Je moet er met je kloon in.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:14 schreef ZarB het volgende:
He mensen hoe werkt dat met die groepsapp? Ik heb namelijk het vermoeden dat wanneer je erin gaat het slechts een kwestie van tijd is voordat je profielfoto gebruikt wordt voor afbeerpraktijken (en het resultaat hier gepost wordt).
Ik heb een foto van haar kont gezien (die inmiddels verwijderd is). Een mooiere kont bestaat gewoon niet en ik ben toch echt de grootste kontjes pervert die hier in nederland rond loopt.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:13 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Hoe kun je zeggen dat ze de mooiste billen heeft als je de rest van foks billen nog niet gezien hebt
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:14 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Die van die verkapte Aziaat waren kleiner en fijner doch beter.
Die heb ik nietquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:15 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Je moet er met je kloon in.
Elke zichzelf respecterende FOK!ker heeft toch een kloon? Sterker nog, Dven is een uit de hand gelopen kloonquote:
Mooi dan krijg ik dus die koffie van je Bulgaarse vriend?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:14 schreef Dven het volgende:
Op dat moment mogelijk in NL. Zoja, dan ben ik aanwezigSelfies schieten samen met Micson
Wel de resultaten online zetten dan hequote:
Ja ik ook niet, maar op mij zal men niet snel aftrekken.quote:
Met of zonder suiker?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:17 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Mooi dan krijg ik dus die koffie van je Bulgaarse vriend?
Nee hoor, ik wil gewoon niet dat hij iets aan het toeval overlaatquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:17 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Is dat een ranzig synoniem?
Helemaal zwart.
Ik ben een goed mensquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Elke zichzelf respecterende FOK!ker heeft toch een kloon? Sterker nog, Dven is een uit de hand gelopen kloon
C'est bizarre!quote:
Ben jij aanwezig? Dan doe ik natuurlijk direct een ticket boeken. Dan krijg ik het eindelijk uit mijn kop dat je er echt uitziet zoals Leslie Nielsenquote:
Hallo ik ben toch al aanwezigquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Ben jij aanwezig? Dan doe ik natuurlijk direct een ticket boeken. Dan krijg ik het eindelijk uit mijn kop dat je er echt uitziet zoals Leslie Nielsen
Neuh de 28ste ben ik alweer aan het werk en persoonlijk ben ik er ook niet zo'n voorstander van om een internetforum en privé in elkaar over te laten lopen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Ben jij aanwezig? Dan doe ik natuurlijk direct een ticket boeken. Dan krijg ik het eindelijk uit mijn kop dat je er echt uitziet zoals Leslie Nielsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |