Succesvol is een rekbaar begrip las ik in een ander topic.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:49 schreef -supergirl- het volgende:
Succesvolste meet ever, weet het zeker.
Weet je al wat je voor je verjaardag wil?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben je bij nikonlover in de leer geweest?
Als je gewoon zoals een soort Maarten van Rossem interessante verhalen weet te vertellen is ook leuk hoor.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Toen zei ik misschien. Maar bij nader inzien (ik zie nog weleens wat persoonlijk geharrewar voorbij komen) acht ik het toch niet zo verstandig om dat in elkaar over te laten lopen, geen zin in gezeur of wat dan ook.
En zo gezellig ben ik ook weer niet hoor.
/SC modus weer uit voordat Madjack boos wordt.
Daarom mooi de 28e feesten.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:53 schreef adnapekkid het volgende:
29 augustus moet ik alweer naar school
Ik ook. Dus? Gewoon een dagje skippen of vrijdag gelijk door zonder slaapquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:53 schreef adnapekkid het volgende:
29 augustus moet ik alweer naar school
Kappen met die SC superknul.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:54 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik ook. Dus? Gewoon een dagje skippen of vrijdag gelijk door zonder slaap
Ja ik moet vanuit het zuiden komen... Ik ben nooit weer op tijd op school de 29equote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:54 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik ook. Dus? Gewoon een dagje skippen of vrijdag gelijk door zonder slaap
Dan blijft skippen overquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:56 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
Ja ik moet vanuit het zuiden komen... Ik ben nooit weer op tijd op school de 29e
Onzin. Eerste treinen gaan meestal al iets van half 6.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:56 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
Ja ik moet vanuit het zuiden komen... Ik ben nooit weer op tijd op school de 29e
Ik heb vorige keer tot 7 uur met haan op CS gezetenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Onzin. Eerste treinen gaan meestal al iets van half 6.
Willen jullie tot half 6 doorfeesten dan.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Onzin. Eerste treinen gaan meestal al iets van half 6.
Euh ja? 12 uur de club in, rond 5 uur richting CSquote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:00 schreef IngloriousKnaak het volgende:
[..]
Willen jullie tot half 6 doorfeesten dan.
Oh dan zou ik serieus nog overwegen om te komen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:01 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Euh ja? 12 uur de club in, rond 5 uur richting CS
Oh raar. Weet tot nu toe altijd wel voor 7 uur in het gat waar ik woon te komen met de trein, dus had verwacht dat dat in andere richtingen ook sws wel zo zou zijn.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:00 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik heb vorige keer tot 7 uur met haan op CS gezeten
Cool, ik ga Pharkie informeren.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:41 schreef ZarB het volgende:
Fans, hij komt!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik breng een uurtarief in rekening, neem maar contact met mij op voor een offerte.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:26 schreef ZarB het volgende:
Ik wil de volgende Fokkers zien op de meet:
SG
frank_drebin
Pharkus
Lompehork
Mortaxx
Meloewa
Chroestjov
Feyenoordfan92
Jachtgeweer
de_boswachter
Pussycatdoll
Britneycheers
Jmf
Jmf's gierige vriendje VMDSRSGDJTT
Hoink
Hugh myron
Hughcool
Haywoodjablome
Aberkullie
Vergat ik Haan33 bijna
MAHL
Dven
Wenfer2
Kan dat gerealiseerd worden, organisatie?
Je mag mij op deze manier terug betalen voor het DM'en.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:12 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik breng een uurtarief in rekening, neem maar contact met mij op voor een offerte.
Maar jij hebt nog helemaal geen kennis gemaakt met mijn uurtarief.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:13 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Je mag mij op deze manier terug betalen voor het DM'en.
Die is in handen gevallen van MuscleMausquote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:12 schreef Aberkullie het volgende:
Wat is er eigenlijk met CY na de vorige meet gebeurt?
Hahaha oke die komt deze meet toch niet? Ik mag SG wel.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die is in handen gevallen van MuscleMaus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |