De arrogante ajax visiequote:Op zondag 28 juli 2013 15:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Slimme aankopen doen. Maar daar hebben ze in Engeland nog nooit van gehoord.
Ja maar ze doen wel mee. En die poule van vorig jaar was gewoon idioot. En jaar daarvoor genaaid.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Altijd kansloos (net zoals elke Nederlandse club)
Nederland heeft dan ook een matige competitie, minder inwoners en minder geld. En toch wint Ajax van City en United terwijl die veel meer geld hebben. Engelsenquote:Op zondag 28 juli 2013 15:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De arrogante ajax visie
Net als heel Nederland al ruim een decennia geen rol van betekenis spelen en nog de illusie hebben dat het zou kunnen
Sneijder was wereldtop. Zlatan en Suarez bij Ajax gespeeld. Nu Eriksen en zo Fischer.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Vertel mij eens, hoeveel wereldtop heeft Ajax opgeleid sinds pak 'm beet 2000.
Niet veelquote:Op zondag 28 juli 2013 15:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Daarmee zul je consistent meedoen met de TV geld fooien ja.quote:
vdvaart, sneijderquote:Op zondag 28 juli 2013 15:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Ajax had dan best een goed team bij elkaar kunnen houden ja. En dan hadden ze betere aankopen gedaan natuurlijkquote:Op zondag 28 juli 2013 15:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarmee zul je consistent meedoen met de TV geld fooien ja.
Van der Vaart is nooit wereldtop geweest.quote:
Hebben zich toch ontwikkeld hier. Is ook niet echt opleiden, maar als Ajax in Engeland had gespeeld had je hen wel kunnen houden.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zlatan en Suarez vind ik overigens niet echt opleiden die kwamen hier al wat later. Eriksen gaat de wereldtop nooit halen overigens.
Opleiden moet de basis zijn. En alleen kopen als je echt een zwakke plek hebt.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Opleiden kan nooit de basisvormen van je club als je bij de top wilt horen.
Het is meer een supplement.
Je kan natuurlijk eens een seizoen krijgen dat je de jackpot hit zoals Ajax deed in de jaren '90 maar dan ben je nog niet consistent wereldtop en dat zie ik ook nooit meer gebeuren, dat was uniek.
En Sneijder was 1 seizoen wereldtopquote:Op zondag 28 juli 2013 15:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Van der Vaart is nooit wereldtop geweest.
Sneijder wel, en dat is ook de enige.
Dan ga je NOOIT bij de wereldtop horenquote:Op zondag 28 juli 2013 15:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Opleiden moet de basis zijn. En alleen kopen als je echt een zwakke plek hebt.
Waarom denk je dat Cruijff heeft ingegrepen?quote:Op zondag 28 juli 2013 15:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En Sneijder was 1 seizoen wereldtop
Barca.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan ga je NOOIT bij de wereldtop horen
vdvaart een korte periode, toen ie bij HSV speeldequote:Op zondag 28 juli 2013 15:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat vond jij de gloriejaren van Barca?quote:Op zondag 28 juli 2013 15:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu wel. Maar hun gloriejaren vooral de eigen jeugd als de basis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |