Je zult wel gewoon pool hebben gespeeld.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
OK wat ik ooit 1x heb geprobeerd daarbij moest je dacht ik juist wel alle ballen wegspelen (of zo).
Inderdaad, dat was echt ongemakkelijk. Behalve de uitzending met Paulien Cornelisse, die ging nog.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:58 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Is dit eerste keer dat je zomergasten kijkt? Tijdperk Jelle, dat was echt ongemakkelijk.
Ik heb een sigaartje opgestoken.quote:
Er is gewoon waterpolo..quote:Op zondag 28 juli 2013 22:13 schreef chufi het volgende:
Schakel ik net Eurosport uit omdat er snooker op is en denk leuk Zomergasten ....
Nou ja gespeeld is een groot woord. Ik kreeg ruzie omdat ik het niet konquote:Op zondag 28 juli 2013 22:14 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Je zult wel gewoon pool hebben gespeeld.
Das wel leuk ja,quote:Op zondag 28 juli 2013 22:16 schreef Grumpey het volgende:
Mooi zomergasten fragment: ik zou dit nooit gaan kijken, maar vind het geweldig moment om te zien!
Dat moment waar Hans aan refereert was ook geniaal, zat het live te kijken...na 3 ballen aan Verhaas vragen wat de beloning voor een maximum was en daarna de laatste zwarte niet willen potten en na wat aandringen hem er achteloos, snoeihard nog inrossen.quote:
Nou ja, verder spelen ook al heb je het frame al gewonnen gebeurt meestal wel, omdat er vaak ook prijzen zijn voor de hoogste toernooibreak e.d.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
OK wat ik ooit 1x heb geprobeerd daarbij moest je dacht ik juist wel alle ballen wegspelen (of zo).
Dat.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
LuckyTV, de helft van de keren geniaal en de andere helft flauw
Kijk het online terug en sla het eerste uur overquote:Op zondag 28 juli 2013 22:18 schreef thettes het volgende:
shit gemist. wordt het nog eens herhaald of niet?
Eens.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
LuckyTV, de helft van de keren geniaal en de andere helft flauw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |