En Massa als teamgenoot?quote:Op zondag 28 juli 2013 16:00 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Tenzij je heel veel mazzel hebt met auto en concurrentie.
Nee, met Newey als ontwerper.quote:
Het record groepsgewijs kontwiegen op enorme hakken wordt volgens mij elk weekend scherper gesteld in Hongarije.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Er schijnen wel wat interessante clubs te zijn in die landen als je Van der Gijp moet geloven.
Toch wil Alonso nooit meer weg bij het geweldige Ferrari, erg vreemd maar kennelijk maakt het resultaat weinig uit als hij maar in de Ferrari kan rijden.quote:Op zondag 28 juli 2013 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alleen Alonso is van vergelijkbaar niveau als Vettel, maar die Ferrari is 3x niks.
Misschien zelfs wel beter.quote:Op zondag 28 juli 2013 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alleen Alonso is van vergelijkbaar niveau als Vettel, maar die Ferrari is 3x niks.
zo was het bij schumacher ook totdat hij in 200 wel ineens kon winnen.quote:Op zondag 28 juli 2013 16:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Toch wil Alonso nooit meer weg bij het geweldige Ferrari, erg vreemd maar kennelijk maakt het resultaat weinig uit als hij maar in de Ferrari kan rijden.
Of als concurrent. Laten we wel wezen, met een wat snellere coureur dan Massa in die Ferrari waren zowel Raikkonen als Hamilton nog nooit WK geworden.quote:
Er zijn geruchten dat Alonso met Red Bull aan het praten is. Het lijkt me absolute onzin, maar je weet maar nooitquote:Op zondag 28 juli 2013 16:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Toch wil Alonso nooit meer weg bij het geweldige Ferrari, erg vreemd maar kennelijk maakt het resultaat weinig uit als hij maar in de Ferrari kan rijden.
In 'raw speed' denk ik niet, maar Alonso heeft én de snelheid én kan de race goed lezen. Hij is beter in inhalen en met verkeer omgaan, maar minder in de regen. Raikkonen heeft minder snelheid maar leest de race waarschijnlijk nog beter. Hamilton heeft ook wel de snelheid maar is slechter in inhalen/race lezen dan Vettel.quote:
Dus we kunnen ons opmaken voor 5 titels voor Alonso per 2014? Het duurde immers 5 jaar voordat Schumacher kampioen werd met Ferrari.quote:Op zondag 28 juli 2013 16:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
zo was het bij schumacher ook totdat hij in 200 wel ineens kon winnen.
Een Alonso bijvoorbeeld?quote:Op zondag 28 juli 2013 16:05 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Of als concurrent. Laten we wel wezen, met een wat snellere coureur dan Massa in die Ferrari waren zowel Raikkonen als Hamilton nog nooit WK geworden.
Och, Alonso is een uitstekend coureur, maar hij heeft 2 titels laten liggen door op de belangrijkste momenten niet het maximale uit die Ferrari te halen.quote:Op zondag 28 juli 2013 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voornamelijk 2010. In 2012 was de Ferrari echt een dramatische auto.quote:Op zondag 28 juli 2013 16:07 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Och, Alonso is een uitstekend coureur, maar hij heeft 2 titels laten liggen door op de belangrijkste momenten niet het maximale uit die Ferrari te halen.
Er waren gewoon 2 GP's te veel vorig jaar.quote:Op zondag 28 juli 2013 16:07 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Och, Alonso is een uitstekend coureur, maar hij heeft 2 titels laten liggen door op de belangrijkste momenten niet het maximale uit die Ferrari te halen.
Massa haalde het er wel uit, he jongenquote:Op zondag 28 juli 2013 16:07 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Duidelijk. Alonso is gemiddeld dik 3 tienden sneller dan Massa. Dan is duidelijk wie er fluitend kampioen was geworden met de Ferrari van 2007 en 2008.quote:
Klopt, komt vanzelf goed bij Williamsquote:Op zondag 28 juli 2013 16:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Yep, nieuwe banden nieuwe coureurs in de punten zie ook McLaren en de posities van Toro Rosso en Force India, die zijn de lul en Ferrari ook wel.
Wat is een Van der Garde?quote:Op zondag 28 juli 2013 16:11 schreef Breaker.Faker het volgende:
krijgen we nog een interview van Giedo van der gade op Sky??
maar hij kon niet winnen van hamilton in de beste auto van 2007 - de McLaren.quote:Op zondag 28 juli 2013 16:10 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Duidelijk. Alonso is gemiddeld dik 3 tienden sneller dan Massa. Dan is duidelijk wie er fluitend kampioen was geworden met de Ferrari van 2007 en 2008.
Die rijdt niet bij Sky dus die ken je niet?quote:
In 2012 was het in de 2e seizoenshelft een prima auto. Maar ja, het is wel de beslissende fase en als Massa je dan te snel af is dan haal je er niet alles uit, punt.quote:Op zondag 28 juli 2013 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voornamelijk 2010. In 2012 was de Ferrari echt een dramatische auto.
En in 2007 heeft ie zich gek laten maken door Ham.
Massa heeft minder mogelijkheden. Dat is een coureur in de categorie Raikkonen, niet in de categorie Alonso. Alonso is een coureur die ook zonder de beste auto WK kan worden, maar als je niet op je best bent als er nog maar een paar punten zijn te halen dan werkt dat niet.quote:
quote:Op zondag 28 juli 2013 16:06 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Er zijn geruchten dat Alonso met Red Bull aan het praten is. Het lijkt me absolute onzin, maar je weet maar nooit
Alonso gaat echt niet naar Red Bull komend jaar hoor. Die gaat eerst nog 2 jaar met de nieuwe regels bij Ferrari proberen en gaat daarna gewoon met pensioen.quote:Volgens de Spaanse media moet het bericht van Sport Bild echter met voorzichtigheid genomen worden. Luis Garcia was immers vergezeld van Carlos Sainz, de vader van Sainz Junior die in de GP3 voor Red Bull rijdt. Luis Garcia is niet enkel manager van Fernando Alonso, maar ook van Sainz Junior. Ook lijkt het volgens de Spaanse media onwaarschijnlijk dat Santander, de Spaanse sponsor van Ferrari, zomaar zou aanvaarden dat Alonso naar Red Bull vertrekt.
3 jaar ja.quote:Op zondag 28 juli 2013 16:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
[..]
Alonso gaat echt niet naar Red Bull komend jaar hoor. Die gaat eerst nog 2 jaar met de nieuwe regels bij Ferrari proberen en gaat daarna gewoon met pensioen.
kimi was anders goudeerlijk vandaag en zei gewoon omdat ie er in de Q telkens een potje van maakt het zichzelf onnodig lastig maakt in de race en dat gelukkig de strategie goed werkte.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:57 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik verheug me nu al op de smoesjes.
Volgens de FIA is Pic 20ste, Giedo 21ste en Chilton 22ste.quote:Op zondag 28 juli 2013 16:21 schreef Sinister-D- het volgende:
[ afbeelding ]
Giedo nu voor Pic in de WK-stand.
Vraag me alleen af waarom. Allebei 1 14de plek, 2 15de plaatsen, maar dan heeft Pic 2 16de plaatsen die Giedo niet heeft. Hoe komt Pic dan achter 'm
Iemand op Wikipedia kan niet tellen. Zie de officiële stand:quote:Op zondag 28 juli 2013 16:21 schreef Sinister-D- het volgende:
[ afbeelding ]
Vraag me alleen af waarom. Allebei 1 14de plek, 2 15de plaatsen, maar dan heeft Pic 2 16de plaatsen die Giedo niet heeft. Hoe komt Pic dan achter 'm
Bij Sky anders ook niet want zij zetten 'm als 22stequote:Op zondag 28 juli 2013 16:23 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Iemand op Wikipedia kan niet tellen. Zie de officiële stand:
http://www.formula1.com/results/driver/
Het is een Nederlander, dus hij doet nooit serieus mee.quote:Op zondag 28 juli 2013 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die rijdt niet bij Sky dus die ken je niet?
Guido gemiddeld 13,7 en Pic gemiddeld 14,5quote:Op zondag 28 juli 2013 16:21 schreef Sinister-D- het volgende:
[ afbeelding ]
Vond Sport1 niet slecht vandaag, voorbeschouwing door Olav en duo commentaar Van Dam - Doornbos was ook wel te pruimenquote:Op zondag 28 juli 2013 16:26 schreef Ferry_76 het volgende:
Gelukkig Spa weer op de BBC want van het commentaar op RTL wordt je ook niet echt blij..
Anderhalf uur gezeik dat Massa toch echt straf verdiende voor dat akkefietje met Rosberg in de eerste ronde..
Ik ook niet, ik vind het ook een prima kerel en coureur verder. Maar ik betrap menigeen hier wel op allerlei smoesjes om Raikkonen af te kunnen schilderen als een coureur in de categorie Alonso. Hij is bij Ferrari op snelheid door de mand gevallen. Dat heeft mij destijds niet verrast, maar Ferrari was natuurlijk op zoek naar een opvolger van Schumacher omdat ze de secondant Massa al in huis hadden. Dat hoeft dan niet iemand te zijn die net zo goed is als Schumacher, maar wel iemand die structureel sneller is dan Massa.quote:Op zondag 28 juli 2013 16:21 schreef Geralt het volgende:
[..]
kimi was anders goudeerlijk vandaag en zei gewoon omdat ie er in de Q telkens een potje van maakt het zichzelf onnodig lastig maakt in de race en dat gelukkig de strategie goed werkte.
dat is gewoon fair en square toegeven dat je het aan jezelf te danken hebt dat je p2 finished.
tevens kan kimi er weinig aan doen als een team hem niet binnen roept bij een sc om maar iets te noemen. daar mag je achteraf best boos over zijn. ik betrap hem niet zo vaak op flauwekulsmoesjes als ik eerlijk ben.
Tsja, 180 euro per jaar ga ik er toch echt niet voor ophoesten, ik verdeel het wel tussen RTL en BBC.quote:Op zondag 28 juli 2013 16:27 schreef Tarado het volgende:
Vond Sport1 niet slecht vandaag, voorbeschouwing door Olav en duo commentaar Van Dam - Doornbos was ook wel te pruimen
Ik betaal 35/maand voor Sport1/Film1/EL livequote:Op zondag 28 juli 2013 16:28 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Tsja, 180 euro per jaar ga ik er toch echt niet voor ophoesten, ik verdeel het wel tussen RTL en BBC.
dat is 420quote:Op zondag 28 juli 2013 16:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik betaal 35/maand voor Sport1/Film1/EL live
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |