Das een moeilijke, want zowel Webber als Hamilton moeten altijd in het nadeel zijn in die wettenquote:
quote:Op zondag 28 juli 2013 15:21 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Das een moeilijke, want zowel Webber als Hamilton moeten altijd in het nadeel zijn in die wetten
lastig misschien moeten we het woord aan de professor zelf latenquote:Op zondag 28 juli 2013 15:21 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Das een moeilijke, want zowel Webber als Hamilton moeten altijd in het nadeel zijn in die wetten
Dit solves all your problems: http://www.cricfree.tv/li(...)rian_grand_prix/9601quote:Op zondag 28 juli 2013 15:22 schreef Joene het volgende:
Echt ik hoop dat sport1 failliet gaat Ofzo :-( , ik wil gewoon kijken op een normale manier
nee is toch minder dan tv!quote:Op zondag 28 juli 2013 15:23 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Dit solves all your problems: http://www.cricfree.tv/li(...)rian_grand_prix/9601
Zou best kunnen. Hamilton gaat er nog wel langs, maar hij blijft voor Raikkonen en Alonso. Dus gunstig voor het WK voor hem.quote:
Wie niet. Ik moet nu via stream kijken wat niet in HD te volgen is.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:22 schreef Joene het volgende:
Echt ik hoop dat sport1 failliet gaat Ofzo :-( , ik wil gewoon kijken op een normale manier
Vettel PITquote:Op zondag 28 juli 2013 15:24 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Hamilton gaat er nog wel langs, maar hij blijft voor Raikkonen en Alonso. Dus gunstig voor het WK voor hem.
Wat is er dan?quote:Op zondag 28 juli 2013 15:22 schreef Joene het volgende:
De mof denk ik.quote:
En dat mag niet bij een Nederlandse zender bij live sport evenementen. Aanklagen die hap!quote:
ik ga niet dik betalen voor kut commentaarquote:
Dat mag ook wel weer eens een keertje. Het is alleen jammer dat Alonso niet vóór hem rijdt.quote:
Jij denkt dat ze een maand luieren? Ze gaan hooguit een dag of 10 op vakantie, maar daarna zijn ze weer gewoon te vinden in de fabriek/windtunnel/simulator/engineers/etc.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:28 schreef JohnB52 het volgende:
Nog 12 rondjes en dan hebben die mannen n maand vakantie, moet ik es mee aankomen op t werk...
Jouw werkuren worden dan ook niet bepaald door een seniele zak botten van 82 jaarquote:Op zondag 28 juli 2013 15:28 schreef JohnB52 het volgende:
Nog 12 rondjes en dan hebben die mannen n maand vakantie, moet ik es mee aankomen op t werk...
Is allang beslistquote:Op zondag 28 juli 2013 15:28 schreef Dimauro het volgende:
Kampioenschap wordt er niet echt spannender van
3 weken is die tent dicht.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:29 schreef Xebber het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze een maand luieren? Ze gaan hooguit een dag of 10 op vakantie, maar daarna zijn ze weer gewoon te vinden in de fabriek/windtunnel/simulator/engineers/etc.
Ik snap je woede daarom heb ik ook geen Sport1. Nog steeds hoop ik dat RTL7 de formule1 uitzending terug kan kopen.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:27 schreef Joene het volgende:
[..]
ik ga niet dik betalen voor kut commentaaroverweeg nu een dreambox
en een Turken-antenne
van mij part heeft die de rest van het seizoen matige prestaties voor zover een 2e plek matig isquote:Op zondag 28 juli 2013 15:27 schreef Xebber het volgende:
[..]
Dat mag ook wel weer eens een keertje. Het is alleen jammer dat Alonso niet vóór hem rijdt.
Ohja, je hebt gelijk.quote:
soms koop ik losse racequote:Op zondag 28 juli 2013 15:30 schreef Breaker.Faker het volgende:
[..]
Ik snap je woede daarom heb ik ook geen Sport1. Nog steeds hoop ik dat RTL7 de formule1 uitzending terug kan kopen.
Pff.. lekker dan. Natuurlijk ben je geconcentreerd, maar die gast zegt dat waarschijnlijk niet voor niets.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:30 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Just leave me alone, I know what I'm doing
SBS mag tegenwoordig ook reclame in splitscreen uitzendenquote:Op zondag 28 juli 2013 15:33 schreef Joene het volgende:
[..]
soms koop ik losse racemaar idd ik hoop op SBS of RTL , liever SBS ivm reclame
quote:Op zondag 28 juli 2013 15:33 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Pff.. lekker dan. Natuurlijk ben je geconcentreerd, maar die gast zegt dat waarschijnlijk niet voor niets.
Dit zei hij echt trouwens.twitter:F1PitRadio2 twitterde op zondag 28-07-2013 om 15:30:07Lewis told to adjust Diff entry maps, but replies, "Hey man, I'm trying to focus here, I'm happy with the way the car is" reageer retweet
quote:Op zondag 28 juli 2013 15:33 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Pff.. lekker dan. Natuurlijk ben je geconcentreerd, maar die gast zegt dat waarschijnlijk niet voor niets.
Die zette zijn wagen aan de kant en had een klein fikkie.quote:
Waarvoor zou dat moeten? Vettel rijdt toch vóór hem?quote:Op zondag 28 juli 2013 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
webber gaat geen team orders opvolgen natuurlijk
Heeft ie dat ooit gedaan danquote:Op zondag 28 juli 2013 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
webber gaat geen team orders opvolgen natuurlijk
nee.quote:
Omdat die ''leave me alone,........'' opmerking er eentje was van Raikkonen in Abu Dhabi vorig jaarquote:
don't attack vettel, we need the pointsquote:Op zondag 28 juli 2013 15:35 schreef Xebber het volgende:
[..]
Waarvoor zou dat moeten? Vettel rijdt toch vóór hem?
Dat zei Kimi vorig jaar toen 'ie aan de leiding lag en zijn engineer allemaal tips gaf over wat 'ie moest doen.quote:
Ah zo. Maar deze boodschap was redelijk in dezelfde trantquote:Op zondag 28 juli 2013 15:36 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Omdat dat ''leave me alone,........'' opmerking er eentje was van Raikkonen in Abu Dhabi vorig jaar
Om vervolgens een paar weken later volledig de weg kwijt te raken....quote:Op zondag 28 juli 2013 15:36 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat zei Kimi vorig jaar toen 'ie aan de leiding lag en zijn engineer allemaal tips gaf over wat 'ie moest doen.
Ahzo.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
don't attack vettel, we need the points
idd, maar deze zal niet op t-shirtjes komenquote:Op zondag 28 juli 2013 15:37 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ah zo. Maar deze boodschap was redelijk in dezelfde trant
Ik zou het niemand kwalijk nemen.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:37 schreef Xebber het volgende:
[..]
Ahzo.
Ik zou 't Webber niet kwalijk nemen als hij Vettel inhaalt.
lol.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:38 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
idd, maar deze zal niet op t-shirtjes komen
[ afbeelding ]
hittequote:Op zondag 28 juli 2013 15:39 schreef Xebber het volgende:
Wat is dit nou joh? Ploffende motors zijn weer in?
Geen probleem joh. Ik vind 't alleen maar gaaf om te zien dat er hier en daar een motor ploft. Dat is gewoon een element in de Formule 1 vind ik.quote:
ja hopelijk gaat die van de red bull er veel aan.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:40 schreef zoem het volgende:
Dat wordt nog volgend jaar met nieuwe motoren en aangescherpte regels.
Misschien gaan die Mercedes-motoren dan weer zo mooi ploffen als in de tijd met Hakkinen/Kimi bij McLaren.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:40 schreef zoem het volgende:
Dat wordt nog volgend jaar met nieuwe motoren en aangescherpte regels.
die peugeots in 94 waren ook wel aardig mooiquote:Op zondag 28 juli 2013 15:41 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Misschien gaan die Mercedes-motoren dan weer zo mooi ploffen als in de tijd met Hakkinen/Kimi bij McLaren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |