Ge moest beschaamd zijn! Als 30-jarige kom je op het forum een huilverhaaltje ophangen, omdat je grote boze collega's je naar hun pijpen laten dansen. Vervolgens begin je een moddergevecht waarin je argumenten gebruikt die kant noch wal raken en verdere labiele opmerkingen maakt tegenover Jan en alleman over hoeveel jij wel niet verdiend en hoe pauper zij wel niet zijn (zonder enige kennis over de desbetreffende personen). Ik weet niet of je het doorhebt, maar jij bent hier het infantiele béta-loonslaafje.quote:
als je met 'ge' begint ga ik de rest niet eens lezenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:26 schreef Azorius het volgende:
[..]
Ge moest beschaamd zijn! Als 30-jarige kom je op het forum een huilverhaaltje ophangen, omdat je grote boze collega's je naar hun pijpen laten dansen. Vervolgens begin je een moddergevecht waarin je argumenten gebruikt die kant noch wal raken en verdere labiele opmerkingen maakt tegenover Jan en alleman over hoeveel jij wel niet verdiend en hoe pauper zij wel niet zijn (zonder enige kennis over de desbetreffende personen). Ik weet niet of je het doorhebt, maar jij bent hier het infantiele béta-loonslaafje.
Je kunt je fantastische salaris beter in een cursus sociale vaardigheids- & weerbaarheidstraining gaan steken, dan kun je je collega's eens een keer aanspreken in plaats van ze op een internetforum als 'kolerehonden' te bestempelen.
goed lezen, mijn collega's die bang zijn voor hun eigen hachjequote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:26 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Maar je collega's haten jou, dus kom jij hier haten?
Je kan de cursus prima gebruiken. Doe het nou maar, is goed voor je ontwikkelingquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:36 schreef Havenbar0n het volgende:
als je met 'ge' begint ga ik de rest niet eens lezen
eerst maar een baan vinden jochiequote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:40 schreef Azorius het volgende:
[..]
Je kan de cursus prima gebruiken. Doe het nou maar, is goed voor je ontwikkeling. Kon je nog wel eens teamleider worden later.
ik vraag toch godverdomme niet om die belerende verhaaltjes van modaaltjes die even gaan zeggen hoe het werkt, of wel?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:41 schreef Hark_Bladeren het volgende:
Wen er maar aan TS, zo werkt het bedrijfsleven op alle niveau's.
Dat je blijkbaar geen manier weet om hiermee om te gaan zal er voor zorgen dat je zelf verzuurt. De betreffende collega's vertegenwoordigen jouw toekomst.
Groei jij eerst maar eens naar je leeftijd toe. Je gedrag lijkt niet echt overeen te komen met dat van een 30-jarige. Het enige jochie hier ben jij.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:43 schreef Havenbar0n het volgende:
eerst maar een baan vinden jochie
Zijn we gefrustreerd?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:45 schreef Havenbar0n het volgende:
ik vraag toch godverdomme niet om die belerende verhaaltjes van modaaltjes die even gaan zeggen hoe het werkt, of wel?
het zal me een rotzorg wezen, ik verdien wat jij aan je top niet eens zal krijgen. Moet ik dan jasje dasje doen omdat jij dit vind kloppen. Enge neel met je 1800 netto.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:47 schreef Azorius het volgende:
[..]
Groei jij eerst maar eens naar je leeftijd toe. Je gedrag lijkt niet echt overeen te komen met dat van een 30-jarige. Het enige jochie hier ben jij.
[..]
Zijn we gefrustreerd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik niet, waar zie je dat?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:52 schreef HaywoodJablome het volgende:
ik bespeur bij ts een lichte obsessie met inkomens. heel vaagjes maar hoor.
je moet een beetje tussen de regels doorlezen.quote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:51 schreef Hark_Bladeren het volgende:
Stop maar TS, al verdien je 3 Balkenendes, je bent gewoon zielig.ik ben ook nog eens knap en gespierdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het feit dat jij enkel waarde hecht aan geld maakt jou al nederig aan ons, dus ben maar weer stil.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:50 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
het zal me een rotzorg wezen, ik verdien wat jij aan je top niet eens zal krijgen. Moet ik dan jasje dasje doen omdat jij dit vind kloppen. Enge neel met je 1800 netto.
Is dat alles wat je te melden hebt? Kun je nog met iets anders schermen of is dat alles wat je hebt in je leven?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:50 schreef Havenbar0n het volgende:
het zal me een rotzorg wezen, ik verdien wat jij aan je top niet eens zal krijgen. Moet ik dan jasje dasje doen omdat jij dit vind kloppen. Enge neel met je 1800 netto.
Dit dus.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:52 schreef HaywoodJablome het volgende:
ik bespeur bij ts een lichte obsessie met inkomens. heel vaagjes maar hoor.
als jij daar lekker van kan slapen jongen, ik vind het bestquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het feit dat jij enkel waarde hecht aan geld maakt jou al nederig aan ons, dus ben maar weer stil.
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:57 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
als jij daar lekker van kan slapen jongen, ik vind het best
Voor iemand die het best vindt, probeer je anders aardig te 'bewijzen' hoe succesvol je bent op een internetforum. En dan ben je ook nog knap en gespierd.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:57 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
als jij daar lekker van kan slapen jongen, ik vind het best
dat mag je vinden, maar ik heb het allemaalquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:03 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Voor iemand die het best vindt, probeer je anders aardig te 'bewijzen' hoe succesvol je bent op een internetforum. En dan ben je ook nog knap en gespierd.![]()
Je komt op mij vooral over als een onzeker jochie dat zich een virtuele status probeert aan te meten.
En je faalt.
Dat is wat je beweert, jaquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:04 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
dat mag je vinden, maar ik heb het allemaal
Je doet net alsof het bijzonder is. Op Fok! heeft iedereen dat.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:06 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
leuk voor mij toch, ik vind het machtig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |