Nee, in Duitsland is de reden waar de EU uit is voortgekomen nog diep verankerd in het politieke gedachtengoed. En dat is het leed en de schade die Duitsland onder Hitler Europa heeft aangedaan.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:34 schreef Drugshond het volgende: [..] Denk meer barricades om lokaal geld niet te misbruiken voor EU-geld. Daarvoor waren al een klein aantal proefprocessen in Duitsland. Na de volgende Merkel wende verwacht ik wel dat duitsland zich iets minder EU actief ga opstellen.
Op woensdag 31 juli 2013 00:36 schreef Drugshond het volgende:
Duitsland is de oorzaak en oplossing van de eurocrisis.quote:
Dat weten ze zelf ook, en getuige hun beleid de afgelopen jaren is Europa meer een middel dan een doel.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:44 schreef De_Coulance het volgende:
Duitsland wordt weer eens te groot en machtig. Altijd hetzelfde.
Landbouw en innovatie sluiten elkaar niet uit, overigens. Integendeel, zou ik zelfs zeggen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:47 schreef Drugshond het volgende:
Eu toverstafje, zowat 60 % is landbouw. Met dank aan Frankrijk. Waar is nou de innovatie.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Duitsland doet niet zielig maar juist verantwoordelijk.
Koeien blijven koeien.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Landbouw en innovatie sluiten elkaar niet uit, overigens. Integendeel, zou ik zelfs zeggen.
Het risico van het falen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:50 schreef Drugshond het volgende:
Historisch gezien zijn vele muntunies kapot gegaan. Wat maakt de EU zo friet-speciaal ?
De zonsopgang is nog veel mooier als je gewoon in je bed ligt.quote:Op woensdag 31 juli 2013 07:03 schreef GSbrder het volgende:
Nederland is best mooi als de zon opkomt.
Nee, vanuit de auto is hij op zijn best.quote:Op woensdag 31 juli 2013 07:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
De zonsopgang is nog veel mooier als je gewoon in je bed ligt.
Dit.quote:Op woensdag 31 juli 2013 07:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
De zonsopgang is nog veel mooier als je gewoon in je bed ligt.
Het was wel warmer dan het leek in ieder geval.quote:Op woensdag 31 juli 2013 07:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, vanuit de auto is hij op zijn best.
Omdat ze zich bemoeien met anderen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:03 schreef arjan1212 het volgende:
Nou ik weet niet eens wat het is en voordat je die letters intikte wist ik niet dat ze bestonden, hoe kan je dan weten dat ik een hekel aan ze heb
Moeten ze dan niet wat aan dat excessieve drinken doen? Of willen ze liever alleen dat het niet meer op TV komt, waar iedereen kan zien wat voor achterlijke alcoholcultuur er in sommige kringen heerst? Straks krijg je daar nog wetgeving tegen en wordt er minder alcohol verkochtquote:De Wolf begrijpt dat het vreemd kan overkomen dat juist de alcoholbranche met deze oproep komt. 'De alcoholbranche is verantwoordelijk voor een product dat gelukkig door de overgrote meerderheid op een verantwoorde manier wordt gedronken. Maar we snappen ook dat er een negatieve kant aan ons product zit wanneer mensen excessief drinken', legt hij uit. 'Ook RTL hoort bij de Nederlandse samenleving en zou zich moeten realiseren dat zij invulling moet geven aan een maatschappelijke verantwoordelijkheid rond het thema 'alcohol en jongeren'.'
Ik krijg hoofdpijn van jouw schrijfstijl.quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:03 schreef arjan1212 het volgende:
Nou ik weet niet eens wat het is en voordat je die letters intikte wist ik niet dat ze bestonden, hoe kan je dan weten dat ik een hekel aan ze heb
Dat is ook lastig te lezen met al die OMG dit is slecht voor je stickers die arjan z'n vrijheid afnemen.quote:
Oh ja, die waarschuwingen. Volgens mij plakken ze in sommige landen plaatjes van vervuilde longen op verpakkingen van rookwaar.quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is ook lastig te lezen met al die OMG dit is slecht voor je stickers die arjan z'n vrijheid afnemen.
Of erger.quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh ja, die waarschuwingen. Volgens mij plakken ze in sommige landen plaatjes van vervuilde longen op verpakkingen van rookwaar.
Kunt u niet eenvoudigweg verdwijnen?quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:44 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Als dat erop staat , gaat iedereen pakjes sparen. Heb jij die met dat gezwel in zijn nek al ?
Ik krijg net door dat vanaf morgen de temperatuur snel gaat stijgen en dat we weer dik over de 30 graden gaan.quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:40 schreef Disana het volgende:
Zon en wind, ideaal... zolang als het duurt.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:49 schreef Elfletterig het volgende:
Aldus iemand die zich bijna 10 jaar geleden registreerde en slechts één topic in NWS heeft geopend. Ik zou het bijna als compliment gaan zien.
Ja precies, dat bedoel ik. Is het net lekker afgekoeld.quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik krijg net door dat vanaf morgen de temperatuur snel gaat stijgen en dat we weer dik over de 30 graden gaan.
Werd tijd, kutweer hier.quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik krijg net door dat vanaf morgen de temperatuur snel gaat stijgen en dat we weer dik over de 30 graden gaan.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:46 schreef arjan1212 het volgende:
Dank je voor de vraag. Nu ga ik nooit meer weg.
Sinds wanneer is Reya iedereen??? Ik hij GOD of zo?quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:51 schreef Tem het volgende:
Wie is arjan1212 en waarom heeft iedereen hier een hekel aan deze vriendelijk vriend?
Een beetje wel.quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:54 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Reya iedereen??? Ik hij GOD of zo?
Inderdaad Reya is iedereen want Brussel en alfamannetje van deze reeks, newbie.quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:54 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dat zijn de mannetjes waar ik het hardste om lach...quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:58 schreef Tem het volgende:
[..]
Inderdaad Reya is iedereen want Brussel en alfamannetje van deze reeks, newbie.
Jij en lachen...........quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:59 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dat zijn de mannetjes waar ik het hardste om lach...
Heeft die gast aambeien ofzo?quote:
Vanuit jouw positie hier in de SC is Reya wel degelijk een godheid ja.quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:54 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Jammer weer dit.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:06 schreef betyar het volgende:
Gisteren nog flink wat kiloknallers ingeladen bij de supermarkt want goedkoop.
Plofkoe?quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:06 schreef betyar het volgende:
Broeha.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vanuit jouw positie hier in de SC is Reya wel degelijk een godheid ja.
Hebben ze die in Hongarije ook dan?quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:06 schreef betyar het volgende:
Nee, wel goedkope rookwaar.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:13 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Hebben ze die in Hongarije ook dan?
Ook lekker, weleens gezien bij de destructor als ze een koe villen, dat beest pompen ze vol met lucht en trekken er zo de huid vanaf.quote:
Ik kan er niet eeuwig blijven jammer genoeg.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:13 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Hebben ze die in Hongarije ook dan?
Sigaren zijn voor opa's, zoals Tem.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:18 schreef betyar het volgende:
[..]
Helaas, sigaren zijn daar flink duurder.
Een koers van 298 forint voor een euro, heb ik niet gezien daar.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:18 schreef arjan1212 het volgende:
The price of 1 package of Marlboro cigarretes in Budapest is ¤2.74 (817 Ft)
quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:22 schreef arjan1212 het volgende:
Waarom niet, je kan daar toch ook kasten verkopen ? Niet dat ik je weg wil hebben
quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:20 schreef betyar het volgende:
[..]
Ook lekker, weleens gezien bij de destructor als ze een koe villen, dat beest pompen ze vol met lucht en trekken er zo de huid vanaf.
Het was meer de mental image.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:27 schreef betyar het volgende:
[..]
Het moet zeker "van af" zijn.............![]()
Allicht, maar sigaretten zijn voor breezersletjes.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sigaren zijn voor opa's, zoals Tem.
En voor Koos. Maar tegenwoordig alleen 's avonds.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:32 schreef waht het volgende:
[..]
Allicht, maar sigaretten zijn voor breezersletjes.
Jeugdherinneringenquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:35 schreef Hexagon het volgende:
Nog meer lekkere hersenloze kermismuziek
Ben je alweer een nieuwe trip aan het plannen?quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:38 schreef Drugshond het volgende:
http://www.tripadvisor.co(...)Central_Hungary.html
Hebben ze daar flink opgeschaald , was daar 10 jaar geleden en toen zag het er heel anders uit. Wel een hoop vage dingen op de menukaart. Maar wel lekker.
Drugshond IS een trip.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben je alweer een nieuwe trip aan het plannen?
Mjah....(gewoon een beetje pielen met wat zoekopdrachten) Kroatie lijkt me wel aardig.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben je alweer een nieuwe trip aan het plannen?
Je moet hier eens naartoe gaan:quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:50 schreef De_Coulance het volgende:
Hier ga ik waarschijnlijk heen.
http://www.tripadvisor.co(...)isar_Cappadocia.html
Twee mensen vonden het terrible.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:50 schreef De_Coulance het volgende:
Is ook leuk, lijkt me.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:48 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mjah....(gewoon een beetje pielen met wat zoekopdrachten) Kroatie lijkt me wel aardig.
En 170 excellent. Plus Willem Alexander en Maxima hebben er ook overnacht.quote:
Dat ziet er wel aardig uit. Ga je lang?quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:50 schreef De_Coulance het volgende:
Waar is dat?quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:51 schreef betyar het volgende:
[..]
Je moet hier eens naartoe gaan:
https://www.google.nl/sea(...)_4UejaCofEtQam9YDgCQ
http://www.jericoacoara.com/j1/
Daar een paar dagen. Maar we blijven drie weken in Turkije.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat ziet er wel aardig uit. Ga je lang?
Oké jij wint, enkel met dat laatste.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:53 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
En 170 excellent. Plus Willem Alexander en Maxima hebben er ook overnacht.
We gaan het zien.quote:
Jij bent toch student?quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:50 schreef De_Coulance het volgende:
Cool!quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Is ook leuk, lijkt me.
Ik ontdekte gisteren een spel. Moet je aan de hand van beelden raden waar je bent.
http://geoguessr.com/
Het is wel grappig.
Thuiswonend geloof ik, dat scheelt al flink.quote:
Dat is wat jullie wijsmaak.quote:
Oh wat lekker, drie weken. Heb je ook wel verdiend na al het harde werken en studeren.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:54 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Daar een paar dagen. Maar we blijven drie weken in Turkije.
Ik heb het gisteren even bij iemand anders gedaan en zat best nog vaak redelijk in de buurt. Je kunt veel aflezen aan gebouwen en bomen.quote:
Wellicht. Want je betaalt minimaal zo'n 250-300 euro per nacht.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Thuiswonend geloof ik, dat scheelt al flink.
We krijgen een hoop korting.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wellicht. Want je betaalt minimaal zo'n 250-300 per nacht.
Allemaal leuk en aardig, maar dat is zelfs voor iemand die ongeveer 1,5 keer modaal verdient (ik) een prijzig grapje.
Ballonvaren, moet je er dan ook bij doen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:50 schreef De_Coulance het volgende:
Ik wilde je al aangeven.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:59 schreef De_Coulance het volgende:
Nah het is via via (bijna) geregeld met de connecties van pa. Ik ga alleen mee, alsof ik dat kan betalen.
Ja, Cappadocië is sowieso leuk.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:01 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ballonvaren, moet je er dan ook bij doen.
Als het maar dubieus tot stand is gekomen.quote:
Anderhalf keer modaal als beginnende journalist bij een regionaal blaadje? Geen wonder dat die sector in zwaar weer verkeerd.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wellicht. Want je betaalt minimaal zo'n 250-300 euro per nacht.
Allemaal leuk en aardig, maar dat is zelfs voor iemand die ongeveer 1,5 keer modaal verdient (ik) een prijzig grapje.
Inderdaad.. net had ik er 1 toen zat ik 389, nogwat km uit de buurt... maar dat was makkelijk dat was in British Colombia, de hemel voor mountainbikers.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb het gisteren even bij iemand anders gedaan en zat best nog vaak redelijk in de buurt. Je kunt veel aflezen aan gebouwen en bomen.
Inderdaad. Al had ik het liever wat korter gehad.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh wat lekker, drie weken. Heb je ook wel verdiend na al het harde werken en studeren.
Waarschijnlijk niet.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:01 schreef waht het volgende:
[..]
Als het maar dubieus tot stand is gekomen.
Beginnend? Kerel, zit er alweer 6 jaar.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Anderhalf keer modaal als beginnende journalist bij een regionaal blaadje? Geen wonder dat die sector in zwaar weer verkeerd.
Ah mooi. Er zit wel veel USA tussen, maar gelukkig verschillen die staten nogal veel.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Inderdaad.. net had ik er 1 toen zat ik 389, nogwat km uit de buurt... maar dat was makkelijk dat was in British Colombia, de hemel voor mountainbikers.
Nu sowieso wel.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:04 schreef De_Coulance het volgende:
Zou de belastingdienst hier meelezen?
Waarom? Of laat je hier soms een liefde achter. Vertel!quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:02 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Inderdaad. Al had ik het liever wat korter gehad.
Ja inderdaad.. maar sommige zijn ook wel lastig.. zat net bij 1 te twijfelen tussen ergens in Afrika of Australie, ik gokte de eerste en dat was een foute gok. Maar wel leuk spelletje. Kan verslavend gaan werken om een zo hoog mogelijke score te halen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah mooi. Er zit wel veel USA tussen, maar gelukkig verschillen die staten nogal veel.
Nee niet echt.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom? Of laat je hier soms een liefde achter. Vertel!
Waarom?quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:04 schreef YokiKater het volgende:
In Breda en omgeving gaan ze straks knallen horen.
Je moet ook letten op de weghelft waarop de auto's rijden.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:06 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja inderdaad.. maar sommige zijn ook wel lastig.. zat net bij 1 te twijfelen tussen ergens in Afrika of Australie, ik gokte de eerste en dat was een foute gok. Maar wel leuk spelletje. Kan verslavend gaan werken om een zo hoog mogelijke score te halen.
Een F16 die een testvlucht vanaf Volkel gaat maken heeft authorisatie om door de geluidsbarriere te gaan.quote:
Auti loopt nu met een bomgordel door Breda.quote:
Dat snap ik wel. Kun je niet in je eentje eerder terug?quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:06 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Nee niet echt.
Vind 2 weken vakantie lang zat. Het is handiger als je hier ook even wat tijd hebt dingen te regelen voor het nieuwe studiejaar.
Tevens zit ik daar alleen met familie wat ook wel verveelt na een tijdje.
Ah goede tip, zo scherp was ik nog nietquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Je moet ook letten op de weghelft waarop de auto's rijden.
Ik zat gisteren in Noord-Korea en dacht dat het Tsjechië was gezien het model kerk dat er stondquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ah goede tip, zo scherp was ik nog nietMaar op dit plaatje zag je geen auto's. Was een offroad weg door een droog gebied. Maar ik had er ook al een foutje bij zitten dat het Japan betrof, daar had ik het wel aan de auto's kunnen zien maar stond daar niet bij stil.
Ja, maar als je dit dus veel gaat spelen dan leer je langzamerhand wel weer veel. Dat vind ik leuk.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zat gisteren in Noord-Korea en dacht dat het Tsjechië was gezien het model kerk dat er stond![]()
Dorre landschappen zijn inderdaad lastig, je zou dan alle plant- en boomsoorten moeten kennen.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Auti loopt nu met een bomgordel door Breda.
Ja, want je kunt tussendoor ook googelen op naambordjes enzo.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, maar als je dit dus veel gaat spelen dan leer je langzamerhand wel weer veel. Dat vind ik leuk.
Ook dat, een soort detective spelen.. vind ik wel leukquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, want je kunt tussendoor ook googelen op naambordjes enzo.
Sla je de nachtrust over?quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:18 schreef Drugshond het volgende:
Ik stop een reisprogramma van 2 weken in 5 dagen. En ik kom er nog redelijk mee weg ook.
Dan nog lijkt 50k op jaarbasis voor de gemiddelde HBO'er met 6 jaar ervaring nog best veel.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Beginnend? Kerel, zit er alweer 6 jaar.
Als je bezig kan blijven gaat dat ook wel makkelijker.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:24 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ja. als het echt moet ja (en zonder morren).
Dat was het probleem dus niet , er stond elke dag wel iets op mijn programma. Brak of niet, gewoon gaan.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:27 schreef waht het volgende:
[..]
Als je bezig kan blijven gaat dat ook wel makkelijker.
Oké, zit er tegenaan. 45k.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dan nog lijkt 50k op jaarbasis voor de gemiddelde HBO'er met 6 jaar ervaring nog best veel.
Hopelijk neemt het treinvolk je te grazen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:39 schreef KoosVogels het volgende:
Straks met de trein op pad. Dat is lang geleden.
Wel spannend.
Ook op vakantie naar Polenquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:39 schreef KoosVogels het volgende:
Straks met de trein op pad. Dat is lang geleden.
Wel spannend.
Ik blijf uit de buurt van Rotterdam.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:40 schreef waht het volgende:
[..]
Hopelijk neemt het treinvolk je te grazen.
Die grap is alleen leuk als waht zegt dat ie de trein pakt.quote:
Bonus airmiles (AH). Hij kan goedkoper daar naar toe.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die grap is alleen leuk als waht zegt dat ie de trein pakt.
In de jaren '40 mochten jouw broeders en zusters gratis met de trein.quote:
Je raakt eraan verslingerdquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Alaska, op Baranof Island.
Ben nu met 3e plaatje bezig.. ga voor een superscore.
Ik zou beargumenteren dat de treinreis allerminst gratis was gezien de gedwongen afgave van eigendommen. Echter betaalt Duitsland die schuld nog steeds af.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In de jaren '40 mochten jouw broeders en zusters gratis met de trein.
quote:Al decennialang wordt door individuele Caribische landen aangedrongen op een vorm van herstelbetalingen door de landen die het meest hebben geprofiteerd van de handel in slaven. In landen als Jamaica en Antigua en Barbuda bestaan bijvoorbeeld al langer nationale commissies die zich hierop toeleggen. Het strijdplan dat de veertien Caricom-landen eerder deze maand in Trinidad omarmden moet omvangrijker en ambitieuzer zijn dan iedere tot nu toe ondernomen poging.
Zit je nou over jezelf op te scheppenquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik vind het leuk, ben een goede onderzoeker.
Nee dat ga ik nu doen..quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Zit je nou over jezelf op te scheppen
45k? Voor dat prutswerk van jou?quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oké, zit er tegenaan. 45k.
Journalisten zijn ook wat intelligenter dan de gemiddelde hbo'er.
M'n collega verdiende rond z'n pensioen meer dan 80k.quote:
Dat is wel veel.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:31 schreef KoosVogels het volgende:
Hij verdiende iets meer dan 6k bruto p/m. Incl vakantietoeslag en winstuitkering knal je dan wel over de 80k op jaarbasis ja.
Dat is wel veel, per maand.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
M'n collega verdiende rond z'n pensioen meer dan 80k.
Lees The Wealth of Nations van Adam Smith eens.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:40 schreef Webschip het volgende:
Ik vind het wel raar waarom de het ene beroep van een hbo-er zo veel oplevert, en het andere om nog net niet dood te gaan.
Dank voor de tip.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:41 schreef waht het volgende:
[..]
Lees The Wealth of Nations van Adam Smith eens.
Ik hoop dat dit slechte grappen zijn.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wisselgeld.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:31 schreef KoosVogels het volgende:
Hij verdiende iets meer dan 6k bruto p/m. Incl vakantietoeslag en winstuitkering knal je dan wel over de 80k op jaarbasis ja.
Wel even een leeswijzer zoeken, dan kun je allerlei specifiek geneuzel overslaan.quote:
Dat is ook beter. Vooral selectief zijn.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:45 schreef waht het volgende:
[..]
Wel even een leeswijzer zoeken, dan kun je allerlei specifiek geneuzel overslaan.
Dat krijg ik voor het tekenen van de presentielijst.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat hij zo trots was dat anderen van mening waren dat hij toch iedere discussie zou winnen?quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:49 schreef Webschip het volgende:
Ik zag Rijkman Groenink bij Kijken in de Ziel (NTR). Mooi programma.
De man vond ik eigenlijk best sympathiek overkomen.
Zo zei hij het niet precies, maar reageerde enigszins nuancerend op iets wat presentator hem wel een beetje in de mond legde.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:54 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat hij zo trots was dat anderen van mening waren dat hij toch iedere discussie zou winnen?
We werken niet allemaal in de (semi-)publieke sector hè, docentje.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:42 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit slechte grappen zijn.
Wacht maar tot ik in de hoernalistiek terecht kom als rechterhand van Luyendijk.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
We werken niet allemaal in de (semi-)publieke sector hè, docentje.
Mwoah, denk dat wij harder werken dan menig andere loonslaaf.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:06 schreef Tem het volgende:
Goed onderhandeld, 80k voor verhaaltjes over katten in de boom.
Vind je?quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dan nog lijkt 50k op jaarbasis voor de gemiddelde HBO'er met 6 jaar ervaring nog best veel.
Ik vond hem een beetje een gare autist. Maar dat moeten die topmannen toch een beetje zijn volgens mij.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:56 schreef Webschip het volgende:
[..]
Zo zei hij het niet precies, maar reageerde enigszins nuancerend op iets wat presentator hem wel een beetje in de mond legde.
Beetje de hele dag aan je pen likken.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, denk dat wij harder werken dan menig andere loonslaaf.
Autisten zijn topmannenquote:Op woensdag 31 juli 2013 13:09 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik vond hem een beetje een gare autist. Maar dat moeten die topmannen toch een beetje zijn volgens mij.
Noodgedwongen inderdaad.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:09 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik vond hem een beetje een gare autist. Maar dat moeten die topmannen toch een beetje zijn volgens mij.
Gewoon knettergek als je het mij vraagt.quote:
De gozert die eigenhanding de ABN opbies. Van automatisering geen kaas heeft gegeten. En zich in financiele produken verdiep waarvan hij geen verstand had.quote:
Als je het er niet mee eens bent gewoon geen krant kopen anders bek houwe.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:02 schreef KoosVogels het volgende:
Maar goed, een Rabobank-mannetje mag rustig 60k verdienen na een paar jaar arbeid, maar als een journalist bovenmodaal verdient, raakt men in paniek.
En jij wou laatst langskomen om mij te helpen toen ik het even moeilijk had?quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:18 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Gewoon knettergek als je het mij vraagt.
Nog steeds. Autisme zit ons hier in de genen....quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
En jij wou laatst langskomen om mij te helpen toen ik het even moeilijk had?
Munt slaan uit zaken die je niet begrijpt is ook een talent.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:18 schreef Drugshond het volgende:
[..]
De gozert die eigenhanding de ABN opbies. Van automatisering geen kaas heeft gegeten. En zich in financiele produken verdiep waarvan hij geen verstand had.
Waarom zou je (hoogfunctionerende) autisten dan knettergek willen noemen? Ze/we zijn hooguit een beetje vreemd/raar/maf.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:23 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Nog steeds. Autisme zit ons hier in de genen....
Nu verwart u alweer autisten met filosofen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:39 schreef Friek_ het volgende:
Autisten parasiteren op de staatskas. De oplossing is duidelijk.
Er is natuurlijk een vrij groot verschil onderling.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Waarom zou je (hoogfunctionerende) autisten dan knettergek willen noemen? Ze/we zijn hooguit een beetje vreemd/raar/maf.
Dat is waar.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:57 schreef waht het volgende:
[..]
Er is natuurlijk een vrij groot verschil onderling.
Ja maf heh? Ik had het ook al op het nieuws gezien vanmorgen. Erg apart, misschien heeft het iets te maken met het weer?quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:17 schreef remlof het volgende:
[..]
De bavianen in Emmen zijn weer in paniek, maar niemand weet waarom
Ik denk dat het gemiddelde loon voor een HBO'er met 6 jaar werkervaring nog wel een stukje onder de 50k ligt ja. Zeker waar het uitvoerende functies betreft.quote:
In het geval van een instemmend antwoord hebt u weer materiaal voor de krant van morgen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:47 schreef KoosVogels het volgende:
Elf, heb jij toevallig last van aambeien?
Muttie heeft problemen met zijn Multipla.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:53 schreef YokiKater het volgende:
Volgens mij is mijn vaste pakketbezorger aan het vasten en rijdt er een ander. Hij is al 2 uur te laat..
quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kom hier niet "bijdragen", dat doe ik wel op leuke, levendige, interessante fora.
Ik kwam je even subtiel de weg terug wijzen naar POL. Hopelijk is dat hiermee gelukt.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De oplossing is simpel en die vind je hier: Politiek
En in het bijzonder hier: POL / [POLCAFE #4316] Duitsland is speciaal.
Mocht je denken: "Verrek, dat is dit topic", dan kan dat kloppen.
Veel chatplezier met de oplossing die ik je heb aangereikt.
Volgens mij heb je het nog niet helemaal begrepen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is dan niet erg in lijn met het hoge niveau dat jullie bij vlagen in NWS komen opeisen.
Maar ik heb een goed idee: blijf lekker weg uit NWS, dan hoef je je er ook niet aan te ergeren. Je hebt hier in POL een technisch gezien identiek platform om te discussiëren. Misschien moet je daarbinnen eens wat vaker een ander topic dan POL-café openen. Het niveau is hier hoog genoeg, dus dat moet zonder meer lukken.
Veel succes.
Hoe hou je het toch vol in de gemeenteraad.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:11 schreef Hexagon het volgende:
Even alle relposts naar de trachcan. Ik wordt namelijk helemaal schijtziek van dat dat gedoe.
Dat is zijn punchline, en tevens het signaal om te verhuizen naar de bar.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:12 schreef Euribob het volgende:
[..]
Hoe hou je het toch vol in de gemeenteraad.
Daar ben ik niet verantwoordelijk voor de orde dus dat is niet zo moeilijkquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:12 schreef Euribob het volgende:
[..]
Hoe hou je het toch vol in de gemeenteraad.
Daadkrachtig. Vergeleken met du_ke die nog nooit iets heeft gedaan.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:11 schreef Hexagon het volgende:
Even alle relposts naar de trachcan. Ik wordt namelijk helemaal schijtziek van dat dat gedoe.
Toch vind ik je nog steeds goed als user en mod.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:14 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Daar ben ik niet verantwoordelijk voor de orde dus dat is niet zo moeilijk
Dus geen "Hexagon running for mayor" in de nabije toekomst?quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:14 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Daar ben ik niet verantwoordelijk voor de orde dus dat is niet zo moeilijk
Du_ke is van zwak preventiebeleid, Hexagon van keiharde repressie.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:16 schreef waht het volgende:
[..]
Daadkrachtig. Vergeleken met du_ke die nog nooit iets heeft gedaan.
In plaats van hier de orde te bewaren - waarlijk een nobele bezigheid - gaat du_ke tussen wat malloten een vierdaagse lopen; dat geeft inderdaad blijk van een serieus gebrek aan verantwoordelijkheidszin.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:16 schreef waht het volgende:
[..]
Ach na een paar jaartjes oefenen als mod hierquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:16 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dus geen "Hexagon running for mayor" in de nabije toekomst?
Op dat moment is een bar helaas niet open in Eindhoven, daarom is aansluiting op het nachtnet onontbeerlijk.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:14 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat is zijn punchline, en tevens het signaal om te verhuizen naar de bar.
Ik wordt?quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:11 schreef Hexagon het volgende:
Dank voor het complimentquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Toch vind ik je nog steeds goed als user en mod.![]()
Maar ik zal weer snel weggaan. Ik beloof dat ik geen posts meer uit andere fora hier zal komen citeren.
Het blijft inderdaad een uitdaging om alles te politiseren. Maar goed, daar zijn we voor.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:36 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dank voor het compliment
Overigens is het niet zo heel vreemd dat er meer topics in NWS geopend worden dan hier. NWS heeft namelijk een veel bredere scope dan POL. Het is dus een wat vreemde vergelijking omdat de krant ook vele malen dikker is dat het politieke katern.
Mij werd ooit eens verweten dat ik schoonheid van vrouwen politiseerdequote:Op woensdag 31 juli 2013 15:49 schreef waht het volgende:
[..]
Het blijft inderdaad een uitdaging om alles te politiseren. Maar goed, daar zijn we voor.
Waarom las ik "prostitueerde"?quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:50 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Mij werd ooit eens verweten dat ik schoonheid van vrouwen politiseerde
Ik heb een VVD voorkeur.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:50 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Mij werd ooit eens verweten dat ik schoonheid van vrouwen politiseerde
Meteen stoken ook.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:16 schreef waht het volgende:
[..]
VVD vind ik te ordinair meestal.quote:
quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:12 schreef Hexagon het volgende:
[..]
VVD vind ik te ordinair meestal.
Ik vind jonge CDA vrouwen bovengemiddeld vaak erg aantrekkelijk. Dat tuttige trekt me wel.
Om een voorbeeld te gevenquote:
Oh dat vind ik nog best meevallen, er lopen genoeg mooie meiden met lang haar rond op een PvdA-congresquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:24 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Om een voorbeeld te geven
[ afbeelding ]
Bij de PvdA zijn er helaas ontzettend veel vrouwen met kort pittig kapsel trouwens.
Helaas dus met een verhoogd risico op een kort pittig kapsel in de toekomstquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh dat vind ik nog best meevallen, er lopen genoeg mooie meiden met lang haar rond op een PvdA-congres
Ik verwacht een kort pittig kapsel eerlijk gezegd eerder bij CDA-dames van middelbare leeftijdquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:32 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Helaas dus met een verhoogd risico op een kort pittig kapsel in de toekomst
Ik had dat vroeger met van die steile gelovige mannen die zichzelf erg serieus nemen. Die probeerde ik te verleiden tot een lach, dat zag er dan zo schattig uit.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:12 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik vind jonge CDA vrouwen bovengemiddeld vaak erg aantrekkelijk. Dat tuttige trekt me wel.
Zozo, Disana, zozo.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had dat vroeger met van die steile gelovige mannen die zichzelf erg serieus nemen. Die probeerde ik te verleiden tot een lach, dat zag er dan zo schattig uit.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had dat vroeger met van die steile gelovige mannen die zichzelf erg serieus nemen. Die probeerde ik te verleiden tot een lach, dat zag er dan zo schattig uit.
Je hebt je oksels maar eens geschoren?quote:
Onder andere. Vanwege de zomer mag zoiets een tandje minder (niet helemaal weggeschoren trouwens, wel bijgewerkt).quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je hebt je oksels maar eens geschoren?
Dat is inderdaad nog een stap extremer. Maar ik begrijp het wel. Zo vond ik Tineke Huizinga en vind ik Carola Schouten behoorlijk porno.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Oeh. Als je die laatste kunt ontdooien, ben je echt een kanjer.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:51 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat is inderdaad nog een stap extremer. Maar ik begrijp het wel. Zo vond ik Tineke Huizinga en vind ik Carola Schouten behoorlijk porno.
Hier ziet ze er al een stuk beter uitquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Oeh. Als je die laatste kunt ontdooien, ben je echt een kanjer.
[ afbeelding ]
Inderdaad, en niet te vergeten die mond. Volgens mij heeft ze het zelf geneens door.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:52 schreef Friek_ het volgende:
Carola Schouten is zeker neukbaar, inderdaad. Met dat brilletje van d'r.
Maar nog wel een overbeetjequote:Op woensdag 31 juli 2013 16:56 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Hier ziet ze er al een stuk beter uit
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:51 schreef Hexagon het volgende:
Zo vond ik Tineke Huizinga behoorlijk porno.
Oh zo.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet joh. Het is de uitdaging.
Dat valt nu juist recht in uw categorie, lijkt me. Bovendien heeft ze een inkomen, in uw geval ook niet geheel onbelangrijk.quote:
Overigens heb ik ook wel weer wat met het tegenovergesteldequote:Op woensdag 31 juli 2013 16:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar nog wel een overbeetjeTypisch een brave-meisjesuiterlijk.
Van die ietwat mollige sjaaltjesdozen, ik begrijp je helemaal. Maar ik weet niet wie Pixie en Kat zijn.quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:02 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Overigens heb ik ook wel weer wat met het tegenovergestelde
Een dame als Pixie of Kat von D vind ik ook heerlijk om te zien
Maar kom bij mijn niet met van die JOVD dozen aan
quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:02 schreef Hexagon het volgende:
Maar kom bij mijn niet met van die JOVD dozen aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |