Ja, ik probeer mijn vriendin (ik zeg geen dinnetje meer) zover te krijgen dat ze meegaatquote:
Gezellig ben jijquote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:57 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg, ik blijf dan thuis.
Dat mag niet, alleen fokkers zijn toegestaan.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:00 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ja, ik probeer mijn vriendin (ik zeg geen dinnetje meer) zover te krijgen dat ze meegaat
Ze is toch een beetje een onderdeel van FOK! geworden met mijn topicsquote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:01 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Dat mag niet, alleen fokkers zijn toegestaan.
Ik gooi mezelf liever in een tank zoutzuur.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:02 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ze is toch een beetje een onderdeel van FOK! geworden met mijn topicsAl zijn de gesprekken natuurlijk wel in scene gezet, maartoch
Niet doen!!! Ik wil je namelijk erg graag ontmoeten. Je lijkt mij heel aardigquote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:04 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik gooi mezelf liever in een tank zoutzuur.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:04 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik gooi mezelf liever in een tank zoutzuur.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:00 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ja, ik probeer mijn vriendin (ik zeg geen dinnetje meer) zover te krijgen dat ze meegaat
Dat zei ik in het eerste deel ook al, Christina en jij waren eigenlijk een beetje de motor achter de ontwikkeling van de meet.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:17 schreef madeliefff het volgende:
Al die trollen die bij elke meet zeggen te komen
Ik hoop dat het geen succes gaat worden, met een klein groepje leer je elkaar veel beter kennen!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat zei ik in het eerste deel ook al, Christina en jij waren eigenlijk een beetje de motor achter de ontwikkeling van de meet.
Vraag me af of dit ook een succes gaat worden.
Paul, ben jij dat?quote:
Hielp natuurlijk ook wel een beetje ja, als gentleman wil je je natuurlijk aan de belofte van een vrouw houden, zeker voor het kaliber CY en Madeliefff.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat zei ik in het eerste deel ook al, Christina en jij waren eigenlijk een beetje de motor achter de ontwikkeling van de meet.
Vraag me af of dit ook een succes gaat worden.
Hoe is Madeliefff eigenlijk IRL?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:45 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hielp natuurlijk ook wel een beetje ja, als gentleman wil je je natuurlijk aan de belofte van een vrouw houden, zeker voor het kaliber CY en Madeliefff.
Awwwwquote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:46 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Beetje witjes wel, maar er zit een gouden hart in hoor.
Nee ze zet de bloemetjes graag buiten.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:47 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
AwwwwSchattig! Is ze ook een beetje nerdy?
Leuke meid/vrouwquote:
Klinkt als de ideale vrouwquote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:48 schreef MAHL het volgende:
[..]
Leuke meid/vrouwZe was er maar eventjes maar van wat ik heb meegemaakt heeft ze idd een gouden hartje
Dat is toch niet belangrijk? Ik hou wel van sloddervosjesquote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:52 schreef MAHL het volgende:
[..]
Och, dat weet ik niet, misschien is ze huishoudelijk wel een sloddervosje he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |