quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:04 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Je staat niet meer bij misschien, dus nu moet je op komen dagen.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:04 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Tenzij ik ernstig ziek ben c.q. er iets belangrijkers tussen komt, maar oke.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:04 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Fristi is goedkoperquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:05 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik serveer alleen bier wijn en cola
Hij twijfelt maar durft niet vanwege z'n slechte status.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:05 schreef fruitsalade007 het volgende:
Als Nikonlover met z'n dinnetje komt kom ik sws
Voorover bukken en sos op die bil van je!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:05 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik serveer alleen bier wijn en cola
Jij komt niet eens pussyquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:06 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Voorover bukken en sos op die bil van je!
Hier ben ik wel voor in.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:06 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Voorover bukken en sos op die bil van je!
Op mijn werkquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:08 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Waar was jij tijdens de memorabele meet in mei?
Als ze maar in #Instagram worden gezet.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:09 schreef ZarB het volgende:
Nikonlover kan miss zijn Nikon meenemen. Heb je wel mooie pics
Oh please, ik haat eten waar je moeite voor moet doenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:09 schreef gargamelnl het volgende:
Kunnen we niet gewoon van te voren een bbq organiseren ergens in utrecht? Dan regel ik mijn beroemde knoflook / geraspte kaas/ mayo saus, knoflook garnalen met inktvis op een stokje.
achter de ramen in Utrecht, maar nu is ze werkloos (jwz, check 't nieuws anders)quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:08 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Waar was jij tijdens de memorabele meet in mei?
Tofu?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:09 schreef gargamelnl het volgende:
Kunnen we niet gewoon van te voren een bbq organiseren ergens in utrecht? Dan regel ik mijn beroemde knoflook / geraspte kaas/ mayo saus, knoflook garnalen met inktvis op een stokje.
Sinas op een stokje heeft de mooiste kont van FOK! en haan33 heeft er sos vanaf gesnoven. Je kunt niet achter blijven natuurlijk.quote:
Of je gaat gwn naar de turk, koopt twee broodjes döner en klaarquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:09 schreef gargamelnl het volgende:
Hoe kun je zeggen dat ze de mooiste billen heeft als je de rest van foks billen nog niet gezien hebtquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:10 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Sinas op een stokje heeft de mooiste kont van FOK! en haan33 heeft er sos vanaf gesnoven. Je kunt niet achter blijven natuurlijk.
Mooie verering zo'n cumtribute, toch?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:14 schreef ZarB het volgende:
He mensen hoe werkt dat met die groepsapp? Ik heb namelijk het vermoeden dat wanneer je erin gaat het slechts een kwestie van tijd is voordat je profielfoto gebruikt wordt voor afbeerpraktijken (en het resultaat hier gepost wordt).
Die van die verkapte Aziaat waren kleiner en fijner doch beter.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:10 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Sinas op een stokje heeft de mooiste kont van FOK! en haan33 heeft er sos vanaf gesnoven. Je kunt niet achter blijven natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |