SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4 augustus
Nelleke Noordervliet (Rotterdam 1945) schrijft romans en publiceert verhalen, essays, lezingen en columns in weekbladen en tijdschriften.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.11 augustus
Beatrice de Graaf (Putten 1976) is als hoogleraar Conflict en veiligheid verbonden aan het Centrum voor Terrorisme en Contraterrorisme van de Universiteit Leiden (Campus Den Haag).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.18 augustus
Johan Simons (Heerjansdam 1946) is intendant bij de Münchner Kammerspiele, een van de meest vooraanstaande Duitse theatergezelschappen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.25 augustus
Wouter Bos (Vlaardingen 1963) is de kersverse baas van het VU Medisch Centrum.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1 september
Daan Roosegaarde (Nieuwkoop 1979) is kunstenaar, entrepreneur en ontwerper.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja preciesquote:Op zondag 28 juli 2013 22:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ze leggen telkens die ballen terug, dat spel schiet niet op
Live for now, forget forever![]()
Precies.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Je bedoelt een geweldig goede filmmaker en interviewer.![]()
Die balletje moet je in die gaatjes mikken.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vaak genoeg gekeken na het stappen maar maar nog nooit gesnapt![]()
![]()
Gelukkig legt ie het even uit.
Nu nog een keer de uitleg van hem over cricket.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
Ja sorry, gemist.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Voetbal duurt ook veels te langquote:Op zondag 28 juli 2013 22:09 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Met voetbal gaat de bal ook weer naar de middenstip.
:')![]()
Dit is wel de eerste keer dat ik enig idee heb wat ze aan het doen zijn bij Snooker
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Dit is geniaal.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nooit een potje pool gespeelt in de kroegquote:Op zondag 28 juli 2013 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of dit goed is, maar iedereen hier roept het dus het zal wel.
quote:Op zondag 28 juli 2013 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of dit goed is, maar iedereen hier roept het dus het zal wel.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors![]()
Ik word altijd zo lekker rustig van snooker.Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik![]()
Nee. 1 keer naar zo een poolhal geweest, ik bakte er niks van. Al was dat volgens mij een ander spel, geen verstand van.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nooit een potje pool gespeelt in de kroeg![]()
Dat gedimde commentaar erbijquote:Op zondag 28 juli 2013 22:11 schreef shmoopy het volgende:
Ik word altijd zo lekker rustig van snooker.
Hehe, ja, tot je het gaat doenquote:
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Ik snap niks van het applaus ook, niet goed naar de uitleg geluisterd net
Live for now, forget forever![]()
Behalve als Murray Walker commentaar geeft.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:11 schreef shmoopy het volgende:
Ik word altijd zo lekker rustig van snooker.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat heb ik nou bij het kijken naar skischansspringen.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:11 schreef shmoopy het volgende:
Ik word altijd zo lekker rustig van snooker.![]()
![]()
Pool is de kroeg versie van snooker, maar het is gewoon best moeilijk, dit ziet er heel makkelijk uit maar dat is het zeker nietquote:Op zondag 28 juli 2013 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee. 1 keer naar zo een poolhal geweest, ik bakte er niks van. Al was dat volgens mij een ander spel, geen verstand van.:')![]()
Je speelt telkens rood/kleur/rood/kleur (mits ze er in gaan natuurlijk) en de kleur komt telkens terug. Dit blijft zo zolang er rode ballen op tafel zijn. Als die allemaal weg zijn, moeten de andere kleuren op volgorde weggespeeld worden.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:09 schreef Karina het volgende:
Goed dat hij het even uitlegt, want ik snap de ballen van dit spel.
De tafel hoeft niet per se leeggespeeld te worden om het frame te winnen, als je maar meer punten hebt dan er nog op tafel liggen.![]()
Ik kon die keu niet eens normaal vasthoudenquote:Op zondag 28 juli 2013 22:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Pool is de kroeg versie van snooker, maar het is gewoon best moeilijk, dit ziet er heel makkelijk uit maar dat is het zeker niet![]()
Ik keek vroeger wel soms naar biljarten. Dat snap ik dan nog wel een beetje.![]()
Eveningquote:Op zondag 28 juli 2013 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Behalve als Murray Walker commentaar geeft.
Of Diederik van vleuten![]()
![]()
Peukie erbij.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:11 schreef shmoopy het volgende:
Ik word altijd zo lekker rustig van snooker..
![]()
Biljarten vind ik dan weer geen bal aanquote:Op zondag 28 juli 2013 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kon die keu niet eens normaal vasthouden![]()
Ik keek vroeger wel soms naar biljarten. Dat snap ik dan nog wel een beetje.![]()
hi ha ho ik zei bal:')![]()
OK wat ik ooit 1x heb geprobeerd daarbij moest je dacht ik juist wel alle ballen wegspelen (of zo).quote:Op zondag 28 juli 2013 22:13 schreef Modus het volgende:
[..]
Je speelt telkens rood/kleur/rood/kleur (mits ze er in gaan natuurlijk) en de kleur komt telkens terug. Dit blijft zo zolang er rode ballen op tafel zijn. Als die allemaal weg zijn, moeten de andere kleuren op volgorde weggespeeld worden.
De tafel hoeft niet per se leeggespeeld te worden om het frame te winnen, als je maar meer punten hebt dan er nog op tafel liggen.![]()
Je zult wel gewoon pool hebben gespeeld.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
OK wat ik ooit 1x heb geprobeerd daarbij moest je dacht ik juist wel alle ballen wegspelen (of zo).Live for now, forget forever![]()
Inderdaad, dat was echt ongemakkelijk. Behalve de uitzending met Paulien Cornelisse, die ging nog.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:58 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Is dit eerste keer dat je zomergasten kijkt? Tijdperk Jelle, dat was echt ongemakkelijk.
Het kleine beetje ongemak in deze uitzending vind ik het juist interessant maken.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Ik heb een sigaartje opgestoken.quote:
Als het pannen van daken waait
geniaal.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Er is gewoon waterpolo..quote:Op zondag 28 juli 2013 22:13 schreef chufi het volgende:
Schakel ik net Eurosport uit omdat er snooker op is en denk leuk Zomergasten ....sig verwijderd door FA![]()
Nou ja gespeeld is een groot woord. Ik kreeg ruzie omdat ik het niet konquote:Op zondag 28 juli 2013 22:14 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Je zult wel gewoon pool hebben gespeeld.![]()
![]()
geniale gek
legendarischDeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
Geniale man.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Das wel leuk ja,quote:Op zondag 28 juli 2013 22:16 schreef Grumpey het volgende:
Mooi zomergasten fragment: ik zou dit nooit gaan kijken, maar vind het geweldig moment om te zien!:')![]()
Dat moment waar Hans aan refereert was ook geniaal, zat het live te kijken...na 3 ballen aan Verhaas vragen wat de beloning voor een maximum was en daarna de laatste zwarte niet willen potten en na wat aandringen hem er achteloos, snoeihard nog inrossen.quote:Ronnie.
Jack does it in real time...![]()
Lucky.
Topshow.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nou ja, verder spelen ook al heb je het frame al gewonnen gebeurt meestal wel, omdat er vaak ook prijzen zijn voor de hoogste toernooibreak e.d.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
OK wat ik ooit 1x heb geprobeerd daarbij moest je dacht ik juist wel alle ballen wegspelen (of zo).![]()
T zijn redelijk 'platte' filmpjes. Er zit niet echt een diepzinnig idee achter de keuzes..Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Dat.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
LuckyTV, de helft van de keren geniaal en de andere helft flauwLive for now, forget forever![]()
Kijk het online terug en sla het eerste uur overquote:Op zondag 28 juli 2013 22:18 schreef thettes het volgende:
shit gemist. wordt het nog eens herhaald of niet?:')![]()
Hm, ik begin een beetje verzadigd te raken. De verwachte onderwerpen zijn geweest maar heb niet echt het idee dat ik meer van hem wil weten.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Gerrit Hiemstra is bij ons thuis een cultheld
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Eens.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
LuckyTV, de helft van de keren geniaal en de andere helft flauw![]()
Deze ken ik niet.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wat een gek fragment
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Ramsey Nasr.Smerige moraalridder.
Wel een leuk moment.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2013 22:21:07 ]![]()
Ja. Ik heb het idee dat Wilfried het niet merkt.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:20 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Hans zit Wilfried continu in de zeik te nemen![]()
kan toch niet dacht ik?quote:Op zondag 28 juli 2013 22:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kijk het online terug en sla het eerste uur over![]()
Deze vind ik vreselijk[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik snap wel dat mensen het grappig kunnen vinden hoor, maar ik vind het zo'n luie en flauwe manier van humor. Knippen en plakken en we maken iets belachelijk. Nja.Koel en donker bewaren![]()
Leuk weer.Als het pannen van daken waait
Nasr bashen is altijd goed.Kein gewalt! Wir sind das volk!
"Wat gaan we doen De Jong"DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
Ik lig in een deuk om ShaffyMijn grote held op deze manier in de maling nem.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Ramses was altijd aangeschoten.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:22 schreef Haaibaaike het volgende:
Ramses was daar aangeschoten bij Jos BrinkAls het pannen van daken waait
Ja ik dacht ook alquote:
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
en dat verhennade veenlijk ernaastquote:
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Hij werd een beetje seniele oude gek op het laatst die omdat het Ramses was nog maar op TV moest op een gegeven moment. Dat vond ik niet erg elegant.quote:DeLuna vindt me dik ;(
quote:Op zondag 28 juli 2013 22:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
en dat verhennade veenlijk ernaast![]()
![]()
Die kwijl op zijn kin , nee , vond het niet grappig. Eerder pijnlijk, wel weer grappig dat de mensen erom heen deden alsof het geniaal was wat hij deed.quote:![]()
Heeft Teeuwen dat ooit niet gedaan, gesproken op de begrafenis van iemand die hij niet kende. Geloof dat Van der Gijp ooit zoiets vertelde. Of ben ik in de war?![]()
De manier waarop ze RRRamses zegt.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
en dat verhennade veenlijk ernaast![]()
![]()
is bewuste keuze om niet te lachen denk ik. Zodra die lacht gaat hans helemaal zeker in zijn rol als grapjesmaker over.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja. Ik heb het idee dat Wilfried het niet merkt.![]()
Inderdaad ja.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:20 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Hans zit Wilfried continu in de zeik te nemen![]()
Dat was wel Liesbeth, hé? Lieesbeth. Liieehiieeesbéth!quote:Als het pannen van daken waait
Dat laatste was idd vooral grappig.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die kwijl op zijn kin , nee , vond het niet grappig. Eerder pijnlijk, wel weer grappig dat de mensen erom heen deden alsof het geniaal was wat hij deed.Kein gewalt! Wir sind das volk!
quote:Op zondag 28 juli 2013 22:22 schreef golfer het volgende:
Ik lig in een deuk om ShaffyMijn grote held op deze manier in de maling nem.
![]()
Ik dacht even dat je tweede zin , nu Liesbeth List nog' zou zijn.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:23 schreef Palomar het volgende:
ramses shaffy jos brink, allebei al dood. Lijkt nog zo kort geleden dat fragment.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
* DancingPhoebe haalt er even een toetenpoetser over.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:25 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Dat was wel Liesbeth, hé? Lieesbeth. Liieehiieeesbéth!
Moet je bij Liesbeth overigens niet doen. Dan blijft er niets over.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Speelt het anders dan tot dan gebruikelijk was.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat is hier bijzonder aan? Hij speelt bach maar wat was er vernieuwend aan?There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
om hansje teeuwen te quoten: een mof die ik niet mag, johan sebastian bach!quote:Op zondag 28 juli 2013 22:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat is hier bijzonder aan? Hij speelt bach maar wat was er vernieuwend aan?![]()
![]()
Hij had ook niet echt iemand naast zich die hem daarin kon beschermen.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:24 schreef rubbereend het volgende:
Hij werd een beetje seniele oude gek op het laatst die omdat het Ramses was nog maar op TV moest op een gegeven moment. Dat vond ik niet erg elegant.
Ontluisterend en idd niet erg elegant. (mooi gezegd)Als het pannen van daken waait
Zie het ook niet eigenlijk.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat is hier bijzonder aan? Hij speelt bach maar wat was er vernieuwend aan?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: