quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:26 schreef Havenbar0n het volgende:
Willen de studerenden en de mensen die niet minstens 2x modaal verdienen niet reageren reageren a.u.b.
Mooi, dan mag ik reageren, dus je baan als secretaresse/conciërge bevalt niet zo?quote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:23 schreef SuperwormJim het volgende:
En dat heb je ze ook zo verteld, recht in het gezicht?
Nee, dat kan helaas nog niet. Ik ga niet vroegtijdig mijn eigen glazen ingooien.quote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:26 schreef Havenbar0n het volgende:
Willen de studerenden en de mensen die niet minstens 2x modaal verdienen niet reageren reageren a.u.b.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:23 schreef LompeHork het volgende:
TS is gewoon een broekie die er niet mee om kan gaan dus
Je klinkt als een newbie die denkt het even te gaan maken, maar kennelijk kun je nog eens niet dealen met culturele verschillen binnen het bedrijf. En vervolgens ga je er over klagen op FOK!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:33 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
Nee, dat kan helaas nog niet. Ik ga niet vroegtijdig mijn eigen glazen ingooien.
Wat betreft financiën en toekomstperspectieven heb ik niets te klagen.
Laat maar ook, ik begon wel vrolijk met 'je kent het wel' maar dit is jullie natuurlijk niet bekend.
Zelfde voor jou, leg me het eens uit. Ook verwacht ik minstens 2x modaal van je.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:35 schreef teknomist het volgende:
[..]
Je klinkt als een newbie die denkt het even te gaan maken, maar kennelijk kun je nog eens niet dealen met culturele verschillen binnen het bedrijf. En vervolgens ga je er over klagen op FOK!
Je moet er langer in dienst zijn.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:36 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
Leg me eens uit hoe het werkt dan, nu verwacht ik wel minstens 2x modaal van je he
Ik zou zeggen: leg eerst eens uit wat je functie is en bij wat voor soort bedrijf? Een beetje triest roeptoeteren over X maal modaal zet geen zoden aan de dijk...quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:36 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
Zelfde voor jou, leg me het eens uit. Ook verwacht ik minstens 2x modaal van je.
Dit.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:37 schreef HaywoodJablome het volgende:
ze vinden je misschien gewoon een pretentieuze lul, dat zou ook kunnen.
Heet, voeten, etc.quote:
Nee, jullie zijn niet het publiek om het hierover mee te hebben.quote:
Spannend leven zal je hebben.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:45 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
Nee, jullie zijn niet het publiek om het hierover mee te hebben.
Maakt niet, hypotheekje nemen en volproppen met mooie auto voor de deur. Voor de rest bij de Lidl boodschappen doen.
maar hoe kan het dat iemand met zo'n intellect als jij zo'n enorme inschattingsfout gemaakt heeft dan?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:45 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
Maakt niet, hypotheekje nemen en volproppen met mooie auto voor de deur. Voor de rest bij de Lidl boodschappen doen.
Ik fap me suf op me zolderkamer, living the life jwz.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:45 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
Ach joh, dat zagen z'n werkgevers al in. Prima werk hebben ze hem geleverd om 'm die functie niet te geven, hulde!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:46 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
maar hoe kan het dat iemand met zo'n intellect als jij zo'n enorme inschattingsfout gemaakt heeft dan?
maar ik heb 'hem' wel ouwequote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ach joh, dat zagen z'n werkgevers al in. Prima werk hebben ze hem geleverd om 'm die functie niet te geven, hulde!
had ik ook maar een hypotheek volgepropt met een mooie auto voor de deurquote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ach joh, dat zagen z'n werkgevers al in. Prima werk hebben ze hem geleverd om 'm die functie niet te geven, hulde!
om vervolgens 10 jaar te gaan zitten vastroesten totdat je babyboom collega's weg zijnquote:
Shell, maakt nog geen tyfus uit dat ik dit zeg. Te groot om herkend te worden.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Met zulk taalgebruik? Slechte multinational dan.
Gewoon een rijke vent trouwen, probleem is zo opgelost Haywoodquote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:49 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
had ik ook maar een hypotheek volgepropt met een mooie auto voor de deur
Shell, daar werken een aantal ex-collega's van mij. Wat voor werk doe je?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:49 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
Shell, maakt nog geen tyfus uit dat ik dit zeg. Te groot om herkend te worden.
De Intos doet nog wel eens wat werk over de grens, heb ik me laten vertellen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Met zulk taalgebruik? Slechte multinational dan.
O dus je bent gewoon pompbediendequote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:49 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
Shell, maakt nog geen tyfus uit dat ik dit zeg. Te groot om herkend te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |