Dat kan makkelijk als geschiedkundige.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:53 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
verwacht je als geschiedkundige boven de 2000 uit te komen dan?
Maar dat je mooi zou zijn weerspreek je niet, heel subtiel hoor.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:53 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik heb een baan, ik heb geen kinderen en ik rook niet zoveel meer. maar het had maar zou gekund hoor
dat was niet eens met opzetquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Maar dat je mooi zou zijn weerspreek je niet, heel subtiel hoor.
Ach neem het niet zo serieus op, TS is gewoon een 14 jarig MBO kindje wat toevallig naar een open dag van Shell is gegaan met de groep (waarmee hij begeleid woontquote:
er maar eens op je zelf gaan wonen knul en leren kokenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:57 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ach neem het niet zo serieus op, TS is gewoon een 14 jarig MBO kindje wat toevallig naar een open dag van Shell is gegaan met de groep (waarmee hij begeleid woont) en hij snapte gewoon niet dat de cijfertjes die tijdens de presentatie de omzet was.
Is de term 'troll' al gebezigd?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:54 schreef LompeHork het volgende:
Ik blijf het grappig vinden dat jij je beroep nog niet kenbaar hebt gemaakt maar wel een ordeel velt over anderen
Nee, maar dat was al duidelijk genoeg toch?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:00 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Is de term 'troll' al gebezigd?
mijn functie had je inmiddels wel kunnen raden, gezien je doet alsof je er verstand van heb.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat kan makkelijk als geschiedkundige.
Ik blijf het grappig vinden dat jij je beroep nog niet kenbaar hebt gemaakt maar wel een ordeel velt over anderen
Oké jochie, genoeg wel zoquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:01 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
mijn functie had je inmiddels wel kunnen raden, gezien je doet alsof je er verstand van heb.
Soms niet erg om zaken te benoemen. Of misschien ben ik cpt Obvious, kan ook.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, maar dat was al duidelijk genoeg toch?moest dat er echt nog achteraan?
als cpt hindsight zeg ik dat we deze troll hadden moeten negeren.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:04 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Soms niet erg om zaken te benoemen. Of misschien ben ik cpt Obvious, kan ook.
Gvdquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:53 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
verwacht je als geschiedkundige boven de 2000 uit te komen dan?
30quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:09 schreef Dehelerambam het volgende:
Maar TS, jammer dat je niet zegt hoe oud je bent, want waar het natuurlijk écht over gaat is niet hoeveel je nu wel of niet verdient, maar dat je keihard aan het vastlopen bent in je carriere.
Dus wat je nu verdient is helemaal niet zo interessant. Leer je lessen, wil je verder komen.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:04 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Soms niet erg om zaken te benoemen. Of misschien ben ik cpt Obvious, kan ook.
Maar vrinden, dat is veel te makkelijkquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:05 schreef Pharkus het volgende:
[..]
als cpt hindsight zeg ik dat we deze troll hadden moeten negeren.
Wat is zijn functie nou?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:11 schreef LompeHork het volgende:
Maar vrinden, dat is veel te makkelijk
Okquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:18 schreef LompeHork het volgende:
Ik hou het op callcenterslet, meer kan ik er niet van maken door die ploegendiensten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |