Ik zou het niemand kwalijk nemen.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:37 schreef Xebber het volgende:
[..]
Ahzo.
Ik zou 't Webber niet kwalijk nemen als hij Vettel inhaalt.
lol.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:38 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
idd, maar deze zal niet op t-shirtjes komen
[ afbeelding ]
hittequote:Op zondag 28 juli 2013 15:39 schreef Xebber het volgende:
Wat is dit nou joh? Ploffende motors zijn weer in?
Geen probleem joh. Ik vind 't alleen maar gaaf om te zien dat er hier en daar een motor ploft. Dat is gewoon een element in de Formule 1 vind ik.quote:
ja hopelijk gaat die van de red bull er veel aan.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:40 schreef zoem het volgende:
Dat wordt nog volgend jaar met nieuwe motoren en aangescherpte regels.
Misschien gaan die Mercedes-motoren dan weer zo mooi ploffen als in de tijd met Hakkinen/Kimi bij McLaren.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:40 schreef zoem het volgende:
Dat wordt nog volgend jaar met nieuwe motoren en aangescherpte regels.
die peugeots in 94 waren ook wel aardig mooiquote:Op zondag 28 juli 2013 15:41 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Misschien gaan die Mercedes-motoren dan weer zo mooi ploffen als in de tijd met Hakkinen/Kimi bij McLaren.
http://www.viponlinesport(...)e-stream-online.htmlquote:Op zondag 28 juli 2013 15:43 schreef De_Fietser het volgende:
heeft iemand een werkende stream voor me?
Zie Opquote:Op zondag 28 juli 2013 15:43 schreef De_Fietser het volgende:
heeft iemand een werkende stream voor me?
ach, helemaal vergeten, die gingen echt mooiquote:Op zondag 28 juli 2013 15:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
die peugeots in 94 waren ook wel aardig mooi
Met Kimi bij RBquote:Op zondag 28 juli 2013 15:43 schreef alwaysonhold het volgende:
Vettel, dit staat je volgend jaar ook te wachten![]()
![]()
Die Asiatechs konden het ook goed!quote:Op zondag 28 juli 2013 15:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ach, helemaal vergeten, die gingen echt mooi
Krijgt Vettel dan ook een raceban?quote:Op zondag 28 juli 2013 15:45 schreef Sinister-D- het volgende:
Volgens de FIA regels gaan vanaf deze GP ook ''Vettel huil'' opmerkingen bestraft worden met een 1 race ban op het forum
Na deze race is Räikkönen 2equote:Op zondag 28 juli 2013 15:44 schreef Xebber het volgende:
Wat heeft Vettel nou te janken? Hij rijdt vóór Alonso, dus hij wint alleen maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |