Hadden ze maar niet gehandicapt moeten zijn,quote:Op zondag 28 juli 2013 02:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Lijkt me ook leuker voor die gehandicapten zelf, nu zitten ze zo in het gehandicapten hoekje
Nou zeg, JR.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hadden ze maar niet gehandicapt moeten zijn,
daar zijn die korte zijdes pas lelekquote:Op zondag 28 juli 2013 03:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja PSV'ers kunnen er ook niks aan doen.
Daar kijk ik alleen naar als Ajax er speelt. En dan zie je er alleen maar mongolen zitten die verwensingen schreeuwen.quote:Op zondag 28 juli 2013 03:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
daar zijn die korte zijdes pas lelek
Wat loopt over?quote:Op zondag 28 juli 2013 03:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig weer 45 wedstrijden tot op het bot analyseren, voetbal
De komende twee seizoenen lopen ook aardig in elkaar over.
Zou me toch wel verrassen als Barcelona 2 potentiële vervangers van Xavi laat gaan, maar goed die doen wel meer dingen die geen hond begrijpt, ze hadden Fabregas nooit moeten halen.quote:Op zondag 28 juli 2013 11:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Het schijnt dat Fabregas maandag een persconferentie gaat geven over zijn toekomst.
Kan ook gewoon zijn dat hij aan alle speculaties een eind wil maken en dat hij gewoon bij Barça blijft.quote:Op zondag 28 juli 2013 11:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou me toch wel verrassen als Barcelona 2 potentiële vervangers van Xavi laat gaan, maar goed die doen wel meer dingen die geen hond begrijpt, ze hadden Fabregas nooit moeten halen.
Mooi avondje gehad gisteren?quote:Op zondag 28 juli 2013 11:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan ook gewoon zijn dat hij aan alle speculaties een eind wil maken en dat hij gewoon bij Barça blijft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |