abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_129440904
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 10:32 schreef Stefan het volgende:
Hoi Puala

het idee is dit. Als er een nieuw thema is daar een nieuw deel voor openen met de naam van dat thema, en het andere openhouden. Zo heb je een topic over t oude thema en een topic met het nieuwe. Je moet als mod alleen ff kijken hoe je het nieuwe topic reekst zodat iedereen meteen in de MyAT heeft staan :)
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 11:50 schreef Stefan het volgende:

[..]

Als t over een foto van die maand gaat is t niet erg tch. Noem t topic dan Groen juli 2013 zodatje in 2067 weet dat t oud is
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2013 02:00 schreef wyccie het volgende:
Ook een nummer geven is wel zo duidelijk. In de reeks zijn nu 3 topics die juli-groen heten, waarvan er eentje eigenlijk het junitopic (harig) is.
pi_129440976
Goed, voorstel.

Elke maand een ander topic is prima. Maar openen we dan 2 topics, dus eentje met inzendingen/stemmen en eentje met discussie? Dan kan het discussie topic open blijven na de wedstrijd en daar verder gesproken worden over alles wat er gestemd en ingezonden is. En kunnen we het inzendingentopic sluiten om verwarring met evt. volgende maanden/jaren te voorkomen.
pi_129450723
Dat is vorige maand of die daarvoor uitgeprobeerd toch? Ik weet niet meer waarom het niet werkte, maar voor de overzichtelijkheid lijkt dat mij ook wel een goed idee. Of was het dan zo dat mensen dat andere topic vergaten?
  zondag 28 juli 2013 @ 23:55:47 #4
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_129453683
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 19:30 schreef Puala het volgende:
Goed, voorstel.

Elke maand een ander topic is prima. Maar openen we dan 2 topics, dus eentje met inzendingen/stemmen en eentje met discussie? Dan kan het discussie topic open blijven na de wedstrijd en daar verder gesproken worden over alles wat er gestemd en ingezonden is. En kunnen we het inzendingentopic sluiten om verwarring met evt. volgende maanden/jaren te voorkomen.
Nee, je opent een nieuwe met het nieuwe thema. Daarin kan geprobeerd worden ge SC, ingezonden.

In het oude thematopic kun je nog reageren op fotos van die maand
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_129459879
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 23:55 schreef Stefan het volgende:

[..]

Nee, je opent een nieuwe met het nieuwe thema. Daarin kan geprobeerd worden ge SC, ingezonden.

In het oude thematopic kun je nog reageren op fotos van die maand
Ik begreep dat je dat bedoelde, maar dit was ons voorstel.
  maandag 29 juli 2013 @ 09:58:12 #6
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_129461246
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 08:15 schreef Puala het volgende:

[..]

Ik begreep dat je dat bedoelde, maar dit was ons voorstel.
dat hebben we 2 of 3 maanden al geprobeerd en was geen succes, minder reuring en inzendingen, 1 topic per maand (of eventueel een deel 2 natuurlijk) is veel beter

Probeer anders mijn manier eens een maand
Laat Groen open en open Wind, en post de link in Groen dat alles over Wind daar verder gaat. Dan kan volgende maand wind open blijven als er een nieuw tbema is
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_129461329
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 09:58 schreef Stefan het volgende:

[..]

dat hebben we 2 of 3 maanden al geprobeerd en was geen succes, minder reuring en inzendingen, 1 topic per maand (of eventueel een deel 2 natuurlijk) is veel beter

Probeer anders mijn manier eens een maand
Laat Groen open en open Wind, en post de link in Groen dat alles over Wind daar verder gaat. Dan kan volgende maand wind open blijven als er een nieuw tbema is
1 maand. 1 maand en niet 2-3. Het werd bij voorbaad al afgeschoten.

Maar wat jij wilt, open je topic, pas de OP aan en doe je ding. Als het niet werk passen we de boel wel weer aan.
  maandag 29 juli 2013 @ 10:03:37 #8
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_129461353
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 10:02 schreef Puala het volgende:

[..]

1 maand. 1 maand en niet 2-3. Het werd bij voorbaad al afgeschoten.

Maar wat jij wilt, open je topic, pas de OP aan en doe je ding. Als het niet werk passen we de boel wel weer aan.
Dat nieuwe topic kan beter door een mod geopend worden zodat je de intro kunt copy pasten
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 29 juli 2013 @ 10:04:28 #9
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_129461367
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 10:03 schreef Stefan het volgende:

[..]

Dat nieuwe topic kan beter door een mod geopend worden zodat je de intro kunt copy pasten
Die kunnen we er ook naderhand inraggen.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_129461433
quote:
14s.gif Op maandag 29 juli 2013 10:04 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Die kunnen we er ook naderhand inraggen.
Topic is al open.
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 29 juli 2013 @ 10:08:38 #11
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_129461447
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 10:07 schreef Puala het volgende:

[..]

Topic is al open.
Zie het, mooi! ^O^
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  maandag 29 juli 2013 @ 10:20:37 #12
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_129461705
Als t experiment werkt kunnen we afspreken dat de winnaar een nieuw topic met t thema opent, dan hebben de deelnemers meteen een reden in dat topic te reageren danwel t nieuwe topic te zoeken
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_129974299
Hoihoi,
Er is zojuist een mooi topic voor gevorderde gemaakt. Maar meteen rijsde de vraag bij meerdere mensen van "wanneer ben je nou gevorderd" persoonlijk denk ik dat je gevorderd bent als je inderdaad weet wat sluitertijd, diafragma, iso enz. is.

Is het dan geen idee om er een "pro?" Forum bij te doen? Zodat de verwarring weg is?
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 12 augustus 2013 @ 12:59:29 #14
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_129974557
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 12:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hoihoi,
Er is zojuist een mooi topic voor gevorderde gemaakt. Maar meteen rijsde de vraag bij meerdere mensen van "wanneer ben je nou gevorderd" persoonlijk denk ik dat je gevorderd bent als je inderdaad weet wat sluitertijd, diafragma, iso enz. is.

Is het dan geen idee om er een "pro?" Forum bij te doen? Zodat de verwarring weg is?
Tnx voor je feedback.

We zullen daar ook een beetje in moeten experimenteren en proberen hoe het succesvol kan zijn en hoe niet. Geef het een paar weken en hoe het ontwikkeld. Verder voor het expert topic kan je hier zijn.

FOT / [Expert] Richting je eigen bedrijf?
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_129974852
quote:
6s.gif Op maandag 12 augustus 2013 12:59 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Tnx voor je feedback.

We zullen daar ook een beetje in moeten experimenteren en proberen hoe het succesvol kan zijn en hoe niet. Geef het een paar weken en hoe het ontwikkeld. Verder voor het expert topic kan je hier zijn.

FOT / [Expert] Richting je eigen bedrijf?
Ik hoef daar niet te zijn. Maar zag wat staan van mensen die dachten dat het een wat meer expert topic zou worden. Terwijl dat niet aansluit als vervolg van het beginnerstopic :)
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 12 augustus 2013 @ 13:15:43 #16
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_129975105
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 13:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik hoef daar niet te zijn. Maar zag wat staan van mensen die dachten dat het een wat meer expert topic zou worden. Terwijl dat niet aansluit als vervolg van het beginnerstopic :)
Zoals ik aangaf, dat moet even een weg vinden. Iedereen heeft daar een andere gedachte over, we proberen daar te modden zoals wij zien hoe het gevorderde topic dient te zijn. Daar moet even overheen gaan, het zal een plek krijgen. :)
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_129977883
quote:
7s.gif Op maandag 12 augustus 2013 13:15 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Zoals ik aangaf, dat moet even een weg vinden. Iedereen heeft daar een andere gedachte over, we proberen daar te modden zoals wij zien hoe het gevorderde topic dient te zijn. Daar moet even overheen gaan, het zal een plek krijgen. :)
Zal wel zien dan..
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 11:25:53 #18
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_130011313
FOT / Videografie met DSLR #17 Geef whY´s GlideCam terug, stelletje &_"#""@&

Kunnen jullie er even whY's van maken, dus komma ipv Z

eDIT hier staat t wel goed
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 13 augustus 2013 @ 11:29:34 #19
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_130011431
Done ^O^
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_130191551
Heb niet zozeer een klacht maar meer een vraag over het topic 'post hier je eigen foto's die je gewoon tof vindt'.
Wat is daar de bedoeling van, want ik heb het idee dat foto's vanaf een telefoon of tablet of met een gewoon fototoestel niet echt welkom zijn daar.

Als dat zo is dan zou de titel niet meer kloppen en is dat onduidelijk voor de mensen die er gewoon een foto neerzetten die ze zelf 'tof' vinden om welke reden dan ook.
pi_130191831
Wat betreffende de discussie in FOT / Eigen foto's die je gewoon tof vindt #22

Zijn er nu allemaal posts zomaar verwijderd? Ik dacht dat het idee van een forum was dat er plek is voor discussie... Als iemand nu zo vriendelijk was geweest om de posts naar dit topic te verplaatsen had ik dat een nette oplossing gevonden.
Maar dit vind ik echt nergens op slaan :')
Meh
  Redactie Frontpage zondag 18 augustus 2013 @ 12:51:28 #22
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_130193128
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 12:13 schreef NorgeT het volgende:
Wat betreffende de discussie in FOT / Eigen foto's die je gewoon tof vindt #22

Zijn er nu allemaal posts zomaar verwijderd? Ik dacht dat het idee van een forum was dat er plek is voor discussie... Als iemand nu zo vriendelijk was geweest om de posts naar dit topic te verplaatsen had ik dat een nette oplossing gevonden.
Maar dit vind ik echt nergens op slaan :')
Zover ik zie is er niks verwijderd
pi_130194355
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 12:13 schreef NorgeT het volgende:
Wat betreffende de discussie in FOT / Eigen foto's die je gewoon tof vindt #22

Zijn er nu allemaal posts zomaar verwijderd? Ik dacht dat het idee van een forum was dat er plek is voor discussie... Als iemand nu zo vriendelijk was geweest om de posts naar dit topic te verplaatsen had ik dat een nette oplossing gevonden.
Maar dit vind ik echt nergens op slaan :')
Er zijn geen posts verwijderd. Als dit wel zo zou zijn zou je ook een reactie van ons moderators kunnen verwachten waarom dit was gebeurt :)
pi_130194389
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 12:01 schreef Lavenderr het volgende:
Heb niet zozeer een klacht maar meer een vraag over het topic 'post hier je eigen foto's die je gewoon tof vindt'.
Wat is daar de bedoeling van, want ik heb het idee dat foto's vanaf een telefoon of tablet of met een gewoon fototoestel niet echt welkom zijn daar.

Als dat zo is dan zou de titel niet meer kloppen en is dat onduidelijk voor de mensen die er gewoon een foto neerzetten die ze zelf 'tof' vinden om welke reden dan ook.
In dat topic is elke foto welkom die je zelf tof vind, dus ook de telefoonfoto's en de tabletfoto's :Y Misschien is het een idee om voortaan bij de foto te gaan zetten waarom je hem zelf tof vind? :)
pi_130194390
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 13:18 schreef Puala het volgende:

[..]

Er zijn geen posts verwijderd. Als dit wel zo zou zijn zou je ook een reactie van ons moderators kunnen verwachten waarom dit was gebeurt :)
Oh dan is het bij het posten wat verkeerd gegaan en neem ik mijn woorden terug :)
Meh
pi_130194455
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 13:19 schreef Puala het volgende:

[..]

In dat topic is elke foto welkom die je zelf tof vind, dus ook de telefoonfoto's en de tabletfoto's :Y Misschien is het een idee om voortaan bij de foto te gaan zetten waarom je hem zelf tof vind? :)
Maar wat is het bestaansrecht van een topic waarbij je eigenlijk niet inhoudelijk mag reageren op de posts? Mij ontgaat dat eerlijk gezegd even. Een foto post je met een doel lijkt me.
Meh
pi_130195029
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 13:19 schreef Puala het volgende:

[..]

In dat topic is elke foto welkom die je zelf tof vind, dus ook de telefoonfoto's en de tabletfoto's :Y Misschien is het een idee om voortaan bij de foto te gaan zetten waarom je hem zelf tof vind? :)
Ja, dat doe ik ook weleens. Niet altijd, omdat je soms niet onder woorden kunt brengen waarom je een foto tof vindt.
Ik reageer nooit op een foto die ik niet mooi vind, waarom zou ik? Diegene is zelf erg blij met die foto dus waarom afkraken?

Laatst met die foto waar Paul de Leeuw op stond vond ik het gewoon leuk om die daar te plaatsen, was ook geen hoogstaand kiekje, maar wel een papparazo-foto 8-)
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 25 september 2013 @ 10:30:04 #28
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_131544254
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 01:19 schreef ElizabethR het volgende:
R.I.P. Topic. Met dank aan uw mods.
Kijk, en hier ben ik het dus niet mee eens.

FOT moet een sub zijn waar users de sub uiteindelijk dragen en waar wij als mods een meer sturende rol kunnen krijgen. Zoiets kan je niet verwachten op het moment dat er nieuwe mods worden aangewezen en dus een planmatige uitrol willen gaan doen om zo'n situatie te creëren. Wij zijn duidelijk, open, en altijd bereid om toe te geven indien nodig. Waar het in mijn (persoonlijke) optiek in dit topic maar ook in vele andere topics is de eindeloze discussie. Discussie over wat wel mag, wat niet mag, waarom dit moet, waarom dat moet, blabla. In de meeste gevallen is de discussie compleet overbodig omdat er duidelijk staat wat er gedaan, moet of kan worden. Hele topics worden met compleet overbodige discussie overvloed en zo krijg je de situatie die zich o.a. in dit topic heeft voor gedaan.

Terug bij het punt, je kan de mods hier zeker niet de schuld van geven. Het enige wat ik je nu vraag om te doen is een spiegel voor te houden en te kijken hoe je eigen post gedrag hier tot bijgedragen heeft. Als jij gewoon was doorgegaan met posten of RAW's aandragen was het topic ongetwijfeld gaan lopen. Wij hadden dat ook kunnen doen maar dan kom je weer bij bovenstaande. De users moeten de sub maken, buiten de eindeloze discussie om.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  Redactie Frontpage woensdag 25 september 2013 @ 10:40:25 #29
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131544555
quote:
14s.gif Op woensdag 25 september 2013 10:30 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Kijk, en hier ben ik het dus niet mee eens.

FOT moet een sub zijn waar users de sub uiteindelijk dragen en waar wij als mods een meer sturende rol kunnen krijgen. Zoiets kan je niet verwachten op het moment dat er nieuwe mods worden aangewezen en dus een planmatige uitrol willen gaan doen om zo'n situatie te creëren. Wij zijn duidelijk, open, en altijd bereid om toe te geven indien nodig. Waar het in mijn (persoonlijke) optiek in dit topic maar ook in vele andere topics is de eindeloze discussie. Discussie over wat wel mag, wat niet mag, waarom dit moet, waarom dat moet, blabla. In de meeste gevallen is de discussie compleet overbodig omdat er duidelijk staat wat er gedaan, moet of kan worden. Hele topics worden met compleet overbodige discussie overvloed en zo krijg je de situatie die zich o.a. in dit topic heeft voor gedaan.

Terug bij het punt, je kan de mods hier zeker niet de schuld van geven. Het enige wat ik je nu vraag om te doen is een spiegel voor te houden en te kijken hoe je eigen post gedrag hier tot bijgedragen heeft. Als jij gewoon was doorgegaan met posten of RAW's aandragen was het topic ongetwijfeld gaan lopen. Wij hadden dat ook kunnen doen maar dan kom je weer bij bovenstaande. De users moeten de sub maken, buiten de eindeloze discussie om.
Het topic liep hardstikke leuk, die discussie werd door jullie aangezwengeld in dat topic. Probeer dingen eens meer op zijn beloop te laten, er wordt soms best krampachtig gemod. Als je FOT ziet als een mix van kennis en creativiteit, laat het dan op zijn beloop. Jij weet als fotograaf dat we allemaal egootjes hebben als creabea's onder elkaar, zowel jij als ik, iedereen. Probeer die ego's onder controle te houden, wat best wel lukt, laat de creativiteit lekker los.

Ik wilde vorige week een RAW posten maar had er geen zin meer in. Terwijl ik wel weken eerder (in mijn ogen) leuke rare bewerkingen had gemaakt.

Zelfde geld trouwens voor die andere wedstrijd. Je wil geen nabwerkingen, terwijl dat al 200 jaar een onderdeel is van fotografie.

Beteugel als mod de ego's, laat creativiteit wat meer vieren

My 2 cents
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 25 september 2013 @ 10:50:11 #30
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_131544804
Het topic was oorspronkelijk bedoeld om users meer inzicht te geven in de handelingen die meer ervaren photoshoppers doen m.b.t. een foto. Onze eerste intentie was om daarin vooral het topic een meer serieus karakter te geven omdat we over het algemeen niet al te moeilijk doen over andere creatieve uitspattingen.

Vervolgens kwamen er allerlei (en dit is even iedereen over een kam scheren maar dat is zeker niet het geval) draken, monsters en supermannen in de foto's. Best creatief maar niet het oorspronkelijke karakter van het topic. In mijn optiek mag er best ruimte zijn voor zulke activiteiten.

MAAR,

dan verwacht ik ook een uitgebreide omschrijvingen van wat je doet, wanneer je iets doet in je handelingen en hoe je dat doet. Eventueel met screens erbij, duidelijk stappenplan. Het werd nu langzaam een ophemelingstopic van je eigen kwaliteiten m.b.t. photoshop en dat is duidelijk niet waar het topic om draait wat ik ook in de OP het geformuleerd.

Dus, m.a.w. ga niet eindeloos de discussie aan participeer daar waar het kan en probeer de topics te houden waar de topics voor bedoeld zijn.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  Redactie Frontpage woensdag 25 september 2013 @ 10:56:31 #31
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131544995
quote:
14s.gif Op woensdag 25 september 2013 10:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
probeer de topics te houden waar de topics voor bedoeld zijn.
Maar anticipeer ook op ontwikkelingen als een idee een iets andere kant opgaat dan je hebt bedacht, zolang het om fotografie gaat.

Deze reeks heeft zowel monsters als standaard bewerkingen. Mijn eerste bijdrage werd verwijderd, daarna kwamen anderen geheel uit zichzelf met rare bewerkingen, een mannenhoofd op een meisje dat danst, treintjes in de bergen. Etc. Er is behoefte aan. Ik ben een paar uur bezig om een brug te laten instorten en een monster uit zee te laten komen, ik zeg wat ik heb gedaan dus je kan dat niet afdoen als niet serieus.

Ik geef daarom mee, laat creativiteit op zijn beloop. Mod de ego's en de offtopics, laat de rest op zn beloop ook als het een andere creative kant opgaat dan je had bedacht
  donderdag 26 september 2013 @ 20:50:33 #32
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_131597750
Het wedstrijdthema is bekend: water.
En het lijstje met onderwerpen in de OP loopt scheef. Voorheen stond de naam van de bedenker achter het thema en ergens later is dat de winnaar geworden. Volgens mij loopt hij scheef vanaf Gouden uur: die was door mij bedacht en lijnen was volgens mij idd door Sjiep bedacht.
Life is what you make it.
pi_131612999
quote:
14s.gif Op donderdag 26 september 2013 20:50 schreef Schanulleke het volgende:
Het wedstrijdthema is bekend: water.
En het lijstje met onderwerpen in de OP loopt scheef. Voorheen stond de naam van de bedenker achter het thema en ergens later is dat de winnaar geworden. Volgens mij loopt hij scheef vanaf Gouden uur: die was door mij bedacht en lijnen was volgens mij idd door Sjiep bedacht.
Ah oeps, dan is dat waarschijnlijk bij mij verkeerd gegaan. Maar euhm, ik heb niet echt tijd om even uit te zoeken welke naam er bij moet. Heb jij tijd om een kloppende lijst te maken?

Het nieuwe topic is in elk geval geopend, mag je ook zelf doen hoor :)
  vrijdag 27 september 2013 @ 21:47:12 #34
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_131630558
Ja, zal ik in de komende week wel even uitpluizen.
Life is what you make it.
pi_133333391
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2013 23:55 schreef Puala het volgende:
Ik dacht dat ik duidelijk genoeg was. Discussie kan in het FB topic.
Sorry, maar nope, niet duidelijk genoeg. Ik kan er niets van maken.
Bij (tik)fouten kunt u de foute letters/tekens zelf vervangen door dejuiste uit onderstaande lijst (letters/tekens kunnen/mogen meerderemalen gebruikt worden). abcdefghijklmnopqrstuvwxyz1234567890-=[];',./`~!@#$%^&*()_+|{}:"<>?
pi_133339067
quote:
3s.gif Op zondag 17 november 2013 00:44 schreef bakkerl het volgende:

[..]

Sorry, maar nope, niet duidelijk genoeg. Ik kan er niets van maken.
Susteren post iets compleet zinloos en jullie gaan er met zijn alle op in. Ik maan de discussie tot stoppen en jij vind het nodig om er nogmaals overheen te gaan. En dat is dan echt niet nodig.
pi_133340937
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 12:30 schreef Puala het volgende:
Susteren post iets compleet zinloos
Daar verschillen we daar al van mening.
Bij (tik)fouten kunt u de foute letters/tekens zelf vervangen door dejuiste uit onderstaande lijst (letters/tekens kunnen/mogen meerderemalen gebruikt worden). abcdefghijklmnopqrstuvwxyz1234567890-=[];',./`~!@#$%^&*()_+|{}:"<>?
pi_133340960
quote:
3s.gif Op zondag 17 november 2013 13:51 schreef bakkerl het volgende:

[..]

Daar verschillen we daar al van mening.
Dat scheelt, dat mag hier in nederland *)
  vrijdag 29 november 2013 @ 11:19:42 #39
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_133737910
De twee maandelijkse fototopics moeten nog in de reeks.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  Redactie Frontpage vrijdag 29 november 2013 @ 11:24:10 #40
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_133738013
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 12:30 schreef Puala het volgende:

[..]

Susteren post iets compleet zinloos en jullie gaan er met zijn alle op in.
Dat is de bedoeling van de slowchatreeks hoor.
  vrijdag 29 november 2013 @ 11:25:16 #41
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_133738043
De wedstrijd met ouwe koeien begint volgende week pas hoor
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  Redactie Frontpage vrijdag 29 november 2013 @ 13:51:11 #42
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
  zondag 1 december 2013 @ 22:00:14 #44
417138 SinterONZ
Maringo, Maringo, Maringo...
pi_133823182
Ik plaats hier even een post om de zoektocht voor een ONZer straks wat moeilijker te maken gezien PoHi :@
Alleen homo's rijden in een Twingo.
-
Dit account is onderdeel van ONZ / [ONZ Sinterklaas Surprise] Surprise topic!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 9 december 2013 @ 13:35:13 #45
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_134078919
Kan iemand hier even op reageren?
FOT / [Beginners] Hoe foto's mooier kunnen #5

het gaat nu over welke lenzen aan te kopen ipv hoe foto's beter kunnen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 9 december 2013 @ 13:36:57 #46
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_134078979
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 13:35 schreef Ynske het volgende:
Kan iemand hier even op reageren?
FOT / [Beginners] Hoe foto's mooier kunnen #5

het gaat nu over welke lenzen aan te kopen ipv hoe foto's beter kunnen
^O^
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_134163003
FOT / Sensuele foto's maken van vollere vrouwen

Ik begrijp dat ik vaak de troll uithang, meestal in ONZ en KLB .... dit topic was serieus bedoeld.. wil een leuke foto maken van mijn vriendin, dan mag ik toch wel tips vragen?
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 11 december 2013 @ 21:27:10 #48
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_134165970
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 20:41 schreef CarltonBanks het volgende:
FOT / Sensuele foto's maken van vollere vrouwen

Ik begrijp dat ik vaak de troll uithang, meestal in ONZ en KLB .... dit topic was serieus bedoeld.. wil een leuke foto maken van mijn vriendin, dan mag ik toch wel tips vragen?
Ik zal als ik thuis ben er even naar kijken anders zal een van de collega's inhaken.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_134171764
quote:
14s.gif Op woensdag 11 december 2013 21:27 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Ik zal als ik thuis ben er even naar kijken anders zal een van de collega's inhaken.
al opgelost. We gaan het even aankijken ;-)
pi_134681755
Fijne kerst aan alle modjes O+
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 25 december 2013 @ 12:46:21 #51
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_134681851
O+
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  dinsdag 25 februari 2014 @ 09:49:31 #52
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_137118110
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 25 februari 2014 @ 11:45:41 #54
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_137120726
^O^
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 25 februari 2014 @ 14:33:52 #55
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_137125593
Denken jullie dat er animo is voor een topic met daarin uitnodigingen voor foto exposities?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 25 februari 2014 @ 14:34:27 #56
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_137125615
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 14:33 schreef Ynske het volgende:
Denken jullie dat er animo is voor een topic met daarin uitnodigingen voor foto exposities?
Niet geschoten, altijd mis.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_137231843
kan dit topic gelinkt worden aan de vorige maandelijkse serie?

FOT / Maandelijkse fotowedstrijd maart 2014 Contrast
pi_137231917
Jazeker! :)
pi_137231936
merci!
  Redactie Frontpage vrijdag 14 maart 2014 @ 10:10:28 #60
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_137723855
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 09:59 schreef Puala het volgende:
2 topics is wat veel, je kan verder met het topic in FHF :)
Ik denk dat die jongen meer heeft aan FOT dan aan FHF en er zijn meer Wie Helpt Me topics in FOT
pi_137723923
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 10:10 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Ik denk dat die jongen meer heeft aan FOT dan aan FHF en er zijn meer Wie Helpt Me topics in FOT
Kom ik op terug ;)
pi_137725319
Hij is weer open :)
pi_138113242
kan dit topic gelinkt worden aan de andere maandelijkse serie??

FOT / Maandelijke fotowedstrijd April 2014 Werk
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 24 maart 2014 @ 14:14:53 #64
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_138113356
Als het goed is, done! *O*
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_138113376
quote:
6s.gif Op maandag 24 maart 2014 14:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
Als het goed is, done! *O*
je was me voor :(
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 24 maart 2014 @ 14:16:26 #66
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_138113413
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 14:15 schreef Uncle het volgende:

[..]

je was me voor :(
Supersnel team hier.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_138114066
maar geen foutloos team ;)

als ik op de link druk komt de vorige lijst niet naar voren.

Alleen een topic over MELK :P
pi_138114241
Girlpowerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!

Opgelost 8-)
pi_138114556
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 14:39 schreef Puala het volgende:
Girlpowerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!

Opgelost 8-)
Als jij er toch niet was!! ^O^

;)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 23 juni 2014 @ 13:56:08 #71
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_141448415
Kan iemand wat doen aan de volgende posts?
FOT / [Beginners] Hoe foto's mooier kunnen #6
FOT / [Beginners] Hoe foto's mooier kunnen #6

Hier loopt alles vast
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 23 juni 2014 @ 14:02:34 #72
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_141448591
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 13:56 schreef Ynske het volgende:
Kan iemand wat doen aan de volgende posts?
FOT / [Beginners] Hoe foto's mooier kunnen #6
FOT / [Beginners] Hoe foto's mooier kunnen #6

Hier loopt alles vast
Ik open het topic alvast even, zet ik vervolgens even koffie.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 23 juni 2014 @ 14:08:51 #73
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_141448816
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  maandag 23 juni 2014 @ 14:14:22 #74
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_141448988
Foto's in een spoiler laad ie toch nog steeds?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 23 juni 2014 @ 14:17:02 #75
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_141449112
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 14:14 schreef kanovinnie het volgende:
Foto's in een spoiler laad ie toch nog steeds?
* Dark_Angelus navraag doet.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 23 juni 2014 @ 14:37:46 #76
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_141449972
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 14:14 schreef kanovinnie het volgende:
Foto's in een spoiler laad ie toch nog steeds?
Yep, spoiler laad t helemaal en ook als mensne gaan verkleinen met =600
beide complete laadtijd
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  Redactie Frontpage woensdag 2 juli 2014 @ 12:32:48 #77
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_141811435
Het is echt te debiel voor woorden dat dat Wie heeft geposeerd reeks naar ONZ is geschopt, we zaten in deel 4, het is een topic die soms maanden stilligt en dan weer actueel is, lachen om fotos, waarom mag dat niet in FOT. Het is een geliefd topic onder FOT-gangers, waarom er mee stoppen in FOT. Moet het allemaal Ooooh wat mooi kus kroel zijn. Het is luchtig, we posten geen linkjes naar de sites van de fotografen, gewoon ff lachen tussendoor. Vind het eerlijk gezegd een minachting het na 4 delen zomaar van je subforum te gooien, ken je users.
pi_141843376
Het topic is nog onder dicussie in FC dus de kans is aanwezig dat hij een dezer dagen weer terug komt naar FOT!

Blijft overigens wel jammer dat de luchtige topics in FOT! altijd in gezeik eindigen... :{w

Ow, en het is niet te debie lvoor woorden maar jij VINDT het te debiel voor woorden. Jouw mening is nog altijd geen absolute waarheid op FOK!. ;)
pi_141843434
Ik vind het ook jammer dat het topic verplaatst is. Het is/was een leuk topic. Dus ben benieuwd wat er uit het overleg komt :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_141843455
Het topic is niet weg, maar verplaatst... :{
pi_141843492
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 09:26 schreef Uncle het volgende:
Het topic is niet weg, maar verplaatst... :{
Ik zal het woordje weg voor verplaatst vervangen... Gutgut ik probeerde het ook netjes te brengen hoor :{

De mensen die in onz. posten zijn toch anders dan hier in fot en niet helemaal mijn ding :)
I solemnly swear i'm up to no good
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 3 juli 2014 @ 09:38:20 #82
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_141843669
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 09:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik zal het woordje weg voor verplaatst vervangen... Gutgut ik probeerde het ook netjes te brengen hoor :{

De mensen die in onz. posten zijn toch anders dan hier in fot en niet helemaal mijn ding :)
lol, trek je teentjes eens in. En jij ook Uncle :*

Ik snap echt totaal niet wat t boeit waar een topic staat, wantzeggen dat onzinners niet je ding zijn, de posts die hier met regelmaat staan voldoen anders ook precies aan t Onzin niveau.

En geloof mw, tis net als bij OUD, FOK! Buiten FOT en OUD is niet eng.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 3 juli 2014 @ 09:39:29 #83
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_141843692
En de kans dat het topic terug komt is aanzienlijk, we houden jullie alleen graag nog even in spanning :Y)
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_141843705
Laat maar :')
I solemnly swear i'm up to no good
  Redactie Frontpage donderdag 3 juli 2014 @ 09:54:51 #85
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_141844003
quote:
7s.gif Op donderdag 3 juli 2014 09:38 schreef Ynske het volgende:


Ik snap echt totaal niet wat t boeit waar een topic staat,
Maakt wel uit
Je zet een topic over dat je bent misbruikt toch ook niet in SEX, een topic over neuken hoort niet in hobby, etc :)

Dit topic is bedacht en wordt gevoed door fotoliefhebbers die fotograferen, het is iets waar wij plezier aan beleven.
  Redactie Frontpage donderdag 3 juli 2014 @ 09:59:42 #86
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_141844103
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 09:21 schreef Uncle het volgende:

Blijft overigens wel jammer dat de luchtige topics in FOT! altijd in gezeik eindigen... :{w

Naar mijn mening, ik zet het even bij dat het mijn mening is, zijn jullie veel te weinig zichtbaar als mod in FOT, zelfs met drie personen, en als er dan eens iets de kop op steekt gaan jullie overcompenseren.
pi_141847329
quote:
7s.gif Op donderdag 3 juli 2014 09:38 schreef Ynske het volgende:
lol, trek je teentjes eens in. En jij ook Uncle :*
Dat was geen lange tenen opmerking. Het topic is er nog dus als men het zo'n geweldig topic vindt dan kan er nog vrolijk mee gelachen worden :Y

quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 09:59 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Naar mijn mening, ik zet het even bij dat het mijn mening is, zijn jullie veel te weinig zichtbaar als mod in FOT, zelfs met drie personen, en als er dan eens iets de kop op steekt gaan jullie overcompenseren.
Dat mag jij uiteraard ook vinden. Dark en ik zijn overigens veel aanwezig maar er is (gelukkig) op FOT! vaak weinig reden om in te grijpen. We zijn best een liev en vredig subje *; Er zijn weinig topics waar we in moeten grijpen maar indien het moet dan gebeurd het ook gewoon ;) Of je moet met concrete voorbeelden komen waar je vind dat het beter/anders moet.

Laat niet weg dat als het een keer uit de hand loopt, zoals in het betreffende topic, het gewoon in een uur helemaal uit de klauwen loopt. Dat kun je beter de users kwalijk nemen (zijn ook altijd de zelde)(wie de schoen past...) dan de MODs...
  Redactie Frontpage donderdag 3 juli 2014 @ 12:29:28 #88
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_141847904
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 12:09 schreef Uncle het volgende:

[..]

Dat was geen lange tenen opmerking. Het topic is er nog dus als men het zo'n geweldig topic vindt dan kan er nog vrolijk mee gelachen worden :Y

[..]

Laat niet weg dat als het een keer uit de hand loopt, zoals in het betreffende topic, het gewoon in een uur helemaal uit de klauwen loopt
Dat moet je uiteraard modden, maar om het af te schuiven dat je er vanaf bent lijkt me niet de oplossing vooral omdat veel FOT users er wel plezier aan beleven :)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 3 juli 2014 @ 12:32:54 #89
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_141848017
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 12:29 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Dat moet je uiteraard modden, maar om het af te schuiven dat je er vanaf bent lijkt me niet de oplossing vooral omdat veel FOT users er wel plezier aan beleven :)
je doet t overkomen dat t maar gewoon een topic voetbal is geweest
er is vast wel overlegd over beslissingen die genomen zijn.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_142842807
kan dit topic gekoppeld worden aan de andere maandelijke foto wedstrijden?
Tnx!

FOT / Maandelijke fotowedstrijd augustus 2014: "Poezen"
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 29 juli 2014 @ 13:53:56 #91
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_142847073
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 11:22 schreef Flipmoehoe het volgende:
kan dit topic gekoppeld worden aan de andere maandelijke foto wedstrijden?
Tnx!

FOT / Maandelijke fotowedstrijd augustus 2014: "Poezen"
Done :Y
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_142847339
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 13:53 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Done :Y
merci ^O^
pi_142991517
Kan Susteren eens worden geleerd om niet over elk wissewasje een topic te openen?
pi_143687098
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 09:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
En de kans dat het topic terug komt is aanzienlijk, we houden jullie alleen graag nog even in spanning :Y)
waar staat het topic nu? Kan het nergens vinden, weet niet meer hoe de naam was...
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 21 augustus 2014 @ 23:33:56 #95
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_143687219
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 23:31 schreef kleineik het volgende:

[..]

waar staat het topic nu? Kan het nergens vinden, weet niet meer hoe de naam was...
FOT / Iemand model geweest voor deze fotografen? #4

Tadaa *O*
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_143858368
Als er wordt ingegrepen omdat het in VID weer eens uit de hand is gelopen, kan er dan ook structureel iets aan gedaan worden, i.p.v. opeens te sommeren dat "kinderen moeten nokken"?
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 20:20:09 #97
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143858520
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 20:15 schreef hoink581 het volgende:
Als er wordt ingegrepen omdat het in VID weer eens uit de hand is gelopen, kan er dan ook structureel iets aan gedaan worden, i.p.v. opeens te sommeren dat "kinderen moeten nokken"?
Ik gastmod daar omdat jullie blijkbaar de hele tijd op elkaar lopen te fitten. zoals je hopelijk weet ben ik geen mod in FOT en ga ik er daarom verder nog even niets aan doen.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_143858634
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 20:20 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ik gastmod daar omdat jullie blijkbaar de hele tijd op elkaar lopen te fitten. zoals je hopelijk weet ben ik geen mod in FOT en ga ik er daarom verder nog even niets aan doen.
Er is een structureel probleem met Susteren, terwijl er in een ver verleden al vaker op een normale manier hier over is gesproken. Er is al eens ingegrepen in dat topic, maar er verandert gewoon niets. Ik snap ook wel dat er niet altijd een mod online kan zijn, maar er mag toch wel eens wat structureler worden opgetreden.
pi_143858851
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 20:23 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Er is een structureel probleem met Susteren, terwijl er in een ver verleden al vaker op een normale manier hier over is gesproken. Er is al eens ingegrepen in dat topic, maar er verandert gewoon niets. Ik snap ook wel dat er niet altijd een mod online kan zijn, maar er mag toch wel eens wat structureler worden opgetreden.
Alles afschuiven op 1 user is ook niet fair. Hand in eigen boezem enzo.
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 20:28:08 #100
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143858860
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 20:23 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Er is een structureel probleem met Susteren, terwijl er in een ver verleden al vaker op een normale manier hier over is gesproken. Er is al eens ingegrepen in dat topic, maar er verandert gewoon niets. Ik snap ook wel dat er niet altijd een mod online kan zijn, maar er mag toch wel eens wat structureler worden opgetreden.
Ik geef het door.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_143858921
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 20:27 schreef Puala het volgende:

[..]

Alles afschuiven op 1 user is ook niet fair. Hand in eigen boezem enzo.
Klopt, ik laat het zelf ook escaleren door er nogal hard op in te gaan. Maar zoals ik al heb aangegeven is dit niet de eerste keer dat dit is voorgevallen. En elke keer wordt de aanleiding gegeven door deze ene user.
pi_143859078
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 20:29 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Klopt, ik laat het zelf ook escaleren door er nogal hard op in te gaan. Maar zoals ik al heb aangegeven is dit niet de eerste keer dat dit is voorgevallen. En elke keer wordt de aanleiding gegeven door deze ene user.
Waar 2 vechten hebben 2 schuld. Jullie gaan er allebei in, dus volgens mij hoeft niemand alleen Susteren terecht te wijzen ;)

Maar laat D_A en Uncle er even naar kijken, die kijken wel wat er moet :)
pi_143863430
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 20:29 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Klopt, ik laat het zelf ook escaleren door er nogal hard op in te gaan. Maar zoals ik al heb aangegeven is dit niet de eerste keer dat dit is voorgevallen. En elke keer wordt de aanleiding gegeven door deze ene user.
Halve dag online, alles vredig
Uurtje trainen, hel op FOT! :')

Waarvoor dank.

Mijn reactie staat al in het VID topic. En daar ga jij het vast niet mee eens zijn kan ik nu al voorspellen... Als je specifieke voorbeelden van probleem gedrag van Susteren hebt dan mag je mij PM/DM-en. Ik zie het persoonlijk niet zo eigenlijk...

Uitgebreide posts, inhoudelijk, normaal taalgebruik, alles. Als jet het oneens bent met hem dan moet je inhoudelijk reageren en zeggen waarom je het onzin vindt. Spontaan en uit het niets beginnen met:

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 19:39 schreef hoink581 het volgende:
Wat de fuck lul je nu weer man.
dat gaat er bij mij echt niet in. Zelfs niet als inhoudelijk je gelijk blijkt te hebben!
pi_143863759
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 22:01 schreef Uncle het volgende:
Uitgebreide posts, inhoudelijk, normaal taalgebruik, alles. Als jet het oneens bent met hem dan moet je inhoudelijk reageren en zeggen waarom je het onzin vindt. Spontaan en uit het niets beginnen met:
Mijn probleem is zijn algehele houding richting andere users en hun meningen. Shiznuts heeft het in het topic ietwat netter uitgedrukt. Ik reageerde inderdaad iets te "klaagbakerig", maar dit is een fenomeen wat terug blijft komen.

Dus het was een beetje een reactie uit onmacht dat er nog steeds niet verandert is. Op het oog lijkt er niets mis, vanwege zijn nette taalgebruik. Maar zodra je de gehele discussie gaat volgen is er een algeheel lak aan meningen van anderen en een op z'n zachts gezegd een zeer arrogante houding wat naast mij meerdere users stoort.

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 26-08-2014 22:09:49 ]
pi_144326505
Is er al iets meer bekend over de 2 maandelijkse foto wedstrijd?
pi_144380287
Psst, modjes, zijn jullie daar? O+
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 10 september 2014 @ 09:00:53 #107
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_144380368
Jazeker :Y

En we zijn in gesprek met PR, maar voor veel sponsors was het ook vakantie dus waarschijnlijk spoedig meer info :) We hebben trouwens altijd prima contact met de huidige sponsor, het gaat dus om de wedstrijd in een nieuw jasje.

[ Bericht 14% gewijzigd door D_A op 10-09-2014 09:33:41 ]
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_146325764
We zijn 56 dagen verder, hoe is het nu met de wedstrijd? :9
pi_146358447
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 12:27 schreef Puala het volgende:
We zijn 56 dagen verder, hoe is het nu met de wedstrijd? :9
Dat lag van beide kanten even stil. Hoewel al wel het idee was geopperd om richting de feest/wintermaanden de nieuwe wedstrijd online te hebben. Dat ligt nog steeds in de verwachting (en mogelijkheden) :)
pi_146861263
Kan er een nieuw topic aangemaakt worden voor "wie helpt mij aan een nieuwe camera" Deeltje 31 is dicht en het lijkt erop dat ik niet een nieuw deeltje kan aanmaken welke er aan gelinkt is.
"Those beautiful days for them I live"
pi_147141937
Kan deze aan de serie gekoppeld worden?
FOT / Maandelijke fotowedstrijd december 2014: "Drank"
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 30 november 2014 @ 12:19:58 #112
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_147143244
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 11:12 schreef Flipmoehoe het volgende:
Kan deze aan de serie gekoppeld worden?
FOT / Maandelijke fotowedstrijd december 2014: "Drank"
Done ^O^
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 30 november 2014 @ 12:20:39 #113
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_147143261
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 08:14 schreef AlexRow het volgende:
Kan er een nieuw topic aangemaakt worden voor "wie helpt mij aan een nieuwe camera" Deeltje 31 is dicht en het lijkt erop dat ik niet een nieuw deeltje kan aanmaken welke er aan gelinkt is.
Was al gelukt zo te zien, maar hierbij dus.

FOT / [centraal] Wie helpt me aan een nieuwe camera #32
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_148178098
er is weer een nieuwe maand, kan deze gekoppeld worden aan de reeks?

FOT / Maandelijkse fotowedstrijd januari 2015: "Radio"
pi_148178466
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2014 11:13 schreef Flipmoehoe het volgende:
er is weer een nieuwe maand, kan deze gekoppeld worden aan de reeks?

FOT / Maandelijkse fotowedstrijd januari 2015: "Radio"
^O^
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 26 januari 2015 @ 12:24:57 #117
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_149069633
quote:
Uncle was me voor *O*
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_150204763
FOT / Maandelijkse fotowedstrijd maart 2015: "Een"

graag weer koppelen aan de reeks :)
pi_151174902
quote:
dat was ie al ;)
  vrijdag 1 mei 2015 @ 23:50:01 #123
409579 LuDann
All the way
pi_152197696
Hoi. :W

Ik ben op zoek naar een amateurfotograaf die tegen een vergoeding foto's wil maken van onze bruiloft. Mag/kan ik daar een topic over openen in FOT?
  Redactie Frontpage zaterdag 2 mei 2015 @ 07:22:31 #124
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_152201390
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 23:50 schreef LuDann het volgende:
Hoi. :W

Ik ben op zoek naar een amateurfotograaf die tegen een vergoeding foto's wil maken van onze bruiloft. Mag/kan ik daar een topic over openen in FOT?
Hoeveel is de vergoeding?
pi_152201449
is dit een klacht?? :P
  zaterdag 2 mei 2015 @ 07:47:08 #126
409579 LuDann
All the way
pi_152201487
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 07:22 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Hoeveel is de vergoeding?
Uh. Dat dacht ik in overleg te bepalen, beetje afhankelijk van wat er mogelijk is. Had zo rond de 200 euro voor 6 uur in gedachten, maar weet niet of dat reëel is.
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 07:39 schreef Uncle het volgende:
is dit een klacht?? :P
Is FB in FOT alleen voor klachten dan? :P

Ik kom hier nooit, dus ik dacht ik win even wat info in voor ik een topic open. Geen idee wat de do's en don'ts zijn.
pi_152202264
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 07:47 schreef LuDann het volgende:

[..]

Uh. Dat dacht ik in overleg te bepalen, beetje afhankelijk van wat er mogelijk is. Had zo rond de 200 euro voor 6 uur in gedachten, maar weet niet of dat reëel is.

[..]

Is FB in FOT alleen voor klachten dan? :P

Ik kom hier nooit, dus ik dacht ik win even wat info in voor ik een topic open. Geen idee wat de do's en don'ts zijn.
Is dat 6 uur incl of excl bewerken?
  zaterdag 2 mei 2015 @ 09:51:14 #128
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_152202332
Vragen om betaalde diensten is niet toegestaan meen ik.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  Redactie Frontpage zaterdag 2 mei 2015 @ 10:53:56 #129
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_152203116
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 07:47 schreef LuDann het volgende:

[..]

Uh. Dat dacht ik in overleg te bepalen, beetje afhankelijk van wat er mogelijk is. Had zo rond de 200 euro voor 6 uur in gedachten, maar weet niet of dat reëel is.

[..]

Is FB in FOT alleen voor klachten dan? :P

Ik kom hier nooit, dus ik dacht ik win even wat info in voor ik een topic open. Geen idee wat de do's en don'ts zijn.
200 e voor 12 uur werken (zes uur nabewerkrn minstens) is nog slechter betaald dan kinderen in Bangladesh
pi_152203270
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 10:53 schreef SunChaser het volgende:

[..]

200 e voor 12 uur werken (zes uur nabewerkrn minstens) is nog slechter betaald dan kinderen in Bangladesh
Wat een lekkere kort door de bocht opmerking weer. Ik zou het namelijk wel doen als ik nog actief aan het fotograferen was. Gewoon om ervaring op te doen. Zo makkelijk kom je als beginner niet aan een bruiloft.
  zaterdag 2 mei 2015 @ 13:17:18 #131
409579 LuDann
All the way
pi_152205825
Ik heb niet nagedacht over bewerken. Wat ik zoek is iemand die wat leuke plaatjes wil schieten, die hoeven wat mij betreft niet bewerkt te worden. Als ik niemand kan vinden vraag ik de gasten of ze foto's willen maken. Ik dacht het gewoon te proberen :)

Maar een oproep plaatsen is dus niet toegestaan? Ik zit nu mobiel, kan het vanavond pas opzoeken.
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 2 mei 2015 @ 13:22:17 #132
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_152205925
Ik heb je berichtje gezien, ik ga het even bespreken met de andere mods en we komen er einde van de dag op terug :Y
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  zaterdag 2 mei 2015 @ 13:26:00 #133
409579 LuDann
All the way
pi_152206006
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 13:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik heb je berichtje gezien, ik ga het even bespreken met de andere mods en we komen er einde van de dag op terug :Y
Dank!
  zondag 3 mei 2015 @ 11:18:59 #134
409579 LuDann
All the way
pi_152229214
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 13:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik heb je berichtje gezien, ik ga het even bespreken met de andere mods en we komen er einde van de dag op terug :Y
*Hoopt op een positief antwoord. :Y
pi_152254772
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 11:18 schreef LuDann het volgende:

[..]

*Hoopt op een positief antwoord. :Y
Voor vraag en aanbod op het hele forum geldt de V&A policy. Daarin staat expliciet vermeld:

quote:
1b. Wat ook niet is toegestaan:
[...]
• Diensten vragen/aanbieden (wil je hulp van andere FOK!kers of zelf iemand helpen kijk dan eens in FOK!kers helpen FOK!kers)
Om die reden is het dus helaas niet toegestaan om hier betaalde diensten aan te bieden of te vragen, daar valt jouw voorstel dus ook onder.

Tevens denk ik dat je daar 'blij' mee moet zijn want bovenstaande antwoorden geven al aan dat een dergelijke vraag hier op FOT sowieso weinig kans heeft. ;)

Succes met je zoektocht verder :)
  maandag 4 mei 2015 @ 12:51:07 #136
409579 LuDann
All the way
pi_152259675
Oke, dank je wel voor je antwoord. :)
pi_155316323
nog niet gekoppeld o|O
(misschien daarom zo weinig deelnemers? :P)
pi_155316540
Ik dacht dat we actieve mods hadden hier? :P
pi_155317023
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 08:40 schreef Puala het volgende:
Ik dacht dat we actieve mods hadden hier? :P
de afgelopen 3 weken waren ze op vakantie gok ik :P
pi_155317060
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 09:16 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

de afgelopen 3 weken waren ze op vakantie gok ik :P
vervanging regelen :@
pi_155317322
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 09:19 schreef Puala het volgende:

[..]

vervanging regelen :@
jij hebt ervaring O-)
pi_155317415
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 09:38 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

jij hebt ervaring O-)
Ik zou het best willen doen :Y
pi_155318761
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 08:18 schreef Flipmoehoe het volgende:
nog niet gekoppeld o|O
Nu wel

Vakantie *O*

En een dergelijk moeilijk/uitdagend onderwerp helpt ook nooit echt als je voor hoge deelname aantallen gaat ;)
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 18 augustus 2015 @ 10:54:36 #146
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_155318893
Oh ik dacht al dat ie gekoppeld was :@

Maar we zijn er hoor *O*
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_155319041
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 10:49 schreef Uncle het volgende:

[..]

Nu wel

Vakantie *O*

En een dergelijk moeilijk/uitdagend onderwerp helpt ook nooit echt als je voor hoge deelname aantallen gaat ;)
heb ook geen inspiratie... tja of ik moet weer mijn dochter op de foto zetten :P
  woensdag 30 december 2015 @ 11:03:39 #148
22273 Dizer
Save the beard!
pi_158665757
Vraagje: Is er een topic in FOT waar je je V&A verkoop van camera(accessoires) kunt/mag linken?
Friends don't let friends remain beardless...
  woensdag 30 december 2015 @ 11:17:53 #149
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_158666057
quote:
5s.gif Op woensdag 30 december 2015 11:03 schreef Dizer het volgende:
Vraagje: Is er een topic in FOT waar je je V&A verkoop van camera(accessoires) kunt/mag linken?
FOT / Het grote kleine fotografie ruilhoekje Deel VII
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  woensdag 30 december 2015 @ 11:28:01 #150
22273 Dizer
Save the beard!
pi_158666313
Friends don't let friends remain beardless...
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 30 december 2015 @ 11:30:44 #151
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_158666395
Nou wat Kano zegt dus :P
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  woensdag 30 december 2015 @ 11:40:34 #152
22273 Dizer
Save the beard!
pi_158666667
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 11:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou wat Kano zegt dus :P
:o D_A _O_
Friends don't let friends remain beardless...
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 30 december 2015 @ 12:01:24 #153
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_158667151
quote:
17s.gif Op woensdag 30 december 2015 11:40 schreef Dizer het volgende:

[..]

:o D_A _O_
Dizer *O*
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  Redactie Frontpage dinsdag 29 maart 2016 @ 10:45:57 #155
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
  Forum Admin maandag 18 april 2016 @ 10:58:24 #156
58651 crew  murp
murp
pi_161516454
Is er een recente topic over kwaliteit afdrukken van foto's?
pi_161516469
quote:
2s.gif Op maandag 18 april 2016 10:58 schreef murp het volgende:
Is er een recente topic over kwaliteit afdrukken van foto's?
Profotonet B-) .
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 28 april 2016 @ 12:06:59 #159
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_161772611
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_161773288
danke w/
pi_162613960
FOT / aandelijkse fotowedstrijd juni 2016: Geduld

Graag weer koppelen, en ook ff een M voor de topicnaam zetten.. foutje van Sunchaser :P
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 30 mei 2016 @ 10:53:09 #162
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_162614256
Uncle was me voor :+
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_162614266
quote:
10s.gif Op maandag 30 mei 2016 10:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
Uncle was me voor :+
*O*
  woensdag 17 augustus 2016 @ 00:54:51 #164
277627 Seven.
We are Borg.
pi_164609567
Kunnen jullie de laatste fotowedstrijd ook weer ff reeksen en de TT updaten pls? Deze keer is het thema glas.
Resistance is futile.
  Redactie Frontpage donderdag 13 oktober 2016 @ 15:04:33 #165
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_165934875
quote:
Geregeld :Y

:)
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 13 oktober 2016 @ 18:03:44 #167
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_165934906
quote:
1s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 18:01 schreef Unites het volgende:

[..]

Geregeld :Y

:)
O+
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  Redactie Frontpage maandag 24 oktober 2016 @ 15:20:09 #168
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_166172354
Willen jullie deze koppelen aan de reeks? :)
|FOT / Maandelijkse fotowedstrijd novmber 2016: Licht
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 24 oktober 2016 @ 15:20:58 #169
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_166172375
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 15:20 schreef SunChaser het volgende:
Willen jullie deze koppelen aan de reeks? :)
|FOT / Maandelijkse fotowedstrijd novmber 2016: Licht
Ik ken iemand die dat super goed kan. *O* UNITES *O*
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  Redactie Frontpage maandag 24 oktober 2016 @ 15:21:31 #170
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_166172387
quote:
6s.gif Op maandag 24 oktober 2016 15:20 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Ik ken iemand die dat super goed kan. *O* UNITES *O*
Oeh daar verwacht ik idd ook veel van *O*
  Redactie Frontpage zaterdag 31 december 2016 @ 19:00:02 #171
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 8 januari 2017 @ 17:04:51 #172
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_167980452
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  Redactie Frontpage dinsdag 2 mei 2017 @ 13:04:49 #173
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 2 mei 2017 @ 13:41:40 #174
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_170631180
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_171781078
Wordt het weer eens tijd om FOT stickies weer een kritisch te doorlopen?

"FOK!Fotograaf worden?! Wij zijn op zoek naar jou!" en "Vandaag op FOK! Bekijk hier de reportages van de FOK!fotografen!" hebben als laatste postings uit resp 2015 en 2013.
Hebben we nog wel Fok!fotografen? (In 2015 tenminste wel genoeg, de eerste is gesloten vanwege een overschot aan :) ).
Bij (tik)fouten kunt u de foute letters/tekens zelf vervangen door dejuiste uit onderstaande lijst (letters/tekens kunnen/mogen meerderemalen gebruikt worden). abcdefghijklmnopqrstuvwxyz1234567890-=[];',./`~!@#$%^&*()_+|{}:"<>?
pi_171896731
Valt er iets te fotograferen dan? :) Beetje kip-ei probleem op het moment denk ik. Geen initiatief vanuit fotografen en als er iets te doen is wordt er opgemerkt dat we ook stockfoto's kunnen gebruiken...
pi_171897022
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 21:14 schreef whaley het volgende:
Valt er iets te fotograferen dan? :) Beetje kip-ei probleem op het moment denk ik. Geen initiatief vanuit fotografen en als er iets te doen is wordt er opgemerkt dat we ook stockfoto's kunnen gebruiken...
In het verleden was er een apart forum waar festivals en optredens werden genoemd waar accreditatie voor was. Daar konden fotografen zich op intekenen. Ik mag hopen dat dat nog bestaat..
dag
pi_171954026
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 21:21 schreef Peter het volgende:
In het verleden was er een apart forum waar festivals en optredens werden genoemd waar accreditatie voor was. Daar konden fotografen zich op intekenen. Ik mag hopen dat dat nog bestaat..
Dit heb ik nog niet een van de sticky topics terug gevonden, dus iemand die me met een cluebat wil slaan.. hit me :)

Maar mijn aanleiding van meer dat mijn 2 genoemde topics, sticky zijn en dus altijd boven aan (blijven) staan. Voor de normale layout niet zo erg omdat ze dan een soort van apart staan. Maar met de mobiele layout zie je geen onderscheid tussen sticky en normale topics. Staan er toch 2 bovenaan die al 2 jaar weinig toevoegen en moet je dus eerst scrollen voordat je bij de 'echte' topics uitkomt...
Bij (tik)fouten kunt u de foute letters/tekens zelf vervangen door dejuiste uit onderstaande lijst (letters/tekens kunnen/mogen meerderemalen gebruikt worden). abcdefghijklmnopqrstuvwxyz1234567890-=[];',./`~!@#$%^&*()_+|{}:"<>?
pi_171955298
Eens. En opgelost :)
pi_172023894
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 21:21 schreef Peter het volgende:

[..]

In het verleden was er een apart forum waar festivals en optredens werden genoemd waar accreditatie voor was. Daar konden fotografen zich op intekenen. Ik mag hopen dat dat nog bestaat..
In het FF topic (voor Fok!Fotografen) is een Alert topic maar daar is dit jaar niks gepost. In het Suggestie topic is wel gepost, maar daar is niks uit gekomen.
pi_172038996
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 07:37 schreef Uncle het volgende:
Eens. En opgelost :)
Dank je wel :)

quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 19:06 schreef whaley het volgende:
In het FF topic (voor Fok!Fotografen) is een Alert topic maar daar is dit jaar niks gepost. In het Suggestie topic is wel gepost, maar daar is niks uit gekomen.
Ah vandaar.. die FF zie ik niet.
Hoe kan ik daar toch toegang tot krijgen?

[ Bericht 1% gewijzigd door bakkerl op 30-06-2017 23:41:10 ]
Bij (tik)fouten kunt u de foute letters/tekens zelf vervangen door dejuiste uit onderstaande lijst (letters/tekens kunnen/mogen meerderemalen gebruikt worden). abcdefghijklmnopqrstuvwxyz1234567890-=[];',./`~!@#$%^&*()_+|{}:"<>?
pi_176790167
FOT / Userfoto's #361

Waarom is mijn bericht hier verwijderd?

Ik schreef naar Maghrebijnse: "Mooie vrouw. Niks van te zien dat je moe bent."

Is dat slowchat?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-01-2018 07:50:26 ]
  maandag 5 februari 2018 @ 20:44:47 #183
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_176979245
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 07:50 schreef Somberling het volgende:
FOT / Userfoto's #361

Waarom is mijn bericht hier verwijderd?

Ik schreef naar Maghrebijnse: "Mooie vrouw. Niks van te zien dat je moe bent."

Is dat slowchat?
Lees het nu pas, excuses. Er was toen enorm veel SC gaande, waar een waarschuwing voor was gegeven. Heb dus een boel terecht moeten verwijderen. Nu ik je geschreven tekst lees zie ik dat ik die wellicht verkeerd heb meegenomen. Excuses dus daarvoor :)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_176979341
quote:
7s.gif Op maandag 5 februari 2018 20:44 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Lees het nu pas, excuses. Er was toen enorm veel SC gaande, waar een waarschuwing voor was gegeven. Heb dus een boel terecht moeten verwijderen. Nu ik je geschreven tekst lees zie ik dat ik die wellicht verkeerd heb meegenomen. Excuses dus daarvoor :)
No problem!
  dinsdag 27 maart 2018 @ 22:25:45 #185
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_178134928
Ligt het nou aan mij of is er een post van mij weg uit de sc?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 27 maart 2018 @ 22:31:17 #186
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_178135066
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 22:25 schreef kanovinnie het volgende:
Ligt het nou aan mij of is er een post van mij weg uit de sc?
Inderdaad eentje verwijderd paar dagen terug. Las nogal passive aggressive (je reactie op mijn uitleg dat iedereen welkom is vragen te stellen e.d.). Excuses als dat niet zo bedoeld was :)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_180371494
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 22:56 schreef Hey1982 het volgende:
Hallo allemaal ik heb een nieuwe Facebook pagina geopend, Dutch Photo Sharing Community.
Ik zou het heel leuk vinden als fotografen wat zouden posten!!
Hier is de link: https://m.facebook.com/Du(...)ge_internal&mt_nav=1
SPAM B-) .
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 10 juli 2018 @ 11:06:02 #188
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_180371609
quote:
5s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 10:57 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

SPAM B-) .
B-)
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_180410550
quote:
7s.gif Op woensdag 11 juli 2018 22:08 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Vaak genoeg gewaarschuwd dat SC automatisch verwijderd word (staat ook bij ''voordat je reageert''). Weet niet meer precies wat je typte (of dat ik je bericht verwijderd heb omdat het een reactie was op SC), maar ik verwijder reacties niet voor niets. Ingaan op een foto mag best (doel van topic zelfs :P ), maar de grens tussen een normale reactie en SC is soms lastig in te schatten voor alle partijen. Verdere FB kan in FB uiteraard :) Excuses als je reactie onterecht is verwijderd in ieder geval.
toch heb ik het gevoel dat er niet of nauwelijks in gegaan word op fotos.
  woensdag 11 juli 2018 @ 22:32:27 #190
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_180411395
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2018 22:13 schreef tailfox het volgende:

[..]

toch heb ik het gevoel dat er niet of nauwelijks in gegaan word op fotos.
?

Vrijwel elke post gaat in op foto's, maar oke.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_180411475
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 22:32 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

?

Vrijwel elke post gaat in op foto's, maar oke.
ik heb het idee dat sinds US weg is er veel minder gepraat word in het topic
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 11 juli 2018 @ 22:37:13 #192
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_180411637
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2018 22:33 schreef tailfox het volgende:

[..]

ik heb het idee dat sinds US weg is er veel minder gepraat word in het topic
en nu?
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_180411790
quote:
7s.gif Op woensdag 11 juli 2018 22:37 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

en nu?
vind je zelf niet.
  woensdag 11 juli 2018 @ 22:41:13 #194
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_180411852
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2018 22:39 schreef tailfox het volgende:

[..]

vind je zelf niet.
Gezien ik er elke dag pagina's aan het vegen ben denk ik niet dat er te klagen valt over te weinig posts eigenlijk :)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 11 juli 2018 @ 22:41:33 #195
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_180411864
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2018 22:39 schreef tailfox het volgende:

[..]

vind je zelf niet.
Ik ben het met mijn collega eens.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_180412395
quote:
12s.gif Op woensdag 11 juli 2018 22:41 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Gezien ik er elke dag pagina's aan het vegen ben denk ik niet dat er te klagen valt over te weinig posts eigenlijk :)
nouja mis was er in US minder geveegd
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 11 juli 2018 @ 23:48:49 #197
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_180413872
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2018 22:55 schreef tailfox het volgende:

[..]

nouja mis was er in US minder geveegd
Maar 't staat in FOT. AlwaysHappy heeft de stelregel prima gehanteerd en lekker doorgaan met foto's posten. Done.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  donderdag 6 september 2018 @ 23:20:59 #198
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_181739556
quote:
14s.gif Op donderdag 6 september 2018 22:57 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Misschien is het een idee de regels te herzien. Dat kan gewoon natuurlijk. Dit topic gaat harder dan ooit maar het is duidelijk dat er iets meer behoefte is aan wat vrijheid wat wel en niet mag. De nadruk moet blijven liggen op foto;s maar als de users behoefte hebben aan wat sc hierover dan kun je kijken hoe dat vorm te geven, Het gaat tenslotte om het plezier van de users.
Ik geef je hier in FB even antwoord :) Op zich heb je een punt, ware het niet dat we al wat minder streng moderaten. In het geval van vanavond ging het niet eens over SC. De reeks heet niet voor niets de userfoto reeks en hij plaatste een foto van zijn sok. Zijn eigen gezicht was niet te zien. Pas geleden al gewaarschuwd omdat hij een foto van zijn buurman neer kwakte. Dat is gewoon niet de bedoeling. Je gaat in een kattentopic toch ook geen foto’s plaatsen van een zak voer of iets anders randoms?

Wat betreft de SC: zoals gezegd proberen we ons al minder streng te gedragen. Veel shit laat ik gewoon staan, ondanks de vaak vele TR’s. Veel users hebben er ook gewoon last van dus. Daar hoor je alleen niks van, want die worden afgeschrikt van alle SC. Voor SC zijn zat alternatieven, dus ik snap oprecht niet waarom het zo moeilijk is om doorvragen over foto’s (of complete gesprekken die niets met foto’s te maken hebben) even in een van die SC’s door te gaan. Het moet van twee kanten komen en wanneer users openlijk de spot drijven met de moderatie is mijn geduld snel op tbh. Helemaal omdat wij dus vanaf onze kant wél iets proberen te doen om de andere partij tegemoet te komen.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  One tough cookie donderdag 6 september 2018 @ 23:34:28 #199
169210 liesje1979
pi_181739958
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 23:20 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik geef je hier in FB even antwoord :) Op zich heb je een punt, ware het niet dat we al wat minder streng moderaten. In het geval van vanavond ging het niet eens over SC. De reeks heet niet voor niets de userfoto reeks en hij plaatste een foto van zijn sok. Zijn eigen gezicht was niet te zien. Pas geleden al gewaarschuwd omdat hij een foto van zijn buurman neer kwakte. Dat is gewoon niet de bedoeling. Je gaat in een kattentopic toch ook geen foto’s plaatsen van een zak voer of iets anders randoms?

Wat betreft de SC: zoals gezegd proberen we ons al minder streng te gedragen. Veel shit laat ik gewoon staan, ondanks de vaak vele TR’s. Veel users hebben er ook gewoon last van dus. Daar hoor je alleen niks van, want die worden afgeschrikt van alle SC. Voor SC zijn zat alternatieven, dus ik snap oprecht niet waarom het zo moeilijk is om doorvragen over foto’s (of complete gesprekken die niets met foto’s te maken hebben) even in een van die SC’s door te gaan. Het moet van twee kanten komen en wanneer users openlijk de spot drijven met de moderatie is mijn geduld snel op tbh. Helemaal omdat wij dus vanaf onze kant wél iets proberen te doen om de andere partij tegemoet te komen.
Ja nee een sok is ook weer niet de bedoeling. De spot drijven met elkaar ook niet. Aan de andere kant, jullie modden wat losser, en de activiteit in het topic neemt zienderogen toe. Ook wel echt iets om eens goed naar te kijken.
  One tough cookie donderdag 6 september 2018 @ 23:37:10 #200
169210 liesje1979
pi_181740037
En dat users er echt last van hebben lijkt me sterk. Sommige users mopperen gewoon graag en genieten van "klikken". Kijk meester, hij/zij doet iets wat niet mag. De grens is nu ook gewoon onduidelijk zo blijkt, ja je mag reageren op een foto maar het is al snel teveel.
  donderdag 6 september 2018 @ 23:52:30 #201
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_181740433
Maar waarom is het dan zo lastig om die SC niet elders te voeren? Wetende dat we al wat losser moderaten. Waarom dan alsnog de spot gaan drijven of moderatie uitlokken? Het moet echt van twee kanten komen. Ik ben de vervelendste niet volgens mij, sta voor veel open, maar dan mag er wel wat respect getoond worden. Kan niet telkens maar van een kant komen.

Ook nu weer moeten wij maar weer iets gaan veranderen. Wij. Terwijl we dat al gedaan hebben. Talloze SC reeksen hier op FOK, desnoods openen we een nieuwe hier binnen FOT als daar behoefte aan is. Vind je dan niet dat het nu een keer van de users af mag komen? Ja, plezier van users is belangrijk, maar wij zijn ook maar vrijwilligers. En we krijgen alleen maar shit en spot over ons heen. Is een keer goed geweest natuurlijk. Voor sommige users is het nooit goed, welk gebaar ik ook toon. Het is nooit genoeg.

Maar ik ben eigenlijk op vakantie. Ben lekker pleite tot volgende week. Mooi geweest.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  vrijdag 7 september 2018 @ 00:14:26 #202
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_181740907
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 23:37 schreef liesje1979 het volgende:
En dat users er echt last van hebben lijkt me sterk. Sommige users mopperen gewoon graag en genieten van "klikken". Kijk meester, hij/zij doet iets wat niet mag. De grens is nu ook gewoon onduidelijk zo blijkt, ja je mag reageren op een foto maar het is al snel teveel.
Ik scroll soms hele paginas door met maar één enkele foto per pagina als gemiddelde. Ik vind dat oprecht niet interessant. Ik kom voor user foto's en een korte opmerking daar over. Niet voor twintig onzin berichten er tussen.

Een oprechte opmerking overeen foto vind ik best ok maar daar dan weer reactie op en daar weer reactie op.. Mehh
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
  One tough cookie vrijdag 7 september 2018 @ 03:11:41 #203
169210 liesje1979
pi_181742752
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 23:52 schreef AlwaysHappy het volgende:
Maar waarom is het dan zo lastig om die SC niet elders te voeren? Wetende dat we al wat losser moderaten. Waarom dan alsnog de spot gaan drijven of moderatie uitlokken? Het moet echt van twee kanten komen. Ik ben de vervelendste niet volgens mij, sta voor veel open, maar dan mag er wel wat respect getoond worden. Kan niet telkens maar van een kant komen.

Ook nu weer moeten wij maar weer iets gaan veranderen. Wij. Terwijl we dat al gedaan hebben. Talloze SC reeksen hier op FOK, desnoods openen we een nieuwe hier binnen FOT als daar behoefte aan is. Vind je dan niet dat het nu een keer van de users af mag komen? Ja, plezier van users is belangrijk, maar wij zijn ook maar vrijwilligers. En we krijgen alleen maar shit en spot over ons heen. Is een keer goed geweest natuurlijk. Voor sommige users is het nooit goed, welk gebaar ik ook toon. Het is nooit genoeg.

Maar ik ben eigenlijk op vakantie. Ben lekker pleite tot volgende week. Mooi geweest.
Oei wat een bozige reactie. :@ Allereerst denk ik absoluut niet dat mensen gaan SC'en om de spot te drijven of om de mods niet te respecteren ofzo, Het gebeurt gewoon, er is interactie in het topic. Dat lijkt me juist fijn voor het topic.
Wanneer ik iets wil zeggen over een foto, of iets wil vragen over iets wat me opvalt ga ik niet eerst in de pohi van zo'n user zoeken naar een plek waar ik dat beter tegen die user kan zeggen Dat is toch niet zo raar? En een sc ernaast lijkt me ook niet echt bevorderlijk, ik denk dat het totaal niet uitnodigt. Als ik iets wil zeggen wil ik dat zeggen en niet eerst op zoek naar de sc daarvoor.
Naja als keer op keer blijkt dat de users niet gaan veranderen, en dat is dus nogmaals heus geen gebrek aan respect, dan is het volgens mij vrij normaal dat er gekeken kan worden of je de users niet nog wat meer tegemoet kan komen, Het zou je zelfs alleen maar werk schelen omdat je er niet continu bovenop hoeft te zitten. En nee dit is geen shit wat ik voor je voeten gooi en ja ik weet ook uit eigen ervaring dat modden soms ondankbaar werk is maar je neemt dit echt wat te persoonlijk op volgens mij.
En nee op je vakantie moet je al helemaal niet je druk maken om zulke dingen. (Ik zou nu graag aan je vragen waar je dan bent maar dat durf ik natuurlijk niet meer vanwege de SC in FB) Groetjes iig vanaf Schiphol!

quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 00:14 schreef Mickytjuh het volgende:

[..]

Ik scroll soms hele paginas door met maar één enkele foto per pagina als gemiddelde. Ik vind dat oprecht niet interessant. Ik kom voor user foto's en een korte opmerking daar over. Niet voor twintig onzin berichten er tussen.

Een oprechte opmerking overeen foto vind ik best ok maar daar dan weer reactie op en daar weer reactie op.. Mehh
Mja dat kan, ik vind het juist weer totaal niet storend en juist leuk om wat meer achtergrondinfo te lezen over de foto's enzo.
  vrijdag 7 september 2018 @ 08:35:32 #204
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_181744245
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 03:11 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Oei wat een bozige reactie. :@ Allereerst denk ik absoluut niet dat mensen gaan SC'en om de spot te drijven of om de mods niet te respecteren ofzo, Het gebeurt gewoon, er is interactie in het topic. Dat lijkt me juist fijn voor het topic.
Wanneer ik iets wil zeggen over een foto, of iets wil vragen over iets wat me opvalt ga ik niet eerst in de pohi van zo'n user zoeken naar een plek waar ik dat beter tegen die user kan zeggen Dat is toch niet zo raar? En een sc ernaast lijkt me ook niet echt bevorderlijk, ik denk dat het totaal niet uitnodigt. Als ik iets wil zeggen wil ik dat zeggen en niet eerst op zoek naar de sc daarvoor.
Naja als keer op keer blijkt dat de users niet gaan veranderen, en dat is dus nogmaals heus geen gebrek aan respect, dan is het volgens mij vrij normaal dat er gekeken kan worden of je de users niet nog wat meer tegemoet kan komen, Het zou je zelfs alleen maar werk schelen omdat je er niet continu bovenop hoeft te zitten. En nee dit is geen shit wat ik voor je voeten gooi en ja ik weet ook uit eigen ervaring dat modden soms ondankbaar werk is maar je neemt dit echt wat te persoonlijk op volgens mij.
En nee op je vakantie moet je al helemaal niet je druk maken om zulke dingen. (Ik zou nu graag aan je vragen waar je dan bent maar dat durf ik natuurlijk niet meer vanwege de SC in FB) Groetjes iig vanaf Schiphol!

[..]

Mja dat kan, ik vind het juist weer totaal niet storend en juist leuk om wat meer achtergrondinfo te lezen over de foto's enzo.
Niet boos bedoeld verder hoor. Probeer gewoon duidelijk te zijn. Ik bedoel niet dat er sprake is van respectloosheid omdat mensen SCen maar omdat er users zijn die het nodig vinden om middelvingers (op een foto) op te steken na een vriendelijke waarschuwing. Mensen die het nodig vinden om in elke reactie te benoemen dat SC eigenlijk niet mag, maar dat...enter comment. Mensen weten dat het niet mag dus, maar doen het alsnog. Dat bedoelde ik.

Ik zal er na mijn vakantie nogmaals naar kijken, maar beloof niks.

Groetjes vanaf Tenerife ;)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  vrijdag 7 september 2018 @ 14:46:42 #205
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_181750852
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 03:11 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Mja dat kan, ik vind het juist weer totaal niet storend en juist leuk om wat meer achtergrondinfo te lezen over de foto's enzo.
Nee die vind ik ook leuk, maar er staan vaak zoveel nutteloze opmerkingen
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
pi_181752534
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 23:52 schreef AlwaysHappy het volgende:
Maar waarom is het dan zo lastig om die SC niet elders te voeren? Wetende dat we al wat losser moderaten. Waarom dan alsnog de spot gaan drijven of moderatie uitlokken? Het moet echt van twee kanten komen. Ik ben de vervelendste niet volgens mij, sta voor veel open, maar dan mag er wel wat respect getoond worden. Kan niet telkens maar van een kant komen.

Ook nu weer moeten wij maar weer iets gaan veranderen. Wij. Terwijl we dat al gedaan hebben. Talloze SC reeksen hier op FOK, desnoods openen we een nieuwe hier binnen FOT als daar behoefte aan is. Vind je dan niet dat het nu een keer van de users af mag komen? Ja, plezier van users is belangrijk, maar wij zijn ook maar vrijwilligers. En we krijgen alleen maar shit en spot over ons heen. Is een keer goed geweest natuurlijk. Voor sommige users is het nooit goed, welk gebaar ik ook toon. Het is nooit genoeg.

Maar ik ben eigenlijk op vakantie. Ben lekker pleite tot volgende week. Mooi geweest.
Het lijkt haast alsof je users als tegenstanders ziet. Althans zo lees ik je bericht.

Ik ben het grotendeels eens met Liesje1979. Ik wil het ook niet groter maken dan het is, mijn laatste bericht gister was wellicht niet eerlijk tegenover jou. Fijne vakantie in ieder geval en ik zal er rekening mee houden dat ik geen totale onzin meer post in het Userfoto topic.
  vrijdag 7 september 2018 @ 19:36:47 #207
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_181757329
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 16:02 schreef -Ondskapt- het volgende:

[..]

Het lijkt haast alsof je users als tegenstanders ziet. Althans zo lees ik je bericht.

Ik ben het grotendeels eens met Liesje1979. Ik wil het ook niet groter maken dan het is, mijn laatste bericht gister was wellicht niet eerlijk tegenover jou. Fijne vakantie in ieder geval en ik zal er rekening mee houden dat ik geen totale onzin meer post in het Userfoto topic.
Nee hoor. Ik heb het zo vaak vriendelijk proberen te brengen, maar dat kwam nooit binnen, dus daarom maar een keer wat feller. We willen allemaal een goede samenwerking, maar dat moet dan wel van twee kanten komen. En dat is in tot dusver niet gebeurd. Er wordt verwacht dat wij als mod-team (nou ja, ik doe het vrijwel alleen) de users meer en meer vrijheid geven, maar ook wij als mods moeten verantwoording af leggen natuurlijk. Regels zijn er niet voor niets en velen waren van voor mijn tijd. Ik zag al meteen dat het een gevoelig onderwerp was en ben er op gaan letten dat ik meer toe zou staan. Dan is het toch niet meer dan logisch dat er ook wat good will vanuit de users mag komen? In ieder geval wat respect? Heeft niks met vijandigheid te maken, of dat ik bepaalde mensen niet mag ofzo.

Maar zoals gezegd zal ik er na mijn vakantie nogmaals naar gaan kijken. Enige wat ik vraag van de users is dat ze, mits ik modereer, dan ook niet de moderatie aanvalt, want er is dus al meer ruimte dan eigenlijk toegestaan is. Dat wordt alleen een beetje vergeten :)

En dankjewel, ga ik zeker doen.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_181759041
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 september 2018 19:36 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik heb het zo vaak vriendelijk proberen te brengen, maar dat kwam nooit binnen, dus daarom maar een keer wat feller. We willen allemaal een goede samenwerking, maar dat moet dan wel van twee kanten komen. En dat is in tot dusver niet gebeurd. Er wordt verwacht dat wij als mod-team (nou ja, ik doe het vrijwel alleen) de users meer en meer vrijheid geven, maar ook wij als mods moeten verantwoording af leggen natuurlijk. Regels zijn er niet voor niets en velen waren van voor mijn tijd. Ik zag al meteen dat het een gevoelig onderwerp was en ben er op gaan letten dat ik meer toe zou staan. Dan is het toch niet meer dan logisch dat er ook wat good will vanuit de users mag komen? In ieder geval wat respect? Heeft niks met vijandigheid te maken, of dat ik bepaalde mensen niet mag ofzo.

Maar zoals gezegd zal ik er na mijn vakantie nogmaals naar gaan kijken. Enige wat ik vraag van de users is dat ze, mits ik modereer, dan ook niet de moderatie aanvalt, want er is dus al meer ruimte dan eigenlijk toegestaan is. Dat wordt alleen een beetje vergeten :)

En dankjewel, ga ik zeker doen.
Gozer ik snap je volkomen en ik weet dat ik geen heilige ben. Ik zal me aan de regels houden in het Foto topic. Serieus geniet van je vakantie.
pi_181999897
AlwaysHappy het is goed met je. "Klaar met jouw gezeik". Ik ben ook klaar met jou.
  woensdag 19 september 2018 @ 09:55:11 #210
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_182000532
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 09:18 schreef -Ondskapt- het volgende:
AlwaysHappy het is goed met je. "Klaar met jouw gezeik". Ik ben ook klaar met jou.
Ik snap oprecht je probleem niet. Een forum heeft nou eenmaal regels. Een reeks heeft nou eenmaal regels. Wij, als mods, snappen dat users iets meer vrijheid willen dan enkel fotos’s. We laten dus een hele hoop staan.

Vervolgens gaat een groepje wel erg ver de lijn over, dus ik geef een vriendelijke waarschuwing in het topic om weer on topic te gaan. Jij, en wat anderen gingen echter meteen weer door met SC. Gesprekken over dating. Daar is R&P voor. Ik verwijder dat. Staat duidelijk aangegeven dat dat gebeurd als je doorgaat na een waarschuwing. Vervolgens val je mij aan, ben ik kansloos, etc. Het is niet de eerste keer dat je het niet lijkt te snappen. Dat regels ook voor jou gelden en dat je maar niet in wil zien dat wij als mods ook zo onze taken hebben.

Maar mooi dat je er klaar mee bent. Ik kan je ook nog waarschuwen dat je niet mag verwijzen naar DM gesprekken hier. Ook dat wordt doorgegeven dus. Fijne dag!

[ Bericht 3% gewijzigd door AlwaysHappy op 19-09-2018 10:18:18 ]
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_182006863
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2018 09:55 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik snap oprecht je probleem niet. Een forum heeft nou eenmaal regels. Een reeks heeft nou eenmaal regels. Wij, als mods, snappen dat users iets meer vrijheid willen dan enkel fotos’s. We laten dus een hele hoop staan.

Vervolgens gaat een groepje wel erg ver de lijn over, dus ik geef een vriendelijke waarschuwing in het topic om weer on topic te gaan. Jij, en wat anderen gingen echter meteen weer door met SC. Gesprekken over dating. Daar is R&P voor. Ik verwijder dat. Staat duidelijk aangegeven dat dat gebeurd als je doorgaat na een waarschuwing. Vervolgens val je mij aan, ben ik kansloos, etc. Het is niet de eerste keer dat je het niet lijkt te snappen. Dat regels ook voor jou gelden en dat je maar niet in wil zien dat wij als mods ook zo onze taken hebben.

Maar mooi dat je er klaar mee bent. Ik kan je ook nog waarschuwen dat je niet mag verwijzen naar DM gesprekken hier. Ook dat wordt doorgegeven dus. Fijne dag!
Je heet AlwaysHappy maar ik heb al weken het idee dat je helemaal niet zo´n Happy persoon bent. Leuk ook die laatste waarschuwing er achteraan. Jij ook een fijne dag.
  woensdag 19 september 2018 @ 15:22:41 #212
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_182007211
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 15:08 schreef -Ondskapt- het volgende:

[..]

Je heet AlwaysHappy maar ik heb al weken het idee dat je helemaal niet zo´n Happy persoon bent. Leuk ook die laatste waarschuwing er achteraan. Jij ook een fijne dag.
Goed inhoudelijk gereageerd ook (wederom). Thanks.

[ Bericht 0% gewijzigd door AlwaysHappy op 19-09-2018 15:29:27 ]
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_182009740
quote:
14s.gif Op woensdag 19 september 2018 15:22 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Goed inhoudelijk gereageerd ook (wederom). Thanks.
Weet je gast, mijn excuses. ?Ben soms compleet paranoide. Ik snap ook wel dat je de regels moet handhaven.
  One tough cookie woensdag 2 januari 2019 @ 18:53:36 #214
169210 liesje1979
pi_184165230
Hey even over die fotowedstrijd, super leuk! Maar ik zou die regel dat JULLIE beoordelen of iets wel of niet in het thema past er uit slopen. Want wat voor de een in het thema past, vindt een ander wellicht niet. Mijn ervaring met die wedstrijden, en ook toentertijd met het maandelijkse topic, is dat de mensen die stemmen zelf bij het stemmen al rekening houden met of zij vinden of iets bij het thema past. Houdt het gewoon zo simpel mogelijk voor jullie zelf en de users.
Verder echt een heel leuk initiatief!
  woensdag 2 januari 2019 @ 19:59:41 #215
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_184166682
quote:
14s.gif Op woensdag 2 januari 2019 18:53 schreef liesje1979 het volgende:
Hey even over die fotowedstrijd, super leuk! Maar ik zou die regel dat JULLIE beoordelen of iets wel of niet in het thema past er uit slopen. Want wat voor de een in het thema past, vindt een ander wellicht niet. Mijn ervaring met die wedstrijden, en ook toentertijd met het maandelijkse topic, is dat de mensen die stemmen zelf bij het stemmen al rekening houden met of zij vinden of iets bij het thema past. Houdt het gewoon zo simpel mogelijk voor jullie zelf en de users.
Verder echt een heel leuk initiatief!
Dankjewel voor het meedenken! We gaan het meenemen! :)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  donderdag 10 januari 2019 @ 09:14:08 #216
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_184314693
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 00:14 schreef very het volgende:
Loopt wel storm zeg :P
Niet een idee om dit te pluggen op de voorpagina?
Al gedaan! :+
With the stars as her umbrella
pi_185079617
Ben ik de enige die zich afvraagt way onderstaande in FOT moet? Mis ik wat context?

FOT / Dag Miauwtje lief mevrouwtje (Dag Miauwtje lief mevrouwtje)
Bij (tik)fouten kunt u de foute letters/tekens zelf vervangen door dejuiste uit onderstaande lijst (letters/tekens kunnen/mogen meerderemalen gebruikt worden). abcdefghijklmnopqrstuvwxyz1234567890-=[];',./`~!@#$%^&*()_+|{}:"<>?
  maandag 18 februari 2019 @ 10:05:53 #218
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_185079677
quote:
3s.gif Op maandag 18 februari 2019 10:02 schreef bakkerl het volgende:
Ben ik de enige die zich afvraagt way onderstaande in FOT moet? Mis ik wat context?

FOT / Dag Miauwtje lief mevrouwtje (Dag Miauwtje lief mevrouwtje)
Afscheidstopic van een lang zittend mod, die zijn vrij standaard :)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Forum Admin maandag 18 februari 2019 @ 10:06:07 #219
58651 crew  murp
murp
pi_185079696
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2019 10:05 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Afscheidstopic van een lang zittend mod, die zijn vrij standaard :)
Had wat meer context in de openingspost handig(er) geweest.

quote:
quote:
Helaas is je fotorolletje op.
en
quote:
Je bent nu weer op zwart, maar blijft altijd in ons hart
Komt bij mij meer over alsof de persoon er geheel niet meer is.
En niet alleen stopt met mod zijn.
Bij (tik)fouten kunt u de foute letters/tekens zelf vervangen door dejuiste uit onderstaande lijst (letters/tekens kunnen/mogen meerderemalen gebruikt worden). abcdefghijklmnopqrstuvwxyz1234567890-=[];',./`~!@#$%^&*()_+|{}:"<>?
  maandag 18 februari 2019 @ 10:43:40 #221
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_185080233
Nou, gelukkig valt dat mee :+ .
Huilen dan.
pi_192807693
Misschien een domme vraag.

Maar ik heb een 360 graden camera, die 360 graden fotoś kan maken.

Nu wil ik een foto plaatsen in een topic van mij
K&W / "M'n Hok"

Hoe plaats ik deze, zodat deze op de juiste manier wordt weergegeven?

Alvast bedankt voor jullie reacties.
  zaterdag 25 april 2020 @ 23:07:08 #223
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_192807762
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2020 23:03 schreef Nald het volgende:
Misschien een domme vraag.

Maar ik heb een 360 graden camera, die 360 graden fotoś kan maken.

Nu wil ik een foto plaatsen in een topic van mij
K&W / "M'n Hok"

Hoe plaats ik deze, zodat deze op de juiste manier wordt weergegeven?

Alvast bedankt voor jullie reacties.
Ik vrees dat wat jij voor ogen hebt niet gaat lukken (op Fok!): je plaatst dan geen foto, maar een interactief element. Wat je wel kan doen is ernaar linken op deze manier: https://panoraven.com/en/embed/LTUsAnsLtO
Huilen dan.
  zondag 30 augustus 2020 @ 03:25:37 #224
131278 moemoe
#teampanda
pi_194788556
Topicreeks: Userfoto's

Hier is geen nieuw deel meer van geopend, klopt dat? :P
  zondag 30 augustus 2020 @ 08:01:48 #225
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_194789015
quote:
11s.gif Op zondag 30 augustus 2020 03:25 schreef moemoe het volgende:
Topicreeks: Userfoto's

Hier is geen nieuw deel meer van geopend, klopt dat? :P
Dat lijkt te kloppen. Het staat je vrij om daar zelf wat aan te doen, en anders doe ik het in de loop van de dag >:O .
Huilen dan.
pi_194880168
quote:
14s.gif Op zondag 30 augustus 2020 08:01 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Dat lijkt te kloppen. Het staat je vrij om daar zelf wat aan te doen, en anders doe ik het in de loop van de dag >:O .
Neh, open jij maar een nieuw topic ;).
  donderdag 10 september 2020 @ 18:20:05 #227
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_194990052
quote:
14s.gif Op zondag 30 augustus 2020 08:01 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Dat lijkt te kloppen. Het staat je vrij om daar zelf wat aan te doen, en anders doe ik het in de loop van de dag >:O .
Het lijkt nog steeds niet opnieuw geopend zijn.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_195047137
quote:
99s.gif Op donderdag 10 september 2020 18:20 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

Het lijkt nog steeds niet opnieuw geopend zijn.
Ik open straks wel een nieuwe.

De mods lijken te slapen oO<.
pi_195049144
Done: FOT / Userfoto's #374

Kunnen jullie het topic dan wel reeksen? :P
  maandag 14 september 2020 @ 17:46:57 #230
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195058742
Een oplettende collega was ons voor. Excuus voor de ogenschijnlijke slaapkopperij.

Zowel @Ouwesok als ondergetekende hebben het eventjes vrij druk buiten FOK! om, maar ik ben weer in het land en zal vanaf nu de boel weer goed in de smiezen houden |:) .
Huilen dan.
pi_198663626
Zou er iemand na mijn TR's kunnen kijken?
pi_198751173
quote:
1s.gif Op woensdag 24 maart 2021 12:01 schreef JochemSjakie het volgende:
Zou er iemand na mijn TR's kunnen kijken?
Hallo?
  maandag 29 maart 2021 @ 15:42:02 #233
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_198751431
quote:
1s.gif Op maandag 29 maart 2021 15:25 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Hallo?
Ik heb hem als gastmod net verwijderd
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_198751516
quote:
7s.gif Op maandag 29 maart 2021 15:42 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik heb hem als gastmod net verwijderd
Deze held _O_
pi_211314786
Is er in FOT misschien een photoshop verzoekjes topic?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')