Vind het wel prettig om te hebben, al raken ze wel veel voetbal kwijt nuquote:Op zondag 28 juli 2013 16:34 schreef Geralt het volgende:
[..]
dat is 420
ik betaal 15 voor sport1 en 15 voor dat discovery/national geographic/etc pakket
30 dus per maand bovenop de 70 die ik al betaal voor gewoon internet+tv+bellen
Ik betaal 37,50 per maand voor telfort tv+bellen+internet incl Discovery/national geographic/RTL+ en BBC.quote:Op zondag 28 juli 2013 16:34 schreef Geralt het volgende:
[..]
dat is 420
ik betaal 15 voor sport1 en 15 voor dat discovery/national geographic/etc pakket
30 dus per maand bovenop de 70 die ik al betaal voor gewoon internet+tv+bellen
Als iets eenmaal in Weltschmerz hoofd zit dan valt daar niet meer over te discussieren. Elk argument wat je dan aandraagt is dan een 'smoesje', 'flauwekul' of ben je een 'fanboy'.quote:Op zondag 28 juli 2013 16:21 schreef Geralt het volgende:
[..]
kimi was anders goudeerlijk vandaag en zei gewoon omdat ie er in de Q telkens een potje van maakt het zichzelf onnodig lastig maakt in de race en dat gelukkig de strategie goed werkte.
dat is gewoon fair en square toegeven dat je het aan jezelf te danken hebt dat je p2 finished.
tevens kan kimi er weinig aan doen als een team hem niet binnen roept bij een sc om maar iets te noemen. daar mag je achteraf best boos over zijn. ik betrap hem niet zo vaak op flauwekulsmoesjes als ik eerlijk ben.
De strekking was dat als Alonso puntsgewijs over Kimi heen kan dit jaar en vorig jaar, waarom loopt Massa dan zó ver achter op Alonso en dus Raikkonen? Als Massa net zo goed als Kimi zou zijn dan verwacht je dat het puntenverschil veel kleiner is, omdat je weet dat het potentieel er wel is bij Ferrari gezien het resultaat van Alonso. Het verschil is groter dan door een verschil in uitval te verklaren is.quote:Op zondag 28 juli 2013 13:02 schreef Weltschmerz het volgende:
Er speelt meer mee en weinig fouten maken is ook een kwaliteit, maar als je Alonso en Raikkonen in dezelfde categorie wil plaatsen dan moet toch in ieder geval de snelheid vergelijkbaar zijn. Het is immers een snelheidssport.
Dan vergeet je wel dat de regels, wagens en banden van toen (zegge 2007-2009) aanzienlijk anders waren dan nu. Bij het vergelijken van prestaties moet je ieder jaar apart beschouwen. Zeker met de introductie van de Pirelli's is er veel veranderd in het gedrag van de wagens. Daarom vind ik dit geen sterke vergelijking.quote:Als dan Massa en Raikkonen 2 jaar lang ongeveer even snel zijn geweest, al was Massa ietsje sneller maar daar gaat het hier niet om, en Alonso Massa ruim achter zich laat, dan hebben we geen enkele reden om aan te nemen dat Alonso niet ook wezenlijk sneller zou zijn dan Raikkonen in dezelfde auto.
Zeg, zou je eens minder willen insinueren? Vertel dan eens welke zin(snede) een smoes is? Ik blijf aardig tegen jou praten, wil je dat ook tegen mij doen? Het gebruiken van grove woorden is een teken van zwakte.quote:Je kunt natuurlijk een heleboel smoesjes verzinnen en de boel ingewikkelder proberen te maken dan het is als die boodschap je niet bevalt, maar het blijft dom geleuter van een verblinde fanboy.
Dat interpreteer je verkeerd. Ik zeg dat Massa bij Ferrari tot het ongeluk zijn sterke jaren kende. Het ongeluk fungeert even als mijlpaal, ik had ook 2006-2009 kunnen zeggen.quote:Ach ja, het ongeluk, die strohalm.
Geen hersenschade inderdaad, maar een dergelijke crash is psychologisch ook zwaar. Massa bezocht 12 maanden een psychiater omdat hij geen innerlijke rust kon vinden sinds het ongeval. Enfin, daar ging het verder niet over.quote:Het heeft er alle schijn van dat het ongeluk geen blijvende hersenschade heeft veroorzaakt en volledig hersteld is tot de subtopcoureur die hij altijd al was. Waar precies zie jij de invloed van dat ongeluk?
Je blijft hangen in het Ferrari-avontuur. Kom daar nou eens los van en kijk verder dan dat. Dit jaar en vorig jaar is Raikkonen duidelijk sterker dan Massa. Zie de eerste alinea van deze post voor uitleg. De prestaties/kwaliteiten van een coureur zijn geen vaststaand gegeven, maar veranderen gedurende zijn carrière.quote:Op zondag 28 juli 2013 16:27 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik vind het ook een prima kerel en coureur verder. Maar ik betrap menigeen hier wel op allerlei smoesjes om Raikkonen af te kunnen schilderen als een coureur in de categorie Alonso. Hij is bij Ferrari op snelheid door de mand gevallen. Dat heeft mij destijds niet verrast, maar Ferrari was natuurlijk op zoek naar een opvolger van Schumacher omdat ze de secondant Massa al in huis hadden.
Ik heb het even in de gaten gehouden en dit is m.i. gewoon flauwekul. Je kunt andere crewleden wel normaal quoten. Er is verder nog nooit melding van geweest.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:03 schreef Weltschmerz het volgende:
Nee, het knopje ontbreekt bij awardswinnaars, redactieleden e.d.
55 p/m hier voor standaard aansluiting, mediabox met dvr, extra zenderpakket en 25Mbit internet. Geen HD zenders, geen telefonie. Meer dan genoeg!quote:Op zondag 28 juli 2013 16:34 schreef Geralt het volgende:
[..]
dat is 420
ik betaal 15 voor sport1 en 15 voor dat discovery/national geographic/etc pakket
30 dus per maand bovenop de 70 die ik al betaal voor gewoon internet+tv+bellen
Ik zeg ook niet hij niet beter is, hoewel ook geluk altijd een factor is. Het slaat alleen nergens op om een coureur die in dezelfde auto niet wezenlijk sneller was dan Heidfeld, Massa en nu ook Grosjean uit te roepen tot supersnelle coureur van de hoogste categorie alleen omdat hij zo leuk is.quote:Op zondag 28 juli 2013 16:28 schreef Geralt het volgende:
nouja feit is wel dat hij wel wc werd en massa niet in dezelfde ferrari.
Is maar net wat je wil, ik weet wat ik betaal en waarvoor, jij dus ookquote:Op zondag 28 juli 2013 16:41 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
55 p/m hier voor standaard aansluiting, mediabox met dvr, extra zenderpakket en 25Mbit internet. Geen HD zenders, geen telefonie. Meer dan genoeg!
ow volgend jaar is natuurlijk meteen vanaf race 1 duidelijk dat jij gelijk had mocht kimi naar red bull gaan niet? en dat iemand even moet aanpassen aan een andere auto en team is dan een smoesje? vat ik het zo goed samen?quote:Op zondag 28 juli 2013 16:43 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet hij niet beter is, hoewel ook geluk altijd een factor is. Het slaat alleen nergens op om een coureur die in dezelfde auto niet wezenlijk sneller was dan Heidfeld, Massa en nu ook Grosjean uit te roepen tot supersnelle coureur van de hoogste categorie alleen omdat hij zo leuk is.
ja ik moet 150mbit internet hebben, dus daar betaal ik ook voor. ik kan een tientje besparen, maar dan halveer ik direct mij inet download en dat is mij dat ene tientje niet waard.quote:Op zondag 28 juli 2013 16:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is maar net wat je wil, ik weet wat ik betaal en waarvoor, jij dus ook
Zo te zien waren er, op een handje vol personen na, genoeg mensen die het er niet mee eens warentwitter:F1Times twitterde op zondag 28-07-2013 om 16:50:48Massa on Grosjean penalty: "That's completely wrong." Fair play, the Ferrari man himself doesn't believe Grosjean deserved the penalty. #F1 reageer retweet
hij kreeg die penalty toch voor het afsteken van de bocht bij button en niet voor de inhaalactie op massa?quote:Op zondag 28 juli 2013 17:03 schreef Sinister-D- het volgende:
Zo te zien waren er, op een handje vol personen na, genoeg mensen die het er niet mee eens warentwitter:F1Times twitterde op zondag 28-07-2013 om 16:50:48Massa on Grosjean penalty: "That's completely wrong." Fair play, the Ferrari man himself doesn't believe Grosjean deserved the penalty. #F1 reageer retweet
Dat dacht ik eerst ook maar het bleek toch om dat geval met Massa te gaanquote:Op zondag 28 juli 2013 17:05 schreef Geralt het volgende:
[..]
hij kreeg die penalty toch voor het afsteken van de bocht bij button en niet voor de inhaalactie op massa?
daar bleef hij met 2 wielen op de baan.
overigens vond ik die penalty voor het afsteken van de bocht ook wat overdreven. fout van het team; die hadden meteen aan whiting moeten vragen of ze die plek terug moesten geven.
nee toch, daar kwam toch een correctie op? althans op sport1 zeiden ze dat, was gecorrigeerd door de wedstrijdleiding; die hadden het verkeerde incident erbij gezet als oorzaak.quote:Op zondag 28 juli 2013 17:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook maar het bleek toch om dat geval met Massa te gaan
Heb ik niet gehoord hoorquote:Op zondag 28 juli 2013 17:09 schreef Geralt het volgende:
[..]
nee toch, daar kwam toch een correctie op? althans op sport1 zeiden ze dat, was gecorrigeerd door de wedstrijdleiding; die hadden het verkeerde incident erbij gezet als oorzaak.
Van Dam verteld wel eens vaker rare dingen als ik dat goed heb gehoord.quote:Op zondag 28 juli 2013 17:09 schreef Geralt het volgende:
[..]
nee toch, daar kwam toch een correctie op? althans op sport1 zeiden ze dat, was gecorrigeerd door de wedstrijdleiding; die hadden het verkeerde incident erbij gezet als oorzaak.
jep zeiden ze op sport1, eerst wtf hoezo voor massa inhaalactie, hij bleef op de baan met 2 wielen wtf is dit?! en later ga van dam aan ow we krijgen correctie b innen, het is voor button incident en afsteken van die bocht. dat dacht ik al zei robert toen want die actie op massa was gewoon clean.quote:
waar lees je dan dat die penalty voor massa incident was?quote:Op zondag 28 juli 2013 17:11 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Van Dam verteld wel eens vaker rare dingen als ik dat goed heb gehoord.
DRS geeft meer PK's weet je wel
quote:Op zondag 28 juli 2013 17:09 schreef Geralt het volgende:
[..]
nee toch, daar kwam toch een correctie op? althans op sport1 zeiden ze dat, was gecorrigeerd door de wedstrijdleiding; die hadden het verkeerde incident erbij gezet als oorzaak.
http://www.f1fanatic.co.u(...)-very-harsh-penalty/quote:Lotus team principal Eric Boullier criticised the drive-through penalty given to Romain Grosjean for his overtaking move on Felipe Massa on the outside of turn four during the race.
“I feel this penalty was a little bit too much,” said Boullier after the race. “He had nowhere to go, he was a little bit four wheels on the track, just for a couple of centimetres and obviously it’s very harsh, when you get such a penalty, to recover when you’re fighting for the podium.
Was niet heel clean, want Grosjean kwam wel degelijk buiten de baan, heeft Davidson uitgebreid laten zien op Sky.quote:Op zondag 28 juli 2013 17:12 schreef Geralt het volgende:
[..]
jep zeiden ze op sport1, eerst wtf hoezo voor massa inhaalactie, hij bleef op de baan met 2 wielen wtf is dit?! en later ga van dam aan ow we krijgen correctie b innen, het is voor button incident en afsteken van die bocht. dat dacht ik al zei robert toen want die actie op massa was gewoon clean.
Klopt, maar wel jammer want het was een mooie movequote:Op zondag 28 juli 2013 17:15 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Was niet heel clean, want Grosjean kwam wel degelijk buiten de baan, heeft Davidson uitgebreid laten zien op Sky.
Onboardshot van Grosjean. Heel duidelijk te zien dat Grosjean 'n 15 á 20 cm buiten de witte lijn was. Maar ter verdediging: Massa zijn voorvleugel zat zo goed al tegen zijn sidepod.quote:Op zondag 28 juli 2013 17:17 schreef Geralt het volgende:
was er een shot van voor of van boven op sky? vanuit de shots die ik op sport1 zag kon je het niet 100% zeker zeggen, maar zag het er clean uit.
dan was ie er voorbij en had massa meer ruimte moeten laten.quote:Op zondag 28 juli 2013 17:19 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Onboardshot van Grosjean. Heel duidelijk te zien dat Grosjean 'n 15 á 20 cm buiten de witte lijn was. Maar ter verdediging: Massa zijn voorvleugel zat zo goed al tegen zijn sidepod.
quote:Op zondag 28 juli 2013 17:23 schreef Geralt het volgende:
[..]
dan was ie er voorbij en had massa meer ruimte moeten laten.
Er valt overal over te discussieren. Alleen zie ik jou en vele anderen hier smoesjes verzinnen om vol te houden dat onze onverstoorbare Fin qua snelheid een absolute topper is, en die smoesjes zullen nog vergezochter worden indien hij in dezelfde auto als Vettel komt te rijden en hem niet bij kan houden.quote:Als iets eenmaal in Weltschmerz hoofd zit dan valt daar niet meer over te discussieren. Elk argument wat je dan aandraagt is dan een 'smoesje', 'flauwekul' of ben je een 'fanboy'.
Moet ik je nou echt gaan uitleggen dat in de F1 een coureur alleen maar snel, supersnel of niet zo snel kan zijn ten opzichte van zijn auto?quote:Oh en hij had dit nog te goed van me:
De strekking was dat als Alonso puntsgewijs over Kimi heen kan dit jaar en vorig jaar, waarom loopt Massa dan zó ver achter op Alonso en dus Raikkonen? Als Massa net zo goed als Kimi zou zijn dan verwacht je dat het puntenverschil veel kleiner is, omdat je weet dat het potentieel er wel is bij Ferrari gezien het resultaat van Alonso. Het verschil is groter dan door een verschil in uitval te verklaren is.
Ben je bekend met Ockham's razor?quote:Dan vergeet je wel dat de regels, wagens en banden van toen (zegge 2007-2009) aanzienlijk anders waren dan nu. Bij het vergelijken van prestaties moet je ieder jaar apart beschouwen. Zeker met de introductie van de Pirelli's is er veel veranderd in het gedrag van de wagens. Daarom vind ik dit geen sterke vergelijking.
Ik zou zelf geen aanstoot nemen aan zulke kwalificaties van mijn posts. Als iemand mijn posts dom geleuter vindt dan mag ie dat zeggen, als ie tenminste uitlegt waarom.quote:Zeg, zou je eens minder willen insinueren? Vertel dan eens welke zin(snede) een smoes is? Ik blijf aardig tegen jou praten, wil je dat ook tegen mij doen? Het gebruiken van grove woorden is een teken van zwakte.
Ik zou dan weer kunnen zeggen dat Massa zijn zwakste jaren kende toen Raikkonen ook in een Ferrari reed, waardoor Raikkonen er nog relatief goed op stond.quote:Dat interpreteer je verkeerd. Ik zeg dat Massa bij Ferrari tot het ongeluk zijn sterke jaren kende. Het ongeluk fungeert even als mijlpaal, ik had ook 2006-2009 kunnen zeggen.
Ook hiervan heb ik geen enkele reden om aan te nemen dat het zijn snelheid heeft beinvloed. Ik ga ook niet aannemen dat hij daardoor sneller is geworden, net zo waarschijnlijk of onwaarschijnlijk, omdat ik geen behoefte voel om Kimi langzamer te maken dan hij is.quote:Geen hersenschade inderdaad, maar een dergelijke crash is psychologisch ook zwaar. Massa bezocht 12 maanden een psychiater omdat hij geen innerlijke rust kon vinden sinds het ongeval. Enfin, daar ging het verder niet over.
Nee. We schatten immers allemaal coureurs in en zeggen hoe goed of slecht ze wel niet zijn. Snelheid is een heel belangrijke factor daarin, alleen is dat lastig bepalen omdat de auto in de rondetijden en punten een nog grotere factor is. De beste houvast die we hebben is dan ook de rechtstreekse vergelijking in dezelfde auto. Als je die dan krijgt heb je daardoor een veel betere inschatting. Maar dan moet je die niet laten liggen omdat je liever zou zien dat Kimi supernsnel is.quote:Het probleem met plaatsen van coureurs in categorieën is dat er altijd discussie ontstaat over coureurs binnen dezelfde categorie (wie is sneller?) of een naburige categorie (wel de juiste categorie?). We moeten eens stoppen met mensen in hokjes duwen.
Nogmaals, ik heb geen behoefte om de meest duidelijke feiten die er zijn betreffende het snelheidsverschil te negeren.quote:Je blijft hangen in het Ferrari-avontuur. Kom daar nou eens los van en kijk verder dan dat.
Zie mijn vraag of ik nog moet uitleggen dat de auto heel bepalend is voor de snelheid. Ja, als Alonso in de Ferrari en Raikkonen in de Lotus even snel zijn, dan wijzen de harde feiten erop dat die Lotus de wezenlijk snellere auto is. We weten immers dat Kimi niet sneller is dan Massa, en als hij Massa ruim voorblijft met zijn Lotus dan moet het verschil dus wel aan de auto liggen. Ja, daar zijn uitzondering op mogelijk, maar dat is het uitgangspunt. En nee, er blijkt niets van een uitzondering. Dus mij lijkt het niet onwaarschijnlijk dat die Lotus vorig jaar en dit jaar een van de beste zo niet de beste auto is geweest.quote:Dit jaar en vorig jaar is Raikkonen duidelijk sterker dan Massa. Zie de eerste alinea van deze post voor uitleg.
Nauwelijks. Bovendien neem je aan dat ze zo veranderen dat Raikkonen er goed opstaat. Maar het kan ook andersom, ik kan ook aannemen dat Kimi zijn sterkste en Massa zijn zwakste jaren had toen ze samen voor Ferrari reden. Maar dat doe ik niet want ik ga een coureur niet sneller maken dan hij is omdat ik hem sympathiek vind of langzamer maken dan hij is omdat ik het een eikel vindt.quote:De prestaties/kwaliteiten van een coureur zijn geen vaststaand gegeven, maar veranderen gedurende zijn carrière.
Ik weet zelf wel wat er op mijn scherm staat en of er icoontjes staan bij jouw post waar ik op kan klikken.quote:Ik heb het even in de gaten gehouden en dit is m.i. gewoon flauwekul. Je kunt andere crewleden wel normaal quoten. Er is verder nog nooit melding van geweest.
nouja is toch zo? als je voorvleugel in iemand zn sidepod zit dan is die iemand je voorbij.quote:
Een hoop ware woorden die uit jouw mond helaas geen enkele waarde hebbenquote:Op zondag 28 juli 2013 17:26 schreef Weltschmerz het volgende:
Er valt overal over te discussieren. Alleen zie ik jou en vele anderen hier smoesjes verzinnen om vol te houden dat ...
Morgen even kijken op torrent of ik daar de race kan downloaden van Sport1. Even gelijk de fragment opzoeken. Gelijk hier neer zetten en op de facebook pagina van Sport1.quote:Op zondag 28 juli 2013 17:15 schreef Geralt het volgende:
ow ok. DRS geeft meer pk's ja.
domme van dam
overigens rijdt die lul in een prius vertelde doornbos
en dat moet dan commentaar geven bij de f1![]()
nouja ergens in de 5-10 minuten nadat hij die penalty kreeg.quote:Op zondag 28 juli 2013 17:58 schreef Breaker.Faker het volgende:
[..]
Morgen even kijken op torrent of ik daar de race kan downloaden van Sport1. Even gelijk de fragment opzoeken. Gelijk hier neer zetten en op de facebook pagina van Sport1.
Wanneer zei hij dat??
idd de witte lijn telt nog als circuit:quote:Op zondag 28 juli 2013 17:31 schreef Geralt het volgende:
tevens telt volgens mij de hele witte lijn als racebaan en moeten je wielen dus minimaal contact houden met (in dit geval) de rechterkant van die witte lijn. dan zijn het ineens geen 15-20cm meer, maar slecht 5cm of hooguit 10.
Ik was van de binnenzijde uitgegaan omdat Davidson die aanduidde.quote:20.2 Drivers must use the track at all times. For the avoidance of doubt the white lines defining the track edges are considered to be part of the track but the kerbs are not.
Pak dan de BBC, die is nu ook bezigquote:Op zondag 28 juli 2013 18:10 schreef JohnB52 het volgende:
Nu een samenvatting van de race op Veronica, alsof ze alle fails van van Dam samenvatten...
En ook geen voorbeschouwing, nee, bam, lichten op groen, en gaan!
Tis dat je zelf begon over de samenvatting van Veronica dat ik eraan dachtquote:
Ben je je al aan het indekken?quote:Op zondag 28 juli 2013 16:56 schreef Geralt het volgende:
[..]
ow volgend jaar is natuurlijk meteen vanaf race 1 duidelijk dat jij gelijk had mocht kimi naar red bull gaan niet? en dat iemand even moet aanpassen aan een andere auto en team is dan een smoesje? vat ik het zo goed samen?
Hoewel de mate van snelheid van Vettel best moeilijk in te schatten is, is die kans vrij nihil. Hoop is immers geen goede basis voor voorspellingen.quote:ik hoop dat kimi volgend jaar het vuur danig aan de schenen van die kutmof kan leggen; al is het alleen maar om jouw ongelijk te bewijzen. tevens ben ik benieuwd wat voor smoesjes jij dan kan verzinnen
twitter:Jamesallenonf1 twitterde op zondag 28-07-2013 om 18:20:06#f1 Alonso could be in trouble here http://t.co/HttVrdca1A reageer retweet
Alonso dus..quote:
Heeft geen invloed op de uitslag dusquote:Op zondag 28 juli 2013 18:35 schreef JohnB52 het volgende:
Oh, lees net dat Grosjean nog een tijdstraf heeft gekregen, van 20 seconden, en hij had 21,5 seconden op Button :-)
Volgens de regels zijn sommigen meer gelijk dan anderen. Ik heb de laatste tijd al vaker aangekaart dat coureurs na het feitelijke inhalen een wijdere bocht nodig hebben om die manouevre te voltooien en dan vaak buiten de baan gaan. Voor Hamilton is het zeker niet de eerste keer, maar er zijn er nog veel meer. Eigenlijk heb je dan dus wel voordeel, want binnen de baan blijven lukt niet of je moet afremmen zodat je zelf weer ingehaald wordt.quote:Op zondag 28 juli 2013 18:55 schreef Wombcat het volgende:
Tweede straf van Grosjean is voor het incident met Button?
Dan vraag ik me af waarom Hamilton geen straf kreeg. Die deed hetzelfde.
Omdat Hamilton zelf niet buiten de baan ging, maar Webber.quote:Op zondag 28 juli 2013 18:55 schreef Wombcat het volgende:
Tweede straf van Grosjean is voor het incident met Button?
Dan vraag ik me af waarom Hamilton geen straf kreeg. Die deed hetzelfde.
Ik zeg toch dat ie er langs zat, niet erlangs wasquote:Op zondag 28 juli 2013 19:15 schreef Wombcat het volgende:
Hamilton zat niet ruim langs Webber, maar ernaast.
Hij wint feilloos van alle coureurs die je nu noemt. Je ziet gewoon altijd verschil met de 2e coureur in het Raikonen team. Zelfde als bij Hamilton, Alonso en Vettel. Imo ook gewoon de beste 4 van het veld.quote:Op zondag 28 juli 2013 16:43 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet hij niet beter is, hoewel ook geluk altijd een factor is. Het slaat alleen nergens op om een coureur die in dezelfde auto niet wezenlijk sneller was dan Heidfeld, Massa en nu ook Grosjean uit te roepen tot supersnelle coureur van de hoogste categorie alleen omdat hij zo leuk is.
Dan heb je je feiten gewoon niet op een rij.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:18 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Hij wint feilloos van alle coureurs die je nu noemt. Je ziet gewoon altijd verschil met de 2e coureur in het Raikonen team. Zelfde als bij Hamilton, Alonso en Vettel. Imo ook gewoon de beste 4 van het veld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |