Ramses was altijd aangeschoten.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:22 schreef Haaibaaike het volgende:
Ramses was daar aangeschoten bij Jos Brink
Ja ik dacht ook alquote:
en dat verhennade veenlijk ernaastquote:
Hij werd een beetje seniele oude gek op het laatst die omdat het Ramses was nog maar op TV moest op een gegeven moment. Dat vond ik niet erg elegant.quote:
quote:Op zondag 28 juli 2013 22:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
en dat verhennade veenlijk ernaast
Die kwijl op zijn kin , nee , vond het niet grappig. Eerder pijnlijk, wel weer grappig dat de mensen erom heen deden alsof het geniaal was wat hij deed.quote:
De manier waarop ze RRRamses zegt.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
en dat verhennade veenlijk ernaast
is bewuste keuze om niet te lachen denk ik. Zodra die lacht gaat hans helemaal zeker in zijn rol als grapjesmaker over.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja. Ik heb het idee dat Wilfried het niet merkt.
Inderdaad ja.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:20 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Hans zit Wilfried continu in de zeik te nemen
Dat was wel Liesbeth, hé? Lieesbeth. Liieehiieeesbéth!quote:
Dat laatste was idd vooral grappig.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die kwijl op zijn kin , nee , vond het niet grappig. Eerder pijnlijk, wel weer grappig dat de mensen erom heen deden alsof het geniaal was wat hij deed.
quote:Op zondag 28 juli 2013 22:22 schreef golfer het volgende:
Ik lig in een deuk om ShaffyMijn grote held op deze manier in de maling nem.
Ik dacht even dat je tweede zin , nu Liesbeth List nog' zou zijn.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:23 schreef Palomar het volgende:
ramses shaffy jos brink, allebei al dood. Lijkt nog zo kort geleden dat fragment.
* DancingPhoebe haalt er even een toetenpoetser over.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:25 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Dat was wel Liesbeth, hé? Lieesbeth. Liieehiieeesbéth!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |