1x per maand 20 sollicitaties inleveren. Maar dat is gewoon ctrl c en ctrl v sturen naar verschillende bedrijvenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Immer. Jij verdient gewoon geld zonder te werken toch?
En tussen de ploegen door naar de parkeerplaats om je kontje te laten uitwonen?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:32 schreef Havenbar0n het volgende:
maar waar staat pcr voor dan, ik kom iets tegen met dna en polymerisatie.
dat is een andere branche he
TS:quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:28 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
tsja het maakt mij geen donder uit, ik spaar per maand wat jullie verdienen.
Naar spulquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Excuus, typo, PCR. En dat verschilt niet per bedrijf.
Steigerzitters verdienen tegenwoordig helemaal geen reet, dus wel grappig dat je loopt te bagatelliseren terwijl je zelf de branches en de users niet kent.
Jij wint het topic zelfs, TS werkt eigenlijk voor jouquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:32 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
1x per maand 20 sollicitaties inleveren. Maar dat is gewoon ctrl c en ctrl v sturen naar verschillende bedrijven
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:23 schreef Prof_Hoax het volgende:
Je verdient dus geen 2 keer modaal, je krijgt 30 procent toeslag omdat je als een mongool je volledige ritme om zeep helpt, iets wat je niet tot je 50e trekt.
En moet iemand je ook uitleggen dat je pensioen opbouw die 30 procent niet meeneemt?
Daarbij iemand die head operator / MVK / wat dan ook is, is nog steeds peanuts.
Wordt wakker. Dwaas.
Daar hoef jij je als havenarbeider ook niet druk om te maken.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:32 schreef Havenbar0n het volgende:
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:32 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
1x per maand 20 sollicitaties inleveren. Maar dat is gewoon ctrl c en ctrl v sturen naar verschillende bedrijven
Polymerase-kettingreactie, hoor je wel gehad te hebben tijdens je studie. En dat kan nooit heel lang terug zijn.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:32 schreef Havenbar0n het volgende:
Ach, met een beetje geluk stroom ik in als de economie weer volop loopt en heb ik zo een baan te pakken.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:30 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
en jij moet je school nog afmaken en hopen niet in de bijstand te komen
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:33 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Jij wint het topic zelfs, TS werkt eigenlijk voor jou
Inhoudelijk antwoorden is hij niet goed in. Moet nog een beetje oefenen voor z'n huidige (geclaimde) functie denk ik.quote:
zoals ik al zei, dat is biologiequote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]deze baas. Ik laat me echt wegtrappen bij m'n werk, dit is de manier waarop je moet rollen.
[..]
Polymerase-kettingreactie, hoor je wel gehad te hebben tijdens je studie. En dat kan nooit heel lang terug zijn.
Hij heeft geen studie gehad zegt hij toch, misschien ligt het daar aanquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]deze baas. Ik laat me echt wegtrappen bij m'n werk, dit is de manier waarop je moet rollen.
[..]
Polymerase-kettingreactie, hoor je wel gehad te hebben tijdens je studie. En dat kan nooit heel lang terug zijn.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:14 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
ok ok tis weer leuk geweest. Raar he dat ik dat soort termen ken, ik ben zelf immers nooit student geweest of wat dan ook.
Een TS met een hele chagrijnige bek als hij zich dit realiseert. Aint it fun?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:35 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]jeeejjj wat heb ik gewonnen?
![]()
Garisson terug in KLB, het meest waardevolle aan dit hele topic.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:34 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Daar hoef jij je als havenarbeider ook niet druk om te maken.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:36 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
zoals ik al zei, dat is biologie
maar ik vind het wel leuk van je, je inzet
Oh Jezus, dat zie ik helemaal over het hoofd. Bedankt voor de reminder, dit maakt het één en ander duidelijk!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:36 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Hij heeft geen studie gehad zegt hij toch, misschien ligt het daar aan
[..]
Wel een beetje onwennig nog.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:37 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Garisson terug in KLB, het meest waardevolle aan dit hele topic.
Altijd natuurlijk, zolang het geen ploegendienst is. Dat is voor het plebs.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:37 schreef TwentyFourr het volgende:
Iemand nog interesse in een tip die je financiële leven positief kan veranderen?
Graag gedaan baron von ploegendienstonquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:39 schreef Havenbar0n het volgende:
Ik ben toch blij dat ik dit topic heb aangemaakt. LompeHork die zich als het epitoom van mijn kut collega manifesteert. Andere misgunners die me naar beneden proberen te halen.
Zo lang je het maar kan plaatsen.
Thanks fok forum
Je bent immer welkom.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:39 schreef Havenbar0n het volgende:
Ik ben toch blij dat ik dit topic heb aangemaakt. LompeHork die zich als het epitoom van mijn kut collega manifesteert. Andere misgunners die me naar beneden proberen te halen.
Thanks fok forum
Misgunners? Nee hoor, gasten als jij gun ik alle kutcollega's van de wereld.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:39 schreef Havenbar0n het volgende:
Thanks fok forum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |