Ja. Ik heb het idee dat Wilfried het niet merkt.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:20 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Hans zit Wilfried continu in de zeik te nemen
kan toch niet dacht ik?quote:Op zondag 28 juli 2013 22:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kijk het online terug en sla het eerste uur over
Ramses was altijd aangeschoten.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:22 schreef Haaibaaike het volgende:
Ramses was daar aangeschoten bij Jos Brink
Ja ik dacht ook alquote:
en dat verhennade veenlijk ernaastquote:
Hij werd een beetje seniele oude gek op het laatst die omdat het Ramses was nog maar op TV moest op een gegeven moment. Dat vond ik niet erg elegant.quote:
quote:Op zondag 28 juli 2013 22:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
en dat verhennade veenlijk ernaast
Die kwijl op zijn kin , nee , vond het niet grappig. Eerder pijnlijk, wel weer grappig dat de mensen erom heen deden alsof het geniaal was wat hij deed.quote:
De manier waarop ze RRRamses zegt.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
en dat verhennade veenlijk ernaast
is bewuste keuze om niet te lachen denk ik. Zodra die lacht gaat hans helemaal zeker in zijn rol als grapjesmaker over.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja. Ik heb het idee dat Wilfried het niet merkt.
Inderdaad ja.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:20 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Hans zit Wilfried continu in de zeik te nemen
Dat was wel Liesbeth, hé? Lieesbeth. Liieehiieeesbéth!quote:
Dat laatste was idd vooral grappig.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die kwijl op zijn kin , nee , vond het niet grappig. Eerder pijnlijk, wel weer grappig dat de mensen erom heen deden alsof het geniaal was wat hij deed.
quote:Op zondag 28 juli 2013 22:22 schreef golfer het volgende:
Ik lig in een deuk om ShaffyMijn grote held op deze manier in de maling nem.
Ik dacht even dat je tweede zin , nu Liesbeth List nog' zou zijn.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:23 schreef Palomar het volgende:
ramses shaffy jos brink, allebei al dood. Lijkt nog zo kort geleden dat fragment.
* DancingPhoebe haalt er even een toetenpoetser over.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:25 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Dat was wel Liesbeth, hé? Lieesbeth. Liieehiieeesbéth!
Speelt het anders dan tot dan gebruikelijk was.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat is hier bijzonder aan? Hij speelt bach maar wat was er vernieuwend aan?
om hansje teeuwen te quoten: een mof die ik niet mag, johan sebastian bach!quote:Op zondag 28 juli 2013 22:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hij had ook niet echt iemand naast zich die hem daarin kon beschermen.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:24 schreef rubbereend het volgende:
Hij werd een beetje seniele oude gek op het laatst die omdat het Ramses was nog maar op TV moest op een gegeven moment. Dat vond ik niet erg elegant.
Zie het ook niet eigenlijk.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Geen idee, iemand heeft me dit we eens eerder laten horen, maar toen ontging de bijzondere klasse me ook al.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Rebelsquote:Op zondag 28 juli 2013 22:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Speelt het anders dan tot dan gebruikelijk was.
Ja, pas maar op. Ze meteen steekt ie er nog een peuk bij op, ook.quote:
Het zou leuker zijn als hij dan zometeen een bord patat ging zitten eten of een zak chips. Zo even tijdens de fragmenten.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, pas maar op. Ze meteen steekt ie er nog een peuk bij op, ook.
Morgen kom ik met een punkrockversie van 15 miljoen mensen, dat gaat het vast ook goed doen.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Speelt het anders dan tot dan gebruikelijk was.
Even een tandje hoger, wilfried laat zich nog steeds niet verleiden om mee te doen met grappenquote:
Hij zit wel onder zn neus te wrijvenquote:Op zondag 28 juli 2013 22:30 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Oh jee, Hans heeft weer aan de coke gezeten
Wilfried heeft zich voorgenomen niet in te gaan op gekkigheidquote:Op zondag 28 juli 2013 22:32 schreef Karina het volgende:
Er wordt niet veel gelachen tussen die twee.
Terecht ook, als hij dat steeds doet krijgt hij Hans echt niet de rol dat hij ook serieuze antwoorden geeft.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wilfried heeft zich voorgenomen niet in te gaan op gekkigheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |