Hoedt nu het vuur en hoedt elkaar, als staat Arkturus aan de lucht.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Altijd natuurlijk, zolang het geen ploegendienst is. Dat is voor het plebs.
gelukkig was jij verstandig en heb jij geschiedenis gestudeerd, heel wat beter dan een technische opleiding.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:40 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Graag gedaan baron von ploegendienston
Misgun je helemaal niets, iedereen heeft recht op zijn eigen fantasiewereld.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:39 schreef Havenbar0n het volgende:
Ik ben toch blij dat ik dit topic heb aangemaakt. LompeHork die zich als het epitoom van mijn kut collega manifesteert. Andere misgunners die me naar beneden proberen te halen.
Zo lang je het maar kan plaatsen.
Thanks fok forum
Hee, ga niet kloten met geschiedenisstudenten.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:42 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
gelukkig was jij verstandig en heb jij geschiedenis gestudeerd, heel wat beter dan een technische opleiding.
Oke, nu medicatie en de oogjes dichtquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:39 schreef Havenbar0n het volgende:
Ik ben toch blij dat ik dit topic heb aangemaakt. LompeHork die zich als het epitoom van mijn kut collega manifesteert. Andere misgunners die me naar beneden proberen te halen.
Zo lang je het maar kan plaatsen.
Thanks fok forum
De winter is prachtig.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:42 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Hoedt nu het vuur en hoedt elkaar, als staat Arkturus aan de lucht.
ik ga er niet mee kloten, dat doet de arbeidsmarkt wel die je de bijstand instuurt.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:43 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Hee, ga niet kloten met geschiedenisstudenten.
Ik mik dan ook op een carrière als GTST-acteur.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:44 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
ik ga er niet mee kloten, dat doet de arbeidsmarkt wel die je de bijstand instuurt.
Jij bent inderdaad "anders".quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Met weemoed zal ik aan je denken als ik vol plezier aan het werk ben, denken aan die noeste fabrieksarbeider in ploegendiensten die het helemaal gemaakt heeft met zijn babyboomcollega's die hem nog dagelijks de oren wassen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:42 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
gelukkig was jij verstandig en heb jij geschiedenis gestudeerd, heel wat beter dan een technische opleiding.
dat is aardig, maar je schat me echt te hoog in.quote:
Je lijkt me zo'n kettingrokende bijstandsmoeder. Maar wel een mooie, om de een of andere reden. Door je fok!naam, denk ik.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:49 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
dat is aardig, maar je schat me echt te hoog in.
Dan wat?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:50 schreef Havenbar0n het volgende:
grappiger vind ik nog eigenlijk alle mbo procestechnologen die meer dan jullie verdienen.
ik heb een baan, ik heb geen kinderen en ik rook niet zoveel meer. maar het had maar zou gekund hoorquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:52 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je lijkt me zo'n kettingrokende bijstandsmoeder. Maar wel een mooie, om de een of andere reden. Door je fok!naam, denk ik.
Ik verwacht helemaal niets, als ik puur voor geld was gegaan had ik wel wat anders gestudeerd.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:53 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
verwacht je als geschiedkundige boven de 2000 uit te komen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |