Mag die dan ook niet op het forum?quote:
Ah vandaar, dat had ik nog niet door, bedankt!quote:
Op het circuit hoopte ik eigenlijkquote:Op zondag 28 juli 2013 15:48 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Mag die dan ook niet op het forum?
Yes, mooi zoquote:Op zondag 28 juli 2013 15:49 schreef PPL het volgende:
Ha, Guido wordt op Sky nog even genoemd dat hij het goed gedaan heeft.
Dat heet winnaarsmentaliteit.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:44 schreef Xebber het volgende:
Wat heeft Vettel nou te janken? Hij rijdt vóór Alonso, dus hij wint alleen maar.
rosberg had het niet en ook geen betrouwbaarheidquote:Op zondag 28 juli 2013 15:51 schreef alwaysonhold het volgende:
Vraagje, eenmalig dit voor Mercedes deze racepace of niet? Ik weet het nog niet
Paar keer fast lap zag ik van Rosberg...quote:Op zondag 28 juli 2013 15:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
rosberg had het niet en ook geen betrouwbaarheid
quote:Op zondag 28 juli 2013 15:53 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Ja die hoefden vandaag niet te werken in Utrecht ;-)
Idd, jankbal die Vettel. Maakt ook fouten vandaag, paar keer geen racelijn pakken enz.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:53 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dat heet racen als een kleuter die niet zijn zin krijgt.
Als je er in de eerste ronde afgebeukt wordt...quote:Op zondag 28 juli 2013 15:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
rosberg had het niet en ook geen betrouwbaarheid
ik dacht ook, trek ze uit ofzoquote:Op zondag 28 juli 2013 15:53 schreef Xebber het volgende:
Ik moet er niet aan denken om met 40 graden handschoenen te gaan dragen. Ik zou me kapotzweten, maar de crew van Mercedes lijkt dit niks te deren.
Vettel is gewoon de beste. Altijd willen winnen.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:53 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dat heet racen als een kleuter die niet zijn zin krijgt.
Mwah, weten we volgend jaar. Als Raikkonen teamgenoot gaat worden weten we meer.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:54 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Vettel is gewoon de beste. Altijd willen winnen.
Want alle anderen willen niet winnenquote:Op zondag 28 juli 2013 15:54 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Vettel is gewoon de beste. Altijd willen winnen.
Vettel is idd al WK 2013.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:55 schreef Nober het volgende:
Vettel loopt weer uit, Vettel weer op het podium, Vettel kampioen.
Sommigen willen liever met rust gelaten worden en lekker hard rijden.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:55 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Want alle anderen willen niet winnen
Het is toch wel duidelijk wie de beste is nu? Kijk naar de afgelopen paar jaar.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:55 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Mwah, weten we volgend jaar. Als Raikkonen teamgenoot gaat worden weten we meer.
Ik verheug me nu al op de smoesjes.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:55 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Mwah, weten we volgend jaar. Als Raikkonen teamgenoot gaat worden weten we meer.
Wie de beste auto heeft ja.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:57 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Het is toch wel duidelijk wie de beste is nu? Kijk naar de afgelopen paar jaar.
Ja, maar met zo'n instelling wordt je natuurlijk geen kampioen!quote:Op zondag 28 juli 2013 15:56 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Sommigen willen liever met rust gelaten worden en lekker hard rijden.
of die gasten zo'n fruitschaal niet zelf kunnen betalenquote:Op zondag 28 juli 2013 15:56 schreef Sinister-D- het volgende:
Fraaie fruitschaal. En daar moet je dan 'n uur en 45 minuten voor rijden
Er schijnen wel wat interessante clubs te zijn in die landen als je Van der Gijp moet geloven.quote:
Yep, nieuwe banden nieuwe coureurs in de punten zie ook McLaren en de posities van Toro Rosso en Force India, die zijn de lul en Ferrari ook wel.quote:
Tenzij je heel veel mazzel hebt met auto en concurrentie.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:58 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Ja, maar met zo'n instelling wordt je natuurlijk geen kampioen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |