Komt die dikkop ook weer?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:18 schreef MadJackthePirate het volgende:
Ik moet van haan33 vragen of er nog mensen gaan inzuipen
hahaha is een eenmalige gunst, ik had hem al gezegd dat die fles wodka leeg gaat voordat we bij het cafe zijnquote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:19 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat wij deze zinsnede de komende tijd nog heel wat keren gaan tegenkomen.
Ja gewoon heel sneaky 1 whisky tappen aan de bar, even analyseren en weer weggaan.quote:
Ik herken je wel. Stel je zo aan de rest voor.quote:
Heeft haan permaban ofzo?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:18 schreef MadJackthePirate het volgende:
Ik moet van haan33 vragen of er nog mensen gaan inzuipen
Alsof mensen jou niet zouden herkennen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:26 schreef oLexie het volgende:
[..]
Ja gewoon heel sneaky 1 whisky tappen aan de bar, even analyseren en weer weggaan.
Ja goed punt wel maar ik kan redelijk goed liegen acteren.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:26 schreef Aasthetics het volgende:
[..]
Alsof mensen jou niet zouden herkennen.
Oh dat waardeer ik. Mensen zullen anders nooit vermoeden wie Aberkullie en Zarb zijn.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:26 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik herken je wel. Stel je zo aan de rest voor.
Heb de helft van de namen niet verstaanquote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hier had ik vorige keer wel moeite mee
Nee, dat vermoeden heb ik ook. Dat is ondanks dat jullie waarschijnlijk het enige vrouwelijke duo zijn.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:30 schreef ZarB het volgende:
[..]
Oh dat waardeer ik. Mensen zullen anders nooit vermoeden wie Aberkullie en Zarb zijn.
Nee, de meesten hier beschouw ik echt als mijn vrienden.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:30 schreef oLexie het volgende:
Vinden jullie het niet awkward, zo'n forummeet?
Volgens mij ziet de doorsnee FOK!ker er best gewoon uit.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:31 schreef IngloriousKnaak het volgende:
Gewoon zoeken naar een groepje klagende cavedwellers, vind je zo hoor.
Toen ik kwam zat Hugh daar met vier chicks. Verwacht je niet bij een FOK!meetquote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:30 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Heb de helft van de namen niet verstaan
Weet alleen nog dat dqod zich meteen voorstelde als 'blablabla, Dqod van het forum'
Ik weet nog wel het eerste wat ik hoorde op CS toen Haan, Dima, Piye en de rest mij zochten was: "Ey hij heeft een fles wodka, dat zal 'm wel zijn"quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Toen ik kwam zat Hugh daar met vier chicks. Verwacht je niet bij een FOK!meet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |