Nee, in Duitsland is de reden waar de EU uit is voortgekomen nog diep verankerd in het politieke gedachtengoed. En dat is het leed en de schade die Duitsland onder Hitler Europa heeft aangedaan.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:34 schreef Drugshond het volgende: [..] Denk meer barricades om lokaal geld niet te misbruiken voor EU-geld. Daarvoor waren al een klein aantal proefprocessen in Duitsland. Na de volgende Merkel wende verwacht ik wel dat duitsland zich iets minder EU actief ga opstellen.
Op woensdag 31 juli 2013 00:36 schreef Drugshond het volgende:
Duitsland is de oorzaak en oplossing van de eurocrisis.quote:
Dat weten ze zelf ook, en getuige hun beleid de afgelopen jaren is Europa meer een middel dan een doel.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:44 schreef De_Coulance het volgende:
Duitsland wordt weer eens te groot en machtig. Altijd hetzelfde.
Landbouw en innovatie sluiten elkaar niet uit, overigens. Integendeel, zou ik zelfs zeggen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:47 schreef Drugshond het volgende:
Eu toverstafje, zowat 60 % is landbouw. Met dank aan Frankrijk. Waar is nou de innovatie.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Duitsland doet niet zielig maar juist verantwoordelijk.
Koeien blijven koeien.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Landbouw en innovatie sluiten elkaar niet uit, overigens. Integendeel, zou ik zelfs zeggen.
Het risico van het falen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:50 schreef Drugshond het volgende:
Historisch gezien zijn vele muntunies kapot gegaan. Wat maakt de EU zo friet-speciaal ?
De zonsopgang is nog veel mooier als je gewoon in je bed ligt.quote:Op woensdag 31 juli 2013 07:03 schreef GSbrder het volgende:
Nederland is best mooi als de zon opkomt.
Nee, vanuit de auto is hij op zijn best.quote:Op woensdag 31 juli 2013 07:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
De zonsopgang is nog veel mooier als je gewoon in je bed ligt.
Dit.quote:Op woensdag 31 juli 2013 07:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
De zonsopgang is nog veel mooier als je gewoon in je bed ligt.
Het was wel warmer dan het leek in ieder geval.quote:Op woensdag 31 juli 2013 07:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, vanuit de auto is hij op zijn best.
Omdat ze zich bemoeien met anderen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:03 schreef arjan1212 het volgende:
Nou ik weet niet eens wat het is en voordat je die letters intikte wist ik niet dat ze bestonden, hoe kan je dan weten dat ik een hekel aan ze heb
Moeten ze dan niet wat aan dat excessieve drinken doen? Of willen ze liever alleen dat het niet meer op TV komt, waar iedereen kan zien wat voor achterlijke alcoholcultuur er in sommige kringen heerst? Straks krijg je daar nog wetgeving tegen en wordt er minder alcohol verkochtquote:De Wolf begrijpt dat het vreemd kan overkomen dat juist de alcoholbranche met deze oproep komt. 'De alcoholbranche is verantwoordelijk voor een product dat gelukkig door de overgrote meerderheid op een verantwoorde manier wordt gedronken. Maar we snappen ook dat er een negatieve kant aan ons product zit wanneer mensen excessief drinken', legt hij uit. 'Ook RTL hoort bij de Nederlandse samenleving en zou zich moeten realiseren dat zij invulling moet geven aan een maatschappelijke verantwoordelijkheid rond het thema 'alcohol en jongeren'.'
Ik krijg hoofdpijn van jouw schrijfstijl.quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:03 schreef arjan1212 het volgende:
Nou ik weet niet eens wat het is en voordat je die letters intikte wist ik niet dat ze bestonden, hoe kan je dan weten dat ik een hekel aan ze heb
Dat is ook lastig te lezen met al die OMG dit is slecht voor je stickers die arjan z'n vrijheid afnemen.quote:
Oh ja, die waarschuwingen. Volgens mij plakken ze in sommige landen plaatjes van vervuilde longen op verpakkingen van rookwaar.quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is ook lastig te lezen met al die OMG dit is slecht voor je stickers die arjan z'n vrijheid afnemen.
Of erger.quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh ja, die waarschuwingen. Volgens mij plakken ze in sommige landen plaatjes van vervuilde longen op verpakkingen van rookwaar.
Kunt u niet eenvoudigweg verdwijnen?quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:44 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Als dat erop staat , gaat iedereen pakjes sparen. Heb jij die met dat gezwel in zijn nek al ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |