Ik ben aan het werk dus eigenlijk krijg ik er nog voor betaalt ook.quote:
Retorische vraag?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:44 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik wil eerst weten naar wat voor iemand ik die foto stuur.
Mortaxx misschienquote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Komen er ook admins? Yvonne bijvoorbeeld?
Pharkusquote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Komen er ook admins? Yvonne bijvoorbeeld?
Ik ook, maar Frank heeft het te druk.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:42 schreef MAHL het volgende:
Zou het trouwens tof vinden als Frank even langs zou komen. Altijd al zijn visie op de recente geschiedenis willen weten
Collegejaar dan al begonnen?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:43 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Ik ook, maar Frank heeft het te druk.
Frank werkt op liggend op de bank: wereldproblemen oplossen. En jaquote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:44 schreef MAHL het volgende:
[..]
Collegejaar dan al begonnen?
Edward Norton in je UI trouwens?
Dacht ik al te zien ja. Fight Clubquote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:49 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Frank werkt op liggend op de bank: wereldproblemen oplossen. En ja
Waarom voelen deze mensen zich te goed om dat zelf even te melden?quote:
misschien willen ze komen zonder heel gezeik voorafquote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:55 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Waarom voelen deze mensen zich te goed om dat zelf even te melden?
Of trek ik nu te snel conclusies?
Omdat arme Panzie nog van niks weet. En ik hoor pas net hierover omdat ik op vakantie ben. Groetjes uit Frankrijk voor iedereenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:55 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Waarom voelen deze mensen zich te goed om dat zelf even te melden?
Of trek ik nu te snel conclusies?
Lijkt me dat het niet zo veel moeite is om hier even te posten: "Ja lijkt me leuk! Ik kom ook"quote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:57 schreef Meloewa het volgende:
[..]
misschien willen ze komen zonder heel gezeik vooraf.
Ah dat verklaart een hoopquote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Omdat arme Panzie nog van niks weet. En ik hoor pas net hierover omdat ik op vakantie ben. Groetjes uit Frankrijk voor iedereen
Overigens vet leuk om te zien dat er een vervolg is, ga m'n best doen er bij te zijn!
Ga jij echt met panzermaus? Zijn jullie samen op vakantie?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Omdat arme Panzie nog van niks weet. En ik hoor pas net hierover omdat ik op vakantie ben. Groetjes uit Frankrijk voor iedereen
Overigens vet leuk om te zien dat er een vervolg is, ga m'n best doen er bij te zijn!
nvmquote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:58 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Lijkt me dat het niet zo veel moeite is om hier even te posten: "Ja lijkt me leuk! Ik kom ook"
Maar goed, wie ben ik...
[..]
Ah dat verklaart een hoop
hugh is vrijgezellemanquote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:00 schreef Aberkullie het volgende:
Hoe zit dit? Is Hugh alweer afgedankt?
Te druk is een groot woord, er zin in hebben midden in de week is weer een heel ander euvel.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:43 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Ik ook, maar Frank heeft het te druk.
Zo goed als, (net voor) het begin heb je net zoveel gezever als aan het einde.quote:
Nee, helaas. Misschien een 2.0 ooitquote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:54 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dacht ik al te zien ja. Fight ClubHad je die ook besproken in je dvd-verzameling video?
Dan heb je in redelijk korte tijd een nieuwe Fokker weten te ronselen. Is daar een soort lokroep voor?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:02 schreef CristinaYang het volgende:
Jullie lopen een maand of drie achter. Ja, Panz en ik zijn echt een stelletje.We zijn alleen niet samen op vakantie haha.
Gewoon met eenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:09 schreef ZarB het volgende:
[..]
Dan heb je in redelijk korte tijd een nieuwe Fokker weten te ronselen. Is daar een soort lokroep voor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |