En negers zijn natuurlijk ook gewoon waardeloos, niet te vergeten.quote:Op maandag 29 juli 2013 09:29 schreef waht het volgende:
Congo is natuurlijk wel een waardeloos land.
Ze zouden zich beter kunnen organiseren inderdaad. Minder elkaar vermoorden, meer wegen aanleggen.quote:Op maandag 29 juli 2013 09:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En negers zijn natuurlijk ook gewoon waardeloos, niet te vergeten.
Ai.....quote:Op maandag 29 juli 2013 09:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, daar zorgen de Chinezen wel voor.quote:Op maandag 29 juli 2013 09:31 schreef waht het volgende:
[..]
Ze zouden zich beter kunnen organiseren inderdaad. Minder elkaar vermoorden, meer wegen aanleggen.
Daar dacht de VOC heel anders over.quote:Op maandag 29 juli 2013 09:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vervolgens moeten ze die wegen ook onderhouden. Goed, ieder z'n meug zullen we maar zeggen.quote:Op maandag 29 juli 2013 09:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, daar zorgen de Chinezen wel voor.
Je zou kunnen stellen dat de gemiddelde Afrikaan andere prioriteiten heeft dan de West Europeaan.quote:Op maandag 29 juli 2013 09:35 schreef KoosVogels het volgende:
Sorry sorry, maar GS heeft gelijk.
Ik ben een beetje slaapdronken. Kan het niet helpen.
Ik stel voor dat u ter compensatie uw komende maandloon doneert aan Oxfam Novib.quote:Op maandag 29 juli 2013 09:35 schreef KoosVogels het volgende:
Sorry sorry, maar GS heeft gelijk.
Ik ben een beetje slaapdronken. Kan het niet helpen.
Lekker bouwen.quote:Strukton heeft als lid van een consortium opdracht gekregen om mee te bouwen aan drie van de zes lijnen van het volledig geautomatiseerde en onbemande metrosysteem door de stad Riyadh in Saoedi-Arabië.
Ik hoorde op de radio dat ze dat OV daar samen vanaf de bodem mogen opbouwen. Kan niet op de naam van de andere grote bouwer komen.quote:
Een beetje geld overmaken naar de fat cats van hulporganisaties zeker?quote:Op maandag 29 juli 2013 09:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik stel voor dat u ter compensatie uw komende maandloon doneert aan Oxfam Novib.
quote:Op maandag 29 juli 2013 09:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoorde op de radio dat ze dat OV daar samen vanaf de bodem mogen opbouwen. Kan niet op de naam van de andere grote bouwer komen.
quote:FAST consortium bestaat, naast Strukton, uit de leden FCC - Spanje (consortiumleider), Freyssinett - Saudi-Arabië, Alstom - Frankrijk, Samsung CT - Korea, Setec - Frankrijk en Typsa - Spanje.
Ik heb gehoord dat ze direct champagne en kaviaar bestellen na het krijgen van een riante donatie.quote:Op maandag 29 juli 2013 09:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een beetje geld overmaken naar de fat cats van hulporganisaties zeker?
Ah kijk, dit is wat ik heb gehoord:quote:Op maandag 29 juli 2013 09:43 schreef waht het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat ze direct champagne en kaviaar bestellen na het krijgen van een riante donatie.
Zo zo, ze gaan flink inzetten op OV daar.quote:Op maandag 29 juli 2013 09:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah kijk, dit is wat ik heb gehoord:
http://www.htmfoto.net/nieuws/tonen.php?datum=20130725&item=240
Mooi hè.quote:Op maandag 29 juli 2013 09:46 schreef waht het volgende:
[..]
Zo zo, ze gaan flink inzetten op OV daar.
Ah, Hasjkoning.quote:Op maandag 29 juli 2013 09:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah kijk, dit is wat ik heb gehoord:
http://www.htmfoto.net/nieuws/tonen.php?datum=20130725&item=240
http://phys.org/news/2013-07-dutch-city-patently-world.html#jCpquote:Dutch city patently the world's most inventive
From cancer-busting ultrasound techniques to ways to boost vitamins in tomatoes, Dutch tech-hub Eindhoven's avalanche of patents has just earned it the crown of "most inventive city in the world."
Despite the Dutch economy hobbling through its third recession since 2009, this southern city of around 750,000 has become a beacon of high-tech hope and is even compared to Silicon Valley in the United States.
With 22.6 patents filed for every 10,000 residents, US-based Forbes magazine this month named Eindhoven the world's most inventive city.
Using a commonly-used metric for mapping innovation, called 'patent intensity', Forbes based its award on statistics from the Organisation for Economic Co-Operation and Development (OECD).
In 2011, some 3,238 patent applications were filed in the Netherlands, according to the European Union's statistics office Eurostat.
Of these, the Eindhoven region and in particular its research and development hub the High Tech Campus (HTC), accounted for 42.0 percent.
But on the "smartest square kilometre in the Netherlands", you won't find students at the sprawling HTC complex on Eindhoven's outskirts.
Once a closed-off laboratory for Dutch electronics giant Philips, the campus houses more than 100 companies employing 8,000 researchers, developers and engineers.
"Here, every 20 minutes a patent is created," the HTC boasts on its website.
The sprawling complex with its ultra-modern glass-facaded buildings is set among green fields populated by leisurely grazing cows.
The HTC is at the heart of Eindhoven's innovation and provides a space where big companies such as Philips collaborate with small startups.
Philips opened the facility in 2003 when the company had just gone through a round of layoffs. It offered former employees somewhere to launch startups and use their knowledge.
The result was an explosion of innovation.
"The idea (of the HTC) is based on a philosophy of 'open innovation' where high-tech businesses share knowledge ... to deliver better and quicker results," said Jean-Paul van Oijen, sales manager at Brainport Development, whose job it is to stimulate investment in the Eindhoven region.
Bij mijn weten vele medewerkers ook niet. Verlangen naar het verleden, groepsvorming, etc.quote:Op maandag 29 juli 2013 09:56 schreef GSbrder het volgende:
Meh, ik heb niet zo'n lekker gevoel bij Haskoning sinds de fusie.
De man op de radio was van de partner, de presentator noemde die naam steeds niet en de man bleef aandringen dat hij van de partner wasquote:Op maandag 29 juli 2013 09:56 schreef GSbrder het volgende:
Meh, ik heb niet zo'n lekker gevoel bij Haskoning sinds de fusie.
Begin jij nou ook al?quote:
quote:Op maandag 29 juli 2013 09:34 schreef GSbrder het volgende:
Ik dacht dat wij dit soort dingen niet meer zouden zeggen in POL...
Mooi land wel, dat Italië.quote:Op maandag 29 juli 2013 10:13 schreef KoosVogels het volgende:
Echt een prachttopic, dat over die Italiaanse minister die een banaan naar d'r hoofd kreeg.
MOE-eendenquote:Op maandag 29 juli 2013 10:15 schreef Monolith het volgende:
Speciaal voor Koos nog eentje.
[ afbeelding ]
Hier nog iets voor Koos, maar dan met water.quote:Op maandag 29 juli 2013 10:15 schreef Monolith het volgende:
Speciaal voor Koos nog eentje.
[ afbeelding ]
Weer de hele nacht achter brandweerauto's aangefietst?quote:
Ik weet niet wat ik precies gedaan heb vannacht.quote:Op maandag 29 juli 2013 10:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Weer de hele nacht achter brandweerauto's aangefietst?
Leuke PI, wees er maar trots op.quote:Op maandag 29 juli 2013 10:16 schreef KoosVogels het volgende:
Nederland is minstens zo racistisch als Italië.
Herkenbaar. Dat overkomt mij ook meerdere malen per week.quote:Op maandag 29 juli 2013 10:24 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik precies gedaan heb vannacht.
Beetje trollen moet kunnen, toch?quote:
Grapje Koos.quote:Op maandag 29 juli 2013 10:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Beetje trollen moet kunnen, toch?
Ik wil best aangeven hoe kwalijk racisme is. Echter, ik ben niet welkom in NWS en dergelijke uitspraken hier doen, is een behoorlijke open deur.
Zolang het een mening is wel, las ik net ergens.quote:Op maandag 29 juli 2013 10:47 schreef Friek_ het volgende:
Racisme, dat moet onder voorwaarden toch gewoon kunnen?
Wat ben je toch ook een zielige kleuter.quote:Op maandag 29 juli 2013 10:07 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nog enig succes met Nikita een ban aan te smeren?
Ik moest lachen.quote:Op maandag 29 juli 2013 10:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Weer de hele nacht achter brandweerauto's aangefietst?
Wat een drama, mensen.quote:Op maandag 29 juli 2013 10:54 schreef Friek_ het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)-gehandicapten.dhtml
Wie plaatst de NWS-users dan ook in reguliere woonwijken.
Voorheen gaf u mij notes voor dergelijke uitspraken.quote:Op maandag 29 juli 2013 10:54 schreef Friek_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 juli 2013 10:54 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Inderdaad, maar dat kan en mag niet van de regering. Daar zijn geen centjes voor, dat geld is voor Griekenland, daar hebben ze het moeilijk. Mensen moeten maar wat meer begrip hebben en de zwakkere en zieke mensen in de maatschappij helpen, dat noemen we mantelzorg.quote:'Ik snap heel goed dat deze kinderen recht hebben op een fijne plek', zegt Claessens. 'Maar ze zijn toch veel beter af op een groot terrein waar ze vrij kunnen spelen en gillen?'
Uiteraard, dat kan ook absoluut niet door de beugel. Zoals u in uw notes kunt zien heb ik u hard aangepakt.quote:Op maandag 29 juli 2013 11:03 schreef Reya het volgende:
[..]
Voorheen gaf u mij notes voor dergelijke uitspraken.
Ben je nou aan het trollen of ben je sindskort lid geworden van de Telegraaf?quote:Op maandag 29 juli 2013 11:09 schreef YokiKater het volgende:
Inderdaad, maar dat kan en mag niet van de regering. Daar zijn geen centjes voor, dat geld is voor Griekenland, daar hebben ze het moeilijk. Mensen moeten maar wat meer begrip hebben en de zwakkere en zieke mensen in de maatschappij helpen, dat noemen we mantelzorg.
Het is de waarheid, de regering vind dat de maatschappij meer voor dit soort mensen moeten zorgen.quote:Op maandag 29 juli 2013 11:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ben je nou aan het trollen of ben je sindskort lid geworden van de Telegraaf?
Mijn geld gaat ook naar wajongers die er speelgoed van kopen en zodat ze de hele dag op FOK! kunnen rondhangen.quote:Op maandag 29 juli 2013 11:09 schreef YokiKater het volgende:
Inderdaad, maar dat kan en mag niet van de regering. Daar zijn geen centjes voor, dat geld is voor Griekenland, daar hebben ze het moeilijk. Mensen moeten maar wat meer begrip hebben en de zwakkere en zieke mensen in de maatschappij helpen, dat noemen we mantelzorg.
Heb jij al je huis verkocht trouwens?quote:Op maandag 29 juli 2013 11:13 schreef gelly het volgende:
[..]
Mijn geld gaat ook naar wajongers die er speelgoed van kopen en zodat ze de hele dag op FOK! kunnen rondhangen.
quote:Op maandag 29 juli 2013 11:13 schreef gelly het volgende:
[..]
Mijn geld gaat ook naar wajongers die er speelgoed van kopen en zodat ze de hele dag op FOK! kunnen rondhangen.
Het is natuurlijk niet zo gek om mantelzorg te stimuleren in een tijd waarin zorgkosten de pan uitrijzen. Vind het echter wat gek dat je Griekenland erbij haalt.quote:Op maandag 29 juli 2013 11:13 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is de waarheid, de regering vind dat de maatschappij meer voor dit soort mensen moeten zorgen.
Aha, wij wel en zijn nu op zoek naar een andere woning. Mensen die in 2008 een huis hebben gekocht willen alleen niet echt realistisch zakken in prijsquote:Op maandag 29 juli 2013 11:15 schreef gelly het volgende:
[..]
Neen. Staat ook nog niet zo lang te koop..
Die van ons staat te koop voor de prijs die ik er 5 jaar geleden voor betaalde .. Dus daar leveren we goed op in. Aan de andere kant willen we een huis kopen in een (veel) hogere prijsklasse dus daar krijgen we ook grote korting op.quote:Op maandag 29 juli 2013 11:16 schreef Tem het volgende:
[..]
Aha, wij wel en zijn nu op zoek naar een andere woning. Mensen die in 2008 een huis hebben gekocht willen alleen niet echt realistisch zakken in prijs
Als Wilders dat zei dan is het zo.quote:Op maandag 29 juli 2013 11:16 schreef Friek_ het volgende:
Het geld gaat naar de Grieken in plaats van de zieken.
Wat lever je daar op in dan, alleen je KK? gemiddelde daling is 20% vanaf 2008 en dit jaar weer eens 5%.quote:Op maandag 29 juli 2013 11:18 schreef gelly het volgende:
[..]
Die van ons staat te koop voor de prijs die ik er 5 jaar geleden voor betaalde .. Dus daar leveren we goed op in. Aan de andere kant willen we een huis kopen in een (veel) hogere prijsklasse dus daar krijgen we ook grote korting op.
Het grootste deel van de stijging van de zorgkosten komt door graaiers en zorgfraude.quote:Op maandag 29 juli 2013 11:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet zo gek om mantelzorg te stimuleren in een tijd waarin zorgkosten de pan uitrijzen. Vind het echter wat gek dat je Griekenland erbij haalt.
Bovendien vind ik het, als ik heel eerlijk ben, ook een beetje gek dat figuren als jij ons klauwen met geld kosten. Begeleiding dit, woning toegewezen krijgen dat. Allemaal leuk en aardig, maar een tikkeltje overdreven allemaal, krijg ik het idee.
KK + waardedaling, ik hoop max zo'n 20K.quote:Op maandag 29 juli 2013 11:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat lever je daar op in dan, alleen je KK? gemiddelde daling is 20% vanaf 2008 en dit jaar weer eens 5%.
Wij zoeken ook in een flink hoger segment.
Grappig, maar feitelijk onjuist.quote:Op maandag 29 juli 2013 11:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het grootste deel van de stijging van de zorgkosten komt door graaiers en zorgfraude.
Haha, nee.quote:Op maandag 29 juli 2013 11:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het grootste deel van de stijging van de zorgkosten komt door graaiers en zorgfraude.
Je bent inefficiëntie vergeten.quote:Op maandag 29 juli 2013 11:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan de prijs van je woning maar klinkt wel realistisch.quote:Op maandag 29 juli 2013 11:21 schreef gelly het volgende:
[..]
KK + waardedaling, ik hoop max zo'n 20K.
quote:Volgens de brancheorganisatie van zorgverzekeraars hebben zorgverleners in 2011 maar liefst voor 1 miljard euro aan onterechte declaraties ingediend. Niet alle onterechte declaraties zijn zorg fraude, maar in een tijd waarin de zorgkosten zorgwekkend hoog zijn en consumenten steeds moeilijker rondkomen is fraude in de zorg steeds verontrustender.
Ook is gebleken dat ziekenhuizen massaal meedoen aan de zorg fraude. Ziekenhuizen zouden voor 3 a 4 miljard euro frauderen door declaraties van speciale bedrijfsuitjes of door het declareren van duurdere behandelingen dan waarvoor patiënt behandeld is.
BA, jij was het toch die geld investeert in kleine onderneminkjes? Ik wil graag weten hoe dat systeem heet, heb je een link? Dan kan ik het iemand aanbevelen.quote:
1 miljard op een begroting van tientallen miljarden. Het is verkeerd, maar zelfs als we de fraude uit weten te bannen, dan nog rijzen de kosten de pan uit.quote:
En iedere keer die godvergeten halve kratten bier in de aanbieding blijven aanslepen.quote:Op maandag 29 juli 2013 11:26 schreef Friek_ het volgende:
De stijging in de zorgkosten wordt veroorzaakt door de filosofen met een bijstandsuitkering die weigeren te schoffelen in het park.
Het was even duur als Euroshopper.quote:Op maandag 29 juli 2013 11:27 schreef Tem het volgende:
[..]
En iedere keer die godvergeten halve kratten bier in de aanbieding blijven aanslepen.
twitter:geertwilderspvv twitterde op maandag 13-05-2013 om 13:07:20Al die frauderende ziekenhuisdirecties moeten linea recta de bak in, zo lang mogelijk. Miljardenfraude onacceptabel! http://t.co/SIf6WTJGXF reageer retweet
Ja, wat moeten we hiermee?quote:Op maandag 29 juli 2013 11:30 schreef YokiKater het volgende:
twitter:geertwilderspvv twitterde op maandag 13-05-2013 om 13:07:20Al die frauderende ziekenhuisdirecties moeten linea recta de bak in, zo lang mogelijk. Miljardenfraude onacceptabel! http://t.co/SIf6WTJGXF reageer retweet
Op 93 miljard per jaar en dit zegt niets over groei de afgelopen decennia.quote:
Als jouw buurman psychische problemen heeft en s'nachts als een idioot begint te schreeuwen en zich agressief gedraagd, ga jij dan bij hem aanbellen om een goed gesprek met hem aan te gaan om hem te kalmeren?quote:Op maandag 29 juli 2013 11:16 schreef KoosVogels het volgende:
Het is natuurlijk niet zo gek om mantelzorg te stimuleren in een tijd waarin zorgkosten de pan uitrijzen.
Zeer terecht, overigens.quote:Op maandag 29 juli 2013 11:16 schreef Friek_ het volgende:
Het geld gaat naar de Grieken in plaats van de zieken.
Ik vind het niet sterk dat je allerlei situaties voor die van jezelf schuift. Mij verbaast jouw situatie ook wel eens. Jullie kopen een dure drone en camera terwijl je anderzijds niet aan je therapie meewerkt omdat je geen geld voor zomerkleding hebt. Ik begrijp dan niet goed waarom dat geld niet is gestoken in wezenlijke verbetering van je omstandigheden.quote:
Generieke barbituraten, dat moet toch niet al te veel kosten.quote:Op maandag 29 juli 2013 11:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als jouw buurman psychische problemen heeft en s'nachts als een idioot begint te schreeuwen en zich agressief gedraagd, ga jij dan bij hem aanbellen om een goed gesprek met hem aan te gaan om hem te kalmeren?
Nee, dan bel ik de huisbaas en die zorgt dan dat er maatregelen worden getroffen. En toevallig weet ik dat hij actie onderneemt, omdat ik ook al een waarschuwing heb gekregen.quote:Op maandag 29 juli 2013 11:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als jouw buurman psychische problemen heeft en s'nachts als een idioot begint te schreeuwen en zich agressief gedraagd, ga jij dan bij hem aanbellen om een goed gesprek met hem aan te gaan om hem te kalmeren?
Als ie zich agressief gedraagt bel ik de politie.quote:Op maandag 29 juli 2013 11:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Uiteraard, dit soort zaken tellen allemaal mee in het uiteindelijke totaalplaatje. In dat totaalplaatje zijn de jaarlijkse kosten van de zorg in tien jaar met dertig miljard gestegen. Laten we niet doen alsof dat volledig los van de patiënten staat.quote:Op maandag 29 juli 2013 11:40 schreef YokiKater het volgende:
En wat te denken van het slopen van een volwaardig ziekenhuis in IJmuiden, welke vervangen wordt door een duur modern gebouw in Haarlem-Noord waar ze veel en veel minder kunnen doen.
Een "ziekenhuis" waarvoor het MMT uit Amsterdam moet komen om iemand te helpen die IN het ziekenhuis van de ballustrade is gesprongen en daarna overgebracht moet worden naar het VUMC.
Ik heb een korte broek besteld maar die is nog niet binnen. En gisteravond heb ik gewoon een stukje gelopen, gelukkig was het rustig in de buurt. Verder volg ik de aanwijzingen van mijn "therapie" (de zoek het zelf maar uit methode) netjes op, ik zoek, op advies van de psychiater, mij suf op Google naar mogelijkheden om van mijn problemen af te komen.quote:Op maandag 29 juli 2013 11:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het niet sterk dat je allerlei situaties voor die van jezelf schuift. Mij verbaast jouw situatie ook wel eens. Jullie kopen een dure drone en camera terwijl je anderzijds niet aan je therapie meewerkt omdat je geen geld voor zomerkleding hebt. Ik begrijp dan niet goed waarom dat geld niet is gestoken in wezenlijke verbetering van je omstandigheden.
Die doen in eerste instantie niets tenzij hij met wapens loopt te zwaaien oid. Ze zullen een mutatie maken en pas bij meerdere mutaties kunnen ze stappen ondernemen.quote:Op maandag 29 juli 2013 11:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Als ie zich agressief gedraagt bel ik de politie.
http://www.kiva.org/quote:Op maandag 29 juli 2013 11:26 schreef Disana het volgende:
[..]
BA, jij was het toch die geld investeert in kleine onderneminkjes? Ik wil graag weten hoe dat systeem heet, heb je een link? Dan kan ik het iemand aanbevelen.
Hmm, ik krijg juist de indruk dat die therapie prima is. Ze vertrouwen erop dat je hun aanwijzingen wel aan kunt. Kennelijk weten ze dat je niet steeds bij het handje vastgehouden hoeft te worden. Ik vind dit wel positief.quote:Op maandag 29 juli 2013 11:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb een korte broek besteld maar die is nog niet binnen. En gisteravond heb ik gewoon een stukje gelopen, gelukkig was het rustig in de buurt. Verder volg ik de aanwijzingen van mijn "therapie" (de zoek het zelf maar uit methode) netjes op, ik zoek, op advies van de psychiater, mij suf op Google naar mogelijkheden om van mijn problemen af te komen.
Huis-baas. Die is er voor dat soort shit.quote:Op maandag 29 juli 2013 11:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die doen in eerste instantie niets tenzij hij met wapens loopt te zwaaien oid. Ze zullen een mutatie maken en pas bij meerdere mutaties kunnen ze stappen ondernemen.
Dat is sowieso een extreem laag percentage, wat nog maar eens aangeeft hoeveel potentie voor ondernemingen er is in veel van die landen.quote:Op maandag 29 juli 2013 11:53 schreef Boze_Appel het volgende:
Heel af en toe zit er een lapswans tussen die niet, te weinig of veel te taal terugbetaald, maar dat is maar bij 1-3% het geval.
Kan je hier ook aflossingsvrij lenen tegen nul rente?quote:Op maandag 29 juli 2013 11:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
http://www.kiva.org/
Kiva werkt lokaal, dus heeft direct contact met alle mensen die een investering willen. Je bladert door alle aanvragen en kiest zelf een persoon/groep uit waar je aan uit wil lenen, met een minimumbedrag van 25 dollar.
In de aanvraag staat meteen in hoeveel tijd diegene terug gaat betalen en wat het doelbedrag is. En uiteraard waar het voor gebruikt gaat worden. Vervolgens kan je bij de donatie nog een bedrag aan Kiva zelf doneren, maar verder krijg je al je geinvesteerde geld renteloos weer terug zodat je dat weer aan iemand anders uit kan lenen.
Heel af en toe zit er een lapswans tussen die niet, te weinig of veel te taal terugbetaald, maar dat is maar bij 1-3% het geval.
Ja, deed ik toen ook. Die hebben 4 agenten in laten zetten.quote:Op maandag 29 juli 2013 11:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Huis-baas. Die is er voor dat soort shit.
Wat is dan het probleem?quote:Op maandag 29 juli 2013 11:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, deed ik toen ook. Die hebben 4 agenten in laten zetten.
Heel mooi, zo had ik het ook ongeveer onthouden van jou. Ik ga dit iemand aanbevelen die wel wat van dit soort positieve interactie kan gebruiken en centjes genoeg heeft. Dank!quote:Op maandag 29 juli 2013 11:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Kiva werkt lokaal, dus heeft direct contact met alle mensen die een investering willen. Je bladert door alle aanvragen en kiest zelf een persoon/groep uit waar je aan uit wil lenen, met een minimumbedrag van 25 dollar.
In de aanvraag staat meteen in hoeveel tijd diegene terug gaat betalen en wat het doelbedrag is. En uiteraard waar het voor gebruikt gaat worden. Vervolgens kan je bij de donatie nog een bedrag aan Kiva zelf doneren, maar verder krijg je al je geinvesteerde geld renteloos weer terug zodat je dat weer aan iemand anders uit kan lenen.
Ik zit daar ook nog steeds met een paar honderd dollar in, maar bij mij staat alles op automatisch.quote:Op maandag 29 juli 2013 11:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat dat stukken duurder is dan mantelzorg en dus helemaal geen bezuiniging oplevert, sterker nog.. het maakt het alleen maar duurder. Let op mijn woorden, in de toekomst ga je berichten krijgen dat de politie steeds drukker is met mensen met psychische problemen omdat er bezuinigd wordt op de GGZ.quote:
Het is juist de lol om van die vage projectjes uit te zoeken.quote:Op maandag 29 juli 2013 11:56 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik zit daar ook nog steeds met een paar honderd dollar in, maar bij mij staat alles op automatisch.
Slijterijen waren altijd mijn favoriet.quote:Op maandag 29 juli 2013 11:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het is juist de lol om van die vage projectjes uit te zoeken.
Gewoon al die gasten in instellingen proppen.quote:Op maandag 29 juli 2013 11:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat dat stukken duurder is dan mantelzorg en dus helemaal geen bezuiniging oplevert, sterker nog.. het maakt het alleen maar duurder. Let op mijn woorden, in de toekomst ga je berichten krijgen dat de politie steeds drukker is met mensen met psychische problemen omdat er bezuinigd wordt op de GGZ.
Of allemaal naar Harderwijk, dat staat er al volledig en vergt dus geen aanlegkosten.quote:Op maandag 29 juli 2013 11:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gewoon al die gasten in instellingen proppen.
Ik heb ook wel zin om het te gaan doen. Vind het mooi.quote:Op maandag 29 juli 2013 11:56 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik zit daar ook nog steeds met een paar honderd dollar in, maar bij mij staat alles op automatisch.
Zitten er ook Palestijnen tussen die raketten willen produceren?quote:Op maandag 29 juli 2013 11:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het is juist de lol om van die vage projectjes uit te zoeken.
Als ze een beetje kunnen zwemmen is er bovendien genoeg leefruimte.quote:Op maandag 29 juli 2013 11:59 schreef Reya het volgende:
[..]
Of allemaal naar Harderwijk, dat staat er al volledig en vergt dus geen aanlegkosten.
Het maffe is dat Googlen als oplossing geeft dat ik hulp moet zoeken bij het GGZquote:Op maandag 29 juli 2013 11:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmm, ik krijg juist de indruk dat die therapie prima is. Ze vertrouwen erop dat je hun aanwijzingen wel aan kunt. Kennelijk weten ze dat je niet steeds bij het handje vastgehouden hoeft te worden. Ik vind dit wel positief.
Wat mooi dat je weer hebt gelopen. Die korte broek gaat nog goed van pas komen.
Vind het prima, maar daar is dus geen geld voor.quote:Op maandag 29 juli 2013 11:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb wel vertrouwen in jouw capaciteit om grotendeels zelf je weg te banen. Ik denk dat je alleen het idee moet opgeven dat je zonder intensieve hulp niets kunt.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het maffe is dat Googlen als oplossing geeft dat ik hulp moet zoeken bij het GGZ
http://www.kiva.org/lend/585775quote:Op maandag 29 juli 2013 12:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Zitten er ook Palestijnen tussen die raketten willen produceren?
Op een van de onbewoonde waddeneilanden.quote:Op maandag 29 juli 2013 11:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik begin helemaal enthousiast te worden.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
http://www.kiva.org/lend/585775
Dat komt denk ik het dichtste in de buurt.
Aan zo iemand zou ik m'n dollars uitlenen.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dezequote:Op maandag 29 juli 2013 12:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Jaquote:Op maandag 29 juli 2013 12:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb wel vertrouwen in jouw capaciteit om grotendeels zelf je weg te banen. Ik denk dat je alleen het idee moet opgeven dat je zonder intensieve hulp niets kunt.
Een koelkast is wel zo fijn voor de westerlingen die je ontvoert.quote:
Dat denk ik ook ja. Maar dat je die nog niet hebt wil niet zeggen dat je nu verder nog niets aan je situatie kunt doen. Uitstel is nooit goed.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
JaMaar het zou een héél héél stuk schelen en makkelijker gaan wanneer ik eindelijk een eigen woning zou hebben. Dat is echt heel belangrijk voor mij.
KIVA.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, maar het gaat tergend langzaam en heeft ook echt zijn crisismomenten vanwege de thuissituatie en de situatie in de buurt. Uitstel is inderdaad nooit goed en dat geldt dus ook voor een woonurgentie imho. Maarja, ik hou er over op want ik zit mij weer veel te druk te maken.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja. Maar dat je die nog niet hebt wil niet zeggen dat je nu verder nog niets aan je situatie kunt doen. Uitstel is nooit goed.
Volgens mij herinner ik me die met de EU-sticker nog wel van toen ik er lag. Maar het is dus onderhoud, hij komt gewoon weer terugquote:Op maandag 29 juli 2013 12:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Heb wel een leuk weetje voor je over dat magische gele vliegende ding van het UMCG![]()
De orginele Lifeliner4, de PH-ULP, die met UMCG en ADAC stickers en EU vlag op de staart gaat vanaf vandaag in onderhoud en wordt vervangen door de PH-MAA reserveheli.
Hier staan ze de spullen over te laden.
[ afbeelding ]
Dag waarde heer.quote:
Tuurlijk komt hij terug, naar verwachting over een week of 5. Flinke onderhoudsbeurt dus.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij herinner ik me die met de EU-sticker nog wel van toen ik er lag. Maar het is dus onderhoud, hij komt gewoon weer terug
Ze worden waarschijnlijk ook best intensief gebruikt.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Tuurlijk komt hij terug, naar verwachting over een week of 5. Flinke onderhoudsbeurt dus.
Hai poes.quote:
Tussen de 100 en 150 keer per week, dat geldt dan voor alle 4 de heli's. Afgelopen week zijn ze 139 keer opgeroepen met in totaal 58,3 vlieguren.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze worden waarschijnlijk ook best intensief gebruikt.
Ik ga gelijk meedoen en dubieuze slijterijen sponsoren, net als Reya.quote:Op maandag 29 juli 2013 11:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat lijkt me redelijk veel.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Tussen de 100 en 150 keer per week, dat geldt dan voor alle 4 de heli's. Afgelopen week zijn ze 139 keer opgeroepen met in totaal 58,3 vlieguren.
Eigenlijk zocht ik enkel een vijand van de Verenigde Staten om te kunnen investeren en Irak lijkt me helemaal top.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Meen je het echt? Ik ga ook op zoek vanmiddag.
Is er niets in Iran?quote:Op maandag 29 juli 2013 12:44 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Eigenlijk zocht ik enkel een vijand van de Verenigde Staten om te kunnen investeren en Irak lijkt me helemaal top.
quote:
Duidelijk, het gaat om een slijterij.quote:A portion of Hamid's Group's $6,000 loan helps a member to improve the stock of goods and increase his inventory.
Is er geen Talibanstrijder die een kerncentrale wil beginnen?quote:Op maandag 29 juli 2013 12:44 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Eigenlijk zocht ik enkel een vijand van de Verenigde Staten om te kunnen investeren en Irak lijkt me helemaal top.
Tien miljard binnenhalen middels crowdfunding, moet mogelijk zijn.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:45 schreef betyar het volgende:
[..]
Is er geen Talibanstrijder die een kerncentrale wil beginnen?
Mwah, een normale weekquote:
Ze zijn het er gewoon mee eens, je eigen gedachte weghalen kan natuurlijk niet.quote:Op maandag 29 juli 2013 10:49 schreef KoosVogels het volgende:
Is toch geweldig hoe die mods van NWS de boel totaal niet onder controle weten te houden?
Wel aardig van Friek_ om het buurtfeest te financieren.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:45 schreef Reya het volgende:
[..]
[..]
Duidelijk, het gaat om een slijterij.
Lijkt me wel.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:46 schreef Reya het volgende:
[..]
Tien miljard binnenhalen middels crowdfunding, moet mogelijk zijn.
Een die niet besneden is.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:52 schreef Friek_ het volgende:
Je moet gewoon op zoek naar een lekker wijf met een kraampje op Kiva. Dat verkoopt wel.
Maar ja, wat is een lekker wijf in Pakistan?
In die contreien is een lichte huid aantrekkelijk.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:52 schreef Friek_ het volgende:
Je moet gewoon op zoek naar een lekker wijf met een kraampje op Kiva. Dat verkoopt wel.
Je kunt er ook eentje uitzoek op:quote:Op maandag 29 juli 2013 12:52 schreef Friek_ het volgende:
Phulpquote:Op maandag 29 juli 2013 12:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mwah, een normale weekMaar dat is voor alle Lifeliners bij elkaar opgeteld heh.
En ik had trouwens een foutje gemaakt, kan je nagaan hoe warrig ik ben. De LL4 is de PH-MMT (net vertrokken naar Duitsland voor onderhoud) en wordt vervangen door de PH-ULP. Geweldig registratienummer.
Er komen ook regelmatig gare kroegjes langs. Altijd leuk om de drankindustrie in Sierra Leone te sponsoren.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:34 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik ga gelijk meedoen en dubieuze slijterijen sponsoren, net als Reya.
http://www.kiva.org/lend/572418quote:Op maandag 29 juli 2013 12:34 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik ga gelijk meedoen en dubieuze slijterijen sponsoren, net als Reya.
Oh, dat lijkt me ook wel leuk. Gaat moeilijk worden om te kiezen.quote:Op maandag 29 juli 2013 13:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
http://www.kiva.org/lend/572418
Mongool wil bier!
Gun die directeuren nou ook een bonusje.quote:Op maandag 29 juli 2013 13:09 schreef waht het volgende:
Maar goed, dit is stukken beter dan geld dumpen bij een van de grotere hulporganisaties.
Ja, dat vind ik ook.quote:Op maandag 29 juli 2013 13:09 schreef waht het volgende:
Maar goed, dit is stukken beter dan geld dumpen bij een van de grotere hulporganisaties.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
Ik gun ze een modaal inkomen.quote:Op maandag 29 juli 2013 13:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gun die directeuren nou ook een bonusje.
Karig van je hoor.quote:
Ze mogen al baden in goede bedoelingen, dat maakt veel goed.quote:
Goede bedoelingen, net zo vaak de motor van al het kwaad als al het goed op deze planeet. Ik heb er weinig mee.quote:Op maandag 29 juli 2013 13:15 schreef waht het volgende:
[..]
Ze mogen al baden in goede bedoelingen, dat maakt veel goed.
Wat heb jij een lol met die sitequote:Op maandag 29 juli 2013 13:17 schreef Friek_ het volgende:
Dit gaat 'm worden, denk ik. Bier verkopen zodat je kinderen kunnen studeren.
quote:Een Amerikaanse familie heeft op vakantie in Griekenland een extreem zeldzame inktvis gevangen en vervolgens opgegeten. Het zespotige beest was pas de tweede in zijn soort die ooit is gevonden. De vakantiegangers beseften naderhand pas wat ze hebben gedaan.
Gaarne uw commentaar: NWS / Mannen met baard? Geen seks!quote:
So Batkhuyag is requesting a loan of 4,000,000 MNT to purchase a freezer and beer in large quantity.quote:Op maandag 29 juli 2013 13:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
http://www.kiva.org/lend/572418
Mongool wil bier!
Oh.. mijn.. God..quote:Op maandag 29 juli 2013 13:36 schreef waht het volgende:
[..]
Gaarne uw commentaar: NWS / Mannen met baard? Geen seks!
quote:Op maandag 29 juli 2013 13:36 schreef waht het volgende:
[..]
Gaarne uw commentaar: NWS / Mannen met baard? Geen seks!
Ik hoop dat u deze man rijkelijk zal financieren.quote:Op maandag 29 juli 2013 13:40 schreef remlof het volgende:
[..]
So Batkhuyag is requesting a loan of 4,000,000 MNT to purchase a freezer and beer in large quantity.
Een nobel streven inderdaad.
Hij zou toch moeten weten dat je bier niet kan invriezen.quote:Op maandag 29 juli 2013 14:20 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik hoop dat u deze man rijkelijk zal financieren.
Nou...quote:Op maandag 29 juli 2013 14:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij zou toch moeten weten dat je bier niet kan invriezen.
Denk niet dat die mensen in die gebieden ware connaisseurs zijn, dus zal ze wel niet boeien.quote:Op maandag 29 juli 2013 14:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Je kan het wel invriezen, maar als je het daarna ontdooit is het niet meer te zuipen
Er zijn anders wel bierbrouwerijen in Mongoliëquote:Op maandag 29 juli 2013 14:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Denk niet dat die mensen in die gebieden ware connaisseurs zijn, dus zal ze wel niet boeien.
Zal ook wel niet te zuipen zijn.quote:Op maandag 29 juli 2013 14:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Er zijn anders wel bierbrouwerijen in Mongolië
[ afbeelding ]
Nee, heb tijdens mijn trips naar Azië vaak genoeg lokaal bier gedronken, en vond 't allemaal slecht. Dus Mongolië lijkt me geen uitzondering.quote:Op maandag 29 juli 2013 14:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom niet? Omdat het uit een aan jou onbekend land komt?
Ik vind Cobra bier uit India prima te drinken anders.quote:Op maandag 29 juli 2013 14:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, heb tijdens mijn trips naar Azië vaak genoeg lokaal bier gedronken, en vond 't allemaal slecht. Dus Mongolië lijkt me geen uitzondering.
Dat kan, smaken verschillen he.quote:Op maandag 29 juli 2013 14:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind Cobra bier uit India prima te drinken anders.
Waarom niet? Ik kan toch prima stellen dat iets me waarschijnlijk niet bevalt.quote:Op maandag 29 juli 2013 14:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Inderdaad en daarom kan je niet stellen dat "Mongools bier wel niet te zuipen zal zijn".
quote:Op maandag 29 juli 2013 14:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, heb tijdens mijn trips naar Azië vaak genoeg lokaal bier gedronken, en vond 't allemaal slecht. Dus Mongolië lijkt me geen uitzondering.
Palinka was dan weer wel te zuipen toen je dat meenam, dus bij deze corrigeer ik m'n mening dat alles uit Hongarije kut is.quote:
quote:Op maandag 29 juli 2013 14:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Palinka was dan weer wel te zuipen toen je dat meenam, dus bij deze corrigeer ik m'n mening dat alles uit Hongarije kut is.
Geen idee, elke keer als ik er een wil uitproberen sluiten de gemeenten hun pandjes.quote:
Ik neuk sowieso geen kerelsquote:Op maandag 29 juli 2013 14:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik kan toch prima stellen dat iets me waarschijnlijk niet bevalt.
Jij neukt toch ook niet eerst een kerel voor je weet wat je lekker vindt?
quote:Op maandag 29 juli 2013 14:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen idee, elke keer als ik er een wil uitproberen sluiten de gemeenten hun pandjes.
Nou hoe weet je dat 't niks is als je 't niet probeert dan? Om maar even je stelling te spiegelen.quote:
Och, je hebt in Ungarn niet het Utrechtse nieuws gevolgd?quote:
Nee, niet echt.quote:Op maandag 29 juli 2013 14:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och, je hebt in Ungarn niet het Utrechtse nieuws gevolgd?
Dikke laag barbecuesaus erover natuurlijk, zo zijn Amerikanen ook wel weer.quote:
Pauperbier inderdaad, onmogelijk om dronken van te worden.quote:
Bud Lightquote:
Kontneuken is niet mijn ding en met een kerel kan je moeilijk anders hè?quote:Op maandag 29 juli 2013 14:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou hoe weet je dat 't niks is als je 't niet probeert dan? Om maar even je stelling te spiegelen.
Zoals jouw opgezette eekhoorn bier?quote:Op maandag 29 juli 2013 15:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Bud Light![]()
Maar bij de Amerikanen zijn microbreweries tegenwoordig juist weer hip en daar komt vaak lekker bier uit.
You don't know if you don't try.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Kontneuken is niet mijn ding en met een kerel kan je moeilijk anders hè?
Voorschrift is terug van de verbannenen en het onderwerp is navenant.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Bier is inherent aan mijn aanwezigheid inderdaad.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:05 schreef Reya het volgende:
[..]
Voorschrift is terug van de verbannenen en het onderwerp is navenant.
quote:Op maandag 29 juli 2013 15:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
You don't know if you don't try.
Als je India's bier kan zuipen kan je ook wel een pik zuigen.
Daarom dronk u prosecco tijdens de laatste ontmoeting.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bier is inherent aan mijn aanwezigheid inderdaad.
Gewoon een komkommer erin rammen zonder glijmiddel of iets dergelijks, eens kijken of homo's het dan nog zo prettig vinden.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja ze durven wel te experimenteren.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Bud Light![]()
Maar bij de Amerikanen zijn microbreweries tegenwoordig juist weer hip en daar komt vaak lekker bier uit.
Of gewoon niet.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:07 schreef betyar het volgende:
[..]
Gewoon een komkommer erin rammen zonder glijmiddel of iets dergelijks, eens kijken of homo's het dan nog zo prettig vinden.
Een komkommer is nog klein vergeleken met wat sommigen innemen, gij amateur.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:07 schreef betyar het volgende:
[..]
Gewoon een komkommer erin rammen zonder glijmiddel of iets dergelijks, eens kijken of homo's het dan nog zo prettig vinden.
Je moet gewoon voor de lokale biertjes gaan.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Bud Light![]()
Ik ben een man van alle werelden.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:07 schreef Reya het volgende:
[..]
Daarom dronk u prosecco tijdens de laatste ontmoeting.
Gefeliciteerd hoor, nog verder de medische mallemolen in.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:15 schreef YokiKater het volgende:
Hoppa! Er gaat straks nieuwe extra medicatie, Risperdal, bezorgd worden, er wordt een gedragstherapeut ingeschakeld en de psychiater komt donderdag weer langs.
Beter dan knettergek worden.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:16 schreef Reya het volgende:
[..]
Gefeliciteerd hoor, nog verder de medische mallemolen in.
De mallemolen van het leven.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:16 schreef Reya het volgende:
[..]
Gefeliciteerd hoor, nog verder de medische mallemolen in.
Daar lijkt TitusPullo geen moeite mee te hebben.quote:
Het zijn professionals, dus zij zullen wel weten wat het beste voor u is, maar met het oog op reïntegratie zou ik toch niet blij worden van zaken als medicatie en gedragstherapeuten.quote:
Tokkies ook, dat is waar ik momenteel vreselijk veel last van heb. Wijkagent gaat ook langskomen om even te praten en de zooi hier aan te pakken.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:18 schreef GSbrder het volgende:
Gehandicapten zorgen voor overlast, zei de VK vanochtend.
Hebben ze in verlenging van die uitspraak ook meteen Von der Dunk uit hun bestand gegooid?quote:Op maandag 29 juli 2013 15:18 schreef GSbrder het volgende:
Gehandicapten zorgen voor overlast, zei de VK vanochtend.
Misschien moet u remlof om advies vragen, die heeft reeds vele jaren ervaring met het wonen tussen dergelijke types.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Tokkies ook, dat is waar ik momenteel vreselijk veel last van heb. Wijkagent gaat ook langskomen om even te praten en de zooi hier aan te pakken.
Als dat nodig is voor de weg naar reintegratie dan is dat nodig. Ik ben blij dat er iig nu geluisterd wordt naar mijn hulpvraag/schreeuw en dat er weer stappen gezet gaan worden.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:19 schreef Reya het volgende:
[..]
Het zijn professionals, dus zij zullen wel weten wat het beste voor u is, maar met het oog op reïntegratie zou ik toch niet blij worden van zaken als medicatie en gedragstherapeuten.
Tokkies zijn dan ook een soort gehandicapten.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Tokkies ook, dat is waar ik momenteel vreselijk veel last van heb. Wijkagent gaat ook langskomen om even te praten en de zooi hier aan te pakken.
>:(quote:Op maandag 29 juli 2013 15:24 schreef Friek_ het volgende:
http://www.nrc.nl/inbeeld(...)-meter-naar-beneden/
Mooi zo, weer wat van die schijtitalianen minder.
U bent er weerquote:Op maandag 29 juli 2013 15:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hebben ze in verlenging van die uitspraak ook meteen Von der Dunk uit hun bestand gegooid?
Uiteraard, iemand moet hier toch strijden voor gerechtigheid.quote:
Zuid-Italianen. Oftewel: de maffia.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:24 schreef Friek_ het volgende:
Jij bent zo'n figuur die altijd een grote mond heeft, maar die niets weet te presteren. Zeer terecht dat jij geen moderator meer bent, het was simpelweg een schande.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uiteraard, iemand moet hier toch strijden voor gerechtigheid.
Aha, meneer strijdt op twee fronten; consumptieve kredieten weigeren en Fok!kers laten huilen.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Of wellicht een nieuwe batch uit Lampedusa.quote:
De zoveelste slachtoffers van Europese eenwording.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:24 schreef Friek_ het volgende:
Laten we hopen dat er geen ingenieurs te betreuren zijn.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:24 schreef Friek_ het volgende:
Wat heb jij met Specularium gedaan?quote:Op maandag 29 juli 2013 15:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En jij bent?quote:Op maandag 29 juli 2013 15:28 schreef Don_Bramxote het volgende:
[..]
Jij bent zo'n figuur die altijd een grote mond heeft, maar die niets weet te presteren. Zeer terecht dat jij geen moderator meer bent, het was simpelweg een schande.
Dan zou er wel melding van worden gemaakt. Ik reken op een klasje cultureel antropologen; die waren toch de stufi niet waard die ze gekost hebben.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:28 schreef Don_Bramxote het volgende:
[..]
Laten we hopen dat er geen ingenieurs te betreuren zijn.
Zoekt niet verder, de antichrist post gewoon dagelijks hier, met ban-tussenpozen.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Aha, meneer strijdt op twee fronten; consumptieve kredieten weigeren en Fok!kers laten huilen.
Klinkt als een kneus.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:29 schreef Don_Bramxote het volgende:
[..]
Iemand die een fatsoenlijke opleiding volgt.
Sociologie in Utrecht.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:29 schreef Don_Bramxote het volgende:
[..]
Iemand die een fatsoenlijke opleiding volgt.
Het leven is een feestje, maar je moet zelf de slingers ophangen.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zoekt niet verder, de antichrist post gewoon dagelijks hier, met ban-tussenpozen.
En nu maar hopen dat ophangen niet dubbelzinnig is.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het leven is een feestje, maar je moet zelf de slingers ophangen.
Denk maar niet dat ik medelijden met jou heb als je binnenkort werkloos wordt.quote:
Hoeft ook niet.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:31 schreef Don_Bramxote het volgende:
[..]
Denk maar niet dat ik medelijden met jou heb als je binnenkort werkloos wordt.
Daarom wil ik niet in een appartement wonen, er zijn altijd mensen als jij die na tien uur 's avonds nog lawaai maken.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het leven is een feestje, maar je moet zelf de slingers ophangen.
Bovendien heb je in een appartement geen zolder he?quote:Op maandag 29 juli 2013 15:32 schreef Don_Bramxote het volgende:
[..]
Daarom wil ik niet in een appartement wonen, er zijn altijd mensen als jij die na tien uur 's avonds nog lawaai maken.
Hoezo?quote:Op maandag 29 juli 2013 15:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bovendien heb je in een appartement geen zolder he?
Als aankomend intelligentsia moet die wel te ontcijferen zijn voor je me dunkt.quote:
Ik ben niet gespecialiseerd in communicatie met minderbegaafden.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als aankomend intelligentsia moet die wel te ontcijferen zijn voor je me dunkt.
Zelfs de paus is progressiever dan menig bezoeker van deze slowchat.quote:Paus Franciscus wil homoseksuele priesters niet veroordelen. Dat heeft de kerkvorst maandag gezegd tijdens een persconferentie.
Ik ook niet, blijkt maar weer.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:34 schreef Don_Bramxote het volgende:
[..]
Ik ben niet gespecialiseerd in communicatie met minderbegaafden.
quote:Op maandag 29 juli 2013 15:33 schreef GSbrder het volgende:
[ afbeelding ]
Zonder ingenieurs hadden we niets van dit moois.
Waarom zouden mensen 'homoseksueel' willen zijn? Ik vind dat echt onzin, een beetje zoals Uggs, alleen duurt de hype wat langer.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:34 schreef waht het volgende:
[..]
Zelfs de paus is progressiever dan menig bezoeker van deze slowchat.
Tja, waarom willen sommige mensen vrouw zijn. M.i. onbegrijpelijk maar het gebeurt vrij vaak.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:36 schreef Don_Bramxote het volgende:
[..]
Waarom zouden mensen 'homoseksueel' willen zijn? Ik vind dat echt onzin, een beetje zoals Uggs, alleen duurt de hype wat langer.
Geslacht is geen keuze, vrouwen hebben simpelweg de pech als vrouw geboren te zijn.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:38 schreef waht het volgende:
[..]
Tja, waarom willen sommige mensen vrouw zijn. M.i. onbegrijpelijk maar het gebeurt vrij vaak.
Een nominatie die jaarlijks op heftige concurrentie mag rekenen.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:38 schreef Webschip het volgende:
Een luchtalarm had dan ook de Nobelprijs van de eenvoud moeten krijgen.
Dat doet men hier gewoon in de tuin of op straat.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:32 schreef Don_Bramxote het volgende:
[..]
Daarom wil ik niet in een appartement wonen, er zijn altijd mensen als jij die na tien uur 's avonds nog lawaai maken.
In China gaan ze daar goed mee om.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:38 schreef Don_Bramxote het volgende:
[..]
Geslacht is geen keuze, vrouwen hebben simpelweg de pech als vrouw geboren te zijn.
Homoseksuelen waren vroeger dan ook veel geaccepteerder dan nu.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:36 schreef Don_Bramxote het volgende:
[..]
Waarom zouden mensen 'homoseksueel' willen zijn? Ik vind dat echt onzin, een beetje zoals Uggs, alleen duurt de hype wat langer.
Dat is precies wat ik zeg.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:09 schreef Tem het volgende:
[..]
Je moet gewoon voor de lokale biertjes gaan.
Dat lijkt mij ook. Eenvoud is het mooiste wat er is. Een eenvoudige benz bijvoorbeeld.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een nominatie die jaarlijks op heftige concurrentie mag rekenen.
Ik denk dat we dan nog even aan de definitie moeten sleutelen, maar inderdaad.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:40 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook. Eenvoud is het mooiste wat er is. Een eenvoudige benz bijvoorbeeld.
De aansturing wil nog wel eens problemen opleveren..quote:Op maandag 29 juli 2013 15:38 schreef Webschip het volgende:
Een luchtalarm had dan ook de Nobelprijs van de eenvoud moeten krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |