Das een moeilijke, want zowel Webber als Hamilton moeten altijd in het nadeel zijn in die wettenquote:
quote:Op zondag 28 juli 2013 15:21 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Das een moeilijke, want zowel Webber als Hamilton moeten altijd in het nadeel zijn in die wetten
lastig misschien moeten we het woord aan de professor zelf latenquote:Op zondag 28 juli 2013 15:21 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Das een moeilijke, want zowel Webber als Hamilton moeten altijd in het nadeel zijn in die wetten
Dit solves all your problems: http://www.cricfree.tv/li(...)rian_grand_prix/9601quote:Op zondag 28 juli 2013 15:22 schreef Joene het volgende:
Echt ik hoop dat sport1 failliet gaat Ofzo :-( , ik wil gewoon kijken op een normale manier
nee is toch minder dan tv!quote:Op zondag 28 juli 2013 15:23 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Dit solves all your problems: http://www.cricfree.tv/li(...)rian_grand_prix/9601
Zou best kunnen. Hamilton gaat er nog wel langs, maar hij blijft voor Raikkonen en Alonso. Dus gunstig voor het WK voor hem.quote:
Wie niet. Ik moet nu via stream kijken wat niet in HD te volgen is.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:22 schreef Joene het volgende:
Echt ik hoop dat sport1 failliet gaat Ofzo :-( , ik wil gewoon kijken op een normale manier
Vettel PITquote:Op zondag 28 juli 2013 15:24 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Hamilton gaat er nog wel langs, maar hij blijft voor Raikkonen en Alonso. Dus gunstig voor het WK voor hem.
Wat is er dan?quote:Op zondag 28 juli 2013 15:22 schreef Joene het volgende:
De mof denk ik.quote:
En dat mag niet bij een Nederlandse zender bij live sport evenementen. Aanklagen die hap!quote:
ik ga niet dik betalen voor kut commentaarquote:
Dat mag ook wel weer eens een keertje. Het is alleen jammer dat Alonso niet vóór hem rijdt.quote:
Jij denkt dat ze een maand luieren? Ze gaan hooguit een dag of 10 op vakantie, maar daarna zijn ze weer gewoon te vinden in de fabriek/windtunnel/simulator/engineers/etc.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:28 schreef JohnB52 het volgende:
Nog 12 rondjes en dan hebben die mannen n maand vakantie, moet ik es mee aankomen op t werk...
Jouw werkuren worden dan ook niet bepaald door een seniele zak botten van 82 jaarquote:Op zondag 28 juli 2013 15:28 schreef JohnB52 het volgende:
Nog 12 rondjes en dan hebben die mannen n maand vakantie, moet ik es mee aankomen op t werk...
Is allang beslistquote:Op zondag 28 juli 2013 15:28 schreef Dimauro het volgende:
Kampioenschap wordt er niet echt spannender van
3 weken is die tent dicht.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:29 schreef Xebber het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze een maand luieren? Ze gaan hooguit een dag of 10 op vakantie, maar daarna zijn ze weer gewoon te vinden in de fabriek/windtunnel/simulator/engineers/etc.
Ik snap je woede daarom heb ik ook geen Sport1. Nog steeds hoop ik dat RTL7 de formule1 uitzending terug kan kopen.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:27 schreef Joene het volgende:
[..]
ik ga niet dik betalen voor kut commentaaroverweeg nu een dreambox
en een Turken-antenne
van mij part heeft die de rest van het seizoen matige prestaties voor zover een 2e plek matig isquote:Op zondag 28 juli 2013 15:27 schreef Xebber het volgende:
[..]
Dat mag ook wel weer eens een keertje. Het is alleen jammer dat Alonso niet vóór hem rijdt.
Ohja, je hebt gelijk.quote:
soms koop ik losse racequote:Op zondag 28 juli 2013 15:30 schreef Breaker.Faker het volgende:
[..]
Ik snap je woede daarom heb ik ook geen Sport1. Nog steeds hoop ik dat RTL7 de formule1 uitzending terug kan kopen.
Pff.. lekker dan. Natuurlijk ben je geconcentreerd, maar die gast zegt dat waarschijnlijk niet voor niets.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:30 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Just leave me alone, I know what I'm doing
SBS mag tegenwoordig ook reclame in splitscreen uitzendenquote:Op zondag 28 juli 2013 15:33 schreef Joene het volgende:
[..]
soms koop ik losse racemaar idd ik hoop op SBS of RTL , liever SBS ivm reclame
quote:Op zondag 28 juli 2013 15:33 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Pff.. lekker dan. Natuurlijk ben je geconcentreerd, maar die gast zegt dat waarschijnlijk niet voor niets.
Dit zei hij echt trouwens.twitter:F1PitRadio2 twitterde op zondag 28-07-2013 om 15:30:07Lewis told to adjust Diff entry maps, but replies, "Hey man, I'm trying to focus here, I'm happy with the way the car is" reageer retweet
quote:Op zondag 28 juli 2013 15:33 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Pff.. lekker dan. Natuurlijk ben je geconcentreerd, maar die gast zegt dat waarschijnlijk niet voor niets.
Die zette zijn wagen aan de kant en had een klein fikkie.quote:
Waarvoor zou dat moeten? Vettel rijdt toch vóór hem?quote:Op zondag 28 juli 2013 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
webber gaat geen team orders opvolgen natuurlijk
Heeft ie dat ooit gedaan danquote:Op zondag 28 juli 2013 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
webber gaat geen team orders opvolgen natuurlijk
nee.quote:
Omdat die ''leave me alone,........'' opmerking er eentje was van Raikkonen in Abu Dhabi vorig jaarquote:
don't attack vettel, we need the pointsquote:Op zondag 28 juli 2013 15:35 schreef Xebber het volgende:
[..]
Waarvoor zou dat moeten? Vettel rijdt toch vóór hem?
Dat zei Kimi vorig jaar toen 'ie aan de leiding lag en zijn engineer allemaal tips gaf over wat 'ie moest doen.quote:
Ah zo. Maar deze boodschap was redelijk in dezelfde trantquote:Op zondag 28 juli 2013 15:36 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Omdat dat ''leave me alone,........'' opmerking er eentje was van Raikkonen in Abu Dhabi vorig jaar
Om vervolgens een paar weken later volledig de weg kwijt te raken....quote:Op zondag 28 juli 2013 15:36 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat zei Kimi vorig jaar toen 'ie aan de leiding lag en zijn engineer allemaal tips gaf over wat 'ie moest doen.
Ahzo.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
don't attack vettel, we need the points
idd, maar deze zal niet op t-shirtjes komenquote:Op zondag 28 juli 2013 15:37 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ah zo. Maar deze boodschap was redelijk in dezelfde trant
Ik zou het niemand kwalijk nemen.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:37 schreef Xebber het volgende:
[..]
Ahzo.
Ik zou 't Webber niet kwalijk nemen als hij Vettel inhaalt.
lol.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:38 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
idd, maar deze zal niet op t-shirtjes komen
[ afbeelding ]
hittequote:Op zondag 28 juli 2013 15:39 schreef Xebber het volgende:
Wat is dit nou joh? Ploffende motors zijn weer in?
Geen probleem joh. Ik vind 't alleen maar gaaf om te zien dat er hier en daar een motor ploft. Dat is gewoon een element in de Formule 1 vind ik.quote:
ja hopelijk gaat die van de red bull er veel aan.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:40 schreef zoem het volgende:
Dat wordt nog volgend jaar met nieuwe motoren en aangescherpte regels.
Misschien gaan die Mercedes-motoren dan weer zo mooi ploffen als in de tijd met Hakkinen/Kimi bij McLaren.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:40 schreef zoem het volgende:
Dat wordt nog volgend jaar met nieuwe motoren en aangescherpte regels.
die peugeots in 94 waren ook wel aardig mooiquote:Op zondag 28 juli 2013 15:41 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Misschien gaan die Mercedes-motoren dan weer zo mooi ploffen als in de tijd met Hakkinen/Kimi bij McLaren.
http://www.viponlinesport(...)e-stream-online.htmlquote:Op zondag 28 juli 2013 15:43 schreef De_Fietser het volgende:
heeft iemand een werkende stream voor me?
Zie Opquote:Op zondag 28 juli 2013 15:43 schreef De_Fietser het volgende:
heeft iemand een werkende stream voor me?
ach, helemaal vergeten, die gingen echt mooiquote:Op zondag 28 juli 2013 15:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
die peugeots in 94 waren ook wel aardig mooi
Met Kimi bij RBquote:Op zondag 28 juli 2013 15:43 schreef alwaysonhold het volgende:
Vettel, dit staat je volgend jaar ook te wachten![]()
![]()
Die Asiatechs konden het ook goed!quote:Op zondag 28 juli 2013 15:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ach, helemaal vergeten, die gingen echt mooi
Krijgt Vettel dan ook een raceban?quote:Op zondag 28 juli 2013 15:45 schreef Sinister-D- het volgende:
Volgens de FIA regels gaan vanaf deze GP ook ''Vettel huil'' opmerkingen bestraft worden met een 1 race ban op het forum
Na deze race is Räikkönen 2equote:Op zondag 28 juli 2013 15:44 schreef Xebber het volgende:
Wat heeft Vettel nou te janken? Hij rijdt vóór Alonso, dus hij wint alleen maar.
Hmmkaytwitter:F1PitRadio2 twitterde op zondag 28-07-2013 om 15:47:33PdiR was told, "there was nothing to gain by keeping the car out" reageer retweet
Mag die dan ook niet op het forum?quote:
Ah vandaar, dat had ik nog niet door, bedankt!quote:
Op het circuit hoopte ik eigenlijkquote:Op zondag 28 juli 2013 15:48 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Mag die dan ook niet op het forum?
Yes, mooi zoquote:Op zondag 28 juli 2013 15:49 schreef PPL het volgende:
Ha, Guido wordt op Sky nog even genoemd dat hij het goed gedaan heeft.
Dat heet winnaarsmentaliteit.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:44 schreef Xebber het volgende:
Wat heeft Vettel nou te janken? Hij rijdt vóór Alonso, dus hij wint alleen maar.
rosberg had het niet en ook geen betrouwbaarheidquote:Op zondag 28 juli 2013 15:51 schreef alwaysonhold het volgende:
Vraagje, eenmalig dit voor Mercedes deze racepace of niet? Ik weet het nog niet
Paar keer fast lap zag ik van Rosberg...quote:Op zondag 28 juli 2013 15:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
rosberg had het niet en ook geen betrouwbaarheid
quote:Op zondag 28 juli 2013 15:53 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Ja die hoefden vandaag niet te werken in Utrecht ;-)
Idd, jankbal die Vettel. Maakt ook fouten vandaag, paar keer geen racelijn pakken enz.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:53 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dat heet racen als een kleuter die niet zijn zin krijgt.
Als je er in de eerste ronde afgebeukt wordt...quote:Op zondag 28 juli 2013 15:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
rosberg had het niet en ook geen betrouwbaarheid
ik dacht ook, trek ze uit ofzoquote:Op zondag 28 juli 2013 15:53 schreef Xebber het volgende:
Ik moet er niet aan denken om met 40 graden handschoenen te gaan dragen. Ik zou me kapotzweten, maar de crew van Mercedes lijkt dit niks te deren.
Vettel is gewoon de beste. Altijd willen winnen.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:53 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dat heet racen als een kleuter die niet zijn zin krijgt.
Mwah, weten we volgend jaar. Als Raikkonen teamgenoot gaat worden weten we meer.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:54 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Vettel is gewoon de beste. Altijd willen winnen.
Want alle anderen willen niet winnenquote:Op zondag 28 juli 2013 15:54 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Vettel is gewoon de beste. Altijd willen winnen.
Vettel is idd al WK 2013.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:55 schreef Nober het volgende:
Vettel loopt weer uit, Vettel weer op het podium, Vettel kampioen.
Sommigen willen liever met rust gelaten worden en lekker hard rijden.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:55 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Want alle anderen willen niet winnen
Het is toch wel duidelijk wie de beste is nu? Kijk naar de afgelopen paar jaar.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:55 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Mwah, weten we volgend jaar. Als Raikkonen teamgenoot gaat worden weten we meer.
Ik verheug me nu al op de smoesjes.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:55 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Mwah, weten we volgend jaar. Als Raikkonen teamgenoot gaat worden weten we meer.
Wie de beste auto heeft ja.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:57 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Het is toch wel duidelijk wie de beste is nu? Kijk naar de afgelopen paar jaar.
Ja, maar met zo'n instelling wordt je natuurlijk geen kampioen!quote:Op zondag 28 juli 2013 15:56 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Sommigen willen liever met rust gelaten worden en lekker hard rijden.
of die gasten zo'n fruitschaal niet zelf kunnen betalenquote:Op zondag 28 juli 2013 15:56 schreef Sinister-D- het volgende:
Fraaie fruitschaal. En daar moet je dan 'n uur en 45 minuten voor rijden
Er schijnen wel wat interessante clubs te zijn in die landen als je Van der Gijp moet geloven.quote:
Yep, nieuwe banden nieuwe coureurs in de punten zie ook McLaren en de posities van Toro Rosso en Force India, die zijn de lul en Ferrari ook wel.quote:
Tenzij je heel veel mazzel hebt met auto en concurrentie.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:58 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Ja, maar met zo'n instelling wordt je natuurlijk geen kampioen!
En Massa als teamgenoot?quote:Op zondag 28 juli 2013 16:00 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Tenzij je heel veel mazzel hebt met auto en concurrentie.
Nee, met Newey als ontwerper.quote:
Het record groepsgewijs kontwiegen op enorme hakken wordt volgens mij elk weekend scherper gesteld in Hongarije.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Er schijnen wel wat interessante clubs te zijn in die landen als je Van der Gijp moet geloven.
Toch wil Alonso nooit meer weg bij het geweldige Ferrari, erg vreemd maar kennelijk maakt het resultaat weinig uit als hij maar in de Ferrari kan rijden.quote:Op zondag 28 juli 2013 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alleen Alonso is van vergelijkbaar niveau als Vettel, maar die Ferrari is 3x niks.
Misschien zelfs wel beter.quote:Op zondag 28 juli 2013 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alleen Alonso is van vergelijkbaar niveau als Vettel, maar die Ferrari is 3x niks.
zo was het bij schumacher ook totdat hij in 200 wel ineens kon winnen.quote:Op zondag 28 juli 2013 16:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Toch wil Alonso nooit meer weg bij het geweldige Ferrari, erg vreemd maar kennelijk maakt het resultaat weinig uit als hij maar in de Ferrari kan rijden.
Of als concurrent. Laten we wel wezen, met een wat snellere coureur dan Massa in die Ferrari waren zowel Raikkonen als Hamilton nog nooit WK geworden.quote:
Er zijn geruchten dat Alonso met Red Bull aan het praten is. Het lijkt me absolute onzin, maar je weet maar nooitquote:Op zondag 28 juli 2013 16:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Toch wil Alonso nooit meer weg bij het geweldige Ferrari, erg vreemd maar kennelijk maakt het resultaat weinig uit als hij maar in de Ferrari kan rijden.
In 'raw speed' denk ik niet, maar Alonso heeft én de snelheid én kan de race goed lezen. Hij is beter in inhalen en met verkeer omgaan, maar minder in de regen. Raikkonen heeft minder snelheid maar leest de race waarschijnlijk nog beter. Hamilton heeft ook wel de snelheid maar is slechter in inhalen/race lezen dan Vettel.quote:
Dus we kunnen ons opmaken voor 5 titels voor Alonso per 2014? Het duurde immers 5 jaar voordat Schumacher kampioen werd met Ferrari.quote:Op zondag 28 juli 2013 16:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
zo was het bij schumacher ook totdat hij in 200 wel ineens kon winnen.
Een Alonso bijvoorbeeld?quote:Op zondag 28 juli 2013 16:05 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Of als concurrent. Laten we wel wezen, met een wat snellere coureur dan Massa in die Ferrari waren zowel Raikkonen als Hamilton nog nooit WK geworden.
Och, Alonso is een uitstekend coureur, maar hij heeft 2 titels laten liggen door op de belangrijkste momenten niet het maximale uit die Ferrari te halen.quote:Op zondag 28 juli 2013 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voornamelijk 2010. In 2012 was de Ferrari echt een dramatische auto.quote:Op zondag 28 juli 2013 16:07 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Och, Alonso is een uitstekend coureur, maar hij heeft 2 titels laten liggen door op de belangrijkste momenten niet het maximale uit die Ferrari te halen.
Er waren gewoon 2 GP's te veel vorig jaar.quote:Op zondag 28 juli 2013 16:07 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Och, Alonso is een uitstekend coureur, maar hij heeft 2 titels laten liggen door op de belangrijkste momenten niet het maximale uit die Ferrari te halen.
Massa haalde het er wel uit, he jongenquote:Op zondag 28 juli 2013 16:07 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Duidelijk. Alonso is gemiddeld dik 3 tienden sneller dan Massa. Dan is duidelijk wie er fluitend kampioen was geworden met de Ferrari van 2007 en 2008.quote:
Klopt, komt vanzelf goed bij Williamsquote:Op zondag 28 juli 2013 16:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Yep, nieuwe banden nieuwe coureurs in de punten zie ook McLaren en de posities van Toro Rosso en Force India, die zijn de lul en Ferrari ook wel.
Wat is een Van der Garde?quote:Op zondag 28 juli 2013 16:11 schreef Breaker.Faker het volgende:
krijgen we nog een interview van Giedo van der gade op Sky??
maar hij kon niet winnen van hamilton in de beste auto van 2007 - de McLaren.quote:Op zondag 28 juli 2013 16:10 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Duidelijk. Alonso is gemiddeld dik 3 tienden sneller dan Massa. Dan is duidelijk wie er fluitend kampioen was geworden met de Ferrari van 2007 en 2008.
Die rijdt niet bij Sky dus die ken je niet?quote:
In 2012 was het in de 2e seizoenshelft een prima auto. Maar ja, het is wel de beslissende fase en als Massa je dan te snel af is dan haal je er niet alles uit, punt.quote:Op zondag 28 juli 2013 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voornamelijk 2010. In 2012 was de Ferrari echt een dramatische auto.
En in 2007 heeft ie zich gek laten maken door Ham.
Massa heeft minder mogelijkheden. Dat is een coureur in de categorie Raikkonen, niet in de categorie Alonso. Alonso is een coureur die ook zonder de beste auto WK kan worden, maar als je niet op je best bent als er nog maar een paar punten zijn te halen dan werkt dat niet.quote:
quote:Op zondag 28 juli 2013 16:06 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Er zijn geruchten dat Alonso met Red Bull aan het praten is. Het lijkt me absolute onzin, maar je weet maar nooit
Alonso gaat echt niet naar Red Bull komend jaar hoor. Die gaat eerst nog 2 jaar met de nieuwe regels bij Ferrari proberen en gaat daarna gewoon met pensioen.quote:Volgens de Spaanse media moet het bericht van Sport Bild echter met voorzichtigheid genomen worden. Luis Garcia was immers vergezeld van Carlos Sainz, de vader van Sainz Junior die in de GP3 voor Red Bull rijdt. Luis Garcia is niet enkel manager van Fernando Alonso, maar ook van Sainz Junior. Ook lijkt het volgens de Spaanse media onwaarschijnlijk dat Santander, de Spaanse sponsor van Ferrari, zomaar zou aanvaarden dat Alonso naar Red Bull vertrekt.
3 jaar ja.quote:Op zondag 28 juli 2013 16:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
[..]
Alonso gaat echt niet naar Red Bull komend jaar hoor. Die gaat eerst nog 2 jaar met de nieuwe regels bij Ferrari proberen en gaat daarna gewoon met pensioen.
kimi was anders goudeerlijk vandaag en zei gewoon omdat ie er in de Q telkens een potje van maakt het zichzelf onnodig lastig maakt in de race en dat gelukkig de strategie goed werkte.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:57 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik verheug me nu al op de smoesjes.
Volgens de FIA is Pic 20ste, Giedo 21ste en Chilton 22ste.quote:Op zondag 28 juli 2013 16:21 schreef Sinister-D- het volgende:
[ afbeelding ]
Giedo nu voor Pic in de WK-stand.
Vraag me alleen af waarom. Allebei 1 14de plek, 2 15de plaatsen, maar dan heeft Pic 2 16de plaatsen die Giedo niet heeft. Hoe komt Pic dan achter 'm
Iemand op Wikipedia kan niet tellen. Zie de officiële stand:quote:Op zondag 28 juli 2013 16:21 schreef Sinister-D- het volgende:
[ afbeelding ]
Vraag me alleen af waarom. Allebei 1 14de plek, 2 15de plaatsen, maar dan heeft Pic 2 16de plaatsen die Giedo niet heeft. Hoe komt Pic dan achter 'm
Bij Sky anders ook niet want zij zetten 'm als 22stequote:Op zondag 28 juli 2013 16:23 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Iemand op Wikipedia kan niet tellen. Zie de officiële stand:
http://www.formula1.com/results/driver/
Het is een Nederlander, dus hij doet nooit serieus mee.quote:Op zondag 28 juli 2013 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die rijdt niet bij Sky dus die ken je niet?
Guido gemiddeld 13,7 en Pic gemiddeld 14,5quote:Op zondag 28 juli 2013 16:21 schreef Sinister-D- het volgende:
[ afbeelding ]
Vond Sport1 niet slecht vandaag, voorbeschouwing door Olav en duo commentaar Van Dam - Doornbos was ook wel te pruimenquote:Op zondag 28 juli 2013 16:26 schreef Ferry_76 het volgende:
Gelukkig Spa weer op de BBC want van het commentaar op RTL wordt je ook niet echt blij..
Anderhalf uur gezeik dat Massa toch echt straf verdiende voor dat akkefietje met Rosberg in de eerste ronde..
Ik ook niet, ik vind het ook een prima kerel en coureur verder. Maar ik betrap menigeen hier wel op allerlei smoesjes om Raikkonen af te kunnen schilderen als een coureur in de categorie Alonso. Hij is bij Ferrari op snelheid door de mand gevallen. Dat heeft mij destijds niet verrast, maar Ferrari was natuurlijk op zoek naar een opvolger van Schumacher omdat ze de secondant Massa al in huis hadden. Dat hoeft dan niet iemand te zijn die net zo goed is als Schumacher, maar wel iemand die structureel sneller is dan Massa.quote:Op zondag 28 juli 2013 16:21 schreef Geralt het volgende:
[..]
kimi was anders goudeerlijk vandaag en zei gewoon omdat ie er in de Q telkens een potje van maakt het zichzelf onnodig lastig maakt in de race en dat gelukkig de strategie goed werkte.
dat is gewoon fair en square toegeven dat je het aan jezelf te danken hebt dat je p2 finished.
tevens kan kimi er weinig aan doen als een team hem niet binnen roept bij een sc om maar iets te noemen. daar mag je achteraf best boos over zijn. ik betrap hem niet zo vaak op flauwekulsmoesjes als ik eerlijk ben.
Tsja, 180 euro per jaar ga ik er toch echt niet voor ophoesten, ik verdeel het wel tussen RTL en BBC.quote:Op zondag 28 juli 2013 16:27 schreef Tarado het volgende:
Vond Sport1 niet slecht vandaag, voorbeschouwing door Olav en duo commentaar Van Dam - Doornbos was ook wel te pruimen
Ik betaal 35/maand voor Sport1/Film1/EL livequote:Op zondag 28 juli 2013 16:28 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Tsja, 180 euro per jaar ga ik er toch echt niet voor ophoesten, ik verdeel het wel tussen RTL en BBC.
dat is 420quote:Op zondag 28 juli 2013 16:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik betaal 35/maand voor Sport1/Film1/EL live
Vind het wel prettig om te hebben, al raken ze wel veel voetbal kwijt nuquote:Op zondag 28 juli 2013 16:34 schreef Geralt het volgende:
[..]
dat is 420
ik betaal 15 voor sport1 en 15 voor dat discovery/national geographic/etc pakket
30 dus per maand bovenop de 70 die ik al betaal voor gewoon internet+tv+bellen
Ik betaal 37,50 per maand voor telfort tv+bellen+internet incl Discovery/national geographic/RTL+ en BBC.quote:Op zondag 28 juli 2013 16:34 schreef Geralt het volgende:
[..]
dat is 420
ik betaal 15 voor sport1 en 15 voor dat discovery/national geographic/etc pakket
Als iets eenmaal in Weltschmerz hoofd zit dan valt daar niet meer over te discussieren. Elk argument wat je dan aandraagt is dan een 'smoesje', 'flauwekul' of ben je een 'fanboy'.quote:Op zondag 28 juli 2013 16:21 schreef Geralt het volgende:
[..]
kimi was anders goudeerlijk vandaag en zei gewoon omdat ie er in de Q telkens een potje van maakt het zichzelf onnodig lastig maakt in de race en dat gelukkig de strategie goed werkte.
dat is gewoon fair en square toegeven dat je het aan jezelf te danken hebt dat je p2 finished.
tevens kan kimi er weinig aan doen als een team hem niet binnen roept bij een sc om maar iets te noemen. daar mag je achteraf best boos over zijn. ik betrap hem niet zo vaak op flauwekulsmoesjes als ik eerlijk ben.
De strekking was dat als Alonso puntsgewijs over Kimi heen kan dit jaar en vorig jaar, waarom loopt Massa dan zó ver achter op Alonso en dus Raikkonen? Als Massa net zo goed als Kimi zou zijn dan verwacht je dat het puntenverschil veel kleiner is, omdat je weet dat het potentieel er wel is bij Ferrari gezien het resultaat van Alonso. Het verschil is groter dan door een verschil in uitval te verklaren is.quote:Op zondag 28 juli 2013 13:02 schreef Weltschmerz het volgende:
Er speelt meer mee en weinig fouten maken is ook een kwaliteit, maar als je Alonso en Raikkonen in dezelfde categorie wil plaatsen dan moet toch in ieder geval de snelheid vergelijkbaar zijn. Het is immers een snelheidssport.
Dan vergeet je wel dat de regels, wagens en banden van toen (zegge 2007-2009) aanzienlijk anders waren dan nu. Bij het vergelijken van prestaties moet je ieder jaar apart beschouwen. Zeker met de introductie van de Pirelli's is er veel veranderd in het gedrag van de wagens. Daarom vind ik dit geen sterke vergelijking.quote:Als dan Massa en Raikkonen 2 jaar lang ongeveer even snel zijn geweest, al was Massa ietsje sneller maar daar gaat het hier niet om, en Alonso Massa ruim achter zich laat, dan hebben we geen enkele reden om aan te nemen dat Alonso niet ook wezenlijk sneller zou zijn dan Raikkonen in dezelfde auto.
Zeg, zou je eens minder willen insinueren? Vertel dan eens welke zin(snede) een smoes is? Ik blijf aardig tegen jou praten, wil je dat ook tegen mij doen? Het gebruiken van grove woorden is een teken van zwakte.quote:Je kunt natuurlijk een heleboel smoesjes verzinnen en de boel ingewikkelder proberen te maken dan het is als die boodschap je niet bevalt, maar het blijft dom geleuter van een verblinde fanboy.
Dat interpreteer je verkeerd. Ik zeg dat Massa bij Ferrari tot het ongeluk zijn sterke jaren kende. Het ongeluk fungeert even als mijlpaal, ik had ook 2006-2009 kunnen zeggen.quote:Ach ja, het ongeluk, die strohalm.
Geen hersenschade inderdaad, maar een dergelijke crash is psychologisch ook zwaar. Massa bezocht 12 maanden een psychiater omdat hij geen innerlijke rust kon vinden sinds het ongeval. Enfin, daar ging het verder niet over.quote:Het heeft er alle schijn van dat het ongeluk geen blijvende hersenschade heeft veroorzaakt en volledig hersteld is tot de subtopcoureur die hij altijd al was. Waar precies zie jij de invloed van dat ongeluk?
Je blijft hangen in het Ferrari-avontuur. Kom daar nou eens los van en kijk verder dan dat. Dit jaar en vorig jaar is Raikkonen duidelijk sterker dan Massa. Zie de eerste alinea van deze post voor uitleg. De prestaties/kwaliteiten van een coureur zijn geen vaststaand gegeven, maar veranderen gedurende zijn carrière.quote:Op zondag 28 juli 2013 16:27 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik vind het ook een prima kerel en coureur verder. Maar ik betrap menigeen hier wel op allerlei smoesjes om Raikkonen af te kunnen schilderen als een coureur in de categorie Alonso. Hij is bij Ferrari op snelheid door de mand gevallen. Dat heeft mij destijds niet verrast, maar Ferrari was natuurlijk op zoek naar een opvolger van Schumacher omdat ze de secondant Massa al in huis hadden.
Ik heb het even in de gaten gehouden en dit is m.i. gewoon flauwekul. Je kunt andere crewleden wel normaal quoten. Er is verder nog nooit melding van geweest.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:03 schreef Weltschmerz het volgende:
Nee, het knopje ontbreekt bij awardswinnaars, redactieleden e.d.
55 p/m hier voor standaard aansluiting, mediabox met dvr, extra zenderpakket en 25Mbit internet. Geen HD zenders, geen telefonie. Meer dan genoeg!quote:Op zondag 28 juli 2013 16:34 schreef Geralt het volgende:
[..]
dat is 420
Ik zeg ook niet hij niet beter is, hoewel ook geluk altijd een factor is. Het slaat alleen nergens op om een coureur die in dezelfde auto niet wezenlijk sneller was dan Heidfeld, Massa en nu ook Grosjean uit te roepen tot supersnelle coureur van de hoogste categorie alleen omdat hij zo leuk is.quote:Op zondag 28 juli 2013 16:28 schreef Geralt het volgende:
nouja feit is wel dat hij wel wc werd en massa niet in dezelfde ferrari.
Is maar net wat je wil, ik weet wat ik betaal en waarvoor, jij dus ookquote:Op zondag 28 juli 2013 16:41 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
55 p/m hier voor standaard aansluiting, mediabox met dvr, extra zenderpakket en 25Mbit internet. Geen HD zenders, geen telefonie. Meer dan genoeg!
ow volgend jaar is natuurlijk meteen vanaf race 1 duidelijk dat jij gelijk had mocht kimi naar red bull gaan niet? en dat iemand even moet aanpassen aan een andere auto en team is dan een smoesje? vat ik het zo goed samen?quote:Op zondag 28 juli 2013 16:43 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet hij niet beter is, hoewel ook geluk altijd een factor is. Het slaat alleen nergens op om een coureur die in dezelfde auto niet wezenlijk sneller was dan Heidfeld, Massa en nu ook Grosjean uit te roepen tot supersnelle coureur van de hoogste categorie alleen omdat hij zo leuk is.
ja ik moet 150mbit internet hebben, dus daar betaal ik ook voor. ik kan een tientje besparen, maar dan halveer ik direct mij inet download en dat is mij dat ene tientje niet waard.quote:Op zondag 28 juli 2013 16:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is maar net wat je wil, ik weet wat ik betaal en waarvoor, jij dus ook
Zo te zien waren er, op een handje vol personen na, genoeg mensen die het er niet mee eens warentwitter:F1Times twitterde op zondag 28-07-2013 om 16:50:48Massa on Grosjean penalty: "That's completely wrong." Fair play, the Ferrari man himself doesn't believe Grosjean deserved the penalty. #F1 reageer retweet
hij kreeg die penalty toch voor het afsteken van de bocht bij button en niet voor de inhaalactie op massa?quote:Op zondag 28 juli 2013 17:03 schreef Sinister-D- het volgende:
Zo te zien waren er, op een handje vol personen na, genoeg mensen die het er niet mee eens warentwitter:F1Times twitterde op zondag 28-07-2013 om 16:50:48Massa on Grosjean penalty: "That's completely wrong." Fair play, the Ferrari man himself doesn't believe Grosjean deserved the penalty. #F1 reageer retweet
Dat dacht ik eerst ook maar het bleek toch om dat geval met Massa te gaanquote:Op zondag 28 juli 2013 17:05 schreef Geralt het volgende:
[..]
hij kreeg die penalty toch voor het afsteken van de bocht bij button en niet voor de inhaalactie op massa?
daar bleef hij met 2 wielen op de baan.
overigens vond ik die penalty voor het afsteken van de bocht ook wat overdreven. fout van het team; die hadden meteen aan whiting moeten vragen of ze die plek terug moesten geven.
nee toch, daar kwam toch een correctie op? althans op sport1 zeiden ze dat, was gecorrigeerd door de wedstrijdleiding; die hadden het verkeerde incident erbij gezet als oorzaak.quote:Op zondag 28 juli 2013 17:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook maar het bleek toch om dat geval met Massa te gaan
Heb ik niet gehoord hoorquote:Op zondag 28 juli 2013 17:09 schreef Geralt het volgende:
[..]
nee toch, daar kwam toch een correctie op? althans op sport1 zeiden ze dat, was gecorrigeerd door de wedstrijdleiding; die hadden het verkeerde incident erbij gezet als oorzaak.
Van Dam verteld wel eens vaker rare dingen als ik dat goed heb gehoord.quote:Op zondag 28 juli 2013 17:09 schreef Geralt het volgende:
[..]
nee toch, daar kwam toch een correctie op? althans op sport1 zeiden ze dat, was gecorrigeerd door de wedstrijdleiding; die hadden het verkeerde incident erbij gezet als oorzaak.
jep zeiden ze op sport1, eerst wtf hoezo voor massa inhaalactie, hij bleef op de baan met 2 wielen wtf is dit?! en later ga van dam aan ow we krijgen correctie b innen, het is voor button incident en afsteken van die bocht. dat dacht ik al zei robert toen want die actie op massa was gewoon clean.quote:
waar lees je dan dat die penalty voor massa incident was?quote:Op zondag 28 juli 2013 17:11 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Van Dam verteld wel eens vaker rare dingen als ik dat goed heb gehoord.
DRS geeft meer PK's weet je wel
quote:Op zondag 28 juli 2013 17:09 schreef Geralt het volgende:
[..]
http://www.f1fanatic.co.u(...)-very-harsh-penalty/quote:Lotus team principal Eric Boullier criticised the drive-through penalty given to Romain Grosjean for his overtaking move on Felipe Massa on the outside of turn four during the race.
“I feel this penalty was a little bit too much,” said Boullier after the race. “He had nowhere to go, he was a little bit four wheels on the track, just for a couple of centimetres and obviously it’s very harsh, when you get such a penalty, to recover when you’re fighting for the podium.
Was niet heel clean, want Grosjean kwam wel degelijk buiten de baan, heeft Davidson uitgebreid laten zien op Sky.quote:Op zondag 28 juli 2013 17:12 schreef Geralt het volgende:
[..]
jep zeiden ze op sport1, eerst wtf hoezo voor massa inhaalactie, hij bleef op de baan met 2 wielen wtf is dit?! en later ga van dam aan ow we krijgen correctie b innen, het is voor button incident en afsteken van die bocht. dat dacht ik al zei robert toen want die actie op massa was gewoon clean.
Klopt, maar wel jammer want het was een mooie movequote:Op zondag 28 juli 2013 17:15 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Was niet heel clean, want Grosjean kwam wel degelijk buiten de baan, heeft Davidson uitgebreid laten zien op Sky.
Onboardshot van Grosjean. Heel duidelijk te zien dat Grosjean 'n 15 á 20 cm buiten de witte lijn was. Maar ter verdediging: Massa zijn voorvleugel zat zo goed al tegen zijn sidepod.quote:Op zondag 28 juli 2013 17:17 schreef Geralt het volgende:
was er een shot van voor of van boven op sky? vanuit de shots die ik op sport1 zag kon je het niet 100% zeker zeggen, maar zag het er clean uit.
dan was ie er voorbij en had massa meer ruimte moeten laten.quote:Op zondag 28 juli 2013 17:19 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Onboardshot van Grosjean. Heel duidelijk te zien dat Grosjean 'n 15 á 20 cm buiten de witte lijn was. Maar ter verdediging: Massa zijn voorvleugel zat zo goed al tegen zijn sidepod.
quote:Op zondag 28 juli 2013 17:23 schreef Geralt het volgende:
[..]
dan was ie er voorbij en had massa meer ruimte moeten laten.
Er valt overal over te discussieren. Alleen zie ik jou en vele anderen hier smoesjes verzinnen om vol te houden dat onze onverstoorbare Fin qua snelheid een absolute topper is, en die smoesjes zullen nog vergezochter worden indien hij in dezelfde auto als Vettel komt te rijden en hem niet bij kan houden.quote:Als iets eenmaal in Weltschmerz hoofd zit dan valt daar niet meer over te discussieren. Elk argument wat je dan aandraagt is dan een 'smoesje', 'flauwekul' of ben je een 'fanboy'.
Moet ik je nou echt gaan uitleggen dat in de F1 een coureur alleen maar snel, supersnel of niet zo snel kan zijn ten opzichte van zijn auto?quote:Oh en hij had dit nog te goed van me:
De strekking was dat als Alonso puntsgewijs over Kimi heen kan dit jaar en vorig jaar, waarom loopt Massa dan zó ver achter op Alonso en dus Raikkonen? Als Massa net zo goed als Kimi zou zijn dan verwacht je dat het puntenverschil veel kleiner is, omdat je weet dat het potentieel er wel is bij Ferrari gezien het resultaat van Alonso. Het verschil is groter dan door een verschil in uitval te verklaren is.
Ben je bekend met Ockham's razor?quote:Dan vergeet je wel dat de regels, wagens en banden van toen (zegge 2007-2009) aanzienlijk anders waren dan nu. Bij het vergelijken van prestaties moet je ieder jaar apart beschouwen. Zeker met de introductie van de Pirelli's is er veel veranderd in het gedrag van de wagens. Daarom vind ik dit geen sterke vergelijking.
Ik zou zelf geen aanstoot nemen aan zulke kwalificaties van mijn posts. Als iemand mijn posts dom geleuter vindt dan mag ie dat zeggen, als ie tenminste uitlegt waarom.quote:Zeg, zou je eens minder willen insinueren? Vertel dan eens welke zin(snede) een smoes is? Ik blijf aardig tegen jou praten, wil je dat ook tegen mij doen? Het gebruiken van grove woorden is een teken van zwakte.
Ik zou dan weer kunnen zeggen dat Massa zijn zwakste jaren kende toen Raikkonen ook in een Ferrari reed, waardoor Raikkonen er nog relatief goed op stond.quote:Dat interpreteer je verkeerd. Ik zeg dat Massa bij Ferrari tot het ongeluk zijn sterke jaren kende. Het ongeluk fungeert even als mijlpaal, ik had ook 2006-2009 kunnen zeggen.
Ook hiervan heb ik geen enkele reden om aan te nemen dat het zijn snelheid heeft beinvloed. Ik ga ook niet aannemen dat hij daardoor sneller is geworden, net zo waarschijnlijk of onwaarschijnlijk, omdat ik geen behoefte voel om Kimi langzamer te maken dan hij is.quote:Geen hersenschade inderdaad, maar een dergelijke crash is psychologisch ook zwaar. Massa bezocht 12 maanden een psychiater omdat hij geen innerlijke rust kon vinden sinds het ongeval. Enfin, daar ging het verder niet over.
Nee. We schatten immers allemaal coureurs in en zeggen hoe goed of slecht ze wel niet zijn. Snelheid is een heel belangrijke factor daarin, alleen is dat lastig bepalen omdat de auto in de rondetijden en punten een nog grotere factor is. De beste houvast die we hebben is dan ook de rechtstreekse vergelijking in dezelfde auto. Als je die dan krijgt heb je daardoor een veel betere inschatting. Maar dan moet je die niet laten liggen omdat je liever zou zien dat Kimi supernsnel is.quote:Het probleem met plaatsen van coureurs in categorieën is dat er altijd discussie ontstaat over coureurs binnen dezelfde categorie (wie is sneller?) of een naburige categorie (wel de juiste categorie?). We moeten eens stoppen met mensen in hokjes duwen.
Nogmaals, ik heb geen behoefte om de meest duidelijke feiten die er zijn betreffende het snelheidsverschil te negeren.quote:Je blijft hangen in het Ferrari-avontuur. Kom daar nou eens los van en kijk verder dan dat.
Zie mijn vraag of ik nog moet uitleggen dat de auto heel bepalend is voor de snelheid. Ja, als Alonso in de Ferrari en Raikkonen in de Lotus even snel zijn, dan wijzen de harde feiten erop dat die Lotus de wezenlijk snellere auto is. We weten immers dat Kimi niet sneller is dan Massa, en als hij Massa ruim voorblijft met zijn Lotus dan moet het verschil dus wel aan de auto liggen. Ja, daar zijn uitzondering op mogelijk, maar dat is het uitgangspunt. En nee, er blijkt niets van een uitzondering. Dus mij lijkt het niet onwaarschijnlijk dat die Lotus vorig jaar en dit jaar een van de beste zo niet de beste auto is geweest.quote:Dit jaar en vorig jaar is Raikkonen duidelijk sterker dan Massa. Zie de eerste alinea van deze post voor uitleg.
Nauwelijks. Bovendien neem je aan dat ze zo veranderen dat Raikkonen er goed opstaat. Maar het kan ook andersom, ik kan ook aannemen dat Kimi zijn sterkste en Massa zijn zwakste jaren had toen ze samen voor Ferrari reden. Maar dat doe ik niet want ik ga een coureur niet sneller maken dan hij is omdat ik hem sympathiek vind of langzamer maken dan hij is omdat ik het een eikel vindt.quote:De prestaties/kwaliteiten van een coureur zijn geen vaststaand gegeven, maar veranderen gedurende zijn carrière.
Ik weet zelf wel wat er op mijn scherm staat en of er icoontjes staan bij jouw post waar ik op kan klikken.quote:Ik heb het even in de gaten gehouden en dit is m.i. gewoon flauwekul. Je kunt andere crewleden wel normaal quoten. Er is verder nog nooit melding van geweest.
nouja is toch zo? als je voorvleugel in iemand zn sidepod zit dan is die iemand je voorbij.quote:
Een hoop ware woorden die uit jouw mond helaas geen enkele waarde hebbenquote:Op zondag 28 juli 2013 17:26 schreef Weltschmerz het volgende:
Er valt overal over te discussieren. Alleen zie ik jou en vele anderen hier smoesjes verzinnen om vol te houden dat ...
Morgen even kijken op torrent of ik daar de race kan downloaden van Sport1. Even gelijk de fragment opzoeken. Gelijk hier neer zetten en op de facebook pagina van Sport1.quote:Op zondag 28 juli 2013 17:15 schreef Geralt het volgende:
ow ok. DRS geeft meer pk's ja.
domme van dam
overigens rijdt die lul in een prius vertelde doornbos
en dat moet dan commentaar geven bij de f1![]()
nouja ergens in de 5-10 minuten nadat hij die penalty kreeg.quote:Op zondag 28 juli 2013 17:58 schreef Breaker.Faker het volgende:
[..]
Morgen even kijken op torrent of ik daar de race kan downloaden van Sport1. Even gelijk de fragment opzoeken. Gelijk hier neer zetten en op de facebook pagina van Sport1.
Wanneer zei hij dat??
idd de witte lijn telt nog als circuit:quote:Op zondag 28 juli 2013 17:31 schreef Geralt het volgende:
tevens telt volgens mij de hele witte lijn als racebaan en moeten je wielen dus minimaal contact houden met (in dit geval) de rechterkant van die witte lijn. dan zijn het ineens geen 15-20cm meer, maar slecht 5cm of hooguit 10.
Ik was van de binnenzijde uitgegaan omdat Davidson die aanduidde.quote:20.2 Drivers must use the track at all times. For the avoidance of doubt the white lines defining the track edges are considered to be part of the track but the kerbs are not.
Pak dan de BBC, die is nu ook bezigquote:Op zondag 28 juli 2013 18:10 schreef JohnB52 het volgende:
Nu een samenvatting van de race op Veronica, alsof ze alle fails van van Dam samenvatten...
En ook geen voorbeschouwing, nee, bam, lichten op groen, en gaan!
Tis dat je zelf begon over de samenvatting van Veronica dat ik eraan dachtquote:
Ben je je al aan het indekken?quote:Op zondag 28 juli 2013 16:56 schreef Geralt het volgende:
[..]
ow volgend jaar is natuurlijk meteen vanaf race 1 duidelijk dat jij gelijk had mocht kimi naar red bull gaan niet? en dat iemand even moet aanpassen aan een andere auto en team is dan een smoesje? vat ik het zo goed samen?
Hoewel de mate van snelheid van Vettel best moeilijk in te schatten is, is die kans vrij nihil. Hoop is immers geen goede basis voor voorspellingen.quote:ik hoop dat kimi volgend jaar het vuur danig aan de schenen van die kutmof kan leggen; al is het alleen maar om jouw ongelijk te bewijzen. tevens ben ik benieuwd wat voor smoesjes jij dan kan verzinnen
twitter:Jamesallenonf1 twitterde op zondag 28-07-2013 om 18:20:06#f1 Alonso could be in trouble here http://t.co/HttVrdca1A reageer retweet
Alonso dus..quote:
Heeft geen invloed op de uitslag dusquote:Op zondag 28 juli 2013 18:35 schreef JohnB52 het volgende:
Oh, lees net dat Grosjean nog een tijdstraf heeft gekregen, van 20 seconden, en hij had 21,5 seconden op Button :-)
Volgens de regels zijn sommigen meer gelijk dan anderen. Ik heb de laatste tijd al vaker aangekaart dat coureurs na het feitelijke inhalen een wijdere bocht nodig hebben om die manouevre te voltooien en dan vaak buiten de baan gaan. Voor Hamilton is het zeker niet de eerste keer, maar er zijn er nog veel meer. Eigenlijk heb je dan dus wel voordeel, want binnen de baan blijven lukt niet of je moet afremmen zodat je zelf weer ingehaald wordt.quote:Op zondag 28 juli 2013 18:55 schreef Wombcat het volgende:
Tweede straf van Grosjean is voor het incident met Button?
Dan vraag ik me af waarom Hamilton geen straf kreeg. Die deed hetzelfde.
Omdat Hamilton zelf niet buiten de baan ging, maar Webber.quote:Op zondag 28 juli 2013 18:55 schreef Wombcat het volgende:
Tweede straf van Grosjean is voor het incident met Button?
Dan vraag ik me af waarom Hamilton geen straf kreeg. Die deed hetzelfde.
Ik zeg toch dat ie er langs zat, niet erlangs wasquote:Op zondag 28 juli 2013 19:15 schreef Wombcat het volgende:
Hamilton zat niet ruim langs Webber, maar ernaast.
Hij wint feilloos van alle coureurs die je nu noemt. Je ziet gewoon altijd verschil met de 2e coureur in het Raikonen team. Zelfde als bij Hamilton, Alonso en Vettel. Imo ook gewoon de beste 4 van het veld.quote:Op zondag 28 juli 2013 16:43 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet hij niet beter is, hoewel ook geluk altijd een factor is. Het slaat alleen nergens op om een coureur die in dezelfde auto niet wezenlijk sneller was dan Heidfeld, Massa en nu ook Grosjean uit te roepen tot supersnelle coureur van de hoogste categorie alleen omdat hij zo leuk is.
Dan heb je je feiten gewoon niet op een rij.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:18 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Hij wint feilloos van alle coureurs die je nu noemt. Je ziet gewoon altijd verschil met de 2e coureur in het Raikonen team. Zelfde als bij Hamilton, Alonso en Vettel. Imo ook gewoon de beste 4 van het veld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |