Je moet gewoon voor de lokale biertjes gaan.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Bud Light![]()
Maar bij de Amerikanen zijn microbreweries tegenwoordig juist weer hip en daar komt vaak lekker bier uit.
Ik ben een man van alle werelden.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:07 schreef Reya het volgende:
[..]
Daarom dronk u prosecco tijdens de laatste ontmoeting.
Gefeliciteerd hoor, nog verder de medische mallemolen in.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:15 schreef YokiKater het volgende:
Hoppa! Er gaat straks nieuwe extra medicatie, Risperdal, bezorgd worden, er wordt een gedragstherapeut ingeschakeld en de psychiater komt donderdag weer langs.
Beter dan knettergek worden.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:16 schreef Reya het volgende:
[..]
Gefeliciteerd hoor, nog verder de medische mallemolen in.
De mallemolen van het leven.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:16 schreef Reya het volgende:
[..]
Gefeliciteerd hoor, nog verder de medische mallemolen in.
Daar lijkt TitusPullo geen moeite mee te hebben.quote:
Het zijn professionals, dus zij zullen wel weten wat het beste voor u is, maar met het oog op reïntegratie zou ik toch niet blij worden van zaken als medicatie en gedragstherapeuten.quote:
Tokkies ook, dat is waar ik momenteel vreselijk veel last van heb. Wijkagent gaat ook langskomen om even te praten en de zooi hier aan te pakken.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:18 schreef GSbrder het volgende:
Gehandicapten zorgen voor overlast, zei de VK vanochtend.
Hebben ze in verlenging van die uitspraak ook meteen Von der Dunk uit hun bestand gegooid?quote:Op maandag 29 juli 2013 15:18 schreef GSbrder het volgende:
Gehandicapten zorgen voor overlast, zei de VK vanochtend.
Misschien moet u remlof om advies vragen, die heeft reeds vele jaren ervaring met het wonen tussen dergelijke types.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Tokkies ook, dat is waar ik momenteel vreselijk veel last van heb. Wijkagent gaat ook langskomen om even te praten en de zooi hier aan te pakken.
Als dat nodig is voor de weg naar reintegratie dan is dat nodig. Ik ben blij dat er iig nu geluisterd wordt naar mijn hulpvraag/schreeuw en dat er weer stappen gezet gaan worden.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:19 schreef Reya het volgende:
[..]
Het zijn professionals, dus zij zullen wel weten wat het beste voor u is, maar met het oog op reïntegratie zou ik toch niet blij worden van zaken als medicatie en gedragstherapeuten.
Tokkies zijn dan ook een soort gehandicapten.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Tokkies ook, dat is waar ik momenteel vreselijk veel last van heb. Wijkagent gaat ook langskomen om even te praten en de zooi hier aan te pakken.
>:(quote:Op maandag 29 juli 2013 15:24 schreef Friek_ het volgende:
http://www.nrc.nl/inbeeld(...)-meter-naar-beneden/
Mooi zo, weer wat van die schijtitalianen minder.
U bent er weerquote:Op maandag 29 juli 2013 15:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hebben ze in verlenging van die uitspraak ook meteen Von der Dunk uit hun bestand gegooid?
Uiteraard, iemand moet hier toch strijden voor gerechtigheid.quote:
Zuid-Italianen. Oftewel: de maffia.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:24 schreef Friek_ het volgende:
Jij bent zo'n figuur die altijd een grote mond heeft, maar die niets weet te presteren. Zeer terecht dat jij geen moderator meer bent, het was simpelweg een schande.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uiteraard, iemand moet hier toch strijden voor gerechtigheid.
Aha, meneer strijdt op twee fronten; consumptieve kredieten weigeren en Fok!kers laten huilen.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Of wellicht een nieuwe batch uit Lampedusa.quote:
De zoveelste slachtoffers van Europese eenwording.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:24 schreef Friek_ het volgende:
Laten we hopen dat er geen ingenieurs te betreuren zijn.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:24 schreef Friek_ het volgende:
Wat heb jij met Specularium gedaan?quote:Op maandag 29 juli 2013 15:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En jij bent?quote:Op maandag 29 juli 2013 15:28 schreef Don_Bramxote het volgende:
[..]
Jij bent zo'n figuur die altijd een grote mond heeft, maar die niets weet te presteren. Zeer terecht dat jij geen moderator meer bent, het was simpelweg een schande.
Dan zou er wel melding van worden gemaakt. Ik reken op een klasje cultureel antropologen; die waren toch de stufi niet waard die ze gekost hebben.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:28 schreef Don_Bramxote het volgende:
[..]
Laten we hopen dat er geen ingenieurs te betreuren zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |