Ik heb geen auto en geen huis, ik doe boodschappen bij de AH, nu jij.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:45 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
Nee, jullie zijn niet het publiek om het hierover mee te hebben.
Maakt niet, hypotheekje nemen en volproppen met mooie auto voor de deur. Voor de rest bij de Lidl boodschappen doen.
maar niet te rijk he, want dan is zijn hypotheek misschien al afbetaald.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gewoon een rijke vent trouwen, probleem is zo opgelost Haywood
Ja die collega's waren vast b operators, knullen die ik dagelijks moet berispenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Shell, daar werken een aantal ex-collega's van mij. Wat voor werk doe je?
Ja, dat zou zonde en immer onefficiënt zijn.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:51 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
maar niet te rijk he, want dan is zijn hypotheek misschien al afbetaald.
Probeer je ze nu af te zeiken? Niet echt mijn probleem trouwens. Even bellenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:51 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
Ja die collega's waren vast b operators, knullen die ik dagelijks moet berispen
De frustratie zit behoorlijk diep, lullig dat je daar nog mee bezig bent tegen de klok van 9 's avonds.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:51 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
Ja die collega's waren vast b operators, knullen die ik dagelijks moet berispen
ik werk in de ploegenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:52 schreef tisauch het volgende:
[..]
De frustratie zit behoorlijk diep, lullig dat je daar nog mee bezig bent tegen de klok van 9 's avonds.
quote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:40 schreef AhmedJaret het volgende:
bij mcdonalds werken en zeuren over carriere
'normale' dienst is geen 30% toeslag en weet ik wat erbij. Je kunt beter in de ploegen werken, maar daar weet jij natuurlijk niets van.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]en dan huilen om mensen die hoger staan en wel een normale dienst draaien. In een beetje positie draai je geen ploegendienst. Dit moet niet erger worden hoor TS.
Daar weet ik alles van, dat soort mensen delegeer ik dagelijks.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:55 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
'normale' dienst is geen 30% toeslag en weet ik wat erbij. Je kunt beter in de ploegen werken, maar daar weet jij natuurlijk niets van.
Godverquote:
Het houdt niet op, niet vanzelf. [/einde treurige muziek]quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:56 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Godverik maar denken dat je 2 lagen onder de ceo in het hoger management zat.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Daar weet ik alles van, dat soort mensen delegeer ik dagelijks.
Maar je bent hogerop dus? Wat doe je nu dan? Dat je dan nog in de ploegendienst zit?
ik heb een uitloop tot 125kquote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:56 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Godverik maar denken dat je 2 lagen onder de ceo in het hoger management zat.
Dat zegt geen reet.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:57 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
[..]
ik heb een uitloop tot 125k
Ik wist wel dat ploegendiensten op een boorplatform goed verdiende, maar dat het zo hoog was wist ik nietquote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:57 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
[..]
ik heb een uitloop tot 125k
ik heb het niet over een huis van 2 ton hequote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je huis kan wel meer roepen, in deze tijden is het makkelijk kopen.
Wat doe je voor de kost?
Waarom ontwijk je m'n vraag?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:59 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
ik heb het niet over een huis van 2 ton he
Ik vraag om je functietitel, niet je personeelsnummer.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:00 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
ik hoef toch niet mijn personeelsnummer en alles te noemen of wel
Zeg gewoon wat voor werk je doet manquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:00 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
ik hoef toch niet mijn personeelsnummer en alles te noemen of wel
Dan verdien je dat bij lange na niet en werk je al helemaal niet in ploegendienst. Vooral niet in de chemie.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:03 schreef Havenbar0n het volgende:
iets met chemie en leidinggevende
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |