Hadden ze maar niet gehandicapt moeten zijn,quote:Op zondag 28 juli 2013 02:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Lijkt me ook leuker voor die gehandicapten zelf, nu zitten ze zo in het gehandicapten hoekje
Nou zeg, JR.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hadden ze maar niet gehandicapt moeten zijn,
daar zijn die korte zijdes pas lelekquote:Op zondag 28 juli 2013 03:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja PSV'ers kunnen er ook niks aan doen.
Daar kijk ik alleen naar als Ajax er speelt. En dan zie je er alleen maar mongolen zitten die verwensingen schreeuwen.quote:Op zondag 28 juli 2013 03:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
daar zijn die korte zijdes pas lelek
Wat loopt over?quote:Op zondag 28 juli 2013 03:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig weer 45 wedstrijden tot op het bot analyseren, voetbal
De komende twee seizoenen lopen ook aardig in elkaar over.
Zou me toch wel verrassen als Barcelona 2 potentiële vervangers van Xavi laat gaan, maar goed die doen wel meer dingen die geen hond begrijpt, ze hadden Fabregas nooit moeten halen.quote:Op zondag 28 juli 2013 11:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Het schijnt dat Fabregas maandag een persconferentie gaat geven over zijn toekomst.
Kan ook gewoon zijn dat hij aan alle speculaties een eind wil maken en dat hij gewoon bij Barça blijft.quote:Op zondag 28 juli 2013 11:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou me toch wel verrassen als Barcelona 2 potentiële vervangers van Xavi laat gaan, maar goed die doen wel meer dingen die geen hond begrijpt, ze hadden Fabregas nooit moeten halen.
Mooi avondje gehad gisteren?quote:Op zondag 28 juli 2013 11:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan ook gewoon zijn dat hij aan alle speculaties een eind wil maken en dat hij gewoon bij Barça blijft.
quote:
Enige wat fout ging gisteravond is Mighty Mike.quote:
Heb het gelezen ja, ga nu met tegenzin de finale kijken. Lewis heeft het zelden klaar kunnen spelen tegen Phil.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Enige wat fout ging gisteravond is Mighty Mike.
Vak 113, naast het vak van de AZ-supporters achter het linkerdoel. Was hondsbenauwd idd.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lekker warm met dat dak dicht, waar zat je?
Ze hadden het na die middag hoosbui gewoon open moeten doen en dan weer dicht een uur voor de wedstrijd als de verwachting nog regen was maar dat schijnt niet te kunnen, jammer want gaat ook ten koste van de wedstrijd.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vak 113, naast het vak van de AZ-supporters achter het linkerdoel. Was hondsbenauwd idd.
Verbeek heeft er ook over lopen janken. Maar die jankt al snel om dingen.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze hadden het na die middag hoosbui gewoon open moeten doen en dan weer dicht een uur voor de wedstrijd als de verwachting nog regen was maar dat schijnt niet te kunnen, jammer want gaat ook ten koste van de wedstrijd.
Phil had gisteren ook weer een heel hoog gemiddelde, ik geloof 108 aan het einde van de partij.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb het gelezen ja, ga nu met tegenzin de finale kijken. Lewis heeft het zelden klaar kunnen spelen tegen Phil.
Gisteren dat 6 scheidsrechters onzin is want ze zien het nog nietquote:Op zondag 28 juli 2013 12:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verbeek heeft er ook over lopen janken. Maar die jankt al snel om dingen.
Zoiets ja. Las dat Mike beetje van het pad af was door zichzelf, scheen te bleven hameren op een 70 uitgooi waar hij 2 pijlen voor miste.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Phil had gisteren ook weer een heel hoog gemiddelde, ik geloof 108 aan het einde van de partij.
Verbeek moet niet janken, want normaal gesproken had Liesveld gewoon die 1-0 af moeten keuren.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gisteren dat 6 scheidsrechters onzin is want ze zien het nog niet
Als het niet zijn kant op gaat wel jaquote:Op zondag 28 juli 2013 12:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verbeek heeft er ook over lopen janken. Maar die jankt al snel om dingen.
Daar heeft hij wel gelijk inquote:Op zondag 28 juli 2013 12:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gisteren dat 6 scheidsrechters onzin is want ze zien het nog niet
In wat voor zin?quote:Op zondag 28 juli 2013 12:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Stonden ook veel gelukszoekers op vak 410.
Die is niet goed genoeg voor Ajax.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Sigthorsson blijft een groot drama ondanks zijn goal.
Heb jij ook je shirtje uitgetrokken.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Stonden ook veel gelukszoekers op vak 410.
Mensen die onder de wedstrijd met bekenden gaan facetimen of met hun mobiel kloten, check hoe stoer ik ben, dat soort dingen. Of gewoon doodsimpele liedjes die regelmatig in het stadion worden gezongen, niet kennen.quote:
Vind ik sowieso debielen, ik heb het niet zo met die sfeervakken, die vinden zichzelf belangrijker dan het voetbalquote:Op zondag 28 juli 2013 12:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mensen die onder de wedstrijd met bekenden gaan facetimen of met hun mobiel kloten, check hoe stoer ik ben, dat soort dingen. Of gewoon doodsimpele liedjes die regelmatig in het stadion worden gezongen, niet kennen.
Ik vind het wel wat hebbem, maar het gaat idd om het voetbal.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind ik sowieso debielen, ik heb het niet zo met die sfeervakken, die vinden zichzelf belangrijker dan het voetbal
Dat gaat hem ook niet worden denk ik.quote:
quote:Op zondag 28 juli 2013 12:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, toch mooi 3 goals aan onze zijde gehad. Waarvan 2 van AZ
Het was toch wel een leuke wedstrijd.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, toch mooi 3 goals aan onze zijde gehad. Waarvan 2 van AZ
Ik schakelde in de rust even naar Dortmund-Bayern, dan zie je toch wel het verschil tussen de echte top en NL top, wat een tempo verschil.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Het was toch wel een leuke wedstrijd.
Wel een verrassende uitslag imo.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik schakelde in de rust even naar Dortmund-Bayern, dan zie je toch wel het verschil tussen de echte top en NL top, wat een tempo verschil.
Die voorsprong hadden ze eigenlijk nooit meer mogen weggeven.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:25 schreef Ajacied422 het volgende:
AZ vond ik opvallend ver wegzakken na de 2-0 (in de zin van niveau).
Dat scheelt nog wel een heleboel, maar dat is ook wel absolute top nu.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik schakelde in de rust even naar Dortmund-Bayern, dan zie je toch wel het verschil tussen de echte top en NL top, wat een tempo verschil.
okquote:Op zondag 28 juli 2013 12:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Veldspel van Ajax zit er iig wel goed uit, alleen ligt het tempo wat laag.
quote:
Eerste helft was wel aardig. Blind en Van Rhijn vond ik dramatisch. Blind hervond zich in de verlenging wat, maar vond het al met al heel matig. Fischer speelde matig en Siem heb ik ook een poosje niet gezien. Wel positief is natuurlijk dat je terugkomt van een 2-0 achterstand. Eriksen was daar mijn inziens belangrijk en pakte het voortouw.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Veldspel van Ajax zit er iig wel goed uit, alleen ligt het tempo wat laag.
Neger. Welkom terug.quote:
Ja, rond 11-en geland. Had vlucht uit Bangkok om 00:30. Best relaxed eigenlijk, eindelijk een keer goed kunnen slapen.quote:
Knutterdeknutquote:Op zondag 28 juli 2013 14:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, rond 11-en geland. Had vlucht uit Bangkok om 00:30. Best relaxed eigenlijk, eindelijk een keer goed kunnen slapen.
quote:Op zondag 28 juli 2013 14:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Neger. Welkom terug.
Ga vanavond anders wat chinees eten. Voelt dan toch weer wat Aziatisch.
Van PSV mag je dit jaar maximaal de 2e plaats eisen. Vitesse werd gisteren even te kijk gezet en Feyenoord had moeten verkopen. Ajax wordt met 2 vingers in de neus kampioen.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:33 schreef AFCNiels het volgende:
Volgende week begint het echte werk weer, PSV gaat het denk ik beter doen dan ik eerst dacht en Feyenoord en Vitesse wat minder.
Hoop dat je een leuke vakantie hebt gehad.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, rond 11-en geland. Had vlucht uit Bangkok om 00:30. Best relaxed eigenlijk, eindelijk een keer goed kunnen slapen.
Dat ga ik denk ik ook doen. Al 3 weken aan het BBQ'en. Ik wil ook wel eens wat anders.quote:
Feyenoord vond ik erg tegenvallen wat ik heb gezien. Vitesse lijkt me een club die op het laatste moment nog even wat bij Chelsea oppikt, ik heb nog geen idee wat ik daarvan moet verwachten.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:37 schreef Ajacied422 het volgende:
1 Ajax
2 PSV
3 Feijenoord
Daarachter wordt het een grote loterij.
Kon niet veel beterquote:Op zondag 28 juli 2013 14:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoop dat je een leuke vakantie hebt gehad.
Ben je thuis klaar?quote:Op zondag 28 juli 2013 14:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat ga ik denk ik ook doen. Al 3 weken aan het BBQ'en. Ik wil ook wel eens wat anders.
Roda wordt in ieder geval de verrassing van het komende seizoen. En ik denk dat Groningen ook leuk gaat presteren.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:37 schreef Ajacied422 het volgende:
1 Ajax
2 PSV
3 Feijenoord
Daarachter wordt het een grote loterij.
Jip. Hence the constant BBQ.quote:
Snap jij wat van de keuze Ji-Sung Park?quote:Op zondag 28 juli 2013 14:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Roda wordt in ieder geval de verrassing van het komende seizoen. En ik denk dat Groningen ook leuk gaat presteren.
Daarnaast schat ik Feyenoord op het moment hoger in dan PSV. Al is bij PSV meer potentie en als dat eruit komt kunnen ze voor plek 2 gaan.
Jazeker. Stil gezeten.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heeft Feyenoord nog iets op de transfermarkt gedaan?
Nee, geen ene flikker.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Bijna 10 transfers.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nee joh. Feyenoord gaat het heel lastig krijgen dit seizoen.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:39 schreef Lange_Lans het volgende:
Daarnaast schat ik Feyenoord op het moment hoger in dan PSV.
Jawel hoor. Jozefzoon valt duidelijk erg tegen. Park kan op 10, 8 links- en rechtsbuiten. Daarnaast een brok ervaring en is bekend met de club. kan perfect tussen de linies spelen.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Snap jij wat van de keuze Ji-Sung Park?
PSV heeft Mertens en Lens weggedaan. Ik denk niet dat Bakkali en Depay al op dat level acteren. Wel meer potentie.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh. Feyenoord gaat het heel lastig krijgen dit seizoen.
Goeie speler hoor.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Cuco Martina van RKC naar Twente? Waar de fok zijn ze mee bezig?
Links & rechtsbuiten? Wist ik niet. Ik denk dat het weer een gevalletje Mark van Bommel wordt.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jawel hoor. Jozefzoon valt duidelijk erg tegen. Park kan op 10, 8 links- en rechtsbuiten. Daarnaast een brok ervaring en is bekend met de club. kan perfect tussen de linies spelen.
Je weet alleen nooit hoe het uitpakt. Ik moest vorig jaar lachen met het halen van Poulsen. Die heeft het verrassend goed gedaan.In tegenstelling tot Bommel die bij Milan een leuk jaar achter de rug had.
Mertens had ik niet zo hoog zitten, over Lens heb je gelijk. Maar vind bijvoorbeeld jullie middenveld en de verdediging veel beter dan vorig jaar.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
PSV heeft Mertens en Lens weggedaan. Ik denk niet dat Bakkali en Depay al op dat level acteren. Wel meer potentie.
Kijk eens meer naar RKC Waalwijk.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoop je dat of denk je dat?quote:Op zondag 28 juli 2013 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Links & rechtsbuiten? Wist ik niet. Ik denk dat het weer een gevalletje Mark van Bommel wordt.
quote:
Issie zo goed dan? Ik kijk nooit naar RKCquote:
We zullen zien.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Links & rechtsbuiten? Wist ik niet. Ik denk dat het weer een gevalletje Mark van Bommel wordt.
Waarom lach je dan?quote:Op zondag 28 juli 2013 14:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Issie zo goed dan? Ik kijk nooit naar RKC
Gaat falen.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Was meer als een boer met kiespijn... eerst de 4e linksback van Ajax en nu de/een rechtsback van RKC...quote:
Waarom komt je mening dan zo over als: ''Hij ken d'r helemaal niets van''...?quote:Op zondag 28 juli 2013 14:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Issie zo goed dan? Ik kijk nooit naar RKC
Zal wel betekenen dat Rosales verkocht gaat worden...
Ben ik wel met je eens ja.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mertens had ik niet zo hoog zitten, over Lens heb je gelijk. Maar vind bijvoorbeeld jullie middenveld en de verdediging veel beter dan vorig jaar.
quote:Op zondag 28 juli 2013 14:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kon niet veel beter![]()
Al m'n flessen sterke drank hebben de reis overleefd
Ik denk dat je ze onderschat, maar dat mag hoor. Van grote aankopen naar kleine aankopen valt niet mee.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Was meer als een boer met kiespijn... eerst de 4e linksback van Ajax en nu de/een rechtsback van RKC...
Geen geld en geen nieuw stadion.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Maar eh, ik ben ook wel benieuwd naar je onderbouwing voor wat betreft Park en een nieuw gevalletje Van Bommel.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat je ze onderschat, maar dat mag hoor. Van grote aankopen naar kleine aankopen valt niet mee.
quote:
Die gast is niet voor niks zo rijk geworden.quote:
Ik denk ook dat het beter is voor Feyenoord dat het op deze manier niet doorgaat.quote:
beetje van lotje dit.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Die gast is niet voor niks zo rijk geworden.
Vrijdag, zaterdag, zondag, maandag.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
beetje van lotje dit.
Zeker straks ook nog wedstrijden op maandag enzo.
110% daar tegen
Nog een paar onmogelijke tijden erbij, wedstrijdje op dinsdag erbij.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vrijdag, zaterdag, zondag, maandag.
Twente wordt gewoon 6e, dat is hun plek.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Twente heeft een (balvaste) spits nodig... waar blijft die? We hebben in de afgelopen 3 friendlies volgens mij niet één keer gescoord, Casta wist alles keurig om zeep te helpen
Het is wel erg duur ja, ik vraag me af of nog veel mensen een abonnement nemen of een wedstrijd kopen.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
beetje van lotje dit.
Zeker straks ook nog wedstrijden op maandag enzo.
110% daar tegen
Ik heb ze ook als 6e in mijn voorspelling.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twente wordt gewoon 6e, dat is hun plek.
1. Ajaxquote:Op zondag 28 juli 2013 15:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb ze ook als 6e in mijn voorspelling.
Heracles laatste, dat denk ik toch niet.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
1. Ajax
2. PSV
3. Feijenoord
4. Vitesse
5. AZ
6. FC Twente
7. FC Utrecht
8. SC Heerenveen
9. FC Groningen
10. PEC Zwolle
11. NAC Breda
12. NEC
13. Roda JC
14. ADO Den Haag
15. Go Ahead Eagles
16. SC Cambuur
17. RKC Waalwijk
18. Heracles Almelo
quote:
Heracles heeft veel te veel ingeleverd imo.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heracles laatste, dat denk ik toch niet.
Nu de definitieve:
1 Ajax
2 PSV
3 Vitesse
4 AZ
5 Feyenoord
6 FC Twente
7 SC Heerenveen
8 FC Utrecht
9 Heracles Almelo
10 FC Groningen
11 NEC
12 NAC
13 ADO Den Haag
14 Roda JC
15 RKC
16 PEC Zwolle
17 Cambuur
18 GAE
Maar ze hebben het Jaap effect niet meer.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:05 schreef Ajacied422 het volgende:
PEC Zwolle staat er imo ook veel beter voor dan RKC.
Mwao, zie weinig teams het beter doen dan utrecht.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Utrecht gaat niet nog een jaar verrassen.
Draaiden een sterke voorbereiding.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Maar ze hebben het Jaap effect niet meer.
Klopt, is gewoon een logische positie voor die club.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Utrecht gaat niet nog een jaar verrassen.
Aha. Ik wel.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mwao, zie weinig teams het beter doen dan utrecht.
Jij zegt ieder jaar gewoon dat Utrecht het kut doet en 1 keer in de 10 jaar heb je dan gelijk. Knap hoor.quote:
Uh, oke.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij zegt ieder jaar gewoon dat Utrecht het kut doet en 1 keer in de 10 jaar heb je dan gelijk. Knap hoor.
quote:Op zondag 28 juli 2013 15:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat deze reactie na 4 weken vakantie eruit was. Jammer.
Daarnaast is Ron Jans een magiër.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Draaiden een sterke voorbereiding.
[ afbeelding ]
RKC is nog veel meer zoekende dan PEC Zwolle dat is.
Nope, hij volstaat nog prima om vreemde onzinnige reacties mee aan te duiden.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat deze reactie na 4 weken vakantie eruit was. Jammer.
Hmmmmmmmm, daar valt weinig tegenin te brengen.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Draaiden een sterke voorbereiding.
[ afbeelding ]
RKC is nog veel meer zoekende dan PEC Zwolle dat is.
Leraar Duitsquote:
Van mij hoeft het niet.quote:
Als die Demouge heel blijft ja.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:11 schreef Lange_Lans het volgende:
Roda wordt serieus wel de verrassing. Die gaan op plaats 6 of 7 eindigen.
Niet doen, gewoon bij landencompetities houden goffeommequote:Op zondag 28 juli 2013 15:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Misschien kunnen we de eredivisie in de Engelse competitie in laten stromen?
Ajax/PSV/Feyenoord in championship, en dan elk niveau 3 teams laten instromen.
Ik brainstorm maar wat.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet doen, gewoon bij landencompetities houden goffeomme
quote:Op zondag 28 juli 2013 15:13 schreef Insomnia_ het volgende:
quote:Op zondag 28 juli 2013 15:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je gedachtegoed is daar iets te beperkt voor. Gewoon niet doen.
Froome, als er ooit een doping heeft gebruikt is hij het wel.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eindstand. Laatste 1.5 week niets eigenlijk. Toen stond Mollema nog 2e.
Het is vooral onzinnig om een 7e plaats voor Utrecht af te doen metquote:Op zondag 28 juli 2013 15:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nope, hij volstaat nog prima om vreemde onzinnige reacties mee aan te duiden.
Een jaar hiervoor werden ze nog 11de, maar oke. Sowieso vind ik plek 8 t/m 10 helemaal geen subtop.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het is vooral onzinnig om een 7e plaats voor Utrecht af te doen meten "ze gaan niet nog eens verrassen". Ze spelen al 15 jaar om plek 10 tot 5. 7 lijkt me dan niet zo gek.
Championship nog welquote:Op zondag 28 juli 2013 15:13 schreef Insomnia_ het volgende:
4e is onze plek.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twente wordt gewoon 6e, dat is hun plek.
Over het algemeen bekeken is de 4e plek voor Twente, maar ik zie ons komend seizoen idd wel 5e of 6e eindigen.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Komend seizoen? dan ben je wel heel naïef
Das een slecht jaar. 5e is goed. 7e is gewoon normaal en dus nietquote:Op zondag 28 juli 2013 15:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een jaar hiervoor werden ze nog 11de, maar oke. Sowieso vind ik plek 8 t/m 10 helemaal geen subtop.
quote:Op zondag 28 juli 2013 15:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doe maar gewoon Premier League dan. Met TV gelden erbij gaat Ajax dan de wereldtop halen.
Ik weet zeker dat Ajax dan de wereldtop haalt met al dat geld.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]_!_!_!__!_!_!__!_!________________________!_!_!_!_!_ tot in het oneindige
als je dat gelooft, ben je nog dommer dan je er uit ziet.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat Ajax dan de wereldtop haalt met al dat geld.
7de is niet normaal voor Utrecht. Van de afgelopen 10 jaar zijn ze geloof ik 3 keer 7de of hoger geëindigd.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Das een slecht jaar. 5e is goed. 7e is gewoon normaal en dus niet
*stommer, als je Mart goed wilt imiteren.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
als je dat gelooft, ben je nog dommer dan je er uit ziet.
Leg uit waarom niet danquote:Op zondag 28 juli 2013 15:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
als je dat gelooft, ben je nog dommer dan je er uit ziet.
Jensie is nog niet weg.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
7de is niet normaal voor Utrecht. Van de afgelopen 10 jaar zijn ze geloof ik 3 keer 7de over hoger geëindigd.
Daarnaast; ze zijn al hun goede spelers kwijt, dus ze gaan sowieso een slecht seizoen draaien.
Waarom wel? Die TV-gelden zijn een fooi in de premier league. Anders zou de hele PL wereldtop zijn.quote:
Nee want de meeste clubs daar hebben totaal geen voetbalvisie. En geen jeugdopleiding.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waarom wel? Die TV-gelden zijn een fooi in de premier league. Anders zou de hele PL wereldtop zijn.
Kunnen ze ook nietquote:Op zondag 28 juli 2013 15:29 schreef Insomnia_ het volgende:
inb4 JR's argument dat ze in Engeland niet kunnen opleiden.
Opleiden win je niets mee.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee want de meeste clubs daar hebben totaal geen voetbalvisie. En geen jeugdopleiding.
Met die TV-gelden kan je dan wel goede aankopen doen. En je beste jeugd houden.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Met alleen opleiden ga je nooit consistent bij de wereldtop horen
Doen ze toch ook? Dit seizoen voor de 4e keer op rij.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ajax zo'n goede voetbalvisie was speelde ze mee om de CL.
Met die TV-gelden kun je echt geen goede aankopen doen voor de wereldtopquote:Op zondag 28 juli 2013 15:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met die TV-gelden kan je dan wel goede aankopen doen. En je beste jeugd houden.
Slimme aankopen doen. Maar daar hebben ze in Engeland nog nooit van gehoord.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Met die TV-gelden kun je echt geen goede aankopen doen voor de wereldtop
Altijd kansloos (net zoals elke Nederlandse club)quote:Op zondag 28 juli 2013 15:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doen ze toch ook? Dit seizoen voor de 4e keer op rij.
De arrogante ajax visiequote:Op zondag 28 juli 2013 15:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Slimme aankopen doen. Maar daar hebben ze in Engeland nog nooit van gehoord.
Ja maar ze doen wel mee. En die poule van vorig jaar was gewoon idioot. En jaar daarvoor genaaid.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Altijd kansloos (net zoals elke Nederlandse club)
Nederland heeft dan ook een matige competitie, minder inwoners en minder geld. En toch wint Ajax van City en United terwijl die veel meer geld hebben. Engelsenquote:Op zondag 28 juli 2013 15:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De arrogante ajax visie
Net als heel Nederland al ruim een decennia geen rol van betekenis spelen en nog de illusie hebben dat het zou kunnen
Sneijder was wereldtop. Zlatan en Suarez bij Ajax gespeeld. Nu Eriksen en zo Fischer.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Vertel mij eens, hoeveel wereldtop heeft Ajax opgeleid sinds pak 'm beet 2000.
Niet veelquote:Op zondag 28 juli 2013 15:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Daarmee zul je consistent meedoen met de TV geld fooien ja.quote:
vdvaart, sneijderquote:Op zondag 28 juli 2013 15:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Ajax had dan best een goed team bij elkaar kunnen houden ja. En dan hadden ze betere aankopen gedaan natuurlijkquote:Op zondag 28 juli 2013 15:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarmee zul je consistent meedoen met de TV geld fooien ja.
Van der Vaart is nooit wereldtop geweest.quote:
Hebben zich toch ontwikkeld hier. Is ook niet echt opleiden, maar als Ajax in Engeland had gespeeld had je hen wel kunnen houden.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zlatan en Suarez vind ik overigens niet echt opleiden die kwamen hier al wat later. Eriksen gaat de wereldtop nooit halen overigens.
Opleiden moet de basis zijn. En alleen kopen als je echt een zwakke plek hebt.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Opleiden kan nooit de basisvormen van je club als je bij de top wilt horen.
Het is meer een supplement.
Je kan natuurlijk eens een seizoen krijgen dat je de jackpot hit zoals Ajax deed in de jaren '90 maar dan ben je nog niet consistent wereldtop en dat zie ik ook nooit meer gebeuren, dat was uniek.
En Sneijder was 1 seizoen wereldtopquote:Op zondag 28 juli 2013 15:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Van der Vaart is nooit wereldtop geweest.
Sneijder wel, en dat is ook de enige.
Dan ga je NOOIT bij de wereldtop horenquote:Op zondag 28 juli 2013 15:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Opleiden moet de basis zijn. En alleen kopen als je echt een zwakke plek hebt.
Waarom denk je dat Cruijff heeft ingegrepen?quote:Op zondag 28 juli 2013 15:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En Sneijder was 1 seizoen wereldtop
Barca.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan ga je NOOIT bij de wereldtop horen
vdvaart een korte periode, toen ie bij HSV speeldequote:Op zondag 28 juli 2013 15:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat vond jij de gloriejaren van Barca?quote:Op zondag 28 juli 2013 15:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu wel. Maar hun gloriejaren vooral de eigen jeugd als de basis.
Onder Guardiola. Toen ze alles wonnen wat er te winnen viel.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat vond jij de gloriejaren van Barca?
Bij HSV jaquote:Op zondag 28 juli 2013 15:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
vdvaart een korte periode, toen ie bij HSV speelde
Mwoah dat was een goede periode maar gloriejarenquote:Op zondag 28 juli 2013 15:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Onder Guardiola. Toen ze alles wonnen wat er te winnen viel.
Vind ik wel. Een van de beste teams uit de voetbalhistorie.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mwoah dat was een goede periode maar gloriejaren
Kan ook gewoon niet. Spelers moeten er gelijk staan. Leuk zo'n Eriksen, maar als je die eerst 3 jaar moet laten indraaien speel je ondertussen in de 3e klasse.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Slimme aankopen doen. Maar daar hebben ze in Engeland nog nooit van gehoord.
quote:Op zondag 28 juli 2013 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Typisch. Omdat niemand je gedag zegt.
echte matenquote:
Dan heb je ook spelers van 27-30 erin staan en kan je zo'n talent er wel tussen gooien hoor. Die is dan niet meteen de belangrijkste man.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kan ook gewoon niet. Spelers moeten er gelijk staan. Leuk zo'n Eriksen, maar als je die eerst 3 jaar moet laten indraaien speel je ondertussen in de 3e klasse.
Dus kan je al niet meer je slimme aankopen doen. Spelers van 27-30 die er gelijk staan moet je gewoon de volle mep voor neerleggen.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan heb je ook spelers van 27-30 erin staan en kan je zo'n talent er wel tussen gooien hoor. Die is dan niet meteen de belangrijkste man.
En toen kochten ze onder andere Yaya Toure, Thierry Henry, Abidal en Milito voor grof geldquote:Op zondag 28 juli 2013 15:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind ik wel. Een van de beste teams uit de voetbalhistorie.
Dat zijn ook niet de spelers die je dan koopt hè. Die zitten dan misschien al hele carriere bij de club. Zeg maar dat Sneijder nog steeds bij Ajax had gespeeld. In die competities kan dat.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dus kan je al niet meer je slimme aankopen doen. Spelers van 27-30 die er gelijk staan moet je gewoon de volle mep voor neerleggen.
Maar het geraamte van de ploeg was uit de eigen jeugd met Puyol, Valdez, Pique, Busquets, Xavi, Iniesta en Messi.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En toen kochten ze onder andere Yaya Toure, Thierry Henry, Abidal en Milito voor grof geld
Busquets was toen nog geen selectie speler Pique kwam over van Unitedquote:Op zondag 28 juli 2013 15:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar het geraamte van de ploeg was uit de eigen jeugd met Puyol, Valdez, Pique, Busquets, Xavi, Iniesta en Messi.
Waarom zou Sneijder niet naar een koopclub gaan als ie nog 8 jaar moet wachten voor er HOPELIJK degelijke spelers komen.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zijn ook niet de spelers die je dan koopt hè. Die zitten dan misschien al hele carriere bij de club. Zeg maar dat Sneijder nog steeds bij Ajax had gespeeld. In die competities kan dat.
Maar Pique had wel zijn opleiding bij Barcelona genoten, zo wist hij wat er van hem werd gevraagd.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Busquets was toen nog geen selectie speler Pique kwam over van United
Omdat hij dan wel goed betaald krijgt en er genoeg goede spelers zijn. En dan spelen de grote talenten zich vanzelf wel in de basis.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waarom zou Sneijder niet naar een koopclub gaan als ie nog 8 jaar moet wachten voor er HOPELIJK degelijke spelers komen.
En de belangrijkste jaren zat hij bij Unitedquote:Op zondag 28 juli 2013 15:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar Pique had wel zijn opleiding bij Barcelona genoten, zo wist hij wat er van hem werd gevraagd.
Hij kan meer verdienen bij andere clubs.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat hij dan wel goed betaald krijgt en er genoeg goede spelers zijn. En dan spelen de grote talenten zich vanzelf wel in de basis.
Wat vind jij de belangrijkste jaren dan?quote:Op zondag 28 juli 2013 15:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En de belangrijkste jaren zat hij bij United
Ligt eraan.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij kan meer verdienen bij andere clubs.
17 tot 21quote:Op zondag 28 juli 2013 15:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat vind jij de belangrijkste jaren dan?
Ja, aan het feit of je een koopclub bent of een opleidingsclub.quote:
quote:Op zondag 28 juli 2013 15:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vooral qua speeltijd. De echte opleiding heb je dan wel zo'n beetje gehad.
Wat?quote:Op zondag 28 juli 2013 15:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niemand is volledig zelfvoorzienend met de opleiding. Als het geraamte uit de jeugd komt en je af en toe wat zwakke plekken moet opvullen is een ander verhaal.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, aan het feit of je een koopclub bent of een opleidingsclub.
Het ging mij om het salaris. Bij een koopclub ga je altijd meer verdienenquote:Op zondag 28 juli 2013 15:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niemand is volledig zelfvoorzienend met de opleiding. Als het geraamte uit de jeugd komt en je af en toe wat zwakke plekken moet opvullen is een ander verhaal.
We kunnen dus eindelijk stellen dat die Deentjes niet zelfopgeleid zijn?quote:Op zondag 28 juli 2013 15:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als aankoop verdien je meestal meer, maar als je huidige club dat ook kan betalen en je hebt het naar je zin, waarom zou je dan weggaanquote:Op zondag 28 juli 2013 15:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het ging mij om het salaris. Bij een koopclub ga je altijd meer verdienen
Die zijn er vanaf hun 16e dus hebben wel opleiding gehadquote:Op zondag 28 juli 2013 15:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
We kunnen dus eindelijk stellen dat die Deentjes niet zelfopgeleid zijn?
Direct prijzen pakken. Weinig spelers hebben zin als Gerrard bij je club jaren niets te winnen terwijl je wacht op goede spelers.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als aankoop verdien je meestal meer, maar als je huidige club dat ook kan betalen en je hebt het naar je zin, waarom zou je dan weggaan
Altijd dat eeuwige gejank van Feijenoordkant over de Denen van Ajaxquote:Op zondag 28 juli 2013 15:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
We kunnen dus eindelijk stellen dat die Deentjes niet zelfopgeleid zijn?
Het is gewoon lachwekkend om die zelfopgeleid te noemen, niets tegen die jongens hoor.quote:Op zondag 28 juli 2013 16:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Altijd dat eeuwige gejank van Feijenoordkant over de Denen van Ajax.
Waarom zou dat dan niet kunnen om meteen prijzen te pakken? Niet iedereen faalt jarenlang zoals Liverpool. En toch heeft Gerrard de CL gewonnen bij Liverpoolquote:Op zondag 28 juli 2013 15:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Direct prijzen pakken. Weinig spelers hebben zin als Gerrard bij je club jaren niets te winnen terwijl je wacht op goede spelers.
Wie noemt ze zelfopgeleid?quote:Op zondag 28 juli 2013 16:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is gewoon lachwekkend om die zelfopgeleid te noemen, niets tegen die jongens hoor.
Omdat je moet kopen om direct prijzen te winnen. Er staat niet zomaar een team van wereldklasse in de jeugd.quote:Op zondag 28 juli 2013 16:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou dat dan niet kunnen om meteen prijzen te pakken? Niet iedereen faalt jarenlang zoals Liverpool. En toch heeft Gerrard de CL gewonnen bij Liverpool
De media zegt dat ja.quote:Op zondag 28 juli 2013 16:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is gewoon lachwekkend om die zelfopgeleid te noemen, niets tegen die jongens hoor.
Hier kan ik niets mee, maar als tien miljoen Feijenoordfans erover klagen zal het wel zo zijn.quote:
Dat zeg ik toch ookquote:Op zondag 28 juli 2013 16:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat je moet kopen om direct prijzen te winnen. Er staat niet zomaar een team van wereldklasse in de jeugd.
Er gaat geen een speler zolang wachtenquote:Op zondag 28 juli 2013 16:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ookAlleen niet je hele selectie kopen.
Waar haal je vandaan dat ze lang moeten wachten?quote:Op zondag 28 juli 2013 16:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er gaat geen een speler zolang wachten
Lekker nuttige bijdrage.quote:Op zondag 28 juli 2013 16:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja als troll omdat jullie en PSV'ers allemaal zo lekker happen.
quote:Op zondag 28 juli 2013 16:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja als troll omdat jullie en PSV'ers allemaal zo lekker happen.
quote:Op zondag 28 juli 2013 16:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar haal je vandaan dat ze lang moeten wachten?
Ik weet echt niet waar je dat allemaal vandaan haalt hoor.quote:Op zondag 28 juli 2013 16:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Laat maar zitten, jij denkt dus serieus dat je binnen 3-4 jaar een wereldtop team kan opleiden.
Nee, meer The Sims inderdaad.quote:Op zondag 28 juli 2013 16:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Het echte leven is geen football manager, JR.
Ik vraag me serieus iets af en jij komt met een debiel argument er tussen ''om te trollen''.quote:Op zondag 28 juli 2013 16:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog altijd nuttiger als al jouw posts
Jawel. Jij zegt dat een speler met wereldpotentie gewoon moet blijven omdat je zo een wereldtop team voor de prijzen hebt.quote:Op zondag 28 juli 2013 16:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet echt niet waar je dat allemaal vandaan haalt hoor.
Dat was geen debiel argument. Is gewoon de waarheid.quote:Op zondag 28 juli 2013 16:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus iets af en jij komt met een debiel argument er tussen ''om te trollen''.
Ja over de jaren wel. Maar deze discussie is sowieso zinloos, omdat Ajax nooit naar de PL gaat.quote:Op zondag 28 juli 2013 16:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jawel. Jij zegt dat een speler met wereldpotentie gewoon moet blijven omdat je zo een wereldtop team voor de prijzen hebt.
Als iemand dat argument gebruikt heeft ie vaak door dat ie zich debiel heeft gedragen in het verleden.quote:Op zondag 28 juli 2013 16:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus iets af en jij komt met een debiel argument er tussen ''om te trollen''.
En zelfs dan gewoon geen wereldtop zou halen.quote:Op zondag 28 juli 2013 16:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja over de jaren wel. Maar deze discussie is sowieso zinloos, omdat Ajax nooit naar de PL gaat.
Daar verschillen de meningen overquote:Op zondag 28 juli 2013 16:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En zelfs dan gewoon geen wereldtop zou halen.
Ja dahaag, rot maar lekker opquote:Op zondag 28 juli 2013 16:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was geen debiel argument. Is gewoon de waarheid.
Is toch niet zo vreemd?quote:Op zondag 28 juli 2013 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Om te trollen iets te zien als een argument voor het iets noemen van eigen jeugd.....
Hij is denk ik een van de eerste die dat overleeft, hij geeft het al zo lang als ik weet.quote:
Niet te geloven inderdaad.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
3.5 miljoen voor boerrigter, god schept wonderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |