Die tellen we niet als crew neequote:Op donderdag 3 januari 2019 21:33 schreef over_hedge het volgende:
• Crew mag mee doen en kan zelfs winnen! Maarrr, komt niet in aanmerking voor een prijs. Mocht een crewlid 1e worden, dan gaat de prijs naar de eerstvolgende in de ranglijst die géén crew is.
Telt fok fotograaf eigenlijk als crew? Nee toch? Aangezien we ook geen toegang tot het crew forum hebben
quote:Op zondag 6 januari 2019 19:58 schreef -Miauw- het volgende:
#1 'Nieuw is niet altijd beter'
[ afbeelding ]
'Het oude Hotel New York is omringd door nieuwe reuzen, maar wint het nog steeds op populariteit.'
Is niet nodig voor deze wedstrijd:quote:Op donderdag 10 januari 2019 10:23 schreef Antaris het volgende:
Misschien een domme vraag, maar hoe upload ik hier een foto?
Ik heb zelf een Flickr account maar geen idee hoe ik een afbeelding hier kan toevoegen.
Maar om op je vraag terug te komen, je gaat naar een plek waar je foto online staat en kopieert die link tussen img tagsquote:Je hebt tot de 21e om jouw deelnemende foto en de titel van jouw foto te sturen naar: fotowedstrijd@fok.nl.
1 | [img]http://mijnfoto.nl/foto3.jpg[/img] |
Je hebt tot de 21e om jouw deelnemende foto en de titel van jouw foto te sturen naar: fotowedstrijd@fok.nlquote:Op donderdag 10 januari 2019 10:51 schreef AnneX het volgende:
Zet ik de foto in dit topic?
En anders waar dan?
In flickr kun je je foto ook delen.quote:Op donderdag 10 januari 2019 10:23 schreef Antaris het volgende:
Misschien een domme vraag, maar hoe upload ik hier een foto?
Ik heb zelf een Flickr account maar geen idee hoe ik een afbeelding hier kan toevoegen.
Mooi hoorquote:Op donderdag 10 januari 2019 11:24 schreef Antaris het volgende:
[..]
Kijk! Eindelijk
[ link | afbeelding ]20160401_073143 by Michiel van der Linden, on Flickr
Een nieuwe dag!
Een watquote:Op donderdag 10 januari 2019 12:08 schreef -Miauw- het volgende:
Yaay een foto erbij!![]()
Even een reminder, een fito kun je inzenden via fotowedstrijd@fok.nl.
Lezen is moeilijk blijkbaar.quote:Op donderdag 10 januari 2019 11:24 schreef Antaris het volgende:
[..]
Kijk! Eindelijk
[ link | afbeelding ]
Een nieuwe dag!
quote:• We zouden het fijn vinden als je niet specifiek benoemt welke foto van jou is. Ook niet naar vrienden op FOK! Wij plaatsen geen usernames bij de inzendingen om partijdigheid/vriendjespolitiek te voorkomen. Het moet gaan om de foto, niet om de fotograaf.
Gefixt.quote:Op donderdag 10 januari 2019 11:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Mooi hoor
Ik haal trouwens dat onderste altijd weg (de naam zeg maar).
Beetje jammer inderdaad. Deze foto rekenen we dan ook niet mee (wel een leuke foto!), regels zijn er verder niet voor niks. Staat je vrij om een andere foto in te sturen (naar mail adres, niet hier). Bosbeetle had ook al aangegeven dat het per mail moest. Sorry Antaris!quote:Op donderdag 10 januari 2019 13:47 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Lezen is moeilijk blijkbaar.
Uit de OP
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |