Zit je nou over jezelf op te scheppenquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik vind het leuk, ben een goede onderzoeker.
Nee dat ga ik nu doen..quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Zit je nou over jezelf op te scheppen
45k? Voor dat prutswerk van jou?quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oké, zit er tegenaan. 45k.
Journalisten zijn ook wat intelligenter dan de gemiddelde hbo'er.
M'n collega verdiende rond z'n pensioen meer dan 80k.quote:
Dat is wel veel.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:31 schreef KoosVogels het volgende:
Hij verdiende iets meer dan 6k bruto p/m. Incl vakantietoeslag en winstuitkering knal je dan wel over de 80k op jaarbasis ja.
Dat is wel veel, per maand.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
M'n collega verdiende rond z'n pensioen meer dan 80k.
Lees The Wealth of Nations van Adam Smith eens.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:40 schreef Webschip het volgende:
Ik vind het wel raar waarom de het ene beroep van een hbo-er zo veel oplevert, en het andere om nog net niet dood te gaan.
Dank voor de tip.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:41 schreef waht het volgende:
[..]
Lees The Wealth of Nations van Adam Smith eens.
Ik hoop dat dit slechte grappen zijn.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wisselgeld.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:31 schreef KoosVogels het volgende:
Hij verdiende iets meer dan 6k bruto p/m. Incl vakantietoeslag en winstuitkering knal je dan wel over de 80k op jaarbasis ja.
Wel even een leeswijzer zoeken, dan kun je allerlei specifiek geneuzel overslaan.quote:
Dat is ook beter. Vooral selectief zijn.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:45 schreef waht het volgende:
[..]
Wel even een leeswijzer zoeken, dan kun je allerlei specifiek geneuzel overslaan.
Dat krijg ik voor het tekenen van de presentielijst.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |