Ik weet echt niet waar je dat allemaal vandaan haalt hoor.quote:Op zondag 28 juli 2013 16:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Laat maar zitten, jij denkt dus serieus dat je binnen 3-4 jaar een wereldtop team kan opleiden.
Nee, meer The Sims inderdaad.quote:Op zondag 28 juli 2013 16:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Het echte leven is geen football manager, JR.
Ik vraag me serieus iets af en jij komt met een debiel argument er tussen ''om te trollen''.quote:Op zondag 28 juli 2013 16:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog altijd nuttiger als al jouw posts
Jawel. Jij zegt dat een speler met wereldpotentie gewoon moet blijven omdat je zo een wereldtop team voor de prijzen hebt.quote:Op zondag 28 juli 2013 16:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet echt niet waar je dat allemaal vandaan haalt hoor.
Dat was geen debiel argument. Is gewoon de waarheid.quote:Op zondag 28 juli 2013 16:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus iets af en jij komt met een debiel argument er tussen ''om te trollen''.
Ja over de jaren wel. Maar deze discussie is sowieso zinloos, omdat Ajax nooit naar de PL gaat.quote:Op zondag 28 juli 2013 16:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jawel. Jij zegt dat een speler met wereldpotentie gewoon moet blijven omdat je zo een wereldtop team voor de prijzen hebt.
Als iemand dat argument gebruikt heeft ie vaak door dat ie zich debiel heeft gedragen in het verleden.quote:Op zondag 28 juli 2013 16:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus iets af en jij komt met een debiel argument er tussen ''om te trollen''.
En zelfs dan gewoon geen wereldtop zou halen.quote:Op zondag 28 juli 2013 16:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja over de jaren wel. Maar deze discussie is sowieso zinloos, omdat Ajax nooit naar de PL gaat.
Daar verschillen de meningen overquote:Op zondag 28 juli 2013 16:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En zelfs dan gewoon geen wereldtop zou halen.
Ja dahaag, rot maar lekker opquote:Op zondag 28 juli 2013 16:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was geen debiel argument. Is gewoon de waarheid.
Is toch niet zo vreemd?quote:Op zondag 28 juli 2013 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Om te trollen iets te zien als een argument voor het iets noemen van eigen jeugd.....
Hij is denk ik een van de eerste die dat overleeft, hij geeft het al zo lang als ik weet.quote:
Niet te geloven inderdaad.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
3.5 miljoen voor boerrigter, god schept wonderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |