Hadden ze maar niet gehandicapt moeten zijn,quote:Op zondag 28 juli 2013 02:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Lijkt me ook leuker voor die gehandicapten zelf, nu zitten ze zo in het gehandicapten hoekje
Nou zeg, JR.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hadden ze maar niet gehandicapt moeten zijn,
daar zijn die korte zijdes pas lelekquote:Op zondag 28 juli 2013 03:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja PSV'ers kunnen er ook niks aan doen.
Daar kijk ik alleen naar als Ajax er speelt. En dan zie je er alleen maar mongolen zitten die verwensingen schreeuwen.quote:Op zondag 28 juli 2013 03:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
daar zijn die korte zijdes pas lelek
Wat loopt over?quote:Op zondag 28 juli 2013 03:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig weer 45 wedstrijden tot op het bot analyseren, voetbal
De komende twee seizoenen lopen ook aardig in elkaar over.
Zou me toch wel verrassen als Barcelona 2 potentiële vervangers van Xavi laat gaan, maar goed die doen wel meer dingen die geen hond begrijpt, ze hadden Fabregas nooit moeten halen.quote:Op zondag 28 juli 2013 11:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Het schijnt dat Fabregas maandag een persconferentie gaat geven over zijn toekomst.
Kan ook gewoon zijn dat hij aan alle speculaties een eind wil maken en dat hij gewoon bij Barça blijft.quote:Op zondag 28 juli 2013 11:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou me toch wel verrassen als Barcelona 2 potentiële vervangers van Xavi laat gaan, maar goed die doen wel meer dingen die geen hond begrijpt, ze hadden Fabregas nooit moeten halen.
Mooi avondje gehad gisteren?quote:Op zondag 28 juli 2013 11:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan ook gewoon zijn dat hij aan alle speculaties een eind wil maken en dat hij gewoon bij Barça blijft.
quote:
Enige wat fout ging gisteravond is Mighty Mike.quote:
Heb het gelezen ja, ga nu met tegenzin de finale kijken. Lewis heeft het zelden klaar kunnen spelen tegen Phil.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Enige wat fout ging gisteravond is Mighty Mike.
Vak 113, naast het vak van de AZ-supporters achter het linkerdoel. Was hondsbenauwd idd.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lekker warm met dat dak dicht, waar zat je?
Ze hadden het na die middag hoosbui gewoon open moeten doen en dan weer dicht een uur voor de wedstrijd als de verwachting nog regen was maar dat schijnt niet te kunnen, jammer want gaat ook ten koste van de wedstrijd.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vak 113, naast het vak van de AZ-supporters achter het linkerdoel. Was hondsbenauwd idd.
Verbeek heeft er ook over lopen janken. Maar die jankt al snel om dingen.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze hadden het na die middag hoosbui gewoon open moeten doen en dan weer dicht een uur voor de wedstrijd als de verwachting nog regen was maar dat schijnt niet te kunnen, jammer want gaat ook ten koste van de wedstrijd.
Phil had gisteren ook weer een heel hoog gemiddelde, ik geloof 108 aan het einde van de partij.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb het gelezen ja, ga nu met tegenzin de finale kijken. Lewis heeft het zelden klaar kunnen spelen tegen Phil.
Gisteren dat 6 scheidsrechters onzin is want ze zien het nog nietquote:Op zondag 28 juli 2013 12:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verbeek heeft er ook over lopen janken. Maar die jankt al snel om dingen.
Zoiets ja. Las dat Mike beetje van het pad af was door zichzelf, scheen te bleven hameren op een 70 uitgooi waar hij 2 pijlen voor miste.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Phil had gisteren ook weer een heel hoog gemiddelde, ik geloof 108 aan het einde van de partij.
Verbeek moet niet janken, want normaal gesproken had Liesveld gewoon die 1-0 af moeten keuren.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gisteren dat 6 scheidsrechters onzin is want ze zien het nog niet
Als het niet zijn kant op gaat wel jaquote:Op zondag 28 juli 2013 12:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verbeek heeft er ook over lopen janken. Maar die jankt al snel om dingen.
Daar heeft hij wel gelijk inquote:Op zondag 28 juli 2013 12:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gisteren dat 6 scheidsrechters onzin is want ze zien het nog niet
In wat voor zin?quote:Op zondag 28 juli 2013 12:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Stonden ook veel gelukszoekers op vak 410.
Die is niet goed genoeg voor Ajax.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Sigthorsson blijft een groot drama ondanks zijn goal.
Heb jij ook je shirtje uitgetrokken.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Stonden ook veel gelukszoekers op vak 410.
Mensen die onder de wedstrijd met bekenden gaan facetimen of met hun mobiel kloten, check hoe stoer ik ben, dat soort dingen. Of gewoon doodsimpele liedjes die regelmatig in het stadion worden gezongen, niet kennen.quote:
Vind ik sowieso debielen, ik heb het niet zo met die sfeervakken, die vinden zichzelf belangrijker dan het voetbalquote:Op zondag 28 juli 2013 12:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mensen die onder de wedstrijd met bekenden gaan facetimen of met hun mobiel kloten, check hoe stoer ik ben, dat soort dingen. Of gewoon doodsimpele liedjes die regelmatig in het stadion worden gezongen, niet kennen.
Ik vind het wel wat hebbem, maar het gaat idd om het voetbal.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind ik sowieso debielen, ik heb het niet zo met die sfeervakken, die vinden zichzelf belangrijker dan het voetbal
Dat gaat hem ook niet worden denk ik.quote:
quote:Op zondag 28 juli 2013 12:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, toch mooi 3 goals aan onze zijde gehad. Waarvan 2 van AZ
Het was toch wel een leuke wedstrijd.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, toch mooi 3 goals aan onze zijde gehad. Waarvan 2 van AZ
Ik schakelde in de rust even naar Dortmund-Bayern, dan zie je toch wel het verschil tussen de echte top en NL top, wat een tempo verschil.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Het was toch wel een leuke wedstrijd.
Wel een verrassende uitslag imo.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik schakelde in de rust even naar Dortmund-Bayern, dan zie je toch wel het verschil tussen de echte top en NL top, wat een tempo verschil.
Die voorsprong hadden ze eigenlijk nooit meer mogen weggeven.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:25 schreef Ajacied422 het volgende:
AZ vond ik opvallend ver wegzakken na de 2-0 (in de zin van niveau).
Dat scheelt nog wel een heleboel, maar dat is ook wel absolute top nu.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik schakelde in de rust even naar Dortmund-Bayern, dan zie je toch wel het verschil tussen de echte top en NL top, wat een tempo verschil.
okquote:Op zondag 28 juli 2013 12:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Veldspel van Ajax zit er iig wel goed uit, alleen ligt het tempo wat laag.
quote:
Eerste helft was wel aardig. Blind en Van Rhijn vond ik dramatisch. Blind hervond zich in de verlenging wat, maar vond het al met al heel matig. Fischer speelde matig en Siem heb ik ook een poosje niet gezien. Wel positief is natuurlijk dat je terugkomt van een 2-0 achterstand. Eriksen was daar mijn inziens belangrijk en pakte het voortouw.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Veldspel van Ajax zit er iig wel goed uit, alleen ligt het tempo wat laag.
Neger. Welkom terug.quote:
Ja, rond 11-en geland. Had vlucht uit Bangkok om 00:30. Best relaxed eigenlijk, eindelijk een keer goed kunnen slapen.quote:
Knutterdeknutquote:Op zondag 28 juli 2013 14:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, rond 11-en geland. Had vlucht uit Bangkok om 00:30. Best relaxed eigenlijk, eindelijk een keer goed kunnen slapen.
quote:Op zondag 28 juli 2013 14:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Neger. Welkom terug.
Ga vanavond anders wat chinees eten. Voelt dan toch weer wat Aziatisch.
Van PSV mag je dit jaar maximaal de 2e plaats eisen. Vitesse werd gisteren even te kijk gezet en Feyenoord had moeten verkopen. Ajax wordt met 2 vingers in de neus kampioen.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:33 schreef AFCNiels het volgende:
Volgende week begint het echte werk weer, PSV gaat het denk ik beter doen dan ik eerst dacht en Feyenoord en Vitesse wat minder.
Hoop dat je een leuke vakantie hebt gehad.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, rond 11-en geland. Had vlucht uit Bangkok om 00:30. Best relaxed eigenlijk, eindelijk een keer goed kunnen slapen.
Dat ga ik denk ik ook doen. Al 3 weken aan het BBQ'en. Ik wil ook wel eens wat anders.quote:
Feyenoord vond ik erg tegenvallen wat ik heb gezien. Vitesse lijkt me een club die op het laatste moment nog even wat bij Chelsea oppikt, ik heb nog geen idee wat ik daarvan moet verwachten.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:37 schreef Ajacied422 het volgende:
1 Ajax
2 PSV
3 Feijenoord
Daarachter wordt het een grote loterij.
Kon niet veel beterquote:Op zondag 28 juli 2013 14:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoop dat je een leuke vakantie hebt gehad.
Ben je thuis klaar?quote:Op zondag 28 juli 2013 14:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat ga ik denk ik ook doen. Al 3 weken aan het BBQ'en. Ik wil ook wel eens wat anders.
Roda wordt in ieder geval de verrassing van het komende seizoen. En ik denk dat Groningen ook leuk gaat presteren.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:37 schreef Ajacied422 het volgende:
1 Ajax
2 PSV
3 Feijenoord
Daarachter wordt het een grote loterij.
Jip. Hence the constant BBQ.quote:
Snap jij wat van de keuze Ji-Sung Park?quote:Op zondag 28 juli 2013 14:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Roda wordt in ieder geval de verrassing van het komende seizoen. En ik denk dat Groningen ook leuk gaat presteren.
Daarnaast schat ik Feyenoord op het moment hoger in dan PSV. Al is bij PSV meer potentie en als dat eruit komt kunnen ze voor plek 2 gaan.
Jazeker. Stil gezeten.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heeft Feyenoord nog iets op de transfermarkt gedaan?
Nee, geen ene flikker.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Bijna 10 transfers.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nee joh. Feyenoord gaat het heel lastig krijgen dit seizoen.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:39 schreef Lange_Lans het volgende:
Daarnaast schat ik Feyenoord op het moment hoger in dan PSV.
Jawel hoor. Jozefzoon valt duidelijk erg tegen. Park kan op 10, 8 links- en rechtsbuiten. Daarnaast een brok ervaring en is bekend met de club. kan perfect tussen de linies spelen.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Snap jij wat van de keuze Ji-Sung Park?
PSV heeft Mertens en Lens weggedaan. Ik denk niet dat Bakkali en Depay al op dat level acteren. Wel meer potentie.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh. Feyenoord gaat het heel lastig krijgen dit seizoen.
Goeie speler hoor.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Cuco Martina van RKC naar Twente? Waar de fok zijn ze mee bezig?
Links & rechtsbuiten? Wist ik niet. Ik denk dat het weer een gevalletje Mark van Bommel wordt.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jawel hoor. Jozefzoon valt duidelijk erg tegen. Park kan op 10, 8 links- en rechtsbuiten. Daarnaast een brok ervaring en is bekend met de club. kan perfect tussen de linies spelen.
Je weet alleen nooit hoe het uitpakt. Ik moest vorig jaar lachen met het halen van Poulsen. Die heeft het verrassend goed gedaan.In tegenstelling tot Bommel die bij Milan een leuk jaar achter de rug had.
Mertens had ik niet zo hoog zitten, over Lens heb je gelijk. Maar vind bijvoorbeeld jullie middenveld en de verdediging veel beter dan vorig jaar.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
PSV heeft Mertens en Lens weggedaan. Ik denk niet dat Bakkali en Depay al op dat level acteren. Wel meer potentie.
Kijk eens meer naar RKC Waalwijk.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Cuco Martina van RKC naar Twente? Waar de fok zijn ze mee bezig?
Hoop je dat of denk je dat?quote:Op zondag 28 juli 2013 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Links & rechtsbuiten? Wist ik niet. Ik denk dat het weer een gevalletje Mark van Bommel wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |