijp ik? PCR's inzetten enzo?
Dat klopt.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:05 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
ja, jij hebt er verstand van. Normale operators aan de top zitten aan de 4200 euro netto per maand.
Met dit weer ruikt het al snel naar warme eikel hequote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:46 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik fap me suf op me zolderkamer, living the life jwz.
ik vind je standvastigheid wel 'bewonderenswaardig', maar je hebt er echt geen verstand van.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat klopt.
Alleen jammer dat je het niet echt toelicht vrind. Ik geloof er geen zak van, anders was je wel ingegaan op die term.
Ach de kopkaas smelt wat sneller, die lucht wen je vanzelf aanquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:06 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Met dit weer ruikt het al snel naar warme eikel he
Helaas wel.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:07 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
ik vind je standvastigheid wel 'bewonderenswaardig', maar je hebt er echt geen verstand van.
Master of Science Chemical Engineering and Chemistryquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Helaas wel.
Je hebt dus MLO gedaan en nu denk je dat je in de top werkt?
Godverdomme, geven ze dat ook al op het MBO.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:09 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
Master of Science Chemical Engineering and Chemistry
haha, wanneer komt je stufi weer binnen. Over drie weken pas? Thug life. Living on the edge.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:10 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Godverdomme, geven ze dat ook al op het MBO.
De nivellering gaat sneller dan ik dacht
Zo zo, TU nog wel, apart dat je dan bij een bedrijf als Shell gaat werken terwijl je meer kan verdienen bij, ik noem maar wat, zaadbedrijven.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:09 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
Master of Science Chemical Engineering and Chemistry
stufi ?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:11 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
haha, wanneer komt je stufi weer binnen. Over drie weken pas? Thug life. Living on the edge.
Dat hij dat soort termen kent zegt wel genoegquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:12 schreef Smack10 het volgende:
[..]
stufi ?![]()
lekker leidinggevende ben je trouwens met zulke slechte mensenkennis
Nee, jij lijkt me een gezellige collega... NOTquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:11 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
haha, wanneer komt je stufi weer binnen. Over drie weken pas? Thug life. Living on the edge.
Hij kwam zeker binnen op z'n sollicitatie met een felgroene shit aan een jaar geleden en niemand moet meneer omdat hij nogal eigenwijs isquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat hij dat soort termen kent zegt wel genoeg
"Yo man, geef me die functie, tsjek mijn swek dang!"quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:13 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Hij kwam zeker binnen op z'n sollicitatie met een felgroene shit aan en niemand moet meneer omdat hij nogal eigenwijs is
ok ok tis weer leuk geweest. Raar he dat ik dat soort termen ken, ik ben zelf immers nooit student geweest of wat dan ook.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat hij dat soort termen kent zegt wel genoeg
Je komt een beetje over alsof je iets moet bewijzen, gaven je ouders je nooit een complimentje of knuffel vroeger?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:14 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
ok ok tis weer leuk geweest. Raar he dat ik dat soort termen ken, ik ben zelf immers nooit student geweest of wat dan ook.
En 4100 schamel noemen als iemand die pas begonnen is, pls. Dit pak jij niet eens op je top.
Oh, rare top heb ik dan. Daar weet jij helemaal niets vanaf, daar heb ik al ruim boven gezeten.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:14 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
ok ok tis weer leuk geweest. Raar he dat ik dat soort termen ken, ik ben zelf immers nooit student geweest of wat dan ook.
En 4100 schamel noemen als iemand die pas begonnen is, pls. Dit pak jij niet eens op je top.
Hoe bevalt zo'n Kia? Volgens mij wel zuinig toch?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:16 schreef Havenbar0n het volgende:
Morgen weer vroeg opstaan en een uur in de file staan met je pas nieuw gekochte Kia Rio waar je zo trots op bent. Sparen voor een weekje Turkije in de zomer met animatieteam. Modale struggles.
Ja man, daarom ben je ook moderator annex designerrrrrrrrquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh, rare top heb ik dan. Daar weet jij helemaal niets vanaf, daar heb ik al ruim boven gezeten.
En ja, schamel, want je draait fucking ploegdiensten, lekker belangrijk zal je zijn man. Echt.
Dat is IMHO wel waar bij Ts de pijn: iets moeten bewijzen en de omgeving moet maar wijken op wat voor een manier dan ook.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:15 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Je komt een beetje over alsof je iets moet bewijzen, gaven je ouders je nooit een complimentje of knuffel vroeger?
Dat is hobbyquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:17 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
Ja man, daarom ben je ook moderator annex designerrrrrrrr
Sorry, ik probeerde vriendschap te sluiten, maar ik faal op sociaal vlakquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:17 schreef HaywoodJablome het volgende:
heel even leek het of jullie nader tot elkaar zouden komen, maar het zette niet door.
Je zal vast wel boven modaal verdienen. IT baantje rond de 2500. Is niet verkeerd hoor. Maandje Bali doen als vakantie.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is hobbygaat perfect hoor.
[..]
Sorry, ik probeerde vriendschap te sluiten, maar ik faal op sociaal vlak
Zelfs die knurften in de oil movements verdienen meer dan je vaderquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:19 schreef MichaelScott het volgende:
Je gedragen alsof je CEO bent maar ondertussen in ploegendienst werken.
Neehoor.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:19 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
Je zal vast wel boven modaal verdienen. IT baantje rond de 2500. Is niet verkeerd hoor. Maandje Bali doen als vakantie.
ik vind het oprecht fideel van je dat je hem al geupgrade hebt van een weekje turkije naar een maand bali.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:19 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
Je zal vast wel boven modaal verdienen. IT baantje rond de 2500. Is niet verkeerd hoor. Maandje Bali doen als vakantie.
Vond ik best oké eik. Liever blijf ik in eigen land.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:20 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik vind het oprecht fideel van je dat je hem al geupgrade hebt van een weekje turkije naar een maand bali.
TS is boos op de wereld, want niemand begrijpt hemquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:17 schreef tisauch het volgende:
[..]
Dat is IMHO wel waar bij Ts de pijn: iets moeten bewijzen en de omgeving moet maar wijken op wat voor een manier dan ook.
Verdienen is een ruim begrip hè...?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:26 schreef Havenbar0n het volgende:
Je weet wel dat er buiten de dagdienst niemand aanwezig is he, er moet iemand verantwoordelijk zijn voor de gehele plant.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Neehoor.
Ik weet niet wat je nu probeert te bewijzen, maar het is totaal zinloos. Je kent je vakgebied niet eens, anders laten ze je echt niet in ploegendienst werken hoor, zelfreflectie schat, probeer het eens.
Je kent mij helemaal niet, dus je hebt al geen idee waar je over praat.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:24 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
Je weet wel dat er buiten de dagdienst niemand aanwezig is he, er moet iemand verantwoordelijk zijn voor de gehele plant.
Het is wel leuk dat je als een deskundige praat, kennis die je heb opgedaan tussen een biertjes door met een stel b operators.
Maar aub houd op, jij tikt de 100k nooit aan.
CPR zegt mij inderdaad niets zo snel, afkortingen verschillen van bedrijf tot bedrijf en ik kan er geen 1000 onthouden.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je kent mij helemaal niet, dus je hebt al geen idee waar je over praat.
Dat je al niet weet wat een CPR is zegt eigenlijk al voldoende, maar ik zal je de schaamte maar besparen. Ploegendienst.
Excuus, typo, PCR. En dat verschilt niet per bedrijf.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:27 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
CPR zegt mij inderdaad niets zo snel, afkortingen verschillen van bedrijf tot bedrijf en ik kan er geen 1000 onthouden.
Maar zelfs steigerzitters verdienen meer dan 90% hier op fok
En daar kijk je nu op neer maar als je collega's dat bij jou doen ga je huilen?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:14 schreef Havenbar0n het volgende:
en jij moet je school nog afmaken en hopen niet in de bijstand te komenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En daar kijk je nu op neer maar als je collega's dat bij jou doen ga je huilen?
Gvd jij bent echt een mongool
Ik heb een uitkering mag ik hier aub mee praten in topic?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:26 schreef Havenbar0n het volgende:
Dan spaar je niet zoveelquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:28 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
tsja het maakt mij geen donder uit, ik spaar per maand wat jullie verdienen.
Nou nou. Dat is ook niet aardig.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:30 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
en jij moet je school nog afmaken en hopen niet in de bijstand te komen
Immer. Jij verdient gewoon geld zonder te werken toch?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:30 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
Ik heb een uitkering mag ik hier aub mee praten in topic?
1x per maand 20 sollicitaties inleveren. Maar dat is gewoon ctrl c en ctrl v sturen naar verschillende bedrijvenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Immer. Jij verdient gewoon geld zonder te werken toch?
En tussen de ploegen door naar de parkeerplaats om je kontje te laten uitwonen?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:32 schreef Havenbar0n het volgende:
maar waar staat pcr voor dan, ik kom iets tegen met dna en polymerisatie.
dat is een andere branche he
TS:quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:28 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
tsja het maakt mij geen donder uit, ik spaar per maand wat jullie verdienen.
Naar spulquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Excuus, typo, PCR. En dat verschilt niet per bedrijf.
Steigerzitters verdienen tegenwoordig helemaal geen reet, dus wel grappig dat je loopt te bagatelliseren terwijl je zelf de branches en de users niet kent.
Jij wint het topic zelfs, TS werkt eigenlijk voor jouquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:32 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
1x per maand 20 sollicitaties inleveren. Maar dat is gewoon ctrl c en ctrl v sturen naar verschillende bedrijven
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:23 schreef Prof_Hoax het volgende:
Je verdient dus geen 2 keer modaal, je krijgt 30 procent toeslag omdat je als een mongool je volledige ritme om zeep helpt, iets wat je niet tot je 50e trekt.
En moet iemand je ook uitleggen dat je pensioen opbouw die 30 procent niet meeneemt?
Daarbij iemand die head operator / MVK / wat dan ook is, is nog steeds peanuts.
Wordt wakker. Dwaas.
Daar hoef jij je als havenarbeider ook niet druk om te maken.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:32 schreef Havenbar0n het volgende:
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:32 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
1x per maand 20 sollicitaties inleveren. Maar dat is gewoon ctrl c en ctrl v sturen naar verschillende bedrijven
Polymerase-kettingreactie, hoor je wel gehad te hebben tijdens je studie. En dat kan nooit heel lang terug zijn.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:32 schreef Havenbar0n het volgende:
Ach, met een beetje geluk stroom ik in als de economie weer volop loopt en heb ik zo een baan te pakken.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:30 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
en jij moet je school nog afmaken en hopen niet in de bijstand te komen
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:33 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Jij wint het topic zelfs, TS werkt eigenlijk voor jou
Inhoudelijk antwoorden is hij niet goed in. Moet nog een beetje oefenen voor z'n huidige (geclaimde) functie denk ik.quote:
zoals ik al zei, dat is biologiequote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]deze baas. Ik laat me echt wegtrappen bij m'n werk, dit is de manier waarop je moet rollen.
[..]
Polymerase-kettingreactie, hoor je wel gehad te hebben tijdens je studie. En dat kan nooit heel lang terug zijn.
Hij heeft geen studie gehad zegt hij toch, misschien ligt het daar aanquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]deze baas. Ik laat me echt wegtrappen bij m'n werk, dit is de manier waarop je moet rollen.
[..]
Polymerase-kettingreactie, hoor je wel gehad te hebben tijdens je studie. En dat kan nooit heel lang terug zijn.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:14 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
Een TS met een hele chagrijnige bek als hij zich dit realiseert. Aint it fun?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:35 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]jeeejjj wat heb ik gewonnen?
![]()
Garisson terug in KLB, het meest waardevolle aan dit hele topic.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:34 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Daar hoef jij je als havenarbeider ook niet druk om te maken.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:36 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
zoals ik al zei, dat is biologie
maar ik vind het wel leuk van je, je inzet
Oh Jezus, dat zie ik helemaal over het hoofd. Bedankt voor de reminder, dit maakt het één en ander duidelijk!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:36 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Hij heeft geen studie gehad zegt hij toch, misschien ligt het daar aan
[..]
Wel een beetje onwennig nog.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:37 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Garisson terug in KLB, het meest waardevolle aan dit hele topic.
Altijd natuurlijk, zolang het geen ploegendienst is. Dat is voor het plebs.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:37 schreef TwentyFourr het volgende:
Iemand nog interesse in een tip die je financiële leven positief kan veranderen?
Graag gedaan baron von ploegendienstonquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:39 schreef Havenbar0n het volgende:
Ik ben toch blij dat ik dit topic heb aangemaakt. LompeHork die zich als het epitoom van mijn kut collega manifesteert. Andere misgunners die me naar beneden proberen te halen.
Zo lang je het maar kan plaatsen.
Thanks fok forum
Je bent immer welkom.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:39 schreef Havenbar0n het volgende:
Ik ben toch blij dat ik dit topic heb aangemaakt. LompeHork die zich als het epitoom van mijn kut collega manifesteert. Andere misgunners die me naar beneden proberen te halen.
Thanks fok forum
Misgunners? Nee hoor, gasten als jij gun ik alle kutcollega's van de wereld.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:39 schreef Havenbar0n het volgende:
Thanks fok forum
Hoedt nu het vuur en hoedt elkaar, als staat Arkturus aan de lucht.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Altijd natuurlijk, zolang het geen ploegendienst is. Dat is voor het plebs.
gelukkig was jij verstandig en heb jij geschiedenis gestudeerd, heel wat beter dan een technische opleiding.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:40 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Graag gedaan baron von ploegendienston
Misgun je helemaal niets, iedereen heeft recht op zijn eigen fantasiewereld.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:39 schreef Havenbar0n het volgende:
Thanks fok forum
Hee, ga niet kloten met geschiedenisstudenten.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:42 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
gelukkig was jij verstandig en heb jij geschiedenis gestudeerd, heel wat beter dan een technische opleiding.
Oke, nu medicatie en de oogjes dichtquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:39 schreef Havenbar0n het volgende:
Thanks fok forum
De winter is prachtig.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:42 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Hoedt nu het vuur en hoedt elkaar, als staat Arkturus aan de lucht.
ik ga er niet mee kloten, dat doet de arbeidsmarkt wel die je de bijstand instuurt.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:43 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Hee, ga niet kloten met geschiedenisstudenten.
Ik mik dan ook op een carrière als GTST-acteur.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:44 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
ik ga er niet mee kloten, dat doet de arbeidsmarkt wel die je de bijstand instuurt.
Jij bent inderdaad "anders".quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Met weemoed zal ik aan je denken als ik vol plezier aan het werk ben, denken aan die noeste fabrieksarbeider in ploegendiensten die het helemaal gemaakt heeft met zijn babyboomcollega's die hem nog dagelijks de oren wassen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:42 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
gelukkig was jij verstandig en heb jij geschiedenis gestudeerd, heel wat beter dan een technische opleiding.
dat is aardig, maar je schat me echt te hoog in.quote:
Je lijkt me zo'n kettingrokende bijstandsmoeder. Maar wel een mooie, om de een of andere reden. Door je fok!naam, denk ik.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:49 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
dat is aardig, maar je schat me echt te hoog in.
Dan wat?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:50 schreef Havenbar0n het volgende:
grappiger vind ik nog eigenlijk alle mbo procestechnologen die meer dan jullie verdienen.
ik heb een baan, ik heb geen kinderen en ik rook niet zoveel meer. maar het had maar zou gekund hoorquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:52 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je lijkt me zo'n kettingrokende bijstandsmoeder. Maar wel een mooie, om de een of andere reden. Door je fok!naam, denk ik.
Ik verwacht helemaal niets, als ik puur voor geld was gegaan had ik wel wat anders gestudeerd.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:53 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
verwacht je als geschiedkundige boven de 2000 uit te komen dan?
Dat kan makkelijk als geschiedkundige.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:53 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
Maar dat je mooi zou zijn weerspreek je niet, heel subtiel hoor.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:53 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik heb een baan, ik heb geen kinderen en ik rook niet zoveel meer. maar het had maar zou gekund hoor
dat was niet eens met opzetquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Maar dat je mooi zou zijn weerspreek je niet, heel subtiel hoor.
Ach neem het niet zo serieus op, TS is gewoon een 14 jarig MBO kindje wat toevallig naar een open dag van Shell is gegaan met de groep (waarmee hij begeleid woontquote:
er maar eens op je zelf gaan wonen knul en leren kokenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:57 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ach neem het niet zo serieus op, TS is gewoon een 14 jarig MBO kindje wat toevallig naar een open dag van Shell is gegaan met de groep (waarmee hij begeleid woont) en hij snapte gewoon niet dat de cijfertjes die tijdens de presentatie de omzet was.
Is de term 'troll' al gebezigd?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:54 schreef LompeHork het volgende:
Ik blijf het grappig vinden dat jij je beroep nog niet kenbaar hebt gemaakt maar wel een ordeel velt over anderen
Nee, maar dat was al duidelijk genoeg toch?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:00 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Is de term 'troll' al gebezigd?
mijn functie had je inmiddels wel kunnen raden, gezien je doet alsof je er verstand van heb.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat kan makkelijk als geschiedkundige.
Ik blijf het grappig vinden dat jij je beroep nog niet kenbaar hebt gemaakt maar wel een ordeel velt over anderen
Oké jochie, genoeg wel zoquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:01 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
mijn functie had je inmiddels wel kunnen raden, gezien je doet alsof je er verstand van heb.
Soms niet erg om zaken te benoemen. Of misschien ben ik cpt Obvious, kan ook.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, maar dat was al duidelijk genoeg toch?moest dat er echt nog achteraan?
als cpt hindsight zeg ik dat we deze troll hadden moeten negeren.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:04 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Soms niet erg om zaken te benoemen. Of misschien ben ik cpt Obvious, kan ook.
Gvdquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:53 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
30quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:09 schreef Dehelerambam het volgende:
Maar TS, jammer dat je niet zegt hoe oud je bent, want waar het natuurlijk écht over gaat is niet hoeveel je nu wel of niet verdient, maar dat je keihard aan het vastlopen bent in je carriere.
Dus wat je nu verdient is helemaal niet zo interessant. Leer je lessen, wil je verder komen.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:04 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Soms niet erg om zaken te benoemen. Of misschien ben ik cpt Obvious, kan ook.
Maar vrinden, dat is veel te makkelijkquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:05 schreef Pharkus het volgende:
[..]
als cpt hindsight zeg ik dat we deze troll hadden moeten negeren.
Wat is zijn functie nou?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:11 schreef LompeHork het volgende:
Maar vrinden, dat is veel te makkelijk
Okquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:18 schreef LompeHork het volgende:
Ik hou het op callcenterslet, meer kan ik er niet van maken door die ploegendiensten.
Ge moest beschaamd zijn! Als 30-jarige kom je op het forum een huilverhaaltje ophangen, omdat je grote boze collega's je naar hun pijpen laten dansen. Vervolgens begin je een moddergevecht waarin je argumenten gebruikt die kant noch wal raken en verdere labiele opmerkingen maakt tegenover Jan en alleman over hoeveel jij wel niet verdiend en hoe pauper zij wel niet zijn (zonder enige kennis over de desbetreffende personen). Ik weet niet of je het doorhebt, maar jij bent hier het infantiele béta-loonslaafje.quote:
als je met 'ge' begint ga ik de rest niet eens lezenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:26 schreef Azorius het volgende:
[..]
Ge moest beschaamd zijn! Als 30-jarige kom je op het forum een huilverhaaltje ophangen, omdat je grote boze collega's je naar hun pijpen laten dansen. Vervolgens begin je een moddergevecht waarin je argumenten gebruikt die kant noch wal raken en verdere labiele opmerkingen maakt tegenover Jan en alleman over hoeveel jij wel niet verdiend en hoe pauper zij wel niet zijn (zonder enige kennis over de desbetreffende personen). Ik weet niet of je het doorhebt, maar jij bent hier het infantiele béta-loonslaafje.
Je kunt je fantastische salaris beter in een cursus sociale vaardigheids- & weerbaarheidstraining gaan steken, dan kun je je collega's eens een keer aanspreken in plaats van ze op een internetforum als 'kolerehonden' te bestempelen.
goed lezen, mijn collega's die bang zijn voor hun eigen hachjequote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:26 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Maar je collega's haten jou, dus kom jij hier haten?
Je kan de cursus prima gebruiken. Doe het nou maar, is goed voor je ontwikkelingquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:36 schreef Havenbar0n het volgende:
als je met 'ge' begint ga ik de rest niet eens lezen
eerst maar een baan vinden jochiequote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:40 schreef Azorius het volgende:
[..]
Je kan de cursus prima gebruiken. Doe het nou maar, is goed voor je ontwikkeling. Kon je nog wel eens teamleider worden later.
ik vraag toch godverdomme niet om die belerende verhaaltjes van modaaltjes die even gaan zeggen hoe het werkt, of wel?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:41 schreef Hark_Bladeren het volgende:
Wen er maar aan TS, zo werkt het bedrijfsleven op alle niveau's.
Dat je blijkbaar geen manier weet om hiermee om te gaan zal er voor zorgen dat je zelf verzuurt. De betreffende collega's vertegenwoordigen jouw toekomst.
Groei jij eerst maar eens naar je leeftijd toe. Je gedrag lijkt niet echt overeen te komen met dat van een 30-jarige. Het enige jochie hier ben jij.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:43 schreef Havenbar0n het volgende:
eerst maar een baan vinden jochie
Zijn we gefrustreerd?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:45 schreef Havenbar0n het volgende:
ik vraag toch godverdomme niet om die belerende verhaaltjes van modaaltjes die even gaan zeggen hoe het werkt, of wel?
het zal me een rotzorg wezen, ik verdien wat jij aan je top niet eens zal krijgen. Moet ik dan jasje dasje doen omdat jij dit vind kloppen. Enge neel met je 1800 netto.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:47 schreef Azorius het volgende:
[..]
Groei jij eerst maar eens naar je leeftijd toe. Je gedrag lijkt niet echt overeen te komen met dat van een 30-jarige. Het enige jochie hier ben jij.
[..]
Zijn we gefrustreerd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik niet, waar zie je dat?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:52 schreef HaywoodJablome het volgende:
ik bespeur bij ts een lichte obsessie met inkomens. heel vaagjes maar hoor.
je moet een beetje tussen de regels doorlezen.quote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:51 schreef Hark_Bladeren het volgende:
Stop maar TS, al verdien je 3 Balkenendes, je bent gewoon zielig.ik ben ook nog eens knap en gespierdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het feit dat jij enkel waarde hecht aan geld maakt jou al nederig aan ons, dus ben maar weer stil.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:50 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
het zal me een rotzorg wezen, ik verdien wat jij aan je top niet eens zal krijgen. Moet ik dan jasje dasje doen omdat jij dit vind kloppen. Enge neel met je 1800 netto.
Is dat alles wat je te melden hebt? Kun je nog met iets anders schermen of is dat alles wat je hebt in je leven?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:50 schreef Havenbar0n het volgende:
het zal me een rotzorg wezen, ik verdien wat jij aan je top niet eens zal krijgen. Moet ik dan jasje dasje doen omdat jij dit vind kloppen. Enge neel met je 1800 netto.
Dit dus.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:52 schreef HaywoodJablome het volgende:
ik bespeur bij ts een lichte obsessie met inkomens. heel vaagjes maar hoor.
als jij daar lekker van kan slapen jongen, ik vind het bestquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het feit dat jij enkel waarde hecht aan geld maakt jou al nederig aan ons, dus ben maar weer stil.
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:57 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
als jij daar lekker van kan slapen jongen, ik vind het best
Voor iemand die het best vindt, probeer je anders aardig te 'bewijzen' hoe succesvol je bent op een internetforum. En dan ben je ook nog knap en gespierd.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:57 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
als jij daar lekker van kan slapen jongen, ik vind het best
dat mag je vinden, maar ik heb het allemaalquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:03 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Voor iemand die het best vindt, probeer je anders aardig te 'bewijzen' hoe succesvol je bent op een internetforum. En dan ben je ook nog knap en gespierd.![]()
Je komt op mij vooral over als een onzeker jochie dat zich een virtuele status probeert aan te meten.
En je faalt.
Dat is wat je beweert, jaquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:04 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
dat mag je vinden, maar ik heb het allemaal
Je doet net alsof het bijzonder is. Op Fok! heeft iedereen dat.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:06 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
leuk voor mij toch, ik vind het machtig
ja zouden ze willen, ik heb het al vaker gezegd maar op fok ziet 90% eruit als een lingo deelnemer. Ben ik godverdomme nog positief ookquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:21 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je doet net alsof het bijzonder is. Op Fok! heeft iedereen dat.
Ik heb sowieso alles wat jij hebt keer twee met nog een footlong fallus erbij en verstand van allerlei dingen plus legio benijdenswaardige eigenschappen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:22 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
ja zouden ze willen, ik heb het al vaker gezegd maar op fok ziet 90% eruit als een lingo deelnemer. Ben ik godverdomme nog positief ook
[ afbeelding ]
500? hahaquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:29 schreef Grundlichkeit het volgende:
Ok ts, maak maar ff een screenshot van je maandelijkse salarisuitkering. Ik zie veel woorden maar put your money where your mouth is.
Verder: ploegendiensten...! Dan pak ik liever ~500 minder bij mijn 9-tot-5.
soms had ik liever ook 2000 in de maand, lekker van 9 tot 5 werken. Nu moet ik godverdomme steeds gtst opnemen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:34 schreef HaywoodJablome het volgende:
maar ts, waarom ben je zo verbitterd dan? met al dat geld?
hm, okee. als je het zo stelt, begrijp ik het wel ja.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:37 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
soms had ik liever ook 2000 in de maand, lekker van 9 tot 5 werken. Nu moet ik godverdomme steeds gtst opnemen.
Al die kut verjaardagen die ik niet meer kan afzeggen en ook geen a5 uit 2011 voor de deur.
13 verlofdagen? Bij Shell? Koop je er meer bij? En dan ook nog eens minder dan 40u werken. Maar goed, de organisatie is groot.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:33 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
500? haha
ik werk maar 16 dagen in de maand plus aardig wat snipperdagen, laten we het houden op 13.
jij staat een per dag zeker een uur in de file, dan kijk je naar lingo en krijg je misschien een kusje op je dop van je vriendin.
huhuhuhquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:51 schreef Grundlichkeit het volgende:
[..]
13 verlofdagen? Bij Shell? Koop je er meer bij? En dan ook nog eens minder dan 40u werken. Maar goed, de organisatie is groot.
Hoe dan ook, succes met je 5-dags ploegendienst. Kijk nog even goed op je salarisstrook of de ploegentoeslag wel weer goed verrekend is.! Oja, succes morgen om 05.30 op de snelweg.
!
Je weerlegt niets. Een simpele 'quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:56 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
huhuhuh
ploegendienst,arbeiders haahah
ze verdienen 2x meer dan jullie knurften
vaak zijn het Amsterdammers die haten. Hebben de heinekenontvoering gelezen en denken hoe het werkt in de wereld.
Iedere shell operator verdient meer dan je pa sukkeltje. Iedere. Jong of oud.
Ja man, jij bent zo fel dat je vast en zeker niet eens modaal pakt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:00 schreef Grundlichkeit het volgende:
[..]
Je weerlegt niets. Een simpele '' volstaat dus in dit geval. Morgenochtend 04:45 gezond weer op! Wel op tijd inloggen he!
jij bent ook boos omdat je niet krijgt wat je gedacht had.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:06 schreef Havenbar0n het volgende:
Het zijn vaak Amsterdamse vastgoed studenten die zie graag weren in een verhaal als deze. Ze weten alle ins en outs over Willem Holleeder en zijn vriendjes. Verheven als ze zijn komen ze erachter dat ze slechts 2000 netto krijgen van de baas. En boos dat ze zijn.
heb ik dat ooit ergens getypt?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:08 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
jij bent ook boos omdat je niet krijgt wat je gedacht had.
in je op.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:09 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
heb ik dat ooit ergens getypt?
Ik krijg wat ik wil, alleen stapelen de haters zich op
beetje bij de les blijven
niemand was geïnteresseerd naar de daadwerkelijke situatie, alleen gehaat dat sommigen het slechter hebben en zich niet kunnen meten.quote:
dat is een beetje een non sequitur.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:11 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
niemand was geïnteresseerd naar de daadwerkelijke situatie, alleen gehaat dat sommigen het slechter hebben en zich niet kunnen meten.
nee, ik ben boos op alle misgunnersquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:12 schreef HaywoodJablome het volgende:
of ben je boos op mensen die modaal verdienen soms? dat zou ook kunnen, maar waarom dan?
Het zijn vaak omhooggevallen provincialen die goed gedijen in dit soort trolltopics. Ze hebben een flinterdun script voorbereid waarvan ze de ins en outs goed kennen. Verheven als ze zijn komen ze erachter dat de ploegentoeslag weer niet bij het 2 keer modale salaris (quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:06 schreef Havenbar0n het volgende:
Het zijn vaak Amsterdamse vastgoed studenten die zie graag weren in een verhaal als deze. Ze weten alle ins en outs over Willem Holleeder en zijn vriendjes. Verheven als ze zijn komen ze erachter dat ze slechts 2000 netto krijgen van de baas. En boos dat ze zijn.
vreemd. je zou denken dat iemand die het allemaal zo goed voor elkaar heeft als jij misgunners recht in de smoel zou uitlachen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:13 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
nee, ik ben boos op alle misgunners
als jij er goed van slaapt man, ik hoop ook dat je 4200 paktquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:14 schreef Grundlichkeit het volgende:
[..]
Het zijn vaak omhooggevallen provincialen die goed gedijen in dit soort trolltopics. Ze hebben een flinterdun script voorbereid waarvan ze de ins en outs goed kennen. Verheven als ze zijn komen ze erachter dat de ploegentoeslag weer niet bij het 2 keer modale salaris () zit. Zo worden ze, naast het lulletje van de afdeling, ook het lulletje van HR.
je snapt het echt niet he, zij verdienen dat ook. Alleen hebben zij dertig jaar ervaring.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:15 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
vreemd. je zou denken dat iemand die het allemaal zo goed voor elkaar heeft als jij misgunners recht in de smoel zou uitlachen.
ik weet niet hoe jij je collega's behandelt, ik had het over hoe je tegen de misgunners in dit topic doet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:19 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
je snapt het echt niet he, zij verdienen dat ook. Alleen hebben zij dertig jaar ervaring.
het topic ging over ik, met anderhalf jaar ervaring, die anderen voorbij streeft met 30 jaar ervaring en dat nie leuk vinden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:20 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik weet niet hoe jij je collega's behandelt, ik had het over hoe je tegen de misgunners in dit topic doet.
gooi monie op die haturs zo van h0u ju b3kquote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:22 schreef Havenbar0n het volgende:
Je kent het wel, je komt ergens een multinational binnen en de toekomst lacht je toe.
Na anderhalf jaar heb je meer geleerd dan sommigen die er al 30 jaar zitten. Dan dreig je op gelijke hoogte te komen of ze zelfs voorbij te streven.
Dat willen die kolere honden natuurlijk niet en dus gaan ze je maar dwars zitten en heel verticaal reageren, omdat jij nog een snotneus ben in de ogen van die vastgeroesten.
Gelukkig gaan al die babyboomers over tien jaar eruit of nog beter de pijp uit. Godverdomme de hele crisis veroorzaken en nog grote bek hebben ook.
en vervolgens vloeide de kwaadheid vanaf de op al vrijelijk uit over al je reacties. dus waarom die boosheid dan? je hebt het toch beter voor elkaar dan wij, wat boeit jou het dan dat wij het je niet gunnen?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:23 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
het topic ging over ik, met anderhalf jaar ervaring, die anderen voorbij streeft met 30 jaar ervaring en dat nie leuk vinden.
daar ging dit topic over
ik wil chicks als jij die me pijpen voor geldquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:25 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
en vervolgens vloeide de kwaadheid vanaf de op al vrijelijk uit over al je reacties. dus waarom die boosheid dan? je hebt het toch beter voor elkaar dan wij, wat boeit jou het dan dat wij het je niet gunnen?
dat kun je dan toch gewoon normaal vragen?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:29 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
ik wil chicks als jij die me pijpen voor geld
Ben je nog steeds bezig met jezelf voor lul zetten, 'volwassen' kleuter? Tssk tssk, en nog lurken in mijn fobo ook.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:29 schreef Havenbar0n het volgende:
ik wil chicks als jij die me pijpen voor geld
Nalezen. N A L E Z E N. Nalezen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:22 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
ja zouden ze willen, ik heb het al vaker gezegd maar op fok ziet 90% eruit als een lingo deelnemer. Ben ik godverdomme nog positief ook
[ afbeelding ]
En daarom kom jij hier haten?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:36 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
goed lezen, mijn collega's die bang zijn voor hun eigen hachje
Wat deed je hiervoor dan?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:23 schreef Havenbar0n het volgende:
het topic ging over ik, met anderhalf jaar ervaring, die anderen voorbij streeft met 30 jaar ervaring en dat nie leuk vinden.
daar ging dit topic over
Dat was het eigenlijk al vanaf de OP.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:07 schreef CapnIzzy het volgende:
Dit is vanaf nu een officieel zaadtopic
Vanaf nu is die officieelquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:13 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat was het eigenlijk al vanaf de OP.
Lol. Al dat gebrabbel van je en dan werk je opeens ploegendienst. Ploegendienst is voor loonslaven, jouw 2x modaal is het modaal van een 16 jarige?quote:
en toch verdienen die achttienjarige knullen al wat jij op je 40ste nog niet eens pakt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:15 schreef oLexie het volgende:
[..]
Lol. Al dat gebrabbel van je en dan werk je opeens ploegendienst. Ploegendienst is voor loonslaven, jouw 2x modaal is het modaal van een 16 jarige?
True, mijn vriend heeft alleen een middelbare schooldiploma en een carriere bij een multinational waar mening 40 jarige met Nyenrode mba jaloers op is.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:33 schreef Havenbar0n het volgende:
Ik snap het wel hoor, je bent na je havo of vwo een suffe studie gaan volgen en denken dat het helemaal goed komt. Uiteindelijk kom je in de bijstand of moet je genoegen nemen met 1700 netto.
Het leven is soms oneerlijk.
dit geloof ik dan weer niet, vroeg of later eisen ze dat jij je 'papiertje' gaat halen om te groeien. Zeker bij een multinational.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:08 schreef ZarB het volgende:
[..]
True, mijn vriend heeft alleen een middelbare schooldiploma en een carriere bij een multinational waar mening 40 jarige met Nyenrode mba jaloers op is.
Waarom zou ik daarover liegen? Ik ben hier anoniem, dus ik zou niet inzien wat ik ermee win om iets te verzinnen. Het klopt dat papieren op den duurt vereist zijn om CEO oid te worden, maar als hij dat zou willen dan kan hij die gaan halen. Vooralsnog is dat niet aan de orde en maakt hij erg snel carriere voor zijn leeftijd. Sommige mensen zijn geboren met zakelijk inzicht. Daar is hij er 1 van en ik helaas nietquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:31 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
dit geloof ik dan weer niet, vroeg of later eisen ze dat jij je 'papiertje' gaat halen om te groeien. Zeker bij een multinational.
leugens, hij is gewoon een modaaltje met een kia voor de deurquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:00 schreef ZarB het volgende:
[..]
Waarom zou ik daarover liegen? Ik ben hier anoniem, dus ik zou niet inzien wat ik ermee win om iets te verzinnen. Het klopt dat papieren op den duurt vereist zijn om CEO oid te worden, maar als hij dat zou willen dan kan hij die gaan halen. Vooralsnog is dat niet aan de orde en maakt hij erg snel carriere voor zijn leeftijd. Sommige mensen zijn geboren met zakelijk inzicht. Daar is hij er 1 van en ik helaas niet
Ok srryquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:02 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
leugens, hij is gewoon een modaaltje met een kia voor de deur
heel leuk dat je het over de CEO heb, maar voor vrijwel iedere functie die op de organogram voorkomt heb je papieren nodig. Je vriend zal waarschijnlijk snel carrière maken in het lagere kader.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:00 schreef ZarB het volgende:
[..]
Waarom zou ik daarover liegen? Ik ben hier anoniem, dus ik zou niet inzien wat ik ermee win om iets te verzinnen. Het klopt dat papieren op den duurt vereist zijn om CEO oid te worden, maar als hij dat zou willen dan kan hij die gaan halen. Vooralsnog is dat niet aan de orde en maakt hij erg snel carriere voor zijn leeftijd. Sommige mensen zijn geboren met zakelijk inzicht. Daar is hij er 1 van en ik helaas niet
een kadett.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:05 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
heel leuk dat je het over de CEO heb, maar voor vrijwel iedere functie die op de organogram voorkomt heb je papieren nodig. Je vriend zal waarschijnlijk snel carrière maken in het lagere kader.
en wat staat er dan voor de deur, hopelijk niet een oude polo of c180
Heeft het zin om hier verder op door te gaan aangezien je me toch niet gelooft? Neem maar van mij aan dat ik hier absoluut niet spreek over het 'lagere' kader en dat hij er behoorlijk warmpjes bij zit.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:05 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
heel leuk dat je het over de CEO heb, maar voor vrijwel iedere functie die op de organogram voorkomt heb je papieren nodig. Je vriend zal waarschijnlijk snel carrière maken in het lagere kader.
en wat staat er dan voor de deur, hopelijk niet een oude polo of c180
Ik nam even aan dat jij een jonge dame bent, maar je bent vast op leeftijd. Evenals je vriend.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:07 schreef ZarB het volgende:
[..]
Heeft het zin om hier verder op door te gaan aangezien je me toch niet gelooft? Neem maar van mij aan dat ik hier absoluut niet spreek over het 'lagere' kader en dat hij er behoorlijk warmpjes bij zit.
Oh trouwens, wat me opvalt is dat je nu exact hetzelfde doet als je hatende collega's. It takes one to know one
deze is wel heel slecht hoorquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:08 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
Ik nam even aan dat jij een jonge dame bent, maar je bent vast op leeftijd. Evenals je vriend.
Dan geloof ik het wel.
Dat heb je denk ik toch wel goed aangenomenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:08 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
Ik nam even aan dat jij een jonge dame bent, maar je bent vast op leeftijd. Evenals je vriend.
Dan geloof ik het wel.
ook 2x modaal, minstens?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:10 schreef ZarB het volgende:
[..]
Dat heb je denk ik toch wel goed aangenomenTenzij je 25 (vriend 29) 'op leeftijd' vindt
Wat is dat voor houding icm dit topic? Jealousy is a bitch he. Maar veel plezier nog met je eigen carriere. Groetjesquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:26 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
en dat met alleen de middelbare school als diploma?
Je heb teveel disney films gekeken meid.
Je bent onzin aan het verkopen, 29 jaar en geen diplomas. Dan ook nog 100k per jaar. Hij is ook onderbroekenmodel en beroemd schilder zeker?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:42 schreef ZarB het volgende:
[..]
Wat is dat voor houding icm dit topic? Jealousy is a bitch he. Maar veel plezier nog met je eigen carriere. Groetjes
doet het pijn dat de wereld kennelijk toch niet werkt zoals jij altijd dacht?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:44 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
Je bent onzin aan het verkopen, 29 jaar en geen diplomas. Dan ook nog 100k per jaar. Hij is ook onderbroekenmodel en beroemd schilder zeker?
Het werkt niet zo.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:48 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
doet het pijn dat de wereld kennelijk toch niet werkt zoals jij altijd dacht?
ontkenning is pas de eerst fase, don't worry.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |