Hmmmmmmmm, daar valt weinig tegenin te brengen.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Draaiden een sterke voorbereiding.
[ afbeelding ]
RKC is nog veel meer zoekende dan PEC Zwolle dat is.
Leraar Duitsquote:
Van mij hoeft het niet.quote:
Als die Demouge heel blijft ja.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:11 schreef Lange_Lans het volgende:
Roda wordt serieus wel de verrassing. Die gaan op plaats 6 of 7 eindigen.
Niet doen, gewoon bij landencompetities houden goffeommequote:Op zondag 28 juli 2013 15:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Misschien kunnen we de eredivisie in de Engelse competitie in laten stromen?
Ajax/PSV/Feyenoord in championship, en dan elk niveau 3 teams laten instromen.
Ik brainstorm maar wat.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet doen, gewoon bij landencompetities houden goffeomme
quote:Op zondag 28 juli 2013 15:13 schreef Insomnia_ het volgende:
quote:Op zondag 28 juli 2013 15:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je gedachtegoed is daar iets te beperkt voor. Gewoon niet doen.
Froome, als er ooit een doping heeft gebruikt is hij het wel.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eindstand. Laatste 1.5 week niets eigenlijk. Toen stond Mollema nog 2e.
Het is vooral onzinnig om een 7e plaats voor Utrecht af te doen metquote:Op zondag 28 juli 2013 15:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nope, hij volstaat nog prima om vreemde onzinnige reacties mee aan te duiden.
Een jaar hiervoor werden ze nog 11de, maar oke. Sowieso vind ik plek 8 t/m 10 helemaal geen subtop.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het is vooral onzinnig om een 7e plaats voor Utrecht af te doen meten "ze gaan niet nog eens verrassen". Ze spelen al 15 jaar om plek 10 tot 5. 7 lijkt me dan niet zo gek.
Championship nog welquote:Op zondag 28 juli 2013 15:13 schreef Insomnia_ het volgende:
4e is onze plek.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twente wordt gewoon 6e, dat is hun plek.
Over het algemeen bekeken is de 4e plek voor Twente, maar ik zie ons komend seizoen idd wel 5e of 6e eindigen.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Komend seizoen? dan ben je wel heel naïef
Das een slecht jaar. 5e is goed. 7e is gewoon normaal en dus nietquote:Op zondag 28 juli 2013 15:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een jaar hiervoor werden ze nog 11de, maar oke. Sowieso vind ik plek 8 t/m 10 helemaal geen subtop.
quote:Op zondag 28 juli 2013 15:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doe maar gewoon Premier League dan. Met TV gelden erbij gaat Ajax dan de wereldtop halen.
Ik weet zeker dat Ajax dan de wereldtop haalt met al dat geld.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]_!_!_!__!_!_!__!_!________________________!_!_!_!_!_ tot in het oneindige
als je dat gelooft, ben je nog dommer dan je er uit ziet.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat Ajax dan de wereldtop haalt met al dat geld.
7de is niet normaal voor Utrecht. Van de afgelopen 10 jaar zijn ze geloof ik 3 keer 7de of hoger geëindigd.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Das een slecht jaar. 5e is goed. 7e is gewoon normaal en dus niet
*stommer, als je Mart goed wilt imiteren.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
als je dat gelooft, ben je nog dommer dan je er uit ziet.
Leg uit waarom niet danquote:Op zondag 28 juli 2013 15:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
als je dat gelooft, ben je nog dommer dan je er uit ziet.
Jensie is nog niet weg.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
7de is niet normaal voor Utrecht. Van de afgelopen 10 jaar zijn ze geloof ik 3 keer 7de over hoger geëindigd.
Daarnaast; ze zijn al hun goede spelers kwijt, dus ze gaan sowieso een slecht seizoen draaien.
Waarom wel? Die TV-gelden zijn een fooi in de premier league. Anders zou de hele PL wereldtop zijn.quote:
Nee want de meeste clubs daar hebben totaal geen voetbalvisie. En geen jeugdopleiding.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waarom wel? Die TV-gelden zijn een fooi in de premier league. Anders zou de hele PL wereldtop zijn.
Kunnen ze ook nietquote:Op zondag 28 juli 2013 15:29 schreef Insomnia_ het volgende:
inb4 JR's argument dat ze in Engeland niet kunnen opleiden.
Opleiden win je niets mee.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee want de meeste clubs daar hebben totaal geen voetbalvisie. En geen jeugdopleiding.
Met die TV-gelden kan je dan wel goede aankopen doen. En je beste jeugd houden.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Met alleen opleiden ga je nooit consistent bij de wereldtop horen
Doen ze toch ook? Dit seizoen voor de 4e keer op rij.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ajax zo'n goede voetbalvisie was speelde ze mee om de CL.
Met die TV-gelden kun je echt geen goede aankopen doen voor de wereldtopquote:Op zondag 28 juli 2013 15:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met die TV-gelden kan je dan wel goede aankopen doen. En je beste jeugd houden.
Slimme aankopen doen. Maar daar hebben ze in Engeland nog nooit van gehoord.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Met die TV-gelden kun je echt geen goede aankopen doen voor de wereldtop
Altijd kansloos (net zoals elke Nederlandse club)quote:Op zondag 28 juli 2013 15:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doen ze toch ook? Dit seizoen voor de 4e keer op rij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |