Nooit een potje pool gespeelt in de kroegquote:Op zondag 28 juli 2013 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of dit goed is, maar iedereen hier roept het dus het zal wel.
quote:Op zondag 28 juli 2013 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of dit goed is, maar iedereen hier roept het dus het zal wel.
Nee. 1 keer naar zo een poolhal geweest, ik bakte er niks van. Al was dat volgens mij een ander spel, geen verstand van.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nooit een potje pool gespeelt in de kroeg
Dat gedimde commentaar erbijquote:Op zondag 28 juli 2013 22:11 schreef shmoopy het volgende:
Ik word altijd zo lekker rustig van snooker.
Hehe, ja, tot je het gaat doenquote:
Behalve als Murray Walker commentaar geeft.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:11 schreef shmoopy het volgende:
Dat heb ik nou bij het kijken naar skischansspringen.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:11 schreef shmoopy het volgende:
Pool is de kroeg versie van snooker, maar het is gewoon best moeilijk, dit ziet er heel makkelijk uit maar dat is het zeker nietquote:Op zondag 28 juli 2013 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee. 1 keer naar zo een poolhal geweest, ik bakte er niks van. Al was dat volgens mij een ander spel, geen verstand van.
Je speelt telkens rood/kleur/rood/kleur (mits ze er in gaan natuurlijk) en de kleur komt telkens terug. Dit blijft zo zolang er rode ballen op tafel zijn. Als die allemaal weg zijn, moeten de andere kleuren op volgorde weggespeeld worden.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:09 schreef Karina het volgende:
Goed dat hij het even uitlegt, want ik snap de ballen van dit spel.
Ik kon die keu niet eens normaal vasthoudenquote:Op zondag 28 juli 2013 22:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Pool is de kroeg versie van snooker, maar het is gewoon best moeilijk, dit ziet er heel makkelijk uit maar dat is het zeker niet
Eveningquote:Op zondag 28 juli 2013 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Behalve als Murray Walker commentaar geeft.
Peukie erbij.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:11 schreef shmoopy het volgende:
Biljarten vind ik dan weer geen bal aanquote:Op zondag 28 juli 2013 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kon die keu niet eens normaal vasthouden![]()
Ik keek vroeger wel soms naar biljarten. Dat snap ik dan nog wel een beetje.
OK wat ik ooit 1x heb geprobeerd daarbij moest je dacht ik juist wel alle ballen wegspelen (of zo).quote:Op zondag 28 juli 2013 22:13 schreef Modus het volgende:
[..]
Je speelt telkens rood/kleur/rood/kleur (mits ze er in gaan natuurlijk) en de kleur komt telkens terug. Dit blijft zo zolang er rode ballen op tafel zijn. Als die allemaal weg zijn, moeten de andere kleuren op volgorde weggespeeld worden.
De tafel hoeft niet per se leeggespeeld te worden om het frame te winnen, als je maar meer punten hebt dan er nog op tafel liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |