Ik heb overigens alleen de foto's gezien die ik verwijderde.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:45 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hielp natuurlijk ook wel een beetje ja, als gentleman wil je je natuurlijk aan de belofte van een vrouw houden, zeker voor het kaliber CY en Madeliefff.
Heej jullie praten over mij.. Jij was er helemaal niet bij grapjas hshaquote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:46 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Beetje witjes wel, maar er zit een gouden hart in hoor.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:54 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Heej jullie praten over mij.. Jij was er helemaal niet bij grapjas hsha
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:46 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Beetje witjes wel, maar er zit een gouden hart in hoor.
Hmm, welke foto's?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb overigens alleen de foto's gezien die ik verwijderde.
Hoffelijkheid is toch iets dat een beetje op sterven ligt waarmee je een goede indruk kunt achter laten, zeker eens.
Hooiquote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:54 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Heej jullie praten over mij.. Jij was er helemaal niet bij grapjas hsha
Wat vage fotos uit een club, daar stond madelief niet eens op volgens mij. Het was een zondag dat ik ze weg haalde dus zo goed staan zo ook weer niet in mijn geheugen gegrift.quote:
Nee dat klopt, toen was ze al weg.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat vage fotos uit een club, daar stond madelief niet eens op volgens mij. Het was een zondag dat ik ze weg haalde dus zo goed staan zo ook weer niet in mijn geheugen gegrift.
Ik ben idd niet op de foto gegaanquote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat vage fotos uit een club, daar stond madelief niet eens op volgens mij. Het was een zondag dat ik ze weg haalde dus zo goed staan zo ook weer niet in mijn geheugen gegrift.
Jammerquote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:59 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Ik ben idd niet op de foto gegaan
Dank uquote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:45 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hielp natuurlijk ook wel een beetje ja, als gentleman wil je je natuurlijk aan de belofte van een vrouw houden, zeker voor het kaliber CY en Madeliefff.
Nu nog wat geleerd, namelijk dat jij er ook bij was.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:59 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nee dat klopt, toen was ze al weg.
Achja, toch geen ernstig incriminerende foto's gemaakt voor zover ik weet.
Ben daar ook nooit zo van hoor.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:59 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Ik ben idd niet op de foto gegaan
Was toch algemeen bekend dacht ik?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nu nog wat geleerd, namelijk dat jij er ook bij was.
Verkapte kijk-mij-in-het-buitenland-wonen-postquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:12 schreef Nowyrok het volgende:
1210km van me vandaan :l
Hoe onrealistisch dit ook klinkt: miss kom ik
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:38 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Verkapte kijk-mij-in-het-buitenland-wonen-post.
quote:Op zondag 28 juli 2013 00:22 schreef fruitsalade007 het volgende:
Yvonne is de mystere guest sws, of Paul
Enkelt voor een fok!meet hmmm.. Hoe verliep de vorige eigenlijk?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:12 schreef Nowyrok het volgende:
1210km van me vandaan :l
Hoe onrealistisch dit ook klinkt: miss kom ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |