Zie het als een mooie gelegenheid om je fans te ontmoetenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Neuh de 28ste ben ik alweer aan het werk en persoonlijk ben ik er ook niet zo'n voorstander van om een internetforum en privé in elkaar over te laten lopen.
Jij hebt toch enkel maar oog voor mijn Bulgaarse homiequote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:48 schreef -supergirl- het volgende:
-Alleen aanmeldingen of vragen over de meet, geen SC-
Vorige keer zei je dat je de volgende keer wel zou komen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Neuh de 28ste ben ik alweer aan het werk en persoonlijk ben ik er ook niet zo'n voorstander van om een internetforum en privé in elkaar over te laten lopen.
Dven en MAHL en pussycatdoll en Wenfer2.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:26 schreef ZarB het volgende:
Ik wil de volgende Fokkers zien op de meet:
SG
frank_drebin
Pharkus
Lompehork
Mortaxx
Meloewa
Chroestjov
Feyenoordfan92
Jachtgeweer
de_boswachter
Pussycatdoll
Britneycheers
Jmf
Jmf's gierige vriendje VMDSRSGDJTT
Hoink
Hugh myron
Hughcool
Haywoodjablome
Aberkullie
Vergat ik Haan33 bijna
Kan dat gerealiseerd worden, organisatie?
Toen zei ik misschien. Maar bij nader inzien (ik zie nog weleens wat persoonlijk geharrewar voorbij komen) acht ik het toch niet zo verstandig om dat in elkaar over te laten lopen, geen zin in gezeur of wat dan ook.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:27 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Vorige keer zei je dat je de volgende keer wel zou komen.
Pussycat staat er al bij. De andere 3 zal ik toevoegenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:27 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Dven en MAHL en pussycatdoll en Wenfer2.
SC dagbagger topic is hierquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:31 schreef -supergirl- het volgende:
Zarb en aberlullie hou gewoon op met die SC please
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:31 schreef -supergirl- het volgende:
Zie het als een niet zo stilzwijgend protestquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:31 schreef -supergirl- het volgende:
ps Blijf gewoon bij je superkip!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:31 schreef -supergirl- het volgende:
Piemel in je hoofd, tralalalaquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:31 schreef -supergirl- het volgende:
Ze verandert steeds van UI omdat ze niet weet wat ze moet doen toen ze van het kippetje is afgestapt, iets wat ze nooit had moeten doen.quote:
quote:
Ben je bij nikonlover in de leer geweest?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:41 schreef ZarB het volgende:
Fans, hij komt!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |