En negers zijn natuurlijk ook gewoon waardeloos, niet te vergeten.quote:Op maandag 29 juli 2013 09:29 schreef waht het volgende:
Congo is natuurlijk wel een waardeloos land.
Ze zouden zich beter kunnen organiseren inderdaad. Minder elkaar vermoorden, meer wegen aanleggen.quote:Op maandag 29 juli 2013 09:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En negers zijn natuurlijk ook gewoon waardeloos, niet te vergeten.
Ai.....quote:Op maandag 29 juli 2013 09:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, daar zorgen de Chinezen wel voor.quote:Op maandag 29 juli 2013 09:31 schreef waht het volgende:
[..]
Ze zouden zich beter kunnen organiseren inderdaad. Minder elkaar vermoorden, meer wegen aanleggen.
Daar dacht de VOC heel anders over.quote:Op maandag 29 juli 2013 09:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vervolgens moeten ze die wegen ook onderhouden. Goed, ieder z'n meug zullen we maar zeggen.quote:Op maandag 29 juli 2013 09:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, daar zorgen de Chinezen wel voor.
Je zou kunnen stellen dat de gemiddelde Afrikaan andere prioriteiten heeft dan de West Europeaan.quote:Op maandag 29 juli 2013 09:35 schreef KoosVogels het volgende:
Sorry sorry, maar GS heeft gelijk.
Ik ben een beetje slaapdronken. Kan het niet helpen.
Ik stel voor dat u ter compensatie uw komende maandloon doneert aan Oxfam Novib.quote:Op maandag 29 juli 2013 09:35 schreef KoosVogels het volgende:
Sorry sorry, maar GS heeft gelijk.
Ik ben een beetje slaapdronken. Kan het niet helpen.
Lekker bouwen.quote:Strukton heeft als lid van een consortium opdracht gekregen om mee te bouwen aan drie van de zes lijnen van het volledig geautomatiseerde en onbemande metrosysteem door de stad Riyadh in Saoedi-Arabië.
Ik hoorde op de radio dat ze dat OV daar samen vanaf de bodem mogen opbouwen. Kan niet op de naam van de andere grote bouwer komen.quote:
Een beetje geld overmaken naar de fat cats van hulporganisaties zeker?quote:Op maandag 29 juli 2013 09:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik stel voor dat u ter compensatie uw komende maandloon doneert aan Oxfam Novib.
quote:Op maandag 29 juli 2013 09:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoorde op de radio dat ze dat OV daar samen vanaf de bodem mogen opbouwen. Kan niet op de naam van de andere grote bouwer komen.
quote:FAST consortium bestaat, naast Strukton, uit de leden FCC - Spanje (consortiumleider), Freyssinett - Saudi-Arabië, Alstom - Frankrijk, Samsung CT - Korea, Setec - Frankrijk en Typsa - Spanje.
Ik heb gehoord dat ze direct champagne en kaviaar bestellen na het krijgen van een riante donatie.quote:Op maandag 29 juli 2013 09:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een beetje geld overmaken naar de fat cats van hulporganisaties zeker?
Ah kijk, dit is wat ik heb gehoord:quote:Op maandag 29 juli 2013 09:43 schreef waht het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat ze direct champagne en kaviaar bestellen na het krijgen van een riante donatie.
Zo zo, ze gaan flink inzetten op OV daar.quote:Op maandag 29 juli 2013 09:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah kijk, dit is wat ik heb gehoord:
http://www.htmfoto.net/nieuws/tonen.php?datum=20130725&item=240
Mooi hè.quote:Op maandag 29 juli 2013 09:46 schreef waht het volgende:
[..]
Zo zo, ze gaan flink inzetten op OV daar.
Ah, Hasjkoning.quote:Op maandag 29 juli 2013 09:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah kijk, dit is wat ik heb gehoord:
http://www.htmfoto.net/nieuws/tonen.php?datum=20130725&item=240
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |