abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129435965
Gelukkig Spa weer op de BBC want van het commentaar op RTL wordt je ook niet echt blij..

Anderhalf uur gezeik dat Massa toch echt straf verdiende voor dat akkefietje met Rosberg in de eerste ronde..
  zondag 28 juli 2013 @ 16:27:02 #242
131800 Tarado
capô de fusca
pi_129435984
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 16:26 schreef Ferry_76 het volgende:
Gelukkig Spa weer op de BBC want van het commentaar op RTL wordt je ook niet echt blij..

Anderhalf uur gezeik dat Massa toch echt straf verdiende voor dat akkefietje met Rosberg in de eerste ronde..
Vond Sport1 niet slecht vandaag, voorbeschouwing door Olav en duo commentaar Van Dam - Doornbos was ook wel te pruimen
pi_129435986
quote:
3s.gif Op zondag 28 juli 2013 16:21 schreef Geralt het volgende:

[..]

kimi was anders goudeerlijk vandaag en zei gewoon omdat ie er in de Q telkens een potje van maakt het zichzelf onnodig lastig maakt in de race en dat gelukkig de strategie goed werkte.

dat is gewoon fair en square toegeven dat je het aan jezelf te danken hebt dat je p2 finished.

tevens kan kimi er weinig aan doen als een team hem niet binnen roept bij een sc om maar iets te noemen. daar mag je achteraf best boos over zijn. ik betrap hem niet zo vaak op flauwekulsmoesjes als ik eerlijk ben.
Ik ook niet, ik vind het ook een prima kerel en coureur verder. Maar ik betrap menigeen hier wel op allerlei smoesjes om Raikkonen af te kunnen schilderen als een coureur in de categorie Alonso. Hij is bij Ferrari op snelheid door de mand gevallen. Dat heeft mij destijds niet verrast, maar Ferrari was natuurlijk op zoek naar een opvolger van Schumacher omdat ze de secondant Massa al in huis hadden. Dat hoeft dan niet iemand te zijn die net zo goed is als Schumacher, maar wel iemand die structureel sneller is dan Massa.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_129436006
Alonso is ook kandidaat Red Bull stoeltje van Webber:

Alonso's manager meets with Christian Horner in Hungary

A shock new contender could have leapt into contention to become F1's newest Red Bull driver in 2014.

Germany's Sport Bild claims team boss Christian Horner met with Luis Garcia Abad in the Red Bull motor home in Hungary.

He is Ferrari driver Fernando Alonso's manager.

Sport Bild correspondents Bianca Garloff and Ralf Bach report that Red Bull confirmed the meeting took place, at the behest of Alonso's management.

Photos of the meeting were even published.

Spaniard Alonso is under firm contract to Ferrari for 2014, meaning that the two-time world champion or Red Bull would have to buy out the deal if he really jumps ship to become Sebastian Vettel's new teammate.

"A decision is expected in the next seven days," read the Sport Bild report.
pi_129436009
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 16:27 schreef Tarado het volgende:
Vond Sport1 niet slecht vandaag, voorbeschouwing door Olav en duo commentaar Van Dam - Doornbos was ook wel te pruimen
Tsja, 180 euro per jaar ga ik er toch echt niet voor ophoesten, ik verdeel het wel tussen RTL en BBC.
  zondag 28 juli 2013 @ 16:28:38 #246
369251 Geralt
of Rivia
pi_129436013
nouja feit is wel dat hij wel wc werd en massa niet in dezelfde ferrari.

overigens was dat niet de beste auto van het veld toen en heeft mclaren het dat jaar gewoon zelf weggegooid,
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zondag 28 juli 2013 @ 16:32:46 #247
131800 Tarado
capô de fusca
pi_129436113
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 16:28 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Tsja, 180 euro per jaar ga ik er toch echt niet voor ophoesten, ik verdeel het wel tussen RTL en BBC.
Ik betaal 35/maand voor Sport1/Film1/EL live
  zondag 28 juli 2013 @ 16:34:07 #248
369251 Geralt
of Rivia
pi_129436150
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 16:32 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik betaal 35/maand voor Sport1/Film1/EL live
dat is 420

ik betaal 15 voor sport1 en 15 voor dat discovery/national geographic/etc pakket

30 dus per maand bovenop de 70 die ik al betaal voor gewoon internet+tv+bellen

:X
  zondag 28 juli 2013 @ 16:34:36 #249
369251 Geralt
of Rivia
pi_129436168
gewoon 1200 euro per jaar gek. voor formule 1, wat docu's en internet en tv :( :r
  zondag 28 juli 2013 @ 16:35:21 #250
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_129436182

_O-
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  zondag 28 juli 2013 @ 16:35:34 #251
131800 Tarado
capô de fusca
pi_129436189
quote:
7s.gif Op zondag 28 juli 2013 16:34 schreef Geralt het volgende:

[..]

dat is 420

ik betaal 15 voor sport1 en 15 voor dat discovery/national geographic/etc pakket

Vind het wel prettig om te hebben, al raken ze wel veel voetbal kwijt nu
pi_129436291
quote:

[..]

dat is 420

Ik betaal 37,50 per maand voor telfort tv+bellen+internet incl Discovery/national geographic/RTL+ en BBC. ;)

:P
pi_129436299
quote:
3s.gif Op zondag 28 juli 2013 16:21 schreef Geralt het volgende:

[..]

kimi was anders goudeerlijk vandaag en zei gewoon omdat ie er in de Q telkens een potje van maakt het zichzelf onnodig lastig maakt in de race en dat gelukkig de strategie goed werkte.

dat is gewoon fair en square toegeven dat je het aan jezelf te danken hebt dat je p2 finished.

tevens kan kimi er weinig aan doen als een team hem niet binnen roept bij een sc om maar iets te noemen. daar mag je achteraf best boos over zijn. ik betrap hem niet zo vaak op flauwekulsmoesjes als ik eerlijk ben.
Als iets eenmaal in Weltschmerz hoofd zit dan valt daar niet meer over te discussieren. Elk argument wat je dan aandraagt is dan een 'smoesje', 'flauwekul' of ben je een 'fanboy'.

Oh en hij had dit nog te goed van me:
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 13:02 schreef Weltschmerz het volgende:
Er speelt meer mee en weinig fouten maken is ook een kwaliteit, maar als je Alonso en Raikkonen in dezelfde categorie wil plaatsen dan moet toch in ieder geval de snelheid vergelijkbaar zijn. Het is immers een snelheidssport.
De strekking was dat als Alonso puntsgewijs over Kimi heen kan dit jaar en vorig jaar, waarom loopt Massa dan zó ver achter op Alonso en dus Raikkonen? Als Massa net zo goed als Kimi zou zijn dan verwacht je dat het puntenverschil veel kleiner is, omdat je weet dat het potentieel er wel is bij Ferrari gezien het resultaat van Alonso. Het verschil is groter dan door een verschil in uitval te verklaren is.
quote:
Als dan Massa en Raikkonen 2 jaar lang ongeveer even snel zijn geweest, al was Massa ietsje sneller maar daar gaat het hier niet om, en Alonso Massa ruim achter zich laat, dan hebben we geen enkele reden om aan te nemen dat Alonso niet ook wezenlijk sneller zou zijn dan Raikkonen in dezelfde auto.
Dan vergeet je wel dat de regels, wagens en banden van toen (zegge 2007-2009) aanzienlijk anders waren dan nu. Bij het vergelijken van prestaties moet je ieder jaar apart beschouwen. Zeker met de introductie van de Pirelli's is er veel veranderd in het gedrag van de wagens. Daarom vind ik dit geen sterke vergelijking.
quote:
Je kunt natuurlijk een heleboel smoesjes verzinnen en de boel ingewikkelder proberen te maken dan het is als die boodschap je niet bevalt, maar het blijft dom geleuter van een verblinde fanboy.
Zeg, zou je eens minder willen insinueren? Vertel dan eens welke zin(snede) een smoes is? Ik blijf aardig tegen jou praten, wil je dat ook tegen mij doen? Het gebruiken van grove woorden is een teken van zwakte.
quote:
Ach ja, het ongeluk, die strohalm.
Dat interpreteer je verkeerd. Ik zeg dat Massa bij Ferrari tot het ongeluk zijn sterke jaren kende. Het ongeluk fungeert even als mijlpaal, ik had ook 2006-2009 kunnen zeggen.
quote:
Het heeft er alle schijn van dat het ongeluk geen blijvende hersenschade heeft veroorzaakt en volledig hersteld is tot de subtopcoureur die hij altijd al was. Waar precies zie jij de invloed van dat ongeluk?
Geen hersenschade inderdaad, maar een dergelijke crash is psychologisch ook zwaar. Massa bezocht 12 maanden een psychiater omdat hij geen innerlijke rust kon vinden sinds het ongeval. Enfin, daar ging het verder niet over.

Het probleem met plaatsen van coureurs in categorieën is dat er altijd discussie ontstaat over coureurs binnen dezelfde categorie (wie is sneller?) of een naburige categorie (wel de juiste categorie?). We moeten eens stoppen met mensen in hokjes duwen.

quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 16:27 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik ook niet, ik vind het ook een prima kerel en coureur verder. Maar ik betrap menigeen hier wel op allerlei smoesjes om Raikkonen af te kunnen schilderen als een coureur in de categorie Alonso. Hij is bij Ferrari op snelheid door de mand gevallen. Dat heeft mij destijds niet verrast, maar Ferrari was natuurlijk op zoek naar een opvolger van Schumacher omdat ze de secondant Massa al in huis hadden.
Je blijft hangen in het Ferrari-avontuur. Kom daar nou eens los van en kijk verder dan dat. Dit jaar en vorig jaar is Raikkonen duidelijk sterker dan Massa. Zie de eerste alinea van deze post voor uitleg. De prestaties/kwaliteiten van een coureur zijn geen vaststaand gegeven, maar veranderen gedurende zijn carričre.

En ik wilde dit nog even aanhalen:
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 16:03 schreef Weltschmerz het volgende:
Nee, het knopje ontbreekt bij awardswinnaars, redactieleden e.d.
Ik heb het even in de gaten gehouden en dit is m.i. gewoon flauwekul. Je kunt andere crewleden wel normaal quoten. Er is verder nog nooit melding van geweest.
pi_129436330
quote:

[..]

dat is 420

55 p/m hier voor standaard aansluiting, mediabox met dvr, extra zenderpakket en 25Mbit internet. Geen HD zenders, geen telefonie. Meer dan genoeg!
pi_129436349
quote:
10s.gif Op zondag 28 juli 2013 16:35 schreef Sinister-D- het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
:D

Wel opvallend ja, blijkbaar kunnen ze beiden goed uit de voeten op de Hungaroring.
pi_129436391
quote:
7s.gif Op zondag 28 juli 2013 16:28 schreef Geralt het volgende:
nouja feit is wel dat hij wel wc werd en massa niet in dezelfde ferrari.
Ik zeg ook niet hij niet beter is, hoewel ook geluk altijd een factor is. Het slaat alleen nergens op om een coureur die in dezelfde auto niet wezenlijk sneller was dan Heidfeld, Massa en nu ook Grosjean uit te roepen tot supersnelle coureur van de hoogste categorie alleen omdat hij zo leuk is.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 28 juli 2013 @ 16:43:54 #257
131800 Tarado
capô de fusca
pi_129436393
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 16:41 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

55 p/m hier voor standaard aansluiting, mediabox met dvr, extra zenderpakket en 25Mbit internet. Geen HD zenders, geen telefonie. Meer dan genoeg!
Is maar net wat je wil, ik weet wat ik betaal en waarvoor, jij dus ook :)
  zondag 28 juli 2013 @ 16:56:55 #258
369251 Geralt
of Rivia
pi_129436686
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 16:43 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet hij niet beter is, hoewel ook geluk altijd een factor is. Het slaat alleen nergens op om een coureur die in dezelfde auto niet wezenlijk sneller was dan Heidfeld, Massa en nu ook Grosjean uit te roepen tot supersnelle coureur van de hoogste categorie alleen omdat hij zo leuk is.
ow volgend jaar is natuurlijk meteen vanaf race 1 duidelijk dat jij gelijk had mocht kimi naar red bull gaan niet? en dat iemand even moet aanpassen aan een andere auto en team is dan een smoesje? vat ik het zo goed samen?

ik hoop dat kimi volgend jaar het vuur danig aan de schenen van die kutmof kan leggen; al is het alleen maar om jouw ongelijk te bewijzen. tevens ben ik benieuwd wat voor smoesjes jij dan kan verzinnen :+
  zondag 28 juli 2013 @ 16:57:41 #259
369251 Geralt
of Rivia
pi_129436704
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 16:43 schreef Tarado het volgende:

[..]

Is maar net wat je wil, ik weet wat ik betaal en waarvoor, jij dus ook :)
ja ik moet 150mbit internet hebben, dus daar betaal ik ook voor. ik kan een tientje besparen, maar dan halveer ik direct mij inet download en dat is mij dat ene tientje niet waard.

:)
  zondag 28 juli 2013 @ 17:03:35 #260
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_129436831
F1Times twitterde op zondag 28-07-2013 om 16:50:48 Massa on Grosjean penalty: "That's completely wrong." Fair play, the Ferrari man himself doesn't believe Grosjean deserved the penalty. #F1 reageer retweet
Zo te zien waren er, op een handje vol personen na, genoeg mensen die het er niet mee eens waren _O-
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  zondag 28 juli 2013 @ 17:05:51 #261
369251 Geralt
of Rivia
pi_129436898
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 17:03 schreef Sinister-D- het volgende:
F1Times twitterde op zondag 28-07-2013 om 16:50:48 Massa on Grosjean penalty: "That's completely wrong." Fair play, the Ferrari man himself doesn't believe Grosjean deserved the penalty. #F1 reageer retweet
Zo te zien waren er, op een handje vol personen na, genoeg mensen die het er niet mee eens waren _O-
hij kreeg die penalty toch voor het afsteken van de bocht bij button en niet voor de inhaalactie op massa?

daar bleef hij met 2 wielen op de baan.

overigens vond ik die penalty voor het afsteken van de bocht ook wat overdreven. fout van het team; die hadden meteen aan whiting moeten vragen of ze die plek terug moesten geven.
  zondag 28 juli 2013 @ 17:07:36 #262
131800 Tarado
capô de fusca
pi_129436945
quote:
7s.gif Op zondag 28 juli 2013 17:05 schreef Geralt het volgende:

[..]

hij kreeg die penalty toch voor het afsteken van de bocht bij button en niet voor de inhaalactie op massa?

daar bleef hij met 2 wielen op de baan.

overigens vond ik die penalty voor het afsteken van de bocht ook wat overdreven. fout van het team; die hadden meteen aan whiting moeten vragen of ze die plek terug moesten geven.
Dat dacht ik eerst ook maar het bleek toch om dat geval met Massa te gaan
  zondag 28 juli 2013 @ 17:09:29 #263
369251 Geralt
of Rivia
pi_129436991
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 17:07 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dat dacht ik eerst ook maar het bleek toch om dat geval met Massa te gaan
nee toch, daar kwam toch een correctie op? althans op sport1 zeiden ze dat, was gecorrigeerd door de wedstrijdleiding; die hadden het verkeerde incident erbij gezet als oorzaak.
pi_129437011
quote:
5s.gif Op zondag 28 juli 2013 17:09 schreef Geralt het volgende:

[..]

nee toch, daar kwam toch een correctie op? althans op sport1 zeiden ze dat, was gecorrigeerd door de wedstrijdleiding; die hadden het verkeerde incident erbij gezet als oorzaak.
Heb ik niet gehoord hoor :?
  zondag 28 juli 2013 @ 17:11:45 #265
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_129437043
quote:

[..]

Van Dam verteld wel eens vaker rare dingen als ik dat goed heb gehoord.
DRS geeft meer PK's weet je wel 8-)
  zondag 28 juli 2013 @ 17:12:52 #266
369251 Geralt
of Rivia
pi_129437072
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 17:10 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Heb ik niet gehoord hoor :?
jep zeiden ze op sport1, eerst wtf hoezo voor massa inhaalactie, hij bleef op de baan met 2 wielen wtf is dit?! en later ga van dam aan ow we krijgen correctie b innen, het is voor button incident en afsteken van die bocht. dat dacht ik al zei robert toen want die actie op massa was gewoon clean.

zondag 28 juli 2013 @ 17:14:18 #267
369251 Geralt
of Rivia
pi_129437105
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 17:11 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Van Dam verteld wel eens vaker rare dingen als ik dat goed heb gehoord.
DRS geeft meer PK's weet je wel 8-)
waar lees je dan dat die penalty voor massa incident was?
  zondag 28 juli 2013 @ 17:14:22 #268
131800 Tarado
capô de fusca
pi_129437107
quote:

[..]

quote:
Lotus team principal Eric Boullier criticised the drive-through penalty given to Romain Grosjean for his overtaking move on Felipe Massa on the outside of turn four during the race.

“I feel this penalty was a little bit too much,” said Boullier after the race. “He had nowhere to go, he was a little bit four wheels on the track, just for a couple of centimetres and obviously it’s very harsh, when you get such a penalty, to recover when you’re fighting for the podium.
http://www.f1fanatic.co.u(...)-very-harsh-penalty/
  zondag 28 juli 2013 @ 17:15:11 #269
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_129437124
quote:
7s.gif Op zondag 28 juli 2013 17:12 schreef Geralt het volgende:

[..]

jep zeiden ze op sport1, eerst wtf hoezo voor massa inhaalactie, hij bleef op de baan met 2 wielen wtf is dit?! en later ga van dam aan ow we krijgen correctie b innen, het is voor button incident en afsteken van die bocht. dat dacht ik al zei robert toen want die actie op massa was gewoon clean.

Was niet heel clean, want Grosjean kwam wel degelijk buiten de baan, heeft Davidson uitgebreid laten zien op Sky.
  zondag 28 juli 2013 @ 17:15:33 #270
369251 Geralt
of Rivia
pi_129437131
ow ok. DRS geeft meer pk's ja.

domme van dam :r

overigens rijdt die lul in een prius vertelde doornbos :X
en dat moet dan commentaar geven bij de f1 :X :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')