Ja, maar als je dit dus veel gaat spelen dan leer je langzamerhand wel weer veel. Dat vind ik leuk.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zat gisteren in Noord-Korea en dacht dat het Tsjechië was gezien het model kerk dat er stond![]()
Dorre landschappen zijn inderdaad lastig, je zou dan alle plant- en boomsoorten moeten kennen.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Auti loopt nu met een bomgordel door Breda.
Ja, want je kunt tussendoor ook googelen op naambordjes enzo.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, maar als je dit dus veel gaat spelen dan leer je langzamerhand wel weer veel. Dat vind ik leuk.
Ook dat, een soort detective spelen.. vind ik wel leukquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, want je kunt tussendoor ook googelen op naambordjes enzo.
Sla je de nachtrust over?quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:18 schreef Drugshond het volgende:
Ik stop een reisprogramma van 2 weken in 5 dagen. En ik kom er nog redelijk mee weg ook.
Dan nog lijkt 50k op jaarbasis voor de gemiddelde HBO'er met 6 jaar ervaring nog best veel.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Beginnend? Kerel, zit er alweer 6 jaar.
Als je bezig kan blijven gaat dat ook wel makkelijker.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:24 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ja. als het echt moet ja (en zonder morren).
Dat was het probleem dus niet , er stond elke dag wel iets op mijn programma. Brak of niet, gewoon gaan.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:27 schreef waht het volgende:
[..]
Als je bezig kan blijven gaat dat ook wel makkelijker.
Oké, zit er tegenaan. 45k.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dan nog lijkt 50k op jaarbasis voor de gemiddelde HBO'er met 6 jaar ervaring nog best veel.
Hopelijk neemt het treinvolk je te grazen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:39 schreef KoosVogels het volgende:
Straks met de trein op pad. Dat is lang geleden.
Wel spannend.
Ook op vakantie naar Polenquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:39 schreef KoosVogels het volgende:
Straks met de trein op pad. Dat is lang geleden.
Wel spannend.
Ik blijf uit de buurt van Rotterdam.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:40 schreef waht het volgende:
[..]
Hopelijk neemt het treinvolk je te grazen.
Die grap is alleen leuk als waht zegt dat ie de trein pakt.quote:
Bonus airmiles (AH). Hij kan goedkoper daar naar toe.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die grap is alleen leuk als waht zegt dat ie de trein pakt.
In de jaren '40 mochten jouw broeders en zusters gratis met de trein.quote:
Je raakt eraan verslingerdquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Alaska, op Baranof Island.
Ben nu met 3e plaatje bezig.. ga voor een superscore.
Ik zou beargumenteren dat de treinreis allerminst gratis was gezien de gedwongen afgave van eigendommen. Echter betaalt Duitsland die schuld nog steeds af.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In de jaren '40 mochten jouw broeders en zusters gratis met de trein.
quote:Al decennialang wordt door individuele Caribische landen aangedrongen op een vorm van herstelbetalingen door de landen die het meest hebben geprofiteerd van de handel in slaven. In landen als Jamaica en Antigua en Barbuda bestaan bijvoorbeeld al langer nationale commissies die zich hierop toeleggen. Het strijdplan dat de veertien Caricom-landen eerder deze maand in Trinidad omarmden moet omvangrijker en ambitieuzer zijn dan iedere tot nu toe ondernomen poging.
Zit je nou over jezelf op te scheppenquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik vind het leuk, ben een goede onderzoeker.
Nee dat ga ik nu doen..quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Zit je nou over jezelf op te scheppen
45k? Voor dat prutswerk van jou?quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oké, zit er tegenaan. 45k.
Journalisten zijn ook wat intelligenter dan de gemiddelde hbo'er.
M'n collega verdiende rond z'n pensioen meer dan 80k.quote:
Dat is wel veel.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:31 schreef KoosVogels het volgende:
Hij verdiende iets meer dan 6k bruto p/m. Incl vakantietoeslag en winstuitkering knal je dan wel over de 80k op jaarbasis ja.
Dat is wel veel, per maand.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
M'n collega verdiende rond z'n pensioen meer dan 80k.
Lees The Wealth of Nations van Adam Smith eens.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:40 schreef Webschip het volgende:
Ik vind het wel raar waarom de het ene beroep van een hbo-er zo veel oplevert, en het andere om nog net niet dood te gaan.
Dank voor de tip.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:41 schreef waht het volgende:
[..]
Lees The Wealth of Nations van Adam Smith eens.
Ik hoop dat dit slechte grappen zijn.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wisselgeld.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:31 schreef KoosVogels het volgende:
Hij verdiende iets meer dan 6k bruto p/m. Incl vakantietoeslag en winstuitkering knal je dan wel over de 80k op jaarbasis ja.
Wel even een leeswijzer zoeken, dan kun je allerlei specifiek geneuzel overslaan.quote:
Dat is ook beter. Vooral selectief zijn.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:45 schreef waht het volgende:
[..]
Wel even een leeswijzer zoeken, dan kun je allerlei specifiek geneuzel overslaan.
Dat krijg ik voor het tekenen van de presentielijst.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |