Volgens mij herinner ik me die met de EU-sticker nog wel van toen ik er lag. Maar het is dus onderhoud, hij komt gewoon weer terugquote:Op maandag 29 juli 2013 12:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Heb wel een leuk weetje voor je over dat magische gele vliegende ding van het UMCG![]()
De orginele Lifeliner4, de PH-ULP, die met UMCG en ADAC stickers en EU vlag op de staart gaat vanaf vandaag in onderhoud en wordt vervangen door de PH-MAA reserveheli.
Hier staan ze de spullen over te laden.
[ afbeelding ]
Dag waarde heer.quote:
Tuurlijk komt hij terug, naar verwachting over een week of 5. Flinke onderhoudsbeurt dus.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij herinner ik me die met de EU-sticker nog wel van toen ik er lag. Maar het is dus onderhoud, hij komt gewoon weer terug
Ze worden waarschijnlijk ook best intensief gebruikt.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Tuurlijk komt hij terug, naar verwachting over een week of 5. Flinke onderhoudsbeurt dus.
Hai poes.quote:
Tussen de 100 en 150 keer per week, dat geldt dan voor alle 4 de heli's. Afgelopen week zijn ze 139 keer opgeroepen met in totaal 58,3 vlieguren.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze worden waarschijnlijk ook best intensief gebruikt.
Ik ga gelijk meedoen en dubieuze slijterijen sponsoren, net als Reya.quote:Op maandag 29 juli 2013 11:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
http://www.kiva.org/
Kiva werkt lokaal, dus heeft direct contact met alle mensen die een investering willen. Je bladert door alle aanvragen en kiest zelf een persoon/groep uit waar je aan uit wil lenen, met een minimumbedrag van 25 dollar.
In de aanvraag staat meteen in hoeveel tijd diegene terug gaat betalen en wat het doelbedrag is. En uiteraard waar het voor gebruikt gaat worden. Vervolgens kan je bij de donatie nog een bedrag aan Kiva zelf doneren, maar verder krijg je al je geinvesteerde geld renteloos weer terug zodat je dat weer aan iemand anders uit kan lenen.
Heel af en toe zit er een lapswans tussen die niet, te weinig of veel te taal terugbetaald, maar dat is maar bij 1-3% het geval.
Dat lijkt me redelijk veel.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Tussen de 100 en 150 keer per week, dat geldt dan voor alle 4 de heli's. Afgelopen week zijn ze 139 keer opgeroepen met in totaal 58,3 vlieguren.
Eigenlijk zocht ik enkel een vijand van de Verenigde Staten om te kunnen investeren en Irak lijkt me helemaal top.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Meen je het echt? Ik ga ook op zoek vanmiddag.
Is er niets in Iran?quote:Op maandag 29 juli 2013 12:44 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Eigenlijk zocht ik enkel een vijand van de Verenigde Staten om te kunnen investeren en Irak lijkt me helemaal top.
quote:
Duidelijk, het gaat om een slijterij.quote:A portion of Hamid's Group's $6,000 loan helps a member to improve the stock of goods and increase his inventory.
Is er geen Talibanstrijder die een kerncentrale wil beginnen?quote:Op maandag 29 juli 2013 12:44 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Eigenlijk zocht ik enkel een vijand van de Verenigde Staten om te kunnen investeren en Irak lijkt me helemaal top.
Tien miljard binnenhalen middels crowdfunding, moet mogelijk zijn.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:45 schreef betyar het volgende:
[..]
Is er geen Talibanstrijder die een kerncentrale wil beginnen?
Mwah, een normale weekquote:
Ze zijn het er gewoon mee eens, je eigen gedachte weghalen kan natuurlijk niet.quote:Op maandag 29 juli 2013 10:49 schreef KoosVogels het volgende:
Is toch geweldig hoe die mods van NWS de boel totaal niet onder controle weten te houden?
Wel aardig van Friek_ om het buurtfeest te financieren.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:45 schreef Reya het volgende:
[..]
[..]
Duidelijk, het gaat om een slijterij.
Lijkt me wel.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:46 schreef Reya het volgende:
[..]
Tien miljard binnenhalen middels crowdfunding, moet mogelijk zijn.
Een die niet besneden is.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:52 schreef Friek_ het volgende:
Je moet gewoon op zoek naar een lekker wijf met een kraampje op Kiva. Dat verkoopt wel.
Maar ja, wat is een lekker wijf in Pakistan?
In die contreien is een lichte huid aantrekkelijk.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:52 schreef Friek_ het volgende:
Je moet gewoon op zoek naar een lekker wijf met een kraampje op Kiva. Dat verkoopt wel.
Je kunt er ook eentje uitzoek op:quote:Op maandag 29 juli 2013 12:52 schreef Friek_ het volgende:
Phulpquote:Op maandag 29 juli 2013 12:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mwah, een normale weekMaar dat is voor alle Lifeliners bij elkaar opgeteld heh.
En ik had trouwens een foutje gemaakt, kan je nagaan hoe warrig ik ben. De LL4 is de PH-MMT (net vertrokken naar Duitsland voor onderhoud) en wordt vervangen door de PH-ULP. Geweldig registratienummer.
Er komen ook regelmatig gare kroegjes langs. Altijd leuk om de drankindustrie in Sierra Leone te sponsoren.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:34 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik ga gelijk meedoen en dubieuze slijterijen sponsoren, net als Reya.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |