Dat is hobbyquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:17 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
Ja man, daarom ben je ook moderator annex designerrrrrrrr
Sorry, ik probeerde vriendschap te sluiten, maar ik faal op sociaal vlakquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:17 schreef HaywoodJablome het volgende:
heel even leek het of jullie nader tot elkaar zouden komen, maar het zette niet door.
Je zal vast wel boven modaal verdienen. IT baantje rond de 2500. Is niet verkeerd hoor. Maandje Bali doen als vakantie.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is hobbygaat perfect hoor.
[..]
Sorry, ik probeerde vriendschap te sluiten, maar ik faal op sociaal vlak
Zelfs die knurften in de oil movements verdienen meer dan je vaderquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:19 schreef MichaelScott het volgende:
Je gedragen alsof je CEO bent maar ondertussen in ploegendienst werken.
Neehoor.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:19 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
Je zal vast wel boven modaal verdienen. IT baantje rond de 2500. Is niet verkeerd hoor. Maandje Bali doen als vakantie.
ik vind het oprecht fideel van je dat je hem al geupgrade hebt van een weekje turkije naar een maand bali.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:19 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
Je zal vast wel boven modaal verdienen. IT baantje rond de 2500. Is niet verkeerd hoor. Maandje Bali doen als vakantie.
Vond ik best oké eik. Liever blijf ik in eigen land.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:20 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik vind het oprecht fideel van je dat je hem al geupgrade hebt van een weekje turkije naar een maand bali.
TS is boos op de wereld, want niemand begrijpt hemquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:17 schreef tisauch het volgende:
[..]
Dat is IMHO wel waar bij Ts de pijn: iets moeten bewijzen en de omgeving moet maar wijken op wat voor een manier dan ook.
Verdienen is een ruim begrip hè...?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:26 schreef Havenbar0n het volgende:
Willen de studerenden en de mensen die niet minstens 2x modaal verdienen niet reageren reageren a.u.b.
Je weet wel dat er buiten de dagdienst niemand aanwezig is he, er moet iemand verantwoordelijk zijn voor de gehele plant.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Neehoor.
Ik weet niet wat je nu probeert te bewijzen, maar het is totaal zinloos. Je kent je vakgebied niet eens, anders laten ze je echt niet in ploegendienst werken hoor, zelfreflectie schat, probeer het eens.
Je kent mij helemaal niet, dus je hebt al geen idee waar je over praat.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:24 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
Je weet wel dat er buiten de dagdienst niemand aanwezig is he, er moet iemand verantwoordelijk zijn voor de gehele plant.
Het is wel leuk dat je als een deskundige praat, kennis die je heb opgedaan tussen een biertjes door met een stel b operators.
Maar aub houd op, jij tikt de 100k nooit aan.
CPR zegt mij inderdaad niets zo snel, afkortingen verschillen van bedrijf tot bedrijf en ik kan er geen 1000 onthouden.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je kent mij helemaal niet, dus je hebt al geen idee waar je over praat.
Dat je al niet weet wat een CPR is zegt eigenlijk al voldoende, maar ik zal je de schaamte maar besparen. Ploegendienst.
Excuus, typo, PCR. En dat verschilt niet per bedrijf.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:27 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
CPR zegt mij inderdaad niets zo snel, afkortingen verschillen van bedrijf tot bedrijf en ik kan er geen 1000 onthouden.
Maar zelfs steigerzitters verdienen meer dan 90% hier op fok
En daar kijk je nu op neer maar als je collega's dat bij jou doen ga je huilen?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:14 schreef Havenbar0n het volgende:
ok ok tis weer leuk geweest. Raar he dat ik dat soort termen ken, ik ben zelf immers nooit student geweest of wat dan ook.
en jij moet je school nog afmaken en hopen niet in de bijstand te komenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En daar kijk je nu op neer maar als je collega's dat bij jou doen ga je huilen?
Gvd jij bent echt een mongool
Ik heb een uitkering mag ik hier aub mee praten in topic?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:26 schreef Havenbar0n het volgende:
Willen de studerenden en de mensen die niet minstens 2x modaal verdienen niet reageren reageren a.u.b.
Dan spaar je niet zoveelquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:28 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
tsja het maakt mij geen donder uit, ik spaar per maand wat jullie verdienen.
Nou nou. Dat is ook niet aardig.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:30 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
en jij moet je school nog afmaken en hopen niet in de bijstand te komen
Immer. Jij verdient gewoon geld zonder te werken toch?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:30 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
Ik heb een uitkering mag ik hier aub mee praten in topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |