In die contreien is een lichte huid aantrekkelijk.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:52 schreef Friek_ het volgende:
Je moet gewoon op zoek naar een lekker wijf met een kraampje op Kiva. Dat verkoopt wel.
Maar ja, wat is een lekker wijf in Pakistan?
Je kunt er ook eentje uitzoek op:quote:Op maandag 29 juli 2013 12:52 schreef Friek_ het volgende:
Je moet gewoon op zoek naar een lekker wijf met een kraampje op Kiva. Dat verkoopt wel.
Maar ja, wat is een lekker wijf in Pakistan?
Phulpquote:Op maandag 29 juli 2013 12:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mwah, een normale weekMaar dat is voor alle Lifeliners bij elkaar opgeteld heh.
En ik had trouwens een foutje gemaakt, kan je nagaan hoe warrig ik ben. De LL4 is de PH-MMT (net vertrokken naar Duitsland voor onderhoud) en wordt vervangen door de PH-ULP. Geweldig registratienummer.
Er komen ook regelmatig gare kroegjes langs. Altijd leuk om de drankindustrie in Sierra Leone te sponsoren.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:34 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik ga gelijk meedoen en dubieuze slijterijen sponsoren, net als Reya.
http://www.kiva.org/lend/572418quote:Op maandag 29 juli 2013 12:34 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik ga gelijk meedoen en dubieuze slijterijen sponsoren, net als Reya.
Oh, dat lijkt me ook wel leuk. Gaat moeilijk worden om te kiezen.quote:Op maandag 29 juli 2013 13:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
http://www.kiva.org/lend/572418
Mongool wil bier!
Gun die directeuren nou ook een bonusje.quote:Op maandag 29 juli 2013 13:09 schreef waht het volgende:
Maar goed, dit is stukken beter dan geld dumpen bij een van de grotere hulporganisaties.
Ja, dat vind ik ook.quote:Op maandag 29 juli 2013 13:09 schreef waht het volgende:
Maar goed, dit is stukken beter dan geld dumpen bij een van de grotere hulporganisaties.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
Ik gun ze een modaal inkomen.quote:Op maandag 29 juli 2013 13:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gun die directeuren nou ook een bonusje.
Karig van je hoor.quote:
Ze mogen al baden in goede bedoelingen, dat maakt veel goed.quote:
Goede bedoelingen, net zo vaak de motor van al het kwaad als al het goed op deze planeet. Ik heb er weinig mee.quote:Op maandag 29 juli 2013 13:15 schreef waht het volgende:
[..]
Ze mogen al baden in goede bedoelingen, dat maakt veel goed.
Wat heb jij een lol met die sitequote:Op maandag 29 juli 2013 13:17 schreef Friek_ het volgende:
Dit gaat 'm worden, denk ik. Bier verkopen zodat je kinderen kunnen studeren.
quote:Een Amerikaanse familie heeft op vakantie in Griekenland een extreem zeldzame inktvis gevangen en vervolgens opgegeten. Het zespotige beest was pas de tweede in zijn soort die ooit is gevonden. De vakantiegangers beseften naderhand pas wat ze hebben gedaan.
Gaarne uw commentaar: NWS / Mannen met baard? Geen seks!quote:
So Batkhuyag is requesting a loan of 4,000,000 MNT to purchase a freezer and beer in large quantity.quote:Op maandag 29 juli 2013 13:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
http://www.kiva.org/lend/572418
Mongool wil bier!
Oh.. mijn.. God..quote:Op maandag 29 juli 2013 13:36 schreef waht het volgende:
[..]
Gaarne uw commentaar: NWS / Mannen met baard? Geen seks!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |