lol best geniaal.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:36 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik weet nog wel het eerste wat ik hoorde op CS toen Haan, Dima, Piye en de rest mij zochten was: "Ey hij heeft een fles wodka, dat zal 'm wel zijn"
Of in het zuidoosten. Omgeving Bulgarije bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:37 schreef SonicVolcano het volgende:
Een meet in het noorden mag ook wel eens. Omgeving Leeuwarden/Groningen bijvoorbeeld
Ja maar ik heb ook een moeilijke naam. Deze keer zeg ik wel gewoon 'Hai ik ben Chai'. Dat blijft wsl beter hangen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:39 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik weet nog dat je jezelf aan me voorstelde, maar ik was je naam al na een half uur vergeten
Ik zeg gewoon mn eigen naam, maar op Mad Jack reageer ik ook welquote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar ik heb ook een moeilijke naam. Deze keer zeg ik wel gewoon 'Hai ik ben Chai'. Dat blijft wsl beter hangen.
Ik ben normaal ook helemaal niet slecht met namen, maar op de meet vond ik het ook verdomd lastig.
Ik noemde Haan ook de hele tijd haan terwijl hij een makkelijke naam heeftquote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:42 schreef Dven het volgende:
Ik zou uberhaupt eerder dan met een Chai of een Jack in mijn hoofd zitten dan met de originele naam
Geen idee. Als ik dan toevallig toch in Utrecht ben wel ja. En nee nu nog niet.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:43 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon mn eigen naam, maar op Mad Jack reageer ik ook wel
Maar jij komt dus ook? Moet je nog in de groepsapp?
Prima, laat tegen die tijd maar weten als je mee wilquote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Geen idee. Als ik dan toevallig toch in Utrecht ben wel ja. En nee nu nog niet.
Ja en petjes met het FOK! logo.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:06 schreef ZarB het volgende:
We kunnen ook buttons dragen met: hi, mijn naam is ZarB. Ieder mn zn eigen naam dan he
Je hebt iedereen weggejaagd met je buttons en petjes...quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:14 schreef Aberkullie het volgende:
Waar is iedereen?? Is er nu soms een verstopt topic waar ZarBie en in niet in mogen? Net als het keldertje
Nou en, we weten toch waar en hoe laat het is dus we komen toch. Niemand kan ontkennen dat we zorgen voor een hoop vermaak dus eigenlijk zouden we eregasten moeten zijn!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:16 schreef Zneeser het volgende:
[..]
Je hebt iedereen weggejaagd met je buttons en petjes...
En dat gaat WO doen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:05 schreef Aberkullie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook Pharkus is gestrikt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |