We krijgen een hoop korting.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wellicht. Want je betaalt minimaal zo'n 250-300 per nacht.
Allemaal leuk en aardig, maar dat is zelfs voor iemand die ongeveer 1,5 keer modaal verdient (ik) een prijzig grapje.
Ballonvaren, moet je er dan ook bij doen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:50 schreef De_Coulance het volgende:
Hier ga ik waarschijnlijk heen.
http://www.tripadvisor.co(...)isar_Cappadocia.html
Ik wilde je al aangeven.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:59 schreef De_Coulance het volgende:
Nah het is via via (bijna) geregeld met de connecties van pa. Ik ga alleen mee, alsof ik dat kan betalen.
Ja, Cappadocië is sowieso leuk.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:01 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ballonvaren, moet je er dan ook bij doen.
Als het maar dubieus tot stand is gekomen.quote:
Anderhalf keer modaal als beginnende journalist bij een regionaal blaadje? Geen wonder dat die sector in zwaar weer verkeerd.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wellicht. Want je betaalt minimaal zo'n 250-300 euro per nacht.
Allemaal leuk en aardig, maar dat is zelfs voor iemand die ongeveer 1,5 keer modaal verdient (ik) een prijzig grapje.
Inderdaad.. net had ik er 1 toen zat ik 389, nogwat km uit de buurt... maar dat was makkelijk dat was in British Colombia, de hemel voor mountainbikers.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb het gisteren even bij iemand anders gedaan en zat best nog vaak redelijk in de buurt. Je kunt veel aflezen aan gebouwen en bomen.
Inderdaad. Al had ik het liever wat korter gehad.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh wat lekker, drie weken. Heb je ook wel verdiend na al het harde werken en studeren.
Waarschijnlijk niet.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:01 schreef waht het volgende:
[..]
Als het maar dubieus tot stand is gekomen.
Beginnend? Kerel, zit er alweer 6 jaar.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Anderhalf keer modaal als beginnende journalist bij een regionaal blaadje? Geen wonder dat die sector in zwaar weer verkeerd.
Ah mooi. Er zit wel veel USA tussen, maar gelukkig verschillen die staten nogal veel.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Inderdaad.. net had ik er 1 toen zat ik 389, nogwat km uit de buurt... maar dat was makkelijk dat was in British Colombia, de hemel voor mountainbikers.
Nu sowieso wel.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:04 schreef De_Coulance het volgende:
Zou de belastingdienst hier meelezen?
Waarom? Of laat je hier soms een liefde achter. Vertel!quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:02 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Inderdaad. Al had ik het liever wat korter gehad.
Ja inderdaad.. maar sommige zijn ook wel lastig.. zat net bij 1 te twijfelen tussen ergens in Afrika of Australie, ik gokte de eerste en dat was een foute gok. Maar wel leuk spelletje. Kan verslavend gaan werken om een zo hoog mogelijke score te halen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah mooi. Er zit wel veel USA tussen, maar gelukkig verschillen die staten nogal veel.
Nee niet echt.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom? Of laat je hier soms een liefde achter. Vertel!
Waarom?quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:04 schreef YokiKater het volgende:
In Breda en omgeving gaan ze straks knallen horen.
Je moet ook letten op de weghelft waarop de auto's rijden.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:06 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja inderdaad.. maar sommige zijn ook wel lastig.. zat net bij 1 te twijfelen tussen ergens in Afrika of Australie, ik gokte de eerste en dat was een foute gok. Maar wel leuk spelletje. Kan verslavend gaan werken om een zo hoog mogelijke score te halen.
Een F16 die een testvlucht vanaf Volkel gaat maken heeft authorisatie om door de geluidsbarriere te gaan.quote:
Auti loopt nu met een bomgordel door Breda.quote:
Dat snap ik wel. Kun je niet in je eentje eerder terug?quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:06 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Nee niet echt.
Vind 2 weken vakantie lang zat. Het is handiger als je hier ook even wat tijd hebt dingen te regelen voor het nieuwe studiejaar.
Tevens zit ik daar alleen met familie wat ook wel verveelt na een tijdje.
Ah goede tip, zo scherp was ik nog nietquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Je moet ook letten op de weghelft waarop de auto's rijden.
Ik zat gisteren in Noord-Korea en dacht dat het Tsjechië was gezien het model kerk dat er stondquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ah goede tip, zo scherp was ik nog nietMaar op dit plaatje zag je geen auto's. Was een offroad weg door een droog gebied. Maar ik had er ook al een foutje bij zitten dat het Japan betrof, daar had ik het wel aan de auto's kunnen zien maar stond daar niet bij stil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |