Dat klopt.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:05 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
ja, jij hebt er verstand van. Normale operators aan de top zitten aan de 4200 euro netto per maand.
Met dit weer ruikt het al snel naar warme eikel hequote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:46 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik fap me suf op me zolderkamer, living the life jwz.
ik vind je standvastigheid wel 'bewonderenswaardig', maar je hebt er echt geen verstand van.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat klopt.
Alleen jammer dat je het niet echt toelicht vrind. Ik geloof er geen zak van, anders was je wel ingegaan op die term.
Ach de kopkaas smelt wat sneller, die lucht wen je vanzelf aanquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:06 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Met dit weer ruikt het al snel naar warme eikel he
Helaas wel.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:07 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
ik vind je standvastigheid wel 'bewonderenswaardig', maar je hebt er echt geen verstand van.
Master of Science Chemical Engineering and Chemistryquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Helaas wel.
Je hebt dus MLO gedaan en nu denk je dat je in de top werkt?
Godverdomme, geven ze dat ook al op het MBO.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:09 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
Master of Science Chemical Engineering and Chemistry
haha, wanneer komt je stufi weer binnen. Over drie weken pas? Thug life. Living on the edge.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:10 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Godverdomme, geven ze dat ook al op het MBO.
De nivellering gaat sneller dan ik dacht
Zo zo, TU nog wel, apart dat je dan bij een bedrijf als Shell gaat werken terwijl je meer kan verdienen bij, ik noem maar wat, zaadbedrijven.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:09 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
Master of Science Chemical Engineering and Chemistry
stufi ?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:11 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
haha, wanneer komt je stufi weer binnen. Over drie weken pas? Thug life. Living on the edge.
Dat hij dat soort termen kent zegt wel genoegquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:12 schreef Smack10 het volgende:
[..]
stufi ?![]()
lekker leidinggevende ben je trouwens met zulke slechte mensenkennis
Nee, jij lijkt me een gezellige collega... NOTquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:11 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
haha, wanneer komt je stufi weer binnen. Over drie weken pas? Thug life. Living on the edge.
Hij kwam zeker binnen op z'n sollicitatie met een felgroene shit aan een jaar geleden en niemand moet meneer omdat hij nogal eigenwijs isquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat hij dat soort termen kent zegt wel genoeg
"Yo man, geef me die functie, tsjek mijn swek dang!"quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:13 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Hij kwam zeker binnen op z'n sollicitatie met een felgroene shit aan en niemand moet meneer omdat hij nogal eigenwijs is
ok ok tis weer leuk geweest. Raar he dat ik dat soort termen ken, ik ben zelf immers nooit student geweest of wat dan ook.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat hij dat soort termen kent zegt wel genoeg
Je komt een beetje over alsof je iets moet bewijzen, gaven je ouders je nooit een complimentje of knuffel vroeger?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:14 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
ok ok tis weer leuk geweest. Raar he dat ik dat soort termen ken, ik ben zelf immers nooit student geweest of wat dan ook.
En 4100 schamel noemen als iemand die pas begonnen is, pls. Dit pak jij niet eens op je top.
Oh, rare top heb ik dan. Daar weet jij helemaal niets vanaf, daar heb ik al ruim boven gezeten.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:14 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
ok ok tis weer leuk geweest. Raar he dat ik dat soort termen ken, ik ben zelf immers nooit student geweest of wat dan ook.
En 4100 schamel noemen als iemand die pas begonnen is, pls. Dit pak jij niet eens op je top.
Hoe bevalt zo'n Kia? Volgens mij wel zuinig toch?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:16 schreef Havenbar0n het volgende:
Morgen weer vroeg opstaan en een uur in de file staan met je pas nieuw gekochte Kia Rio waar je zo trots op bent. Sparen voor een weekje Turkije in de zomer met animatieteam. Modale struggles.
Ja man, daarom ben je ook moderator annex designerrrrrrrrquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh, rare top heb ik dan. Daar weet jij helemaal niets vanaf, daar heb ik al ruim boven gezeten.
En ja, schamel, want je draait fucking ploegdiensten, lekker belangrijk zal je zijn man. Echt.
Dat is IMHO wel waar bij Ts de pijn: iets moeten bewijzen en de omgeving moet maar wijken op wat voor een manier dan ook.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:15 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Je komt een beetje over alsof je iets moet bewijzen, gaven je ouders je nooit een complimentje of knuffel vroeger?
Dat is hobbyquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:17 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
Ja man, daarom ben je ook moderator annex designerrrrrrrr
Sorry, ik probeerde vriendschap te sluiten, maar ik faal op sociaal vlakquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:17 schreef HaywoodJablome het volgende:
heel even leek het of jullie nader tot elkaar zouden komen, maar het zette niet door.
Je zal vast wel boven modaal verdienen. IT baantje rond de 2500. Is niet verkeerd hoor. Maandje Bali doen als vakantie.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is hobbygaat perfect hoor.
[..]
Sorry, ik probeerde vriendschap te sluiten, maar ik faal op sociaal vlak
Zelfs die knurften in de oil movements verdienen meer dan je vaderquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:19 schreef MichaelScott het volgende:
Je gedragen alsof je CEO bent maar ondertussen in ploegendienst werken.
Neehoor.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:19 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
Je zal vast wel boven modaal verdienen. IT baantje rond de 2500. Is niet verkeerd hoor. Maandje Bali doen als vakantie.
ik vind het oprecht fideel van je dat je hem al geupgrade hebt van een weekje turkije naar een maand bali.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:19 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
Je zal vast wel boven modaal verdienen. IT baantje rond de 2500. Is niet verkeerd hoor. Maandje Bali doen als vakantie.
Vond ik best oké eik. Liever blijf ik in eigen land.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:20 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik vind het oprecht fideel van je dat je hem al geupgrade hebt van een weekje turkije naar een maand bali.
TS is boos op de wereld, want niemand begrijpt hemquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:17 schreef tisauch het volgende:
[..]
Dat is IMHO wel waar bij Ts de pijn: iets moeten bewijzen en de omgeving moet maar wijken op wat voor een manier dan ook.
Verdienen is een ruim begrip hè...?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:26 schreef Havenbar0n het volgende:
Willen de studerenden en de mensen die niet minstens 2x modaal verdienen niet reageren reageren a.u.b.
Je weet wel dat er buiten de dagdienst niemand aanwezig is he, er moet iemand verantwoordelijk zijn voor de gehele plant.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Neehoor.
Ik weet niet wat je nu probeert te bewijzen, maar het is totaal zinloos. Je kent je vakgebied niet eens, anders laten ze je echt niet in ploegendienst werken hoor, zelfreflectie schat, probeer het eens.
Je kent mij helemaal niet, dus je hebt al geen idee waar je over praat.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:24 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
Je weet wel dat er buiten de dagdienst niemand aanwezig is he, er moet iemand verantwoordelijk zijn voor de gehele plant.
Het is wel leuk dat je als een deskundige praat, kennis die je heb opgedaan tussen een biertjes door met een stel b operators.
Maar aub houd op, jij tikt de 100k nooit aan.
CPR zegt mij inderdaad niets zo snel, afkortingen verschillen van bedrijf tot bedrijf en ik kan er geen 1000 onthouden.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je kent mij helemaal niet, dus je hebt al geen idee waar je over praat.
Dat je al niet weet wat een CPR is zegt eigenlijk al voldoende, maar ik zal je de schaamte maar besparen. Ploegendienst.
Excuus, typo, PCR. En dat verschilt niet per bedrijf.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:27 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
CPR zegt mij inderdaad niets zo snel, afkortingen verschillen van bedrijf tot bedrijf en ik kan er geen 1000 onthouden.
Maar zelfs steigerzitters verdienen meer dan 90% hier op fok
En daar kijk je nu op neer maar als je collega's dat bij jou doen ga je huilen?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:14 schreef Havenbar0n het volgende:
en jij moet je school nog afmaken en hopen niet in de bijstand te komenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En daar kijk je nu op neer maar als je collega's dat bij jou doen ga je huilen?
Gvd jij bent echt een mongool
Ik heb een uitkering mag ik hier aub mee praten in topic?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:26 schreef Havenbar0n het volgende:
Willen de studerenden en de mensen die niet minstens 2x modaal verdienen niet reageren reageren a.u.b.
Dan spaar je niet zoveelquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:28 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
tsja het maakt mij geen donder uit, ik spaar per maand wat jullie verdienen.
Nou nou. Dat is ook niet aardig.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:30 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
en jij moet je school nog afmaken en hopen niet in de bijstand te komen
Immer. Jij verdient gewoon geld zonder te werken toch?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:30 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
Ik heb een uitkering mag ik hier aub mee praten in topic?
1x per maand 20 sollicitaties inleveren. Maar dat is gewoon ctrl c en ctrl v sturen naar verschillende bedrijvenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Immer. Jij verdient gewoon geld zonder te werken toch?
En tussen de ploegen door naar de parkeerplaats om je kontje te laten uitwonen?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:32 schreef Havenbar0n het volgende:
maar waar staat pcr voor dan, ik kom iets tegen met dna en polymerisatie.
dat is een andere branche he
TS:quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:28 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
tsja het maakt mij geen donder uit, ik spaar per maand wat jullie verdienen.
Naar spulquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Excuus, typo, PCR. En dat verschilt niet per bedrijf.
Steigerzitters verdienen tegenwoordig helemaal geen reet, dus wel grappig dat je loopt te bagatelliseren terwijl je zelf de branches en de users niet kent.
Jij wint het topic zelfs, TS werkt eigenlijk voor jouquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:32 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
1x per maand 20 sollicitaties inleveren. Maar dat is gewoon ctrl c en ctrl v sturen naar verschillende bedrijven
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:23 schreef Prof_Hoax het volgende:
Je verdient dus geen 2 keer modaal, je krijgt 30 procent toeslag omdat je als een mongool je volledige ritme om zeep helpt, iets wat je niet tot je 50e trekt.
En moet iemand je ook uitleggen dat je pensioen opbouw die 30 procent niet meeneemt?
Daarbij iemand die head operator / MVK / wat dan ook is, is nog steeds peanuts.
Wordt wakker. Dwaas.
Daar hoef jij je als havenarbeider ook niet druk om te maken.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:32 schreef Havenbar0n het volgende:
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:32 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
1x per maand 20 sollicitaties inleveren. Maar dat is gewoon ctrl c en ctrl v sturen naar verschillende bedrijven
Polymerase-kettingreactie, hoor je wel gehad te hebben tijdens je studie. En dat kan nooit heel lang terug zijn.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:32 schreef Havenbar0n het volgende:
Ach, met een beetje geluk stroom ik in als de economie weer volop loopt en heb ik zo een baan te pakken.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:30 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
en jij moet je school nog afmaken en hopen niet in de bijstand te komen
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:33 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Jij wint het topic zelfs, TS werkt eigenlijk voor jou
Inhoudelijk antwoorden is hij niet goed in. Moet nog een beetje oefenen voor z'n huidige (geclaimde) functie denk ik.quote:
zoals ik al zei, dat is biologiequote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]deze baas. Ik laat me echt wegtrappen bij m'n werk, dit is de manier waarop je moet rollen.
[..]
Polymerase-kettingreactie, hoor je wel gehad te hebben tijdens je studie. En dat kan nooit heel lang terug zijn.
Hij heeft geen studie gehad zegt hij toch, misschien ligt het daar aanquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]deze baas. Ik laat me echt wegtrappen bij m'n werk, dit is de manier waarop je moet rollen.
[..]
Polymerase-kettingreactie, hoor je wel gehad te hebben tijdens je studie. En dat kan nooit heel lang terug zijn.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:14 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
Een TS met een hele chagrijnige bek als hij zich dit realiseert. Aint it fun?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:35 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]jeeejjj wat heb ik gewonnen?
![]()
Garisson terug in KLB, het meest waardevolle aan dit hele topic.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:34 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Daar hoef jij je als havenarbeider ook niet druk om te maken.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:36 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
zoals ik al zei, dat is biologie
maar ik vind het wel leuk van je, je inzet
Oh Jezus, dat zie ik helemaal over het hoofd. Bedankt voor de reminder, dit maakt het één en ander duidelijk!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:36 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Hij heeft geen studie gehad zegt hij toch, misschien ligt het daar aan
[..]
Wel een beetje onwennig nog.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:37 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Garisson terug in KLB, het meest waardevolle aan dit hele topic.
Altijd natuurlijk, zolang het geen ploegendienst is. Dat is voor het plebs.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:37 schreef TwentyFourr het volgende:
Iemand nog interesse in een tip die je financiële leven positief kan veranderen?
Graag gedaan baron von ploegendienstonquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:39 schreef Havenbar0n het volgende:
Ik ben toch blij dat ik dit topic heb aangemaakt. LompeHork die zich als het epitoom van mijn kut collega manifesteert. Andere misgunners die me naar beneden proberen te halen.
Zo lang je het maar kan plaatsen.
Thanks fok forum
Je bent immer welkom.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:39 schreef Havenbar0n het volgende:
Ik ben toch blij dat ik dit topic heb aangemaakt. LompeHork die zich als het epitoom van mijn kut collega manifesteert. Andere misgunners die me naar beneden proberen te halen.
Thanks fok forum
Misgunners? Nee hoor, gasten als jij gun ik alle kutcollega's van de wereld.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:39 schreef Havenbar0n het volgende:
Thanks fok forum
Hoedt nu het vuur en hoedt elkaar, als staat Arkturus aan de lucht.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Altijd natuurlijk, zolang het geen ploegendienst is. Dat is voor het plebs.
gelukkig was jij verstandig en heb jij geschiedenis gestudeerd, heel wat beter dan een technische opleiding.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:40 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Graag gedaan baron von ploegendienston
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |