quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar kom nu maar gewoon ipv dit haha leuk ik doe alsof hihi
Ik ben niet echt een PUA. Zet af en toe wel hossels, maar sta net zo vaak met lege handen gefrustreerd mijzelf kapot te zuipen, tot inwendige bloedingen aan toe.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:47 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Gaan wij een pick up battle doen, aldaar?
Natuurlijk doe ik dat.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:54 schreef gargamelnl het volgende:
Ik neem aan dat sg alle drankjes gaat betalen? Het is immers haar idee.
Ik sta altijd met lege handen. Dus je kunt sowieso niet verliezen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:02 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik ben niet echt een PUA. Zet af en toe wel hossels, maar sta net zo vaak met lege handen, gefrustreerd mijzelf kapot te zuipen, tot inwendige bloedingen aan toe.
Je staat niet meer bij misschien, dus nu moet je op komen dagen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:03 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Ik sta altijd met lege handen. Dus je kunt sowieso niet verliezen.
Ik serveer alleen bier wijn en colaquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:04 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Mooi. Ik drink chocomel en als het echt een gekke boel wordt fristi of ranja
Wat zou je graag willen?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Cool. Krijg ik nog een verjaardagscadeau?
Ik ga liever gewoon dood.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:05 schreef fruitsalade007 het volgende:
Als Nikonlover met z'n dinnetje komt kom ik sws
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:04 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Je staat niet meer bij misschien, dus nu moet je op komen dagen.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:04 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Tenzij ik ernstig ziek ben c.q. er iets belangrijkers tussen komt, maar oke.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:04 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Fristi is goedkoperquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:05 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik serveer alleen bier wijn en cola
Hij twijfelt maar durft niet vanwege z'n slechte status.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:05 schreef fruitsalade007 het volgende:
Als Nikonlover met z'n dinnetje komt kom ik sws
Voorover bukken en sos op die bil van je!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:05 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik serveer alleen bier wijn en cola
Jij komt niet eens pussyquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:06 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Voorover bukken en sos op die bil van je!
Hier ben ik wel voor in.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:06 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Voorover bukken en sos op die bil van je!
Op mijn werkquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:08 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Waar was jij tijdens de memorabele meet in mei?
Als ze maar in #Instagram worden gezet.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:09 schreef ZarB het volgende:
Nikonlover kan miss zijn Nikon meenemen. Heb je wel mooie pics
Oh please, ik haat eten waar je moeite voor moet doenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:09 schreef gargamelnl het volgende:
Kunnen we niet gewoon van te voren een bbq organiseren ergens in utrecht? Dan regel ik mijn beroemde knoflook / geraspte kaas/ mayo saus, knoflook garnalen met inktvis op een stokje.
achter de ramen in Utrecht, maar nu is ze werkloos (jwz, check 't nieuws anders)quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:08 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Waar was jij tijdens de memorabele meet in mei?
Tofu?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:09 schreef gargamelnl het volgende:
Kunnen we niet gewoon van te voren een bbq organiseren ergens in utrecht? Dan regel ik mijn beroemde knoflook / geraspte kaas/ mayo saus, knoflook garnalen met inktvis op een stokje.
Sinas op een stokje heeft de mooiste kont van FOK! en haan33 heeft er sos vanaf gesnoven. Je kunt niet achter blijven natuurlijk.quote:
Of je gaat gwn naar de turk, koopt twee broodjes döner en klaarquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:09 schreef gargamelnl het volgende:
Hoe kun je zeggen dat ze de mooiste billen heeft als je de rest van foks billen nog niet gezien hebtquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:10 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Sinas op een stokje heeft de mooiste kont van FOK! en haan33 heeft er sos vanaf gesnoven. Je kunt niet achter blijven natuurlijk.
Mooie verering zo'n cumtribute, toch?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:14 schreef ZarB het volgende:
He mensen hoe werkt dat met die groepsapp? Ik heb namelijk het vermoeden dat wanneer je erin gaat het slechts een kwestie van tijd is voordat je profielfoto gebruikt wordt voor afbeerpraktijken (en het resultaat hier gepost wordt).
Die van die verkapte Aziaat waren kleiner en fijner doch beter.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:10 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Sinas op een stokje heeft de mooiste kont van FOK! en haan33 heeft er sos vanaf gesnoven. Je kunt niet achter blijven natuurlijk.
Je moet er met je kloon in.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:14 schreef ZarB het volgende:
He mensen hoe werkt dat met die groepsapp? Ik heb namelijk het vermoeden dat wanneer je erin gaat het slechts een kwestie van tijd is voordat je profielfoto gebruikt wordt voor afbeerpraktijken (en het resultaat hier gepost wordt).
Ik heb een foto van haar kont gezien (die inmiddels verwijderd is). Een mooiere kont bestaat gewoon niet en ik ben toch echt de grootste kontjes pervert die hier in nederland rond loopt.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:13 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Hoe kun je zeggen dat ze de mooiste billen heeft als je de rest van foks billen nog niet gezien hebt
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:14 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Die van die verkapte Aziaat waren kleiner en fijner doch beter.
Die heb ik nietquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:15 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Je moet er met je kloon in.
Elke zichzelf respecterende FOK!ker heeft toch een kloon? Sterker nog, Dven is een uit de hand gelopen kloonquote:
Mooi dan krijg ik dus die koffie van je Bulgaarse vriend?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:14 schreef Dven het volgende:
Op dat moment mogelijk in NL. Zoja, dan ben ik aanwezigSelfies schieten samen met Micson
Wel de resultaten online zetten dan hequote:
Ja ik ook niet, maar op mij zal men niet snel aftrekken.quote:
Met of zonder suiker?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:17 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Mooi dan krijg ik dus die koffie van je Bulgaarse vriend?
Nee hoor, ik wil gewoon niet dat hij iets aan het toeval overlaatquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:17 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Is dat een ranzig synoniem?
Helemaal zwart.
Ik ben een goed mensquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Elke zichzelf respecterende FOK!ker heeft toch een kloon? Sterker nog, Dven is een uit de hand gelopen kloon
C'est bizarre!quote:
Ben jij aanwezig? Dan doe ik natuurlijk direct een ticket boeken. Dan krijg ik het eindelijk uit mijn kop dat je er echt uitziet zoals Leslie Nielsenquote:
Hallo ik ben toch al aanwezigquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Ben jij aanwezig? Dan doe ik natuurlijk direct een ticket boeken. Dan krijg ik het eindelijk uit mijn kop dat je er echt uitziet zoals Leslie Nielsen
Neuh de 28ste ben ik alweer aan het werk en persoonlijk ben ik er ook niet zo'n voorstander van om een internetforum en privé in elkaar over te laten lopen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Ben jij aanwezig? Dan doe ik natuurlijk direct een ticket boeken. Dan krijg ik het eindelijk uit mijn kop dat je er echt uitziet zoals Leslie Nielsen
Zie het als een mooie gelegenheid om je fans te ontmoetenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Neuh de 28ste ben ik alweer aan het werk en persoonlijk ben ik er ook niet zo'n voorstander van om een internetforum en privé in elkaar over te laten lopen.
Jij hebt toch enkel maar oog voor mijn Bulgaarse homiequote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:48 schreef -supergirl- het volgende:
-Alleen aanmeldingen of vragen over de meet, geen SC-
Vorige keer zei je dat je de volgende keer wel zou komen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Neuh de 28ste ben ik alweer aan het werk en persoonlijk ben ik er ook niet zo'n voorstander van om een internetforum en privé in elkaar over te laten lopen.
Dven en MAHL en pussycatdoll en Wenfer2.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:26 schreef ZarB het volgende:
Ik wil de volgende Fokkers zien op de meet:
SG
frank_drebin
Pharkus
Lompehork
Mortaxx
Meloewa
Chroestjov
Feyenoordfan92
Jachtgeweer
de_boswachter
Pussycatdoll
Britneycheers
Jmf
Jmf's gierige vriendje VMDSRSGDJTT
Hoink
Hugh myron
Hughcool
Haywoodjablome
Aberkullie
Vergat ik Haan33 bijna
Kan dat gerealiseerd worden, organisatie?
Toen zei ik misschien. Maar bij nader inzien (ik zie nog weleens wat persoonlijk geharrewar voorbij komen) acht ik het toch niet zo verstandig om dat in elkaar over te laten lopen, geen zin in gezeur of wat dan ook.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:27 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Vorige keer zei je dat je de volgende keer wel zou komen.
Pussycat staat er al bij. De andere 3 zal ik toevoegenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:27 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Dven en MAHL en pussycatdoll en Wenfer2.
SC dagbagger topic is hierquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:31 schreef -supergirl- het volgende:
Zarb en aberlullie hou gewoon op met die SC please
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:31 schreef -supergirl- het volgende:
Zie het als een niet zo stilzwijgend protestquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:31 schreef -supergirl- het volgende:
ps Blijf gewoon bij je superkip!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:31 schreef -supergirl- het volgende:
Piemel in je hoofd, tralalalaquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:31 schreef -supergirl- het volgende:
Ze verandert steeds van UI omdat ze niet weet wat ze moet doen toen ze van het kippetje is afgestapt, iets wat ze nooit had moeten doen.quote:
quote:
Ben je bij nikonlover in de leer geweest?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:41 schreef ZarB het volgende:
Fans, hij komt!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Succesvol is een rekbaar begrip las ik in een ander topic.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:49 schreef -supergirl- het volgende:
Succesvolste meet ever, weet het zeker.
Weet je al wat je voor je verjaardag wil?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben je bij nikonlover in de leer geweest?
Als je gewoon zoals een soort Maarten van Rossem interessante verhalen weet te vertellen is ook leuk hoor.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Toen zei ik misschien. Maar bij nader inzien (ik zie nog weleens wat persoonlijk geharrewar voorbij komen) acht ik het toch niet zo verstandig om dat in elkaar over te laten lopen, geen zin in gezeur of wat dan ook.
En zo gezellig ben ik ook weer niet hoor.
/SC modus weer uit voordat Madjack boos wordt.
Daarom mooi de 28e feesten.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:53 schreef adnapekkid het volgende:
29 augustus moet ik alweer naar school
Ik ook. Dus? Gewoon een dagje skippen of vrijdag gelijk door zonder slaapquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:53 schreef adnapekkid het volgende:
29 augustus moet ik alweer naar school
Kappen met die SC superknul.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:54 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik ook. Dus? Gewoon een dagje skippen of vrijdag gelijk door zonder slaap
Ja ik moet vanuit het zuiden komen... Ik ben nooit weer op tijd op school de 29equote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:54 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik ook. Dus? Gewoon een dagje skippen of vrijdag gelijk door zonder slaap
Dan blijft skippen overquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:56 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
Ja ik moet vanuit het zuiden komen... Ik ben nooit weer op tijd op school de 29e
Onzin. Eerste treinen gaan meestal al iets van half 6.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:56 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
Ja ik moet vanuit het zuiden komen... Ik ben nooit weer op tijd op school de 29e
Ik heb vorige keer tot 7 uur met haan op CS gezetenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Onzin. Eerste treinen gaan meestal al iets van half 6.
Willen jullie tot half 6 doorfeesten dan.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Onzin. Eerste treinen gaan meestal al iets van half 6.
Euh ja? 12 uur de club in, rond 5 uur richting CSquote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:00 schreef IngloriousKnaak het volgende:
[..]
Willen jullie tot half 6 doorfeesten dan.
Oh dan zou ik serieus nog overwegen om te komen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:01 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Euh ja? 12 uur de club in, rond 5 uur richting CS
Oh raar. Weet tot nu toe altijd wel voor 7 uur in het gat waar ik woon te komen met de trein, dus had verwacht dat dat in andere richtingen ook sws wel zo zou zijn.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:00 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik heb vorige keer tot 7 uur met haan op CS gezeten
Cool, ik ga Pharkie informeren.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:41 schreef ZarB het volgende:
Fans, hij komt!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik breng een uurtarief in rekening, neem maar contact met mij op voor een offerte.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:26 schreef ZarB het volgende:
SG
frank_drebin
Pharkus
Lompehork
Mortaxx
Meloewa
Chroestjov
Feyenoordfan92
Jachtgeweer
de_boswachter
Pussycatdoll
Britneycheers
Jmf
Hoink
Hugh myron
Hughcool
Haywoodjablome
Aberkullie
Vergat ik Haan33 bijna
MAHL
Dven
Wenfer2
Je mag mij op deze manier terug betalen voor het DM'en.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:12 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik breng een uurtarief in rekening, neem maar contact met mij op voor een offerte.
Maar jij hebt nog helemaal geen kennis gemaakt met mijn uurtarief.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:13 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Je mag mij op deze manier terug betalen voor het DM'en.
Die is in handen gevallen van MuscleMausquote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:12 schreef Aberkullie het volgende:
Wat is er eigenlijk met CY na de vorige meet gebeurt?
Hahaha oke die komt deze meet toch niet? Ik mag SG wel.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die is in handen gevallen van MuscleMaus
Komt die dikkop ook weer?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:18 schreef MadJackthePirate het volgende:
Ik moet van haan33 vragen of er nog mensen gaan inzuipen
hahaha is een eenmalige gunst, ik had hem al gezegd dat die fles wodka leeg gaat voordat we bij het cafe zijnquote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:19 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat wij deze zinsnede de komende tijd nog heel wat keren gaan tegenkomen.
Ja gewoon heel sneaky 1 whisky tappen aan de bar, even analyseren en weer weggaan.quote:
Ik herken je wel. Stel je zo aan de rest voor.quote:
Heeft haan permaban ofzo?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:18 schreef MadJackthePirate het volgende:
Ik moet van haan33 vragen of er nog mensen gaan inzuipen
Alsof mensen jou niet zouden herkennen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:26 schreef oLexie het volgende:
[..]
Ja gewoon heel sneaky 1 whisky tappen aan de bar, even analyseren en weer weggaan.
Ja goed punt wel maar ik kan redelijk goed liegen acteren.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:26 schreef Aasthetics het volgende:
[..]
Alsof mensen jou niet zouden herkennen.
Oh dat waardeer ik. Mensen zullen anders nooit vermoeden wie Aberkullie en Zarb zijn.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:26 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik herken je wel. Stel je zo aan de rest voor.
Heb de helft van de namen niet verstaanquote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hier had ik vorige keer wel moeite mee
Nee, dat vermoeden heb ik ook. Dat is ondanks dat jullie waarschijnlijk het enige vrouwelijke duo zijn.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:30 schreef ZarB het volgende:
[..]
Oh dat waardeer ik. Mensen zullen anders nooit vermoeden wie Aberkullie en Zarb zijn.
Nee, de meesten hier beschouw ik echt als mijn vrienden.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:30 schreef oLexie het volgende:
Vinden jullie het niet awkward, zo'n forummeet?
Volgens mij ziet de doorsnee FOK!ker er best gewoon uit.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:31 schreef IngloriousKnaak het volgende:
Gewoon zoeken naar een groepje klagende cavedwellers, vind je zo hoor.
Toen ik kwam zat Hugh daar met vier chicks. Verwacht je niet bij een FOK!meetquote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:30 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Heb de helft van de namen niet verstaan
Weet alleen nog dat dqod zich meteen voorstelde als 'blablabla, Dqod van het forum'
Ik weet nog wel het eerste wat ik hoorde op CS toen Haan, Dima, Piye en de rest mij zochten was: "Ey hij heeft een fles wodka, dat zal 'm wel zijn"quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Toen ik kwam zat Hugh daar met vier chicks. Verwacht je niet bij een FOK!meet
lol best geniaal.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:36 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik weet nog wel het eerste wat ik hoorde op CS toen Haan, Dima, Piye en de rest mij zochten was: "Ey hij heeft een fles wodka, dat zal 'm wel zijn"
Of in het zuidoosten. Omgeving Bulgarije bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:37 schreef SonicVolcano het volgende:
Een meet in het noorden mag ook wel eens. Omgeving Leeuwarden/Groningen bijvoorbeeld
Ja maar ik heb ook een moeilijke naam. Deze keer zeg ik wel gewoon 'Hai ik ben Chai'. Dat blijft wsl beter hangen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:39 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik weet nog dat je jezelf aan me voorstelde, maar ik was je naam al na een half uur vergeten
Ik zeg gewoon mn eigen naam, maar op Mad Jack reageer ik ook welquote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar ik heb ook een moeilijke naam. Deze keer zeg ik wel gewoon 'Hai ik ben Chai'. Dat blijft wsl beter hangen.
Ik ben normaal ook helemaal niet slecht met namen, maar op de meet vond ik het ook verdomd lastig.
Ik noemde Haan ook de hele tijd haan terwijl hij een makkelijke naam heeftquote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:42 schreef Dven het volgende:
Ik zou uberhaupt eerder dan met een Chai of een Jack in mijn hoofd zitten dan met de originele naam
Geen idee. Als ik dan toevallig toch in Utrecht ben wel ja. En nee nu nog niet.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:43 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon mn eigen naam, maar op Mad Jack reageer ik ook wel
Maar jij komt dus ook? Moet je nog in de groepsapp?
Prima, laat tegen die tijd maar weten als je mee wilquote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Geen idee. Als ik dan toevallig toch in Utrecht ben wel ja. En nee nu nog niet.
Ja en petjes met het FOK! logo.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:06 schreef ZarB het volgende:
We kunnen ook buttons dragen met: hi, mijn naam is ZarB. Ieder mn zn eigen naam dan he
Je hebt iedereen weggejaagd met je buttons en petjes...quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:14 schreef Aberkullie het volgende:
Waar is iedereen?? Is er nu soms een verstopt topic waar ZarBie en in niet in mogen? Net als het keldertje
Nou en, we weten toch waar en hoe laat het is dus we komen toch. Niemand kan ontkennen dat we zorgen voor een hoop vermaak dus eigenlijk zouden we eregasten moeten zijn!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:16 schreef Zneeser het volgende:
[..]
Je hebt iedereen weggejaagd met je buttons en petjes...
En dat gaat WO doen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:05 schreef Aberkullie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook Pharkus is gestrikt!
Dat je hier ook echt de moeite voor neemt.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:05 schreef Aberkullie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook Pharkus is gestrikt!
Alles om jullie te entertainenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:33 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Dat je hier ook echt de moeite voor neemt.
Ach, je doet je best. Dat is ook wat waard.quote:
Retorische vraag?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:44 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik wil eerst weten naar wat voor iemand ik die foto stuur.
Mortaxx misschienquote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Komen er ook admins? Yvonne bijvoorbeeld?
Pharkusquote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Komen er ook admins? Yvonne bijvoorbeeld?
Ik ook, maar Frank heeft het te druk.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:42 schreef MAHL het volgende:
Zou het trouwens tof vinden als Frank even langs zou komen. Altijd al zijn visie op de recente geschiedenis willen weten
Collegejaar dan al begonnen?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:43 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Ik ook, maar Frank heeft het te druk.
Frank werkt op liggend op de bank: wereldproblemen oplossen. En jaquote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:44 schreef MAHL het volgende:
[..]
Collegejaar dan al begonnen?
Edward Norton in je UI trouwens?
Dacht ik al te zien ja. Fight Clubquote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:49 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Frank werkt op liggend op de bank: wereldproblemen oplossen. En ja
Waarom voelen deze mensen zich te goed om dat zelf even te melden?quote:
misschien willen ze komen zonder heel gezeik voorafquote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:55 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Waarom voelen deze mensen zich te goed om dat zelf even te melden?
Of trek ik nu te snel conclusies?
Omdat arme Panzie nog van niks weet. En ik hoor pas net hierover omdat ik op vakantie ben. Groetjes uit Frankrijk voor iedereenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:55 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Waarom voelen deze mensen zich te goed om dat zelf even te melden?
Of trek ik nu te snel conclusies?
Lijkt me dat het niet zo veel moeite is om hier even te posten: "Ja lijkt me leuk! Ik kom ook"quote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:57 schreef Meloewa het volgende:
[..]
misschien willen ze komen zonder heel gezeik vooraf.
Ah dat verklaart een hoopquote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Omdat arme Panzie nog van niks weet. En ik hoor pas net hierover omdat ik op vakantie ben. Groetjes uit Frankrijk voor iedereen
Overigens vet leuk om te zien dat er een vervolg is, ga m'n best doen er bij te zijn!
Ga jij echt met panzermaus? Zijn jullie samen op vakantie?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Omdat arme Panzie nog van niks weet. En ik hoor pas net hierover omdat ik op vakantie ben. Groetjes uit Frankrijk voor iedereen
Overigens vet leuk om te zien dat er een vervolg is, ga m'n best doen er bij te zijn!
nvmquote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:58 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Lijkt me dat het niet zo veel moeite is om hier even te posten: "Ja lijkt me leuk! Ik kom ook"
Maar goed, wie ben ik...
[..]
Ah dat verklaart een hoop
hugh is vrijgezellemanquote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:00 schreef Aberkullie het volgende:
Hoe zit dit? Is Hugh alweer afgedankt?
Te druk is een groot woord, er zin in hebben midden in de week is weer een heel ander euvel.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:43 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Ik ook, maar Frank heeft het te druk.
Zo goed als, (net voor) het begin heb je net zoveel gezever als aan het einde.quote:
Nee, helaas. Misschien een 2.0 ooitquote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:54 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dacht ik al te zien ja. Fight ClubHad je die ook besproken in je dvd-verzameling video?
Dan heb je in redelijk korte tijd een nieuwe Fokker weten te ronselen. Is daar een soort lokroep voor?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:02 schreef CristinaYang het volgende:
Jullie lopen een maand of drie achter. Ja, Panz en ik zijn echt een stelletje.We zijn alleen niet samen op vakantie haha.
Gewoon met eenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:09 schreef ZarB het volgende:
[..]
Dan heb je in redelijk korte tijd een nieuwe Fokker weten te ronselen. Is daar een soort lokroep voor?
Ik denk dat CY en Panzer een soort 'marco-polo' hebben gedaan maar dan een 'squat-kont' variant.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:12 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Gewoon met eenuitdrukking door de stad lopen is voldoende
Er worden hier geen grappen gemaakt, het is bloedserieus.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:14 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik denk dat CY en Panzer een soort 'marco-polo' hebben gedaan maar dan een 'squat-kont' variant.
Maar serieus, tijdens de vorige meet was Hugh toch het neukertje? Dat is net aan 3 maanden geledenDus het was Hugh eruit en Panzer erin? Grapje toch?
Stel je voor wat er was gebeurd als we Panzer hadden uitgenodigd bij het verhuis-feestje in maart.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:14 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik denk dat CY en Panzer een soort 'marco-polo' hebben gedaan maar dan een 'squat-kont' variant.
Maar serieus, tijdens de vorige meet was Hugh toch het neukertje? Dat is net aan 3 maanden geledenDus het was Hugh eruit en Panzer erin? Grapje toch?
Niet nodig ik ben model en zit op fok.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:15 schreef JuBoy het volgende:
Ben benieuwd hoeveel fokkers een mannelijk model inhuren om namens hen naar de meet te gaan.
Laat ze hun gang lekker gaanquote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:15 schreef JuBoy het volgende:
Ben benieuwd hoeveel fokkers een mannelijk model inhuren om namens hen naar de meet te gaan.
Pics.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:16 schreef IngloriousKnaak het volgende:
[..]
Niet nodig ik ben model en zit op fok.
Die was waarschijnlijk nog echt gekomen ookquote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:15 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Stel je voor wat er was gebeurd als we Panzer hadden uitgenodigd bij het verhuis-feestje in maart.
Jij bent gek, vrouw.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:02 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik weet niet, zijn baardje is gek.
Woensel ligt niet dicht bij uutje vriendquote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:39 schreef hosselaar.woensel het volgende:
Vlakbij me huis en lijkt me echt grappig om is een keer naar een meet te gaan. Alhoewel het ook wel een beetje gek is. En ik niet zo een beroemde fokker ben. Maar wie weet. Ik zit nog in dubio om misschien even langs te wippen.
Je denkt toch niet dat ik Anita Doth niet zou herkennen hè!?quote:
Ik woon niet in Woenselquote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:41 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Woensel ligt niet dicht bij uutje vriend
Stop hen geld toe om te komen?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:26 schreef ZarB het volgende:
SG
frank_drebin
Pharkus
Lompehork
Mortaxx
Meloewa
Chroestjov
Feyenoordfan92
Jachtgeweer
de_boswachter
Pussycatdoll
Britneycheers
Jmf
Hoink
Hugh myron
Hughcool
Haywoodjablome
Aberkullie
Vergat ik Haan33 bijna
MAHL
Dven
Wenfer2
Het is grappig bedoeld hihiquote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:51 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Wat ga je stoer doen met je username dan?
Tis goed britneyquote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:58 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
Het is grappig bedoeld hihiniet stoer hoor
quote:
Zou leuk zijn! Mss tot dan, en nu klaar met de SCquote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:01 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]britneycheers? Ik ben wel stiekem verliefd op haar maar ze wilt niet in gaan op me aanbod om te daten
en wie weet zie je me wel op de meet!
,
Hehe goeie.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:15 schreef JuBoy het volgende:
Ik ben inderdaad door verschillende fokkers benaderd met de vraag of ik stunt cock wilde zijn voor hen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:15 schreef JuBoy het volgende:
Ik vroeg het je in vertrouwen, klootzak.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:14 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad door verschillende fokkers benaderd met de vraag of ik stunt cock wilde zijn voor hen.
Ach Zarbje en jij delen toch alle goeie zaken in het leven?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:16 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik vroeg het je in vertrouwen, klootzak.
Zegt de vrouw die waarschijnlijk toch niet komt maar toch stiekem aanmeldt om te kunnen spioneren in de WA-groepschat.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:16 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik vroeg het je in vertrouwen, klootzak.
Nee ik wil juist niet in de app want dan heeft heel FOK mijn nummer en foto.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:19 schreef MAHL het volgende:
[..]
Zegt de vrouw die waarschijnlijk toch niet komt maar toch stiekem aanmeldt om te kunnen spioneren in de WA-groepschat.
Deze?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:20 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Nee ik wil juist niet in de app want dan heeft heel FOK mijn nummer en foto.
He bah, heb ik daarmee zitten DM-en?quote:
Ik zeg toch ook niks over jou tali-baardquote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:27 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
He bah, heb ik daarmee zitten DM-en?
Op die foto heb je wel een goudbruin huidje anders. Hou je me soms voor de gek?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:49 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niks over jou tali-baard
Ja ik ben bang dat je me gaat stalkenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:51 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Op die foto heb je wel een goudbruin huidje anders. Hou je me soms voor de gek?
Die britney is te mooi om waar te zijn. Zo naief, maar nog wel een beetje koppig.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:01 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]britneycheers? Ik ben wel stiekem verliefd op haar maar ze wilt niet in gaan op me aanbod om te daten
en wie weet zie je me wel op de meet!
,
Dat gebeurt wel op de meet.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:52 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ja ik ben bang dat je me gaat stalken
Yepquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:06 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Hij twijfelt maar durft niet vanwege z'n slechte status.
Gaat je dinnetje mee?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:56 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
YepAl kan ik dan natuurlijk wel laten zien dat ik gewoon een normaal persoon ben
Alsjeblieft zeg, ik blijf dan thuis.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:56 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
YepAl kan ik dan natuurlijk wel laten zien dat ik gewoon een normaal persoon ben
Zulke dingen zeggen alleen gekke mensen..quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:56 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ja, ik probeer mijn vriendin (ik zeg geen dinnetje meer) zover te krijgen dat ze meegaatquote:
Gezellig ben jijquote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:57 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg, ik blijf dan thuis.
Dat mag niet, alleen fokkers zijn toegestaan.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:00 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ja, ik probeer mijn vriendin (ik zeg geen dinnetje meer) zover te krijgen dat ze meegaat
Ze is toch een beetje een onderdeel van FOK! geworden met mijn topicsquote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:01 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Dat mag niet, alleen fokkers zijn toegestaan.
Ik gooi mezelf liever in een tank zoutzuur.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:02 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ze is toch een beetje een onderdeel van FOK! geworden met mijn topicsAl zijn de gesprekken natuurlijk wel in scene gezet, maartoch
Niet doen!!! Ik wil je namelijk erg graag ontmoeten. Je lijkt mij heel aardigquote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:04 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik gooi mezelf liever in een tank zoutzuur.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:04 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik gooi mezelf liever in een tank zoutzuur.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:00 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ja, ik probeer mijn vriendin (ik zeg geen dinnetje meer) zover te krijgen dat ze meegaat
Dat zei ik in het eerste deel ook al, Christina en jij waren eigenlijk een beetje de motor achter de ontwikkeling van de meet.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:17 schreef madeliefff het volgende:
Al die trollen die bij elke meet zeggen te komen
Ik hoop dat het geen succes gaat worden, met een klein groepje leer je elkaar veel beter kennen!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat zei ik in het eerste deel ook al, Christina en jij waren eigenlijk een beetje de motor achter de ontwikkeling van de meet.
Vraag me af of dit ook een succes gaat worden.
Paul, ben jij dat?quote:
Hielp natuurlijk ook wel een beetje ja, als gentleman wil je je natuurlijk aan de belofte van een vrouw houden, zeker voor het kaliber CY en Madeliefff.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat zei ik in het eerste deel ook al, Christina en jij waren eigenlijk een beetje de motor achter de ontwikkeling van de meet.
Vraag me af of dit ook een succes gaat worden.
Hoe is Madeliefff eigenlijk IRL?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:45 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hielp natuurlijk ook wel een beetje ja, als gentleman wil je je natuurlijk aan de belofte van een vrouw houden, zeker voor het kaliber CY en Madeliefff.
Awwwwquote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:46 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Beetje witjes wel, maar er zit een gouden hart in hoor.
Nee ze zet de bloemetjes graag buiten.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:47 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
AwwwwSchattig! Is ze ook een beetje nerdy?
Leuke meid/vrouwquote:
Klinkt als de ideale vrouwquote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:48 schreef MAHL het volgende:
[..]
Leuke meid/vrouwZe was er maar eventjes maar van wat ik heb meegemaakt heeft ze idd een gouden hartje
Dat is toch niet belangrijk? Ik hou wel van sloddervosjesquote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:52 schreef MAHL het volgende:
[..]
Och, dat weet ik niet, misschien is ze huishoudelijk wel een sloddervosje he.
Ik heb overigens alleen de foto's gezien die ik verwijderde.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:45 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hielp natuurlijk ook wel een beetje ja, als gentleman wil je je natuurlijk aan de belofte van een vrouw houden, zeker voor het kaliber CY en Madeliefff.
Heej jullie praten over mij.. Jij was er helemaal niet bij grapjas hshaquote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:46 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:54 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Heej jullie praten over mij.. Jij was er helemaal niet bij grapjas hsha
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:46 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Hmm, welke foto's?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb overigens alleen de foto's gezien die ik verwijderde.
Hoffelijkheid is toch iets dat een beetje op sterven ligt waarmee je een goede indruk kunt achter laten, zeker eens.
Hooiquote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:54 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Heej jullie praten over mij.. Jij was er helemaal niet bij grapjas hsha
Wat vage fotos uit een club, daar stond madelief niet eens op volgens mij. Het was een zondag dat ik ze weg haalde dus zo goed staan zo ook weer niet in mijn geheugen gegrift.quote:
Nee dat klopt, toen was ze al weg.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat vage fotos uit een club, daar stond madelief niet eens op volgens mij. Het was een zondag dat ik ze weg haalde dus zo goed staan zo ook weer niet in mijn geheugen gegrift.
Ik ben idd niet op de foto gegaanquote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat vage fotos uit een club, daar stond madelief niet eens op volgens mij. Het was een zondag dat ik ze weg haalde dus zo goed staan zo ook weer niet in mijn geheugen gegrift.
Jammerquote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:59 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Ik ben idd niet op de foto gegaan
Dank uquote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:45 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nu nog wat geleerd, namelijk dat jij er ook bij was.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:59 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nee dat klopt, toen was ze al weg.
Achja, toch geen ernstig incriminerende foto's gemaakt voor zover ik weet.
Ben daar ook nooit zo van hoor.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:59 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Ik ben idd niet op de foto gegaan
Was toch algemeen bekend dacht ik?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nu nog wat geleerd, namelijk dat jij er ook bij was.
Verkapte kijk-mij-in-het-buitenland-wonen-postquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:12 schreef Nowyrok het volgende:
1210km van me vandaan :l
Hoe onrealistisch dit ook klinkt: miss kom ik
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:38 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Verkapte kijk-mij-in-het-buitenland-wonen-post.
quote:Op zondag 28 juli 2013 00:22 schreef fruitsalade007 het volgende:
Yvonne is de mystere guest sws, of Paul
Enkelt voor een fok!meet hmmm.. Hoe verliep de vorige eigenlijk?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:12 schreef Nowyrok het volgende:
1210km van me vandaan :l
Hoe onrealistisch dit ook klinkt: miss kom ik
iets met bierflesjes en aangereden meisjes.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:00 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Enkelt voor een fok!meet hmmm.. Hoe verliep de vorige eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |